a gari azért kell mert ha nem én veszem ki az autóból akkor nem vagyok benne biztos hogy az szakszerűen volt kivéve, gondolok itt arra, hogy nem középállásban volt a kormány és szép lassan elnyírja a szalagkábelt, sajnos nem elég ha berakás után működik(tapasztalat) de egy hónapig bírja akkor már nagy baj nem lehet, és azért tegye be ő, hogy ne én legyek a fasz ha tönkre megy.
Jelenleg nincs dudám és légzsákom és az indexkar is átugrik.
Betq úriembernek ha jól tudom van COM2000,és szerintem be is rakja! :)
Garit használt cuccra viszont kétlem,hogy bárhol is kapsz...Nekem szerencsém volt,mert egy 60ezret futott összetört autóból kaptam meg.Azóta(1év) is jó!
a com2000-et hagyjuk, tele van vele a tököm, már a harmadik van benne de még mindig szar, nem veszek több bontottat csak ha be is rakják és vállalnak rá egy hó garit minimum
Van egy szerviz amit kilehet bérelni szerszámokkal eggyütt egyszer csinálhatnánk ott egy találkozót és nem csak beszélünk a bajainkról de közösen meg is csináljuk azokat. :)
Egyébként tettem be egy magnat erősítőt,illetve barbár módon kivágtam a kalaptartót és kapott 2 db. ovál pio hangszórót.Na így ütős lett.Mélyláda nem kell.Nem akarom,hogy kilazuljanak a csavarok az autóban... :)) Így is nagyon brutálul szól!Ha valaki akar erősítőt betenni de a gyári fejet nem akarja kivenni,akkor van egy hangváltó vagy mi, amit rákötsz a gyári fej hang kimenetére,és lecsökkenti az erősítőnek alacsonyabb jelre.Bár ezt biztos sokan tudjátok...De hátha valaki nem!:)
1500-1800Ft körül van.Én megvettem amíg nem találtam rá a beépítőkeretes megoldásra.Egyébként ez csak akkor kell,ha nincs erősítő kimente a gyári fejnek.Én úgy tudom 2001-es évj. autómban lévő gyári fejen nincs..
A kijelző nem jelez ki semmit,kormányvezérlés szintén megszünt.De nekem nagyon nem hiányzik egyik sem! :)
A hangzás sokkal jobb,persze ez fejegységtől is függ.Több hangszín állítási lehetőség,emiatt teljesen más világ!A beépítőkeret rendesen eltakar mindent!Ára változó,márkaszervíz 4-5ezerért adja,de van utángyártott ami teljesen ugyanolyan és 2000Ft körül megkapod!Tudom,mert elsőre gyárit vettem és odaadtam egy márkatársam és egyben barátomnak ajándékba.Aztán vettem u.gyártottat! :)
Egyszóval a gyári fejet biztos nem hagynám benne a helyedben...
helló! Ha kicserélted a rádiót, mi lett a kilalzővel? Mert a gombok amik a rádión vannak ahhoz kellenek! Az hogy nem lehet kormányról vezérelni nem érdekel. Ja és a legfontosabb: HOGY SZÓL? KÖSZ!
Végülis a motoron lévő fogaskerék az amit eltér a régitől nem?
Ha esetleg kiveszem a motort és van olyan fogaskerekem ami beleillik(jólvan biztos nincs :D ) akkor megoldható a probléma nem?Viszont a másik eldarált fogaskerék marad olyan?Úgy is viszi az új motor?Nem kell azt is cserélni?
Én kicseréltem a gyári fejegységet sajátra,beépítőkerettel.Bár lehet az újabb c5-ben egyben van a középkonzollal,de lehet nagyobb beépítőkeretet is lehet venni.Nem tudom.
Helló! A támcsapágy javitás után tökéletes az autóm, már csak két apró kérdésem lenne hátha valaki találkozott hasonlóval. Mindkét első ablakemelő teljesen megbizhatatlanul müködik hol tökéletes hol megakad és csak nyomkodva megy le-fel. Az akkusaru le-fel nem segitett, a régebben valaki által emlitett folyamatos gombnyomás sem. A másik pedig az un. HIFI. Hát lehet hogy én vagyok tulságosan igényes, de a beépitett ketyere valami kegyetlen gagyi. Több autómban is saját fejegység volt- van, hát a Partnerbe berakott közepes Pioneer ehhez képest egy koncertterem. Olvastam pár Népitéletben ahol kiemelték milyen szépen szól. Hát valóban egy Sokol rádiónál talán picit jobb. De csak azért mert ez szépen világit iccaka.Normál fej nem tehető be mert az okos gyár ugy tervezte hogy minden kütyü egybe legyen épitve a rádióval nehogy csak ugy ki lehessen hajitani ezt a vackot. Hangszórókat cseréltem persze de nem az a gond hanem az erősitő és nem elsösorban a teljesitmény [15W !!!!!] hanem a hangminöség. Tud valaki valamit a cseréről? Köszönöm
Üdv van komplett fütésboxom nem tudom hogy az autóban a helyén lehet e radiátort cserélni .Holnapra megtudom neked de ha nincs szerencséd műszerfal ki. Van radiátor is.
