Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eLGee Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43881

Éppen haldoklik a kijelződ, nemsokára elkezdi beletekerni a kilométereket/mérföldeket is.

Most még menthető állapotban van, Pesten Develooper meg is tudja javítani szépen. Itt már csak az a kérdés, hogy juttatod el hozzá. Mindenképp olcsóbb még oda-vissza postával is, mint venni egy új kijelzőt.

Előzmény: zerik1 (43867)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43880
Sajnos nehéz lenne bebizonyítani. Pedig megérdemelnék.
Előzmény: bnorci71 (43879)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43879

rá kellene dugni diagra

 

ki tudja mi történt az UCH-ba ha már keréknyomás ellenőrzésed is volt.....

 

ja és nem tudom mennyire megoldható, de azért visszamennék a szervizbe és elmondanám nekik az esetet, felhívnám a figyelmüket a további hibák általuk történő finanszírozására

Előzmény: zerik1 (43878)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43878
Valami azért történhetett, mert a parklámpa nem kapcsolódik be, viszont a tompítottal együtt világít. Az országútit pedig nem tudom felkapcsolni, nem marad ott, ahogy elengedem, ki is alszik. Ez utóbbi korábban is így volt, de a parklámpa az működött magában is.
Előzmény: bnorci71 (43876)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43877
Nesze neked német precizitás. Még jó, hogy meg nem ölt benneteket...
Előzmény: bnorci71 (43876)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43876

na hála istennek ez olcsó javítás volt :)

szerencse, hogy nem ütött ki valamit az elektronikába

ezért csinálok 20 éve magam mindent az autókon -na meg a csóróság is rávitt, meg szeretem is csinálni, de az SII-nél sok minden meghaladja az egyszerű mechanikai szerelést, így esetenként a szervizt is látogatni fogom :(

nem mondom, hogy néha nem csináltam kárt, de ez benne van 

 

 

2002-be németből hoztam egy Escortot. Éreztem hazafelé hogy sétál az eleje terhelésváltáskor, -odakint alánéztünk új lengőkarok voltak alatta- egész úton azon filóztam mi a frászért csinálja. Itthon első út kollégához aknára rángassuk meg mi a baj.

A "német" szaki nem húzta meg lengőkar egyik csavarját..... na akkor kivert a víz

160-al jöttünk hazafelé.....

Előzmény: zerik1 (43875)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43875
Hogy az a lógós, lusta angol mindenit!!! Nem csodálom, hogy mi dolgozunk helyettük mindenütt.
Nekiállok pucolni a csatlakozókat, hát látom, hogy a negatívot az akksin rá sem csavarták, csak úgy lötyögött rajta. írtam, hogy az akksi csere óta hülyéskedik. Visszaemlékezve, utoljára egy fekvőrendőrön áthaladva kapcsolt le minden.
De én is bolond vagyok, hogy meg sem néztem. Ki gondolta volna, egy ilyen aránytalanul nagy összeg kifizetése után.
Ha nem említed a csatlakozó tisztítást, ki tudja mikor veszem észre, köszönöm.
A régi Bosch-t visszaraktam, az legalább méretre is passzol.
Előzmény: bnorci71 (43872)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43874

Pinga

 

okosba nézd már meg a B oszlopról a burkolatot, hogy lehet levenni

 

nem lehet állítani a biztonsági öv magasságát :(

Dano76 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43873

Ha ez Megane II (és nem Scenic), akkor kb. 20 perc alatt megvan (kesztyűtartó ki, motor ki, motor be, kesztyűtartó vissza), kb. egy hónapja cseréltem, mert zavart a kerregés.

Bárdinál 9k kedvezmény nélkül az állítómotor.

