Igazából nem is mondanám rá hogy lóg. Szóval oldalt elvileg belekéne simulnia a karoszéria vonalába de a karosszéria és a lökhárító között van egy körülbelül fél centis rés, talán onnan hiányozhatnak rögzítők? Valamelyik nap le kellene szedni megnézni
Amúgy ha segítenek tudnék holnap képeket is csinálni róla Köszönöm még egyszer^^
Szia! Nekem 1.8 16V Z18XE 125lovas gépem van, igaz még csak 3hónapja van meg, de szeretem nagyon. Jól megy bár egy 2.0 biztos jobban szedi magát, de nekem ez is bőven elég. Fogyasztása amit eddig legkevesebbet kitudtam belőle hozni az 6,3/100km (főúton) szép nyugodt közlekedésel, de ha már előzget az ember és tiporja neki akkor persze nem ennyi az adat, aki azt mondja az hazudik :P ha már dinamikusabban mész de még úgy ahogy betartva a sebességhatárokat akkor 7-7,3L. Vegyesen megál olyan 8L körül persze ez is relatív. Városban nekem 10L-nél több még nem volt. Megbízhatóságról sokat még nem tudok, de az olajat nem eszi egy szemet sem. Eddig semmi komoly nyavajálya nincs, és szerintem nem is lesz :) Én nem bántam meg, hogy megvettem.
Nekem is X20XEV motorkódos 2.0 16V vekim van. Szintén jutányos áron jutottam hozzá és én is azt tudom mondani, hogy kicsit költeni kell rá (nem szükségszerű) és patika. Nemrég a váltónál lévő fogaskerék ment szét, ez volt nagyobb anyagi ráfodítás (70ezer).
Nekem 12000km átlaga 7.8 lett. Mivel az ára jutányos volt, ezért megvettem, de a jó állapotot csak kb 2 kiló ráköltése után kezdi elérni. Plusz téli gumi, a hamarosan aktuális középső dob csere és műszaki. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Olajat nem eszik, csendes, rugalmas, kényelmes, nyáron hideg, télen meleg. Nem is kell ennél több. (X20XEV CDX)
Egy kérdés! Valaki nem tudja véletlen, hogy a TC bekötése mekkora munka, illetve utólag be lehet-e? Mert OP-COMba a TC engedélyezése is kb annyi lenne mint a tempomaté.
Nos a led világít,és ez a másik gyári kulcsa... vagyis legalábbis ugyan az a száma és hasonló koppott... ezekszerint akkor egy kábellal rá kell tanítani,és utána kész?! az a kábel akkor elvileg jó amivel egyik ismerős a műszerfalból kiütötte a hiba kódokat meg a motort is kiolvasta miért dobott check lámpát...?!
Amelyik távirányító nem viszi: világít benne a piros led, ha nyomod a nyit vagy zár gombot? Ha nem akkor hibás. Nem érintkezik, vagy rossz a mikrokapcsoló. Ha világít, akkor nem a te autódhoz való. Op Commal rá kell programozni.
nos van 2 kulcsom hozzá egyik viszi a központit a másik nem.. most mielőtt a használatban lévőben kulcsot cserélnék ,mondom ha már adott a dolog beülök és meghcsin a másikat.
beültem kulcs bedug nyomom a nyitó gombját majd nyomvatartás alatt a bal első ajtó pöckével lezártam majd vissza kinyitottam az ajtót. Eredmény semmi nem változott...
Van akit érdekel egy jó állapotban lévő 1.8 16V 125 lovas fehér veki? ( 2001.07. Hó 1.8 16v z18xe digit klíma , gyári cd s rádió, elegance felszereltség Xenon égős ) Árról a tulajt kell majd kérdezni,most tervezi eladni, de mailben megadom a számát.
Megoldás mindig mindenre van. De így nehéz bármit is mondani. Le kell venni és meg kell nézni, hogy a lökösről törött le valamelyik rögzítő, vagy az autóról. A megoldás mind ezektől a dolgoktól függ.
Ha a lökösről törött le valami, az a nehezebb eset, mert lehet, hogy átmenő csavarral kell rögzíteni, ami nem túl szép megoldás.
Cserélve lett az elem, természetesen ég a lámpa ha megnyomom. A szervizbe magyarázták, hogy cserélni kell a kulcsban elektronikát. Nekem azért gyanús a dolog, mert azért érdekes, hogy két hét leforgása alatt mindkét kulcs belseje elromoljon.
Előbb az egyik kulcsomon adta meg magát a távirányitó, majd két hét után a tartalék kulcsomon dettó.....:-((
Most vizsgáztattam az Opelnél, de mivel tartottam az áraktól csak azt kértem nézzék meg mi a gond. Az elmondásuk szerint cserélni kéne a kulcsokban lévő kis panelt. Tud valaki segíteni, hogy ezt ne valami horror áron lehessen megldani, vagy lehet azért, hogy más a gond?
Hát sajnos valószínű, hogy az a lökkös azért lóg mert törve volt az autó hátulja. Le kéne venni és megnézni milyen állapotban vannak a felfogató helyeken a dolgok... Aztán trükközni lehet éppenséggel, én pl hungarocel csíkokat raktam elől a keresztmerevítőre hogy az megemelje az első lökőt, mert az nekem is lógott valamiért..
Segítségeteket kérném, nekem van egy '95-ös B Vectám de mar a B2-es hátsó lökhárítója van rajta( igy vettem már). A problémám az lenne hogy ez a lökös eléggé lóg oldalt, utána olvastam és azt írták hogy egy az egyben
Passzol a B1-re. Is úgyhogy nem hiszem, hogy ez lenne a probléma, illetve láttam még pár vectrat az utcán és azoknak is így lógott. Kérdésem az lenne hogy, hogyan lehetne megoldani hogy ne lógjon, hanem rendesen illeszkedjen?
Remélem érthető lett:D
Köszönöm előre is a segítséget