De egyszerübb nem kell gondolkodnod ,hogy hogyvoltak a rugók hegeszd rá a rugók tengelyét a vázra ,aztán ugyis az ülés rugózik annyit , hogy nem fog fájni......:):);)
Az enyémbe 1rugó volt alul felül. Meg az alkatrész leírás is azt irja. Lehet házi megoldás volt vagy kitudja. Várjuk meg a többi Szakit ök jobban vágják a témát szerintem.
Ezt én-is értem. De nem egyre gondoltunk. A felső nagyobbik rúgóban,a belsejében vannak kissebb rúgók. De nem hiszem,hogy véletlen mert már három még addig bontatlan teleszkópban is találtam. Amelyikben nincs az szerintem már szét volt szedve. Holnap rakok képet,hogy mire gondolok.
Lenn D.NAGY beszurt egy képet a hézagolás miatt, ott látod ,hogy a kis rugó megy alura a kis kupakokkal, felüre pedig a nagy rugo a nagy kupakokkal.Tudtommal az alsó rugó azér van ott , hogy ha rugozik akor necsak lefele rugózzon hanem mindkét irányban ,igy nagyobb a hatékonysága... HA NEM IGY VAN AKOR JAVITSATOK KI NEKEM EZT MONDTÁK RÉGEBBEN
Csepel hátsó bakteleszkóp összerakásával szenvedek egy kicsit. A nagy rúgón belüli kis rúgókkal. Már összeraktam egyet, de nem sekerült bele raknom abba sem. Anélkül is jól működik. Van valami egyszerű megoldás erre? Egyáltalán mi célt szolgálnak a kis rugók? Tudja valaki?
már írtam a danuviás kollégákhoz, hogy össze akarok rakni az otthoni alkatrészekből egy működő Danuviát, de az derült ki, hogy Csepel vázam van. Érdemes neki állni? Sajnálnám elrozsdásodni a vázat, mert most nmég nagyon jó állapotban van. Szerintetek mikori lehet a váz?
A tegnapi linken található Csepel 125 útmutatót a Lizardtech nevű cég DjVu browser-ével lehet megnyitni, amit fel kell telepíteni a számítógépre, ez olyasmi, mint az Adobe PDF, sok mobil telefongyártó, pl samsung is ilyen formátumban adja oda a dokumentációját a telefonnak a CD-n.