Előzmény: pusztafaszi (43864)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43872

a villanyhoz nem nagyon értek, de a negatívot csak azért kell először leszedni mert ha véletlen hozzáérsz a kulccsal a kasztnihoz akkor sincs zárlat

 

Előzmény: zerik1 (43871)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 43871
Ez a hiba az akksi cseréje után jelentkezett. Az új akkumulátor bekavart talán? Megnéztem, 60ah, de a mérete kisebb. Előtte viszont én is többször lecsatlakoztattam a sarukat, de mint megtudtam, soha nem jó sorrendben. Lehet a baj forrása ez? Miért fontos a helyes sorrend?
Esetleg megpucoljam a biztosíték csatlakozókat és a sarun lévő kábelek, biztosíték csavarjait? Néztem erről videókat, de ott a hiba az volt, hogy minden világított a kijelzőn és az ablaktörlő is bekapcsolt magától.
Az én problémám más, de akár lehet a hiba forrása ez is?
Előzmény: bnorci71 (43869)
pusztafaszi Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43870

Köszönöm!

Előzmény: Trotter66 (43868)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43869

ajajjjj

ötletem sincs :(

 

esetleg az összes biztosíték kábel csatlakozás ,testelés is, végignézése

Előzmény: zerik1 (43865)
Trotter66 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43868

Maradhat, amíg meg nem unod. Kb. 10E HUF egy új állítómotor kedvezménytől függően. A bal oldali felső lesz a ludas. Szakértőnek kb. 1,5-2 órás művelet.

 

Szakértelem hiánya esetén több napos is lehet. A gyári technológia szerint az egész műszerfalat le kell bontani, ami nem kicsi meló.

 

Otthon nem javasolnám nekiállni, hacsak nem láttad egyszer legalább, hogy mit és hogyan.

Előzmény: pusztafaszi (43864)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43867
El is felejtettem, most az "air pressure sensor falut" felirat jelent meg, de az meg nincs is az autóban.
Trotter66 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43866

Vargamunka nem Pesten, hanem Budakalászon rendel.

Előzmény: bnorci71 (43860)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43865
Kicserélték a generátort, el is tűnt a "low battery" jelzés, úgy néz ki tölt is szépen.
Ami ezután jött, az ijesztő volt. Már majdnem hazaértem, amikor hirtelen elment minden, ami elektromos az autóban, kijelző, világítás, szervó stb, csak a ki piros fény világított a kijelzőn folyamatosan, a motor járt ugyanúgy, majd kb 10 másodperc múlva visszajött az összes elektronika.
Tegnap szintén volt egy ilyen, de akkor a töltés hiányának tudtam be. Úgy néz ki nem az volt.
Előzmény: bnorci71 (43851)
pusztafaszi Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43864

Sziasztok!

Automata klimás Megane II ben minden indításnál 5-6 másodpercig kerreg a belső keringtetés állitó motorja. Abból gondolom,hogy az, mert ha kézzel állitom akkor is csinálja. Egyelőre maradhat így, vagy "súlyos" a probléma? Kb. mennyibe kerül a javitása,cseréje? köszi a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43863

Csornáról már én is hallottam jókat Hard cartárstól.

Előzmény: stevie-13 (43862)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43862

Várunk kicsit, hátha lesz közelebbi ötlet.

 

 

Mi annak idején teszteltük a dunántúli Renault szervizeket, és a csornai volt az egyik legjobb, ahol kifejezetten normálisan álltak az autóhoz.

 

Igaz, ez 2009 elején volt, azóta ott is bármi megtörténhetett. (De azért a tulaj és a vezetés a garancia.)

Előzmény: deza80 (43861)
deza80 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43861

Köszönöm!

 

Várunk kicsit, hátha lesz közelebbi ötlet.

Előzmény: bnorci71 (43860)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43860

Hátha tudnak a többiek azon a környéken szerelőt....

 

Pesten vargamunka Maglódon Zoltán

 

elérhetőséget biztos megtalálod a fórumon

 

Előzmény: deza80 (43859)
deza80 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43859

Győr megye, Kapuvár.

Előzmény: bnorci71 (43856)
csscenic Creative Commons License 2014.11.12 0 0 43858

Szep napot!

 

A segitsegetekre lenne szüksegem: van egy Grand Scenic II 1,9 dci-m, 2004/11 havi, amit külföldön hasznalok (bocs az ekezetes betükert...).

