Ma volt szerencsém hozzá. A hátsó ajtó pont a 256.50V-re jellemző, a gyári táblán 256.50.1989.0521 van, néhol 256.50E-re írják, eszerint meg nem is kéne a gyári számnak ebben a formában léteznie. (Jó, szögezzük le, utóbbi nagyon sok helyen idegesítően pontatlan, több ellenpéldát is láttam már a saját szememmel.)
Valaki fel tud egy kicsit világosítani az eredetét illetően amúgy? Addig megvan, hogy ex. HMH-128 ex. BSN-862. Már csak azt nem tudom, melyik szervhez tartozott (szórták a BSN-t a rendőröknek, honvédeknek, tűzoltóknak meg mi egyéb), illetve milyen rendszámmal kezdett (mondjuk ezt megtudni közepesen esélytelen, de mindegy).
Az az, ami tudtommal kérdőjeles "eltűnésük" óta én semmit nem hallottam azokról a kocsikról, azt se, hogy biztonságban lennének. Ami viszont biztosan megvan, az az ex. isaszegi kocsi (ebből volt nemrég itt nagy hiszti) és az ex. túrkevei (zöld-kék-zöld festésű kocsi). Meg van "rengeteg" sima 60-as, így építeni se lenne nagy vandalizmus.
A BKVnak van Láng motorja (OFF: akkor is van, ha Tildy úr napokig anyázott érte facebookon, van) de hát istenem, használni akarják [de minek, én inkább eldugnám, szégyelném mutogatni. Volt róla szó ugyanazon fb. csoportban, ahol OFF Tildy úr anyázott, és kiderül, hogy úgy álltak neki gányolni, hogy majd miután elkészült a gányolás, képet is szereztek arról, hogy hogyan kellene kinéznie. Az, hogy ez így történt, nem egy helyről nyert megerősítést. Akkora meg már elkészült, úgyhogy hagyták a fenébe. Mert el kell készülnie a 100.ikra. De hát einsteinem, jó magyarosch lett, ilyen ez, így marad, ez is ki lett mondva. Nincs mit kezdeni vele.
Azt nem értem, hogy milyen szabály engedi a kváziTr5nek azt a Csepel motort, amivel a BKV 55-e nem járhat. Ki, és miért tiltja (jogszabályban?) hogy a BKV 55-ében Csepel motor dolgozzon? Hiszen a tények - hogy minden más D613/D614-es gép mehet "szabadon" - valamint Lacus indoklása együtt azt mutatja, hogy valaki külön a BKV 55-ére írt egy olyan törvényt/jogszabályt/egyebet, hogy az nem mehet az eredeti motorjával. Ez mekkora hülyeség már?!
Ha viszont így van,üzennék a németországi új tulajnak. Nem szabad közlekedni a busszal mert mind a hat felni minimálisan keresztben három helyen törött,vagy repedt. Kecskeméten láttam szóltam okvetlenül erről a tulajnak,de csak legyintett.
A MAN motor beépítése szíve joga a tulajnak. Sokkal érdekesebb kérdés, hogy miért van még mindig rajta OT rendszám ezzel a motorral.
Azt, hogy Csepel motorral használhatatlan egy faros, konkréten hazugság, itt a példa.
A kvázi Tr5-be is lehetett volna szerezni megfelelő motort ha valakinek van rá igénye. Meg pénze. Vagy egyik vagy másik esetleg mindkettő hiányzott. Hivatalos indoklás? Magyarázás inkább. De jogot azt lehet vindikálni, az megy jól.
A csőfelninél - szerintem - érdekesebb kérdés a motor. A faros MAN motort kap, mert használni akarják, a Csepellel meg ma már nem mehet még városban sem, kváziTr5 viszont D614-et kap, mert használni akarják... Azaz az 55-ös nem mehet Csepellel, a kváziTr5 meg igen. Legalábbis ez a hivatalos indoklás.
Gyermeteg kérdés: a csőfelni az ugye olyan, mint a trilex, csak egész?
Ezért a beszólásért akár el is küldethetnélek egy kis pihenőre. A hangnem messze nem olyan mint ami elvárható lenne tőled. Vagy ide süllyedt uraságod? De tudod mit, nekem így is jó.
Egyetlen képet kérnék, amin látható a "kék szemét" cső felnivel.
Vagy nem csak a stílusod, hanem a memóriád is romlik? Sose volt rajta.