No kérem megpróbálok felrakni néhány fényképet a fűtésboxról egy szépen kidarált példányt, itt a motor le van szerelve ez a vezetőoldalon a két fűtéscső közvetlen közelébenvan ide van felcsavarozva a szervomotor ,és ide kell a módosított motort felszerelni és tökéletesen működni fog. Ez egy kiszerelt box az autóban nagyon szar helyen van.
Megint van egy problémám... Az első jobb oldalon a szőnyeg vizess és ha megnyomkodom hallatszik h a hungarocell vízben áll. Szerintem a hűtő víz folyhat oda mert azt meg utánna kellett tölteni. Gondolom a belső hőcserélőből folyik a víz. A hőcserélőhöz nehéz eljutni? vannak ott toldások vagy esetleg kilyukadt? HA valaki szedte már szét ennyire a műszerfalat jó lenne ha leírná hogy mikett kell szétszedni. Nagyon bosszantó!!!
üdv szerintem a tempomat kapcsolót tölem vetted egy benzinkuton találkoztunk. Biztos az a baja ez típushiba vedd le a ventilátort a legalacsonyabb fokozatba de még működjön és így próbálgasd állítgatni. Ja és én úgy emlékszem ,hogy szólsz ha nem kell a tempomatkapcsoló javíts ki ha rosszul emlékszem.
A kuplung rángatásának ezen kivül sok oka lehet! Az ár szintén nem mondható meg ,anyagtól és szerelőtől függ de nem egy borzasztó összeg, legalábbis az én esetemben, mert ez csak uj kuplung esetében valószinü. De ha maga a kuplung szorul cserére mert kopott, öreg az már más történet. Kb 50E ft min. Üdv
Ha gondolod bizniszelhetünk!Tempomat kar+Ráfizetek a motorra és reménykedem,hogy amikor a szétszedésre is lesz pénzem,akkor ugyanezzel a hibajelenséggel találkozom majd! :))Nos?
Nekem említett valami mechanikai hibát a márkaszervíz,de hogy mennyibe kerül és pontosan mi az azt nem kötötték az orromra.Valami fogaskerékről hebegtek.Sejtettem én is,hogy valam terelőlapát vagy ilyesmi nem fordul el vagy mittomén. :) Jó lenne megcsinálni,de momentán nincs 20ezrem erre...Viszont néha működik és rendesen átáll hidegre.Muszáj lesz szórakoznom vele amíg nem lesz zsém..
A tempomat kar 5.000Huf!Bármikor jöhetsz érte Tárnokra,Érdre,vagy időnként Budapesten is át tudom adni!
A kuplung nekem is rángat.Na szép..Pedig már én is belenyugodtam,hogy ilyen béna vagyok és nem tudok elindulni vele.Folyton az egész autó rázkódik meg rángat ha elindulok.Nagyon kell ügyeskedni a csúsztatással..
Pontosan mennyibe kerül ez a dolog?
Amióta megvettem az autót (4éve) azóta ilyen!Jó lenne ha elmúlna...
A csapágyházat, ami egyben az alsó motortartó-rezgéscsillapitó is biztos külön lehet kapni. Nem cserélték ki hanem uj csapágy került be a házat pedig belülről összevissza pontozták, és ettől szorosan áll benne. A kuplung rángatás megszünését nem is vettem mindjárt észre csak olyan lett mintha kicserélték volna az autót. A pécsi szerelők hozzáálása példaértékü, ha valakit érdekel a cimük meg tudom adni. ÜDV minden sostársnak!
Szia! Nagyon jó, hogy van ez a topik. A kuplungolással kapcsolatban: már azt hittem a kocsicserekor, hogy elfelejtettem vezetni. Vettem egy C5 1.6 HDI-t, és az elejétől furcsa volt, hogy miért rángat a kuplung. Gondoltam, majd megtanulom csúsztatni. Ennek már több mint egy éve, megtettem kb. negyvenezer kilométert, és még mindig "nem tanultam meg kuplungolni". Megjegyzem, a céges autóm (Toyota) kuplungolása semmilyen szinten nem okoz gondot, tehát mégsem a lábammal van a baj. Érdekes tapasztalat ez a féltengely csapágyház-kopás. Hogyan sikerült orvosolni a hibát? A csapágyfészek az maga diffi öntvényháza? Vagy esetleg egy cserélhető külön egység? Mi a megoldás? Kihézagolták a csapágyat, vagy ki kellet cserélni egy nagyobb átmérőjűre? Előre is köszönöm a választ. Üdv: guzzirider