Meg vagyok vele elegedve, de egy dolog bosszant nala. Digitklimaval van szerelve, es a szellözö ventillatort bekapcsolva csak nagyon gyengen fujja a levegöt, hiaba veszem fel a maximumra. A "hangja" megvan, a fordulatszammal sincsen gond. A levegö iranyat sem tudom nagyon megvaltoztatni, es a pollenszürövel nincs gond, de megis parasodnak az ablakok. A külsö/belsö levegökeringtetes allitomotorja lathatoan müködik, nyit-zar. Amikor levettem a motorterben a pollenszürö fedelet, es bekapcsoltam a ventillatort a maximumra, lehetett erezni, hogy arrafele fujja ki a levegöt. Olyan, mintha egy allitomotor rossz szögben beallt volna, es elzarja a levegö utjat. Mielött szetszedetnem a fel autot, szeretnem megkerdezni, hogy van-e / volt-e valakinek hasonlo tapasztalata, es mivel volt a gond? Valaszotokat elöre is köszönöm! Üdv Robert

stevie-13 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 43857

attól hogy Renault embléma van a kapun nem biztos, hogy a szerelő tudja is mit kell értelmezni Sajnos :(

 

 

Ebben a játékban az is benne van, hogy a dti motorokról utoljára 2002-ben tartottak bármilyen képzést a központban, és az akkor kiképzett szerelők vagy már nem is dolgoznak a márkaszervizben, vagy elszoktak a típustól, az elmúlt 4-5-6 évben már alig láttak ilyen motort.

 

Előzmény: bnorci71 (43856)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 43856

attól hogy Renault embléma van a kapun nem biztos, hogy a szerelő tudja is mit kell értelmezni

Sajnos :(

 

az ország melyik szegletébe kellene szerelő?

Előzmény: deza80 (43855)
deza80 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 43855

Mindkét alkalommal Rrenault szervizbe vittük diagnosztikára. Ha ők sem, akkor ki tudja értelmezni a hibaüzeneteket???

 

Előzmény: stevie-13 (43854)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 43854

Főtengelyi jeladó ( fhp ) és vezérműtengelyi jeladó nincs szinkronban. De hát ebben nincs a vezérműtengelynél jeladó.  [...] Tudom, hogy nem Scenic II., de azért nagyon örülnénk minden építő jellegű ötletnek.

 

 

Talán a legépítőbb ötlet az lenne, hogy vidd olyan szerelőhöz, aki tudja értelmezni a hibaüzeneteket. (A mostani nyilvánvalóan nem ilyen.)

 

Előzmény: deza80 (43853)
deza80 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 43853

Üdvözlök mindenkit!

 

Röviden bemutatkozva: Nekem egy2007-es Renault Laguna 1.9 dci.-m van, míg édesapámnak egy 1999-es 1.9 dti Renault Scenic. Így a Renault eléggé közel áll hozzánk.

 

A probléma édesapám Scenic-ével van. Reggelente első indításra nem indul. Pontosabban: reggelente első indításkor bármeddig hajtatva sem hajlandó elindulni. Másodikra viszont pöcc-röff. Függetlenül az első hajtatás hosszúságától. Az első lehet 2 mp. vagy akár 20. Másodikra akár izzítás nélkül is röffen. 

 

Az első indításnál gázolajat sem nyom ( nyomócsövek meglazításánál nézve ).

 

Első diagnosztika: Főtengelyi jeladó ( fhp ) és vezérműtengelyi jeladó nincs szinkronban. De hát ebben nincs a vezérműtengelynél jeladó. Következő diagnosztika: főtengelynél fordulatszám, vagy más néven felső holtponti jeladó hiba. Új megrendelve, cserélve, hiba maradt. Gondolatok: biztosan utángyártott, szerezzünk eredetit próbaképpen. Szereztünk, ismerősünk adta a sajátját, próba, eredménytelenül.

 

Még ami furcsa: Este megy az autó, reggel elsőre nem indul. Csak reggel megy az autó, este ( 8-10 óra elteltével ) elsőre indul.

 

Tudom, hogy nem Scenic II., de azért nagyon örülnénk minden építő jellegű ötletnek.

 

Segítségeteket előre köszönöm!

zerik1 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 43852
Köszi az infót :)
Előzmény: bnorci71 (43851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!