Keresés

Részletes keresés

csepcsanyi Creative Commons License 2007.11.09 0 0 3022
Köszi! Mailre is válaszoltam!
Előzmény: frundsberg (2998)
repepe Creative Commons License 2007.11.09 0 0 3021

Tisztelt Fórumozók,

 

Szeretnék egy 125 - ös T, vagy D csepelt gatyábarázni élménymotorozás céljából.

 

Ehhez keresek donort, jó felújítási alapot, egyetlen követelménye,hogy nagyjából mindene meglegyen, ( Ha D csepel az alany akkor Tankom és komplett Kipufogóm van ).

 

Természetesen legalább szürke forgalmi jó volna hozzá.

 

Amennyiben valamelyikőtöknek van ilyen eladó 125-ös Csepelje  Budapest, illetve Kalocsa környékén, - ja és emberi árban - kérem szóljon.

 

Köszönettel: Péter

Nyulasmotoros Creative Commons License 2007.11.09 0 0 3020
Helló Urak!
Lemezvillás (125/49) CSepelhez keresek alkatrészeket! Főleg első villa, sárvédők, lámpafej érdekelnek, vagy bármi ami a témával kapcsolatos. Ha valakinek van nélkülözhető alkatrésze, fel tudok ajánlani teleszkópos Csepel, Danuvia cuccokat, vagy kifizetem.
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 3019
Úgy is kell lennie. Kicsi alul, nagy felül...
Előzmény: --Prof.-- (3007)
--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3018
Jaja értem én, mondjuk ennyi pénzböl nem hoznám ki sehogy ,ugyhogy majd keresgélünk azt találunk vmi szépet azt megvesszük.
Előzmény: frundsberg (3016)
petrol pet Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3017
Ugyan szaki, nézd meg mégegyszer az általad beszúrt képet: az alsó pohár alján a kisebbik rugó is ott van...
Előzmény: D. NAGY (3006)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3016
Van azért azzal munka nem kevés! Eleve le kell önteni a réz házat aztán megcsinálni bele a kúpos furatot, rávágni a menetet, a belsőrészt is legyártani, beilleszteni, anyát esztergálni krómozni, stb stb. Ha sokallod reszelj egyet vagy keress gyárit amire sok esélyed nincs mert nem sokáig készült. Gyakorlatilag a 100/48ra és a korai 125/49re tették. Aztán ha kikopott a paraszt eldobta mert javítani a kúpos furat miatt nem igen lehetett. Tett rá tolós szart ami mindig szivárog, de legalább otthon meg lehet bőrözni a belsejét a sámli sarkán ülve.
Előzmény: --Prof.-- (3013)
--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3015
Én oylan 4-5ezerre gondoltam ha találok. Szerintem ez is kicsit huzós. Mondjuk egy sima áttolós csap is mennyi akor ez.....Köszi a felvilágositást!
Előzmény: --Prof.-- (3013)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3014
Inkább 12000
Előzmény: frundsberg (3012)
--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3013
Ez komoly , hogy egy ilyen kis csap enyibe kerül???Az szép. De nem értem régi fotókon sok motoron iylen csap volt most hova tüntek el? Még egy mocin se láttam ilyet.
Előzmény: frundsberg (3012)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3012
Van utángyártottban, börzén keress. 8-10 ezer körül van asszem.
Előzmény: --Prof.-- (3002)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3011
Hoppááá 125/49 kilóméteróra hajtásos fedél? Kereket már láttam mire rá volt préselve a csigakerék de annak hiányzott a féklapja sajna.
Előzmény: EN-EL (3001)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3010
Elvileg valahol még hányódik....
Előzmény: Fricc 58/1 (2999)
--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3009
De egyszerübb nem kell gondolkodnod ,hogy hogyvoltak a rugók hegeszd rá a rugók tengelyét a vázra ,aztán ugyis az ülés rugózik annyit , hogy nem fog fájni......:):);)
Előzmény: motorost1 (3005)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3008
Hehe! ez az enyém:))
Előzmény: --Prof.-- (3002)
--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3007
Az enyémbe 1rugó volt alul felül. Meg az alkatrész leírás is azt irja. Lehet házi megoldás volt vagy kitudja. Várjuk meg a többi Szakit ök jobban vágják a témát szerintem.
Előzmény: motorost1 (3005)
D. NAGY Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3006
Én ezt a rugó a rugóban megoldást nem ismerem.
Előzmény: motorost1 (3005)
motorost1 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3005
Ezt én-is értem. De nem egyre gondoltunk. A felső nagyobbik rúgóban,a belsejében vannak kissebb rúgók. De nem hiszem,hogy véletlen mert már három még addig bontatlan teleszkópban is találtam. Amelyikben nincs az szerintem már szét volt szedve. Holnap rakok képet,hogy mire gondolok.
Előzmény: --Prof.-- (3004)
--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3004
Lenn D.NAGY beszurt egy képet a hézagolás miatt, ott látod ,hogy a kis rugó megy alura a kis kupakokkal, felüre pedig a nagy rugo a nagy kupakokkal.Tudtommal az alsó rugó azér van ott , hogy ha rugozik akor necsak lefele rugózzon hanem mindkét irányban ,igy nagyobb a hatékonysága... HA NEM IGY VAN AKOR JAVITSATOK KI NEKEM EZT MONDTÁK RÉGEBBEN
Előzmény: motorost1 (3003)
motorost1 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3003

