Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Állítólag tényleg ez a lengőkar szilent a szivatós pont, mindenki legyártja az elméletet hogy kell kivenni, csak megcsinálni nem vállalja senki.
Nekem most égetett szilent van ott, célnak megfelel, kicsit feszesebb az orra mint a hátulja, meg a kivitelezés is hagy kívánni valót maga után: kiégették a gumi rész, és tettek egy új szilentet a régi perselybe.
Hétfőn letettem kocsikát szakibácsiknál, mert Péntek este előjött a jobb első futóműből egy gumis nyöszörgő hang kormánytekerésnél és berugózásnál.
A motortérben nyulkálást/bontást nem vállalják (motortartó szilentek, szervoszivattyú), a váltóból jövő olajra azt mondták hogy csak olajpára, a védőburkolatnak semmi baja. Szervoszivattyú állapota szerintük nem vészes, inkább ne piszkáljuk még.
Megtalálták a nyöszörgő hang forrását, gömbfej. Holnap próbálnak szerezni hozzá alkesz-részt és kicserélik. Megint túlreagált helyzet, nincs ezzel a szekérrel semmi komolyabb gond, gyün megy, használni meg szeretni kell :)
Nekem nagyon rossz tapasztalatom van velük kapcsolatban (réges-régi történet).
Semmilyen extra feladat nincsen a felsoroltakban. Bármelyik futóműves/szerelő megcsinálja. Az alkatrészek pedig beszerezhetőek szerintem több helyről. (Nem úgy, mint nekem a kipufogókat. :D)
Szia!Nem vagyok pesti de egy valamire való autószerelő azért megoldja a problémád.Elől a belsőszilentek elég strapabiróak (előbb rohad el a lengőkarod mindhogy azok szétmenjenek föleg a préselős) .Az alsó gömbfej meg a stabrúd belsőszilent ráadásként egy stabpálcával meg szintén nem egy nehéz feladat(szerintem ezek kopnak elöl).Esetleg ha rugót vagy lengéscsillapitót akarsz cseréltetni akkor az se nagy kunszt egy autószeretőnek vagy egy futóművesnek ö még igény estén be is állitja.
Kopog,kovályog vagy himbálozik?
MÁS:Talán nem lett hengerfejes.Az a vizcső durant el ami keresztbe megy a bloķk előtt és arra megy rá.Az elvileg spricelhette a leömlőre.Remélem.Csapvizzel feltöltöttem ha holnap is jó akkor kapja a fagyállosat.Amúgy a bontóból egy 5 éves Saabéval pótoltam.Nem találtam újat.
Sajnos egy hétvégi 600 kmes túrát követően az autópályáról lejövett elkezdett melegedni és bár csökkentettem a sebességet(80) nem hült vissza(3. vastag vonal).Engine fault(még nem láttam ezt a feliratot).Kinyomta a vizet a leömlőnnél a 2-3as henger környékén de mivel az egész jobboldala fagyállos az autónak ezért első diagnozisként csak kifele nyomta a vizet.A motor nem állt le.A barátom elhúzott a szerelőmhöz.Holnap ha van időm megnézzük.
20kmre az otthonomtól és nem állt le.Ezt azért köszönöm neki mivel a várandós párom ült mellettem és betudtam gördülni egy erdősáv mellé....
Ééééésss működik ... elég gyászos állapotban vannak arrafelé a kábelek, nem lenne rossz ötlet beiktatni a csomiajtóba egy plusz stekker, hogy ez a szakasz könnyen javítható, krimpelhető lehessen.
Nézem a kábelezési diagrammokat (deo2.pdf, 495. oldal). Nos, a rajz szerint a csatlakozóból megy egy vezeték a 174 és 177-es csatlakozókba, amik lényegében a jobb és bal oldali műanyag egységek, amikben az izzók vannak (tolató és ködzáró).
Nálam mindkét ködzáró működik, viszont egyik tolató sem.
Szerény villamos tudásom szerint (2. gyakIV-n sikerült felrajzolnom egy tökéletes fazorábrát és meglett a ponthatáros 2-es), ezek szerint a H174 és HR177 kábelekben megy az áram, a fények felgyújtása pedig az S n.d illetve a H n.d vezetékek nyitásával-zárásával vezérlik. Valamelyik a kettő közül lesz szakadt, multiméterrel ki tudom mérni (még sose használtam multimétert, úgyhogy a nagyobb kár okozása valószínűbb) :D
Annyira megérte a BMF (azóta OE) melletti kocsmákba járni ...
Nincs elszakadva. Ma este 10h ig X. Kőér utcában, vagy vasárnap 6-18h ig is ott vagyok. Nem kell átbumliznod a városon. Ha még Keresztúron laksz. 20 4723609
Van valakinek használható doksija a gyári riasztóról? Konkrét részletes rajzra lenne szükségem.
A 2,4-es projekt nagyon akadozik. Az új szerelőm mindig a sor végére teszi. Ráadásul elég nagynak tűnik a tanácstalansága is.
Az összes érzékelő jeladó tesztelése után a motorvezérlő is letesztelték. Asztalon hibátlanul működik. Az immo ki lett kapcsolva rajta. Mégis tiltja a gyújtást és a befecskendezést.
Alapos kutakodás és bontás után, most ott tart, hogy a gyári riasztó vezetékkötegét kibontotta. Valaki korábban csúnyán belekontárkodott. Levágták róla a gyári stekkert, és egy sorkapocsban végződtették...
Szóval bármi lehet. Itt viszont a tizen akár hány jelöletlen fekete vezeték nem könnyíti a hibakeresést... :)
Soty márkatárstól kaptam egy ígéretet egy kibontott kábelkötegre. Ami alapján talán van esély beazonosítani a kocsiban lévőket is. Viszont a rajz nagyon nagy segítség lenne ebben a feladatban. Az autodatában nem talál megfelelő rajzot hozzá.
Valakinek valami ötlete? Minden segítséget örömmel fogadok.
Van egy biztosítéktábla a kormány alatt közvetlen négy kis műanyag csavarral. Illetve van egy nagyobb a motorban az ablaktörlőmechanika mellett. Ezeket próbáld ki.
Jól kezdődik a nyaralás. Megérkeztünk, a venti meg megy folyamatosan... Megállás nélkül. Ennyire meleg nincs. A vízhőfok sem indokolná. Klíma lekapcsolva.
Hol van a hűtőventi reléje? Semmi rajz, dok. nincs nálam.
Sziasztok! egy kis segítség, kormány kapcsoló gumi harmonikát keresnék, esetleg valakinek volna felesleges,vagy valami más megoldás, előre is köszi Pepi.