Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DonPrego Creative Commons License 2016.08.03 0 0 73200

Ilyen korú autónál már előfordul az ilyen.

Állítólag tényleg ez a lengőkar szilent a szivatós pont, mindenki legyártja az elméletet hogy kell kivenni, csak megcsinálni nem vállalja senki.

Nekem most égetett szilent van ott, célnak megfelel, kicsit feszesebb az orra mint a hátulja, meg a kivitelezés is hagy kívánni valót maga után: kiégették a gumi rész, és tettek egy új szilentet a régi perselybe.

Előzmény: Mattiasrex83 (73199)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 73199

Köszönöm a válaszokat. 

Nekem is gumis nyöszörgő hang hallatszik. 

A kocsit alá nézve eléggé viseltesnek tűnnek a szilentek, de majd a szerelő mond rá valamit. 

A hátsó lengőkar  viszont "eléggé" kopog.

DonPrego Creative Commons License 2016.08.03 0 0 73198

Hétfőn letettem kocsikát szakibácsiknál, mert Péntek este előjött a jobb első futóműből egy gumis nyöszörgő hang kormánytekerésnél és berugózásnál.

A motortérben nyulkálást/bontást nem vállalják (motortartó szilentek, szervoszivattyú), a váltóból jövő olajra azt mondták hogy csak olajpára, a védőburkolatnak semmi baja. Szervoszivattyú állapota szerintük nem vészes, inkább ne piszkáljuk még.

Megtalálták a nyöszörgő hang forrását, gömbfej. Holnap próbálnak szerezni hozzá alkesz-részt és kicserélik. Megint túlreagált helyzet, nincs ezzel a szekérrel semmi komolyabb gond, gyün megy, használni meg szeretni kell :)

DVlad Creative Commons License 2016.08.03 0 0 73197

Még egy vélemény.

Nekem nagyon rossz tapasztalatom van velük kapcsolatban (réges-régi történet).

 

Semmilyen extra feladat nincsen a felsoroltakban. Bármelyik futóműves/szerelő megcsinálja. Az alkatrészek pedig beszerezhetőek szerintem több helyről. (Nem úgy, mint nekem a kipufogókat. :D)

Előzmény: Mattiasrex83 (73194)
BmS1 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 73196

A Saab-nál ez nem ritka hiba.

Nekem 7 éves korára szállt el, persze, forgalmas autópályán :-((

 

üdv

Előzmény: Kappa 5.10 (73195)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 73195

Szia!Nem vagyok pesti de egy valamire való autószerelő azért megoldja a problémád.Elől a belsőszilentek elég strapabiróak (előbb rohad el a lengőkarod mindhogy azok szétmenjenek föleg a préselős) .Az alsó gömbfej meg a stabrúd belsőszilent ráadásként egy stabpálcával meg szintén nem egy nehéz feladat(szerintem ezek kopnak elöl).Esetleg ha rugót vagy lengéscsillapitót akarsz cseréltetni akkor az se nagy kunszt egy autószeretőnek vagy egy futóművesnek ö még igény estén be is állitja.

Kopog,kovályog vagy himbálozik?

MÁS:Talán nem lett hengerfejes.Az a  vizcső durant el ami keresztbe megy a bloķk előtt és arra megy rá.Az elvileg spricelhette a leömlőre.Remélem.Csapvizzel feltöltöttem ha holnap is jó akkor kapja a fagyállosat.Amúgy a bontóból egy 5 éves Saabéval pótoltam.Nem találtam újat.

Köszöntem

 

Előzmény: Mattiasrex83 (73194)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 73194

Köszönöm szépen. 

Tapasztalat?

Vagy esetleg bárkinek velük kapcsolatban? 

Honlap alapján nem rossz.

Előzmény: DonPrego (73193)
DonPrego Creative Commons License 2016.08.02 0 0 73193

http://kanyikauto.hu/kanyikservice/index.php?option=com_contact&view=contact&id=2&Itemid=63

Ők biztos meg tudják csinálni 99%-ban. Egyedül a lengőkar préselős szilentjét nem vállalja, "Nincs elfogadható megoldás" hibaüzenettel.

Előzmény: Mattiasrex83 (73192)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 73192

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy tudtok e Budapest közelében egy jó futómű szerelőt,

aki ért a kappákhoz, és be tudja szerezni a kellő futómű alkatrészeket?

Lehet-e kapni még egyáltalán? 

Gondolok itt szilentekre, kopó dolgokra.

Első futómű. 

Köszi 

 

Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 73191

Üdv!

Sajnos egy hétvégi 600 kmes túrát követően az autópályáról lejövett elkezdett melegedni és bár csökkentettem a sebességet(80) nem hült vissza(3. vastag vonal).Engine fault(még nem láttam ezt a feliratot).Kinyomta a vizet a leömlőnnél a 2-3as henger környékén de mivel az egész jobboldala fagyállos az autónak ezért első diagnozisként csak kifele nyomta a vizet.A motor nem állt le.A barátom elhúzott a szerelőmhöz.Holnap ha van időm megnézzük.

20kmre az otthonomtól és nem állt le.Ezt azért köszönöm neki mivel a várandós párom ült mellettem és betudtam gördülni egy erdősáv mellé....

 

DonPrego Creative Commons License 2016.07.31 0 0 73190

Ééééésss működik ... elég gyászos állapotban vannak arrafelé a kábelek, nem lenne rossz ötlet beiktatni a csomiajtóba egy plusz stekker, hogy ez a szakasz könnyen javítható, krimpelhető lehessen.

