Szeretnék egy 125 - ös T, vagy D csepelt gatyábarázni élménymotorozás céljából.
Ehhez keresek donort, jó felújítási alapot, egyetlen követelménye,hogy nagyjából mindene meglegyen, ( Ha D csepel az alany akkor Tankom és komplett Kipufogóm van ).
Természetesen legalább szürke forgalmi jó volna hozzá.
Amennyiben valamelyikőtöknek van ilyen eladó 125-ös Csepelje Budapest, illetve Kalocsa környékén, - ja és emberi árban - kérem szóljon.
Helló Urak! Lemezvillás (125/49) CSepelhez keresek alkatrészeket! Főleg első villa, sárvédők, lámpafej érdekelnek, vagy bármi ami a témával kapcsolatos. Ha valakinek van nélkülözhető alkatrésze, fel tudok ajánlani teleszkópos Csepel, Danuvia cuccokat, vagy kifizetem.
Van azért azzal munka nem kevés! Eleve le kell önteni a réz házat aztán megcsinálni bele a kúpos furatot, rávágni a menetet, a belsőrészt is legyártani, beilleszteni, anyát esztergálni krómozni, stb stb. Ha sokallod reszelj egyet vagy keress gyárit amire sok esélyed nincs mert nem sokáig készült. Gyakorlatilag a 100/48ra és a korai 125/49re tették. Aztán ha kikopott a paraszt eldobta mert javítani a kúpos furat miatt nem igen lehetett. Tett rá tolós szart ami mindig szivárog, de legalább otthon meg lehet bőrözni a belsejét a sámli sarkán ülve.
Ez komoly , hogy egy ilyen kis csap enyibe kerül???Az szép. De nem értem régi fotókon sok motoron iylen csap volt most hova tüntek el? Még egy mocin se láttam ilyet.
De egyszerübb nem kell gondolkodnod ,hogy hogyvoltak a rugók hegeszd rá a rugók tengelyét a vázra ,aztán ugyis az ülés rugózik annyit , hogy nem fog fájni......:):);)
Az enyémbe 1rugó volt alul felül. Meg az alkatrész leírás is azt irja. Lehet házi megoldás volt vagy kitudja. Várjuk meg a többi Szakit ök jobban vágják a témát szerintem.
Ezt én-is értem. De nem egyre gondoltunk. A felső nagyobbik rúgóban,a belsejében vannak kissebb rúgók. De nem hiszem,hogy véletlen mert már három még addig bontatlan teleszkópban is találtam. Amelyikben nincs az szerintem már szét volt szedve. Holnap rakok képet,hogy mire gondolok.
Lenn D.NAGY beszurt egy képet a hézagolás miatt, ott látod ,hogy a kis rugó megy alura a kis kupakokkal, felüre pedig a nagy rugo a nagy kupakokkal.Tudtommal az alsó rugó azér van ott , hogy ha rugozik akor necsak lefele rugózzon hanem mindkét irányban ,igy nagyobb a hatékonysága... HA NEM IGY VAN AKOR JAVITSATOK KI NEKEM EZT MONDTÁK RÉGEBBEN
Csepel hátsó bakteleszkóp összerakásával szenvedek egy kicsit. A nagy rúgón belüli kis rúgókkal. Már összeraktam egyet, de nem sekerült bele raknom abba sem. Anélkül is jól működik. Van valami egyszerű megoldás erre? Egyáltalán mi célt szolgálnak a kis rugók? Tudja valaki?
már írtam a danuviás kollégákhoz, hogy össze akarok rakni az otthoni alkatrészekből egy működő Danuviát, de az derült ki, hogy Csepel vázam van. Érdemes neki állni? Sajnálnám elrozsdásodni a vázat, mert most nmég nagyon jó állapotban van. Szerintetek mikori lehet a váz?