Szerintem Karcsi kb. 5 éve csatlakozott a társasághoz egy fehér 1300-as Daciával, azt hiszem az Alsóőrsi kempingben megrendezett nyári találkozónkon. Jelenleg is aktívan vesz részt az éves találkozókon... sőt...
Az autó méltó módon képviselte a márkát, a néhány kiegészítő, mint a nelásskirács szerintem inkább csak egy kicsit vagányabbá tette az amúgy egységesen szép gyári állapotát. András
Ma jártam Kisbucsa felé az említett kék dacia ott van a rendszáma AGF 382 akit érdekel utána nézhet hogy mi a tényállás vagy 18 án megint megyek arra megkérdezhetem hogy eladó e és egyebek.
Köszi a választ. Sajnos a jobb képeket nem engedte feltölteni. A pontos típusa 32IRMA azaz ha jól láttam egyik oldalon azt írták hogy az utolsó A betű A típusút jelent,illetve műanyag plomba is van rajta. Megpróbálom le kisebbíteni a képek fájlméretét és akkor csatolok még képeket.
Szerintem annyit, amennyit megadnak érte... Viccet félretéve, ha újak (az egyik fedélcsavar hosszabb mint a többi és műanyag plombával még le van plombálva) akkor ma már egy 10-est/darab el lehet érte kérni, aztán elfogynak előbb utóbb... Írd meg mi a típusuk (32 IRM, 32IRMA stb.), abból kiderül, hogy milyen hengerűrtartalmú Dacia motorra valók. Talán jobb fotók is segítenék a projektet.
Akkor te sűrűebben jársz arra mint én pedig nem lakok messze csak ritkán van arra dolgom , látom te is a román ipar remekével élsz én meg a másik román csodának nevezettel , én meg vagyok vele elégedve.
Heló! Pár éve Keszthelyen a Peny után az ut mellett a fűben sokáig állt 1 kék eladó dacia . Ha jól emlékszem a nyáron a Kisbucsai vasuti átjárónál levő szerviz vagy kereskedésben láttam szintén kéket lehet hogy ugyan az az autó ami keszthelyen volt anno. Nincs messze esetleg ugorj el lehet hogy még ott van mostanában nem jártam egerszeg felé hogy lássam.
Tegnapi szerzeményem Romániából. Sok minden van kint a Daciához, rendelni lehet ami nincs. Megyek még valamelyik hétvégén, ha valakinek kel valami, szívesen megkérdezem-megnézem.
Lelkes tulaj, avantgárd járgány, viszont nem látszik különösebben, hogy rozsdagondokkal küzdene. A szellőzőrács szerintem stimmel az évjárathoz. Nem biztos, hogy félni kellene ettől az autótól, sőt szerintem a gazda "értő" gazda lehet. (Nem ismerem)
Visszaalakítani sajnos nem annyira egyszerű,illetve majdnem lehetetlen,ha csak a "C" oszlopi szellőzőre gondolunk,vagy a tetődíszlécezésre. Az elejét is sokkal bonyolultabb mint az elsőre látszik.(plusz nehezítő faktor sz elejéhez való alkatrészek beszerzése.) :(
Türelem, néha olyanból is felkerül egy-egy szép darab, szoktak olyat is hirdetni néha. (Bár csak 1981 utánit) Itt a fórumon ha visszaolvasol kicsit egy kéket, igaz korróziós gondokkal de jó gazdának ajánlottak idén.
Köszi a keresgélést amúgy az 1979-1984 közötti "öszvér" lenne az igazi, arra fáj nagyon a fogam( nekünk olyan volt), vagy egy ilyen 84 utánit visszaalakítani. :)
A hirdetésben korrekten leírják, hogy újrafényezett. A képeken is látszik, hogy komolyabb szétszerelés nélkül, valószínűleg a korrodált részek kivágásával, javították a karosszériát. Ilyennek látom én például a jobb és bal hátsó keréknél a sárvédőív egy részét. A beltere viszont egész szép. Ha úgy számolsz, hogy nem kell most lakatosmunkát, meg fényezési munkát végezni akkor az ár jónak is tűnhet, hiszen a kettő együtt pillanat alatt százezres tétel. Ha a megvásárlásán gondolkodsz, akkor, ha a kereskedésben végezték a karosszéria rendbetételét, akkor részletesen mutassák meg azokat a részeket, amiket kivágtak javítottak. Az autót karosszéria korrózió szempontjából nagyon alaposan át kell vizsgálni. A képek alapján csak külső fényezést kapott. Ha a motortérben első rugótornyok tetején első lámpatestek felett nem javított hólyagosodás, korrózió tapasztalható, vagy például az első szőnyegek alatt az emelőbakoknál, az ajtók belső élein, akkor én elállnék a vásárlástól, mert a most kívül szép karosszéria nagyon hamar újra beteggé válhat, félő ilyenkor, hogy az újrafényezett ajtók alja kívülről újra hólyagosodni kezd. További jellemző hely még a hátsó sárvédőívek műanyag takaróívei alatti rész melynek problémája kézzel is kitapintható, ha korróziós gond van. Amúgy én inkább gyári festésű autót keresnék, lehetőleg még a gazda, vagy családja által meghirdetve, vagy fotókkal dokumentált előzményű javított karosszériájút. Ha megveszed néhány dolgot pótolni kell, feliratok díszlécek, pedálgumi. Üdv András