Éppen haldoklik a kijelződ, nemsokára elkezdi beletekerni a kilométereket/mérföldeket is.
Most még menthető állapotban van, Pesten Develooper meg is tudja javítani szépen. Itt már csak az a kérdés, hogy juttatod el hozzá. Mindenképp olcsóbb még oda-vissza postával is, mint venni egy új kijelzőt.
ki tudja mi történt az UCH-ba ha már keréknyomás ellenőrzésed is volt.....
ja és nem tudom mennyire megoldható, de azért visszamennék a szervizbe és elmondanám nekik az esetet, felhívnám a figyelmüket a további hibák általuk történő finanszírozására
Valami azért történhetett, mert a parklámpa nem kapcsolódik be, viszont a tompítottal együtt világít. Az országútit pedig nem tudom felkapcsolni, nem marad ott, ahogy elengedem, ki is alszik. Ez utóbbi korábban is így volt, de a parklámpa az működött magában is.
szerencse, hogy nem ütött ki valamit az elektronikába
ezért csinálok 20 éve magam mindent az autókon -na meg a csóróság is rávitt, meg szeretem is csinálni, de az SII-nél sok minden meghaladja az egyszerű mechanikai szerelést, így esetenként a szervizt is látogatni fogom :(
nem mondom, hogy néha nem csináltam kárt, de ez benne van
2002-be németből hoztam egy Escortot. Éreztem hazafelé hogy sétál az eleje terhelésváltáskor, -odakint alánéztünk új lengőkarok voltak alatta- egész úton azon filóztam mi a frászért csinálja. Itthon első út kollégához aknára rángassuk meg mi a baj.
A "német" szaki nem húzta meg lengőkar egyik csavarját..... na akkor kivert a víz
Hogy az a lógós, lusta angol mindenit!!! Nem csodálom, hogy mi dolgozunk helyettük mindenütt.
Nekiállok pucolni a csatlakozókat, hát látom, hogy a negatívot az akksin rá sem csavarták, csak úgy lötyögött rajta. írtam, hogy az akksi csere óta hülyéskedik. Visszaemlékezve, utoljára egy fekvőrendőrön áthaladva kapcsolt le minden.
De én is bolond vagyok, hogy meg sem néztem. Ki gondolta volna, egy ilyen aránytalanul nagy összeg kifizetése után.
Ha nem említed a csatlakozó tisztítást, ki tudja mikor veszem észre, köszönöm.
A régi Bosch-t visszaraktam, az legalább méretre is passzol.
Ha ez Megane II (és nem Scenic), akkor kb. 20 perc alatt megvan (kesztyűtartó ki, motor ki, motor be, kesztyűtartó vissza), kb. egy hónapja cseréltem, mert zavart a kerregés.
Ez a hiba az akksi cseréje után jelentkezett. Az új akkumulátor bekavart talán? Megnéztem, 60ah, de a mérete kisebb. Előtte viszont én is többször lecsatlakoztattam a sarukat, de mint megtudtam, soha nem jó sorrendben. Lehet a baj forrása ez? Miért fontos a helyes sorrend?
Esetleg megpucoljam a biztosíték csatlakozókat és a sarun lévő kábelek, biztosíték csavarjait? Néztem erről videókat, de ott a hiba az volt, hogy minden világított a kijelzőn és az ablaktörlő is bekapcsolt magától.
Az én problémám más, de akár lehet a hiba forrása ez is?
Maradhat, amíg meg nem unod. Kb. 10E HUF egy új állítómotor kedvezménytől függően. A bal oldali felső lesz a ludas. Szakértőnek kb. 1,5-2 órás művelet.
Szakértelem hiánya esetén több napos is lehet. A gyári technológia szerint az egész műszerfalat le kell bontani, ami nem kicsi meló.
Otthon nem javasolnám nekiállni, hacsak nem láttad egyszer legalább, hogy mit és hogyan.
Kicserélték a generátort, el is tűnt a "low battery" jelzés, úgy néz ki tölt is szépen.
Ami ezután jött, az ijesztő volt. Már majdnem hazaértem, amikor hirtelen elment minden, ami elektromos az autóban, kijelző, világítás, szervó stb, csak a ki piros fény világított a kijelzőn folyamatosan, a motor járt ugyanúgy, majd kb 10 másodperc múlva visszajött az összes elektronika.
