Én egy szóval sem mondtam, hogy ennek mindnek jónak kell rajta lenni. Én ezeket nézem meg és ha valami nem jó azzal úgy kalkulálok. Az én gépem ezeknek a kritériumoknak majdnem megfelelt. A lényeges dolgok azok mind jó volt, üléscsere 10 ropi, meg olajcsere, fagyálló, meg a,,malac", fék és királycsapszeg, de csak azért, hogy top legyen amit ki kellett cserélni rajta. Ha már pénzt adok, akkor szeretem tudni, hogy miért. Na meg még érdemes fékpróbát is tartani :o).
Az új dogok, amiket felsoroltál rajta,olyan 400-450-be vannak az eladónak..( vizsgával együtt) Azt sem lehet tudni ilyenkor,hogy honnan és mennyiért jutott a cuccokhoz ? :-) Szerintem azt amit vettél,csak vasárába lehetett volna eladni a feljavítások nélkül.. Nem hülye az eladó :-) gondolom,még így is megérte neki.
Amíg árultam az enyémet, addig hivogattak emileztek 800-850-re... Persze, még ide sem jött, aztán már alkudott 200-at...mi lett volna, ha ideér?
Most az adagolót kicserélem( a bolti "felújított" nagy picsa volt), meg a kuplungot kell megint szétszedni(nyáron már elvileg felújították, de vmi ármányság van), hűtőt cserélek, mert a régi annyira koszos, hogy elfut a víz, ha felpörög.
Aztán lehet, nekifutok még 1x.
Csak félek, ha nem tudok Zetort venni, helyette, akkor lebőgök...
Amúgy az én javaslatom, hogy gépszerelővel érdemes menni, aki nem ért hozzá (pl. én) mert megnéztünk 5-6 traktort, sokan átakartak baszni, amúgy utána néztem, hogy ha megkell venni a mtprhoz az anyagot, a hüvelygarnitúra, komplett hengerfej 80as, az egész tömítések, meg hozzávaló cuccok, + a szerelőm munkadíja 150ezerből új a motor.....
Az expressz.hu-n, ahogy feltették, megnéztük, valami bemutató traktornak hagyták meg, mert a 70 db MTZ-ből ez volt az utolsó, 80as kisfülkés, de annyi ilyen 20-50 millás gép volt ott baszki, csorgott a nyálam XD.................na ha mondom má' megnéztem megveszem :-D 870re hírdették....
Én így vettem meg, 825-ért: ami van a két hátsó kerék között két oldalt (hajtásház? -vagy mi a bánat XD) -új, vízpuma új, önindító új, generátor új, akkumulátor 190 Ah új, négy külső-belső gumi új, rohadásmentes, 5 év műszakival, fékek újak, 4 hidraulika kivezetés hátul, a váltó olyan mint a vaj, az összes olaj cserélve volt rajta, ahogy számoltam legalább 80 ezer ft. csak az olaj. A hidraulika tömlők újak. ami javítani kellett: 8 dab réz tömítőalátét, 3 db. gumigyűrű, a generátor kicsit ferdén állt, azt szintberaktam, meg a kormány oszlopon basztatott valamit a szerelő, visszalazította egy kicsit......
ami nem volt: orrsúlytartó, orrsúlyok, 3.pont, vonópad, vonószerkezet. A hátsó munkahenger is új, ami a vonópaodt engedi le-föl.
Apró hiba, belebugyborékol a vízhűtőbe, de a gépszerelők azt mondták, nem kell vele foglalkozni, még évekig elmegy. Nem keveri az olajat a vízzel sehol, az a lényeg (ezt mondta két egymástól független gépszerelő).
Na most ha az új, rajta lévő dolgokat összeszámoljuk, szerintem nem volt ez olyan rossz vétel....vélemény????
Jah.. mindent rendbe szednek rajta,csak hogy a vevőnek jó legyen ! mi ? :-))))))
Ez egy idióta elképzelés....
Patent,mindenben makulátlan traktort nem ad el senki...( bolond lenne..)
Azt szokás eladni,ami még működik ! de..... :-)
Persze, kategória vagy típusváltás miatt,leadhatnak jókat is ! csak nem 800000 ft ért :-)
A tudományosanmagasankvalifikált ember,az más kategória...az képtelen veszíteni,el-sem tudja képzelni hogy rosszul jöjjön ki valamiből,az egész élete, győzelmek sorozatára van kárhoztatva ! szarik ő egy nagyot a piaci szokásokra...már a szemén is látszik,hogy jót fog venni és olcsón...:-)))
No persze, Akác Úr azt várná, hogy az utolsó csavarig újítsd fel a trakit eladás előtt. Aztán add annyiért, vagy olcsóbban, mint a kupecok a festegetett sz@rjaikat... Végülis lehet nekünk kéne Akác úrtól traktort venni, nem?:-))))) Hátha eladás előtt feljavít egyet a kedvünkért....
NA SZEMI A TECHNIKA MEGÖLI A TUDOMÁNYT. vagy a tudomány a tudományt? :D
öregségedre még neked is adnak majd jogosítványt, mert nem kell majd csak a monitorig ellátnod. még a végén jól jhársz ezekkel az elvetemült kutatómérnökökkel...
képet is jó lenne látni, de a képről is megkereshető a neten a hirdetés, amit ugye nem szeretnénk, mert a kupec egyből ugrik...
gumik, olajfolyások, futómű elől, a perselyezése nincs-e kikopva, kopogás, csattogás, kipufucsonknál nincs-e olaj, váltót hajigálja-e terhelés alatt, kuplungholtjáték, hűtővíz bugyborékol-e, esetleg olajos, kormányholtjáték, ha meg tudod emelni, akkor a hátsó féltengelyek lötyögnek-e, hidraulika terhet hogy emel, menet közben távolabbról hallgatva búg-e mondjuk a diffi, kacsázik-e a kerék, elektromos rendszer, hátsó féltengelyeknél olajfolyás, ugyanez TLT csonknál, a motor melletti nyulványok vannak-e hegesztve, megrepedve, királycsapszeg, amin a kopás látszik ránézésre is, de megemelve jó megnézni, kartergáz a szelepfedél tetején levő csonkon, kipufi füst hideg motornál fehéres, de semmiképp sem kékes, melegnél és hirtelen gázadásnál szürke, fekete, de ez kipörgés után megszünik és füstmentes kell, hogy legyen.olqajfolyás sehol sem jó, hidraulika szivattyú zümmög-e, az a jó, ha minél halkabb. olajnyomás a hideg motorhoz képest melegnél ne legyen több, mint 1-gyel kisebb alapjáraton, max 1,5, de az már nem az igazi, nem az a lényeg, hogy kiüsse az órát az érték, hanem az, hogy legalább 3-4 legyen hidegen, de melegen se essen sokkal le alapjáraton. ha teheted, akkor nagyfülkést vegyél. ennyi ugrott be elsőre, majd írnak még a fiúk, meg ha eszembe jut valami, akkor beírom
kiskabinos 82-esen 6kivezetéses alternátor van van a kormányoszlopon egy szerkezet meg a kabin előtt még egy kis doboz.
valami nincs rendben a töltéssel,hol mit tudok mérni vagy mekkora feszültségeket hol kell mérni hogy megállapítsam hogy a 3 dolog(alternátor,kormányoszlopon szerkezet,a kabin elötti szerkezet)közül mi lehet hibás vagy esetleg csak kötési gond van.