Üdv mindenkinek!

Csepel hátsó bakteleszkóp összerakásával szenvedek egy kicsit. A nagy rúgón belüli kis rúgókkal. Már összeraktam egyet, de nem sekerült bele raknom abba sem. Anélkül is jól működik. Van valami egyszerű megoldás erre? Egyáltalán mi célt szolgálnak a kis rugók? Tudja valaki?

--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3002
Sziasztok!
Keresek ilyen forditós benzincsapot 125-ös lemezvillás csepelre.
EN-EL Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3001

Hello!

A rovatot már elég régen figyelemmel kísérem,úgyhogy most hívás nélkül itt vagyok. :-)

Talán tud valaki segíteni:azaz megválna egy a képeken lévő alkatrésztől.

--Prof.-- Creative Commons License 2007.11.08 0 0 3000
Köszi akor megprobálom ezt megcsináni.
Előzmény: D. NAGY (2978)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 2999
Frundzi, kacsafarkas sárvédőd megvan még?
Előzmény: frundsberg (2998)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.08 0 0 2998

Az alkatrészek a képek sorrendjében

Csepel 100/48 első kerék későbbi drótperemes változat, vagy valaki átfűzte

100/48 hátsó kerék

D Csepel első és hátsó féklap

D Csepel vagy korai Danuvia hátsó fékkulcs.

 

A 2 csepel kerékre emailben mondj nekem valami árat mert kellene, publikus a mailcímem.

Előzmény: csepcsanyi (2987)
tothszilard Creative Commons License 2007.11.07 0 0 2997
Rendben, hétvégén ha tudom megnézem, és megírom mindenképp előre is köszönöm.
Előzmény: kéthengeres (2996)
kéthengeres Creative Commons License 2007.11.07 0 0 2996
Keresd meg a vázszámot, abból sok minden kiderülhet. A jobb oldali hátsó teleszkópot tartó felső váznyúlványon kell lennie.
Előzmény: tothszilard (2993)
pancsimánia Creative Commons License 2007.11.07 0 0 2995

A külön uszóházas karbi az jukov lehet!

 

 A "furcsa" úszóházfedél viszont stabil motoré lehetett!

Előzmény: dom1493. (2991)
tothszilard Creative Commons License 2007.11.07 0 0 2994
Ezt már én is néztem, nagyon igazad van. Nem hiszem, hogy sokmindenre lehetne még ezt használni.Ennyi pénzért?!
Előzmény: petrol pet (2992)
tothszilard Creative Commons License 2007.11.07 0 0 2993
Üdv,

már írtam a danuviás kollégákhoz, hogy össze akarok rakni az otthoni alkatrészekből egy működő Danuviát, de az derült ki, hogy Csepel vázam van. Érdemes neki állni? Sajnálnám elrozsdásodni a vázat, mert most nmég nagyon jó állapotban van. Szerintetek mikori lehet a váz?



Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!