Tegnap szintén volt egy ilyen, de akkor a töltés hiányának tudtam be. Úgy néz ki nem az volt.
Automata klimás Megane II ben minden indításnál 5-6 másodpercig kerreg a belső keringtetés állitó motorja. Abból gondolom,hogy az, mert ha kézzel állitom akkor is csinálja. Egyelőre maradhat így, vagy "súlyos" a probléma? Kb. mennyibe kerül a javitása,cseréje? köszi a válaszokat!
A segitsegetekre lenne szüksegem: van egy Grand Scenic II 1,9 dci-m, 2004/11 havi, amit külföldön hasznalok (bocs az ekezetes betükert...).
Meg vagyok vele elegedve, de egy dolog bosszant nala. Digitklimaval van szerelve, es a szellözö ventillatort bekapcsolva csak nagyon gyengen fujja a levegöt, hiaba veszem fel a maximumra. A "hangja" megvan, a fordulatszammal sincsen gond. A levegö iranyat sem tudom nagyon megvaltoztatni, es a pollenszürövel nincs gond, de megis parasodnak az ablakok. A külsö/belsö levegökeringtetes allitomotorja lathatoan müködik, nyit-zar. Amikor levettem a motorterben a pollenszürö fedelet, es bekapcsoltam a ventillatort a maximumra, lehetett erezni, hogy arrafele fujja ki a levegöt. Olyan, mintha egy allitomotor rossz szögben beallt volna, es elzarja a levegö utjat. Mielött szetszedetnem a fel autot, szeretnem megkerdezni, hogy van-e / volt-e valakinek hasonlo tapasztalata, es mivel volt a gond? Valaszotokat elöre is köszönöm! Üdv Robert
attól hogy Renault embléma van a kapun nem biztos, hogy a szerelő tudja is mit kell értelmezni Sajnos :(
Ebben a játékban az is benne van, hogy a dti motorokról utoljára 2002-ben tartottak bármilyen képzést a központban, és az akkor kiképzett szerelők vagy már nem is dolgoznak a márkaszervizben, vagy elszoktak a típustól, az elmúlt 4-5-6 évben már alig láttak ilyen motort.
Főtengelyi jeladó ( fhp ) és vezérműtengelyi jeladó nincs szinkronban. De hát ebben nincs a vezérműtengelynél jeladó. [...] Tudom, hogy nem Scenic II., de azért nagyon örülnénk minden építő jellegű ötletnek.
Talán a legépítőbb ötlet az lenne, hogy vidd olyan szerelőhöz, aki tudja értelmezni a hibaüzeneteket. (A mostani nyilvánvalóan nem ilyen.)
Röviden bemutatkozva: Nekem egy2007-es Renault Laguna 1.9 dci.-m van, míg édesapámnak egy 1999-es 1.9 dti Renault Scenic. Így a Renault eléggé közel áll hozzánk.
A probléma édesapám Scenic-ével van. Reggelente első indításra nem indul. Pontosabban: reggelente első indításkor bármeddig hajtatva sem hajlandó elindulni. Másodikra viszont pöcc-röff. Függetlenül az első hajtatás hosszúságától. Az első lehet 2 mp. vagy akár 20. Másodikra akár izzítás nélkül is röffen.
Az első indításnál gázolajat sem nyom ( nyomócsövek meglazításánál nézve ).
Első diagnosztika: Főtengelyi jeladó ( fhp ) és vezérműtengelyi jeladó nincs szinkronban. De hát ebben nincs a vezérműtengelynél jeladó. Következő diagnosztika: főtengelynél fordulatszám, vagy más néven felső holtponti jeladó hiba. Új megrendelve, cserélve, hiba maradt. Gondolatok: biztosan utángyártott, szerezzünk eredetit próbaképpen. Szereztünk, ismerősünk adta a sajátját, próba, eredménytelenül.
Még ami furcsa: Este megy az autó, reggel elsőre nem indul. Csak reggel megy az autó, este ( 8-10 óra elteltével ) elsőre indul.
Tudom, hogy nem Scenic II., de azért nagyon örülnénk minden építő jellegű ötletnek.