 

DonPrego Creative Commons License 2016.07.31 0 0 73189

Megvan a szakadás, illetve a délutáni meló. Azt hiszem ma szerzek rutint forrasztásban is végre :)

https://picasaweb.google.com/lh/photo/0biYvv3bVaZUvv73nRILxtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

DonPrego Creative Commons License 2016.07.31 0 0 73188

U.I.: az N n.d a 178-as számú földelésbe megy úgyhogy ez a megközelítés zsákutca :D

Előzmény: DonPrego (73187)
DonPrego Creative Commons License 2016.07.31 0 0 73187

Nézem a kábelezési diagrammokat (deo2.pdf, 495. oldal). Nos, a rajz szerint a csatlakozóból megy egy vezeték a 174 és 177-es csatlakozókba, amik lényegében a jobb és bal oldali műanyag egységek, amikben az izzók vannak (tolató és ködzáró). 

Nálam mindkét ködzáró működik, viszont egyik tolató sem.

Szerény villamos tudásom szerint (2. gyakIV-n sikerült felrajzolnom egy tökéletes fazorábrát és meglett a ponthatáros 2-es), ezek szerint a H174 és HR177 kábelekben megy az áram, a fények felgyújtása pedig az S n.d illetve a H n.d vezetékek nyitásával-zárásával vezérlik. Valamelyik a kettő közül lesz szakadt, multiméterrel ki tudom mérni (még sose használtam multimétert, úgyhogy a nagyobb kár okozása valószínűbb) :D

Annyira megérte a BMF (azóta OE) melletti kocsmákba járni ...

Marklar T ie Creative Commons License 2016.07.30 0 0 73186

Csak egy picit lemaradtam :D

 

Marklar T ie Creative Commons License 2016.07.29 0 0 73185

Jaaa. Az pont akkor szakadt el (full, mert elég vacak volt) mikor ezt leszedtem. :O :D

Előzmény: Pepi 517 (73184)
Pepi 517 Creative Commons License 2016.07.29 0 0 73184

Szia! Laci nekem nem  ez kel hanem a kapcsolok két oldalán ami van az a kicsi gumi harmóniák.

Előzmény: Marklar T ie (73183)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.07.29 0 0 73183

Nincs elszakadva. Ma este 10h ig X. Kőér utcában, vagy vasárnap 6-18h ig is ott vagyok. Nem kell átbumliznod a városon. Ha még Keresztúron laksz. 20 4723609

 

Előzmény: Marklar T ie (73182)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.07.28 0 0 73182

Oks. Ha kijutok megnézem

 

Előzmény: Pepi 517 (73180)
Imre.G Creative Commons License 2016.07.27 0 0 73181

Sziasztok!

Van valakinek használható doksija a gyári riasztóról? Konkrét részletes rajzra lenne szükségem.

A 2,4-es projekt nagyon akadozik. Az új szerelőm mindig a sor végére teszi. Ráadásul elég nagynak tűnik a tanácstalansága is.

Az összes érzékelő jeladó tesztelése után a motorvezérlő is letesztelték. Asztalon hibátlanul működik. Az immo ki lett kapcsolva rajta. Mégis tiltja a gyújtást és a befecskendezést.

Alapos kutakodás és bontás után, most ott tart, hogy a gyári riasztó vezetékkötegét kibontotta. Valaki korábban csúnyán belekontárkodott. Levágták róla a gyári stekkert, és egy sorkapocsban végződtették...

Szóval bármi lehet. Itt viszont a tizen akár hány jelöletlen fekete vezeték nem könnyíti a hibakeresést... :)

Soty márkatárstól kaptam egy ígéretet egy kibontott kábelkötegre. Ami alapján talán van esély beazonosítani a kocsiban lévőket is. Viszont a rajz nagyon nagy segítség lenne ebben a feladatban. Az autodatában nem talál megfelelő rajzot hozzá.

Valakinek valami ötlete? Minden segítséget örömmel fogadok.

Pepi 517 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 73180

Szia! ha nincs elszakadva akkor érdekelne.

Előzmény: Marklar T ie (73177)
probody Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73179

A kürt reléjét is át rakhatod, hogy legyen ventilátorod rendesen.

Előzmény: Kappás Zsoola (73178)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73178

Szia!

Köszönöm. A relé volt a ludas. Be volt ragadva. Otthon csere.

Még egyszer köszönöm!

Előzmény: Kappa 5.10 (73176)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73177

Azóta már megázott 1x 2x :D

Előzmény: Pepi 517 (73173)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73176

Szia!Ez a relé és biztidoboza.

Előzmény: Kappás Zsoola (73174)
LanciAdam Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73175

Van egy biztosítéktábla a kormány alatt közvetlen négy kis műanyag csavarral. Illetve van egy nagyobb a motorban az ablaktörlőmechanika mellett. Ezeket próbáld ki.

Előzmény: Kappás Zsoola (73174)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73174

Üdv Urak!

Jól kezdődik a nyaralás. Megérkeztünk, a venti meg megy folyamatosan... Megállás nélkül. Ennyire meleg nincs. A vízhőfok sem indokolná. Klíma lekapcsolva.

Hol van a hűtőventi reléje? Semmi rajz, dok. nincs nálam.

Előre is köszönettel: Zsoola.

Pepi 517 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73173

Sziasztok! egy kis segítség, kormány kapcsoló gumi harmonikát keresnék, esetleg valakinek volna felesleges,vagy valami más megoldás, előre is köszi Pepi.

DonPrego Creative Commons License 2016.07.25 0 0 73172

Ma kivettük a rüki kapcsolóját a váltóból, megmértük multiméterrel: tökéletesen működik. Marad a kábelköteg ...

LanciAdam Creative Commons License 2016.07.25 0 0 73171

Értem. Köszönöm! :)

Előzmény: Lönci (73170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!