"ami a ha a kocsival szemben állsz akkor bal hátsó keréknél lévő"
Ha szemben állsz, akkor legyen az a kerék a jobb hátsó, de ha szimplán csak bal hátsónak hívjuk akkor gondolom mindenki a menetirány szerinti alap elrendezésre fog gondolni... remélem :)) Szóval az a csatlakozó az autó bal hátsó kerekénél van!
nekem is volt ilyen problémám a csatlakozó ami a ha a kocsival szemben állsz akkor bal hátsó keréknél lévő kis mozgató motoron van
annak a csatija volt eloxidálva vagy kitudja ... kitakaritottam , megoldottam hogy viz nagyon ne érje és most teljesen jó eltünt a gond ... ez ingyen van és nagy szakértelmet se igényel
na most a nick alapján női nemre tippelek .... csak van valaki a családba aki tud ebben segiteni ... időben ez olyan 20 perc volt .. igaz közben nézelödtem ismerkedtem a kocsival ....
Sziasztok! Én durván 1.5 hónapja lettem 1 fortwo gazdija. Egészen eddig boldog. Előkerült a 3 vonal,és a járgány nem ment tovább. Mire a szerelő odaért,beindult de a 3 vonal maradt. Ujabb vizsgálat géppel .törlés, a kicsi csoda újra tökéletesen működik. Egészen 4 napig. Inditás előtt a gyújtás ráadásánál a váltó nem találja a helyét. Eltelik 1 pár másodperc utánna beindul és megy veszi a fokozatokat,lefelé egyedül is levált de általam is. A csabai merci szerviz közölte Pesten keressek szakszervizet,de ha valaki ajánlana 1-t szivessen venném . Itt a vidéken nem nagyon van belőle és a szerelők nem értenek hozzá.Ja a törpe 700-as benzines. Segitsetek 1 jó tippel!! Köszi
en ezt tudom. ugy mondanam,hogyha egy smart onerobol kepes mukodni,kozlekedni annak orulni kell. tokeletes sose lesz.egyszeruen a 450es kifforatlan,tele hibaval.
Az a gond, hogy a smartok is mercedestől kölcsönzött technológiai megoldásokkal épülnek, tehát valami vagy tökéletesen működik, vagy sehogy. Csakhogy nincs mögötte anyagminőség...így a tuning és a fogyasztás csökkentés is veszélyes terület. Meg lehet csinálni, de nem éri meg.
meg en ezzel ugy vagyok,ha szaguldozni akarok beleulok a 230 kompresszor mercibe es allva hagyja az osszes smartot:))) lehet az barmilyen brabus. es nem egnek ossze benne a dugok 30 ezer km utan...
yaya. en ultem a brabusban es az epitett angolban is. kb allva hagyta az angol a brabust. aki nem ismeri a a roadster a fortwo es ezek brabus variaciojit az beleesik ebbe a hibaba. de mind1. smart nem versenyauto. felesleges is azt epiteni belole.
v-maxot kilehet ezekbol szedni, es 51 le-re letezik normalis tuning (nem a teljesitmeny a fogyasztas a fontosabb)?
Gondolhatod, hogy nem én ragaszkodtam a brabushoz. Az volt az első amit ajánlottam, hogy inkább egy rendes chiptuning kellene a jelenlegi konfigurációhoz, mert amit korábban ráheggesztettek az finoman szólva....de nem kellett.
ott az alapgondolat jo volt. de a roadsteresitesnel felrement. amikor eloszor feltte a roadster programot es felgyulladt a lampa,lehetett tudni,hogy az ugy nem lesz fain.
meglehet csinalni a kb 90 le koruli fortwot. en ultem vezettem mukodot. angliabol jott. feltettek a 61 le fortwora a roadster nagy turbot (fortwo brabuson is ez van) plusz egy olajhutot es hozzairni a progit. nem lesz szopas az abs,valto,esp stb-vel.
Nekem csak pár emlék maradt meg.... hogy már F1 kerékcseréhez képest is gyorsabban szereltük ki a vezérlőt...a hajnalig tartó fejlesztések...és hogy minden egyes próbaút alkalmával engem átkozott a környék összes lakója... 130Km távolságból nem lehet egy ekkora műveletet kontrollálni.... Tanulópénznek jó volt :)
rosszul emlexel,az nem egeszen ugy volt. vagy 2even at epitette. o roadster motort akart es nem sima fortwo brabust:) ismerem az autot is ot is,neki a brabus fortwo keves volt. ezert akarta a 101le brabus roadstert megepiteni. ott eleg sok gond jott elo amikor felkerult a roadster progi neki. abs,kormanyszog jelado,valto. csak ugye ezek a dolgok roadsternel nem mindig ugy vannak mint a fortwonal.
A szenzor meg szokott hibásodni, típushiba. Én megjavítom de inkább cserét javasolnék, valami 25000ft. Akkor viszont ég az abs lámpa is és elveszi a teljesítményt.
Ezt már velem eljátszotta egy pesti smart megszállott. Átépítette a motorját 100% brabusra, csak motorvezérlőt nem tudott szerezni. Átalakítottam neki brabusra, akkor jött az, hogy nem jó hozzá az ABS az is át lett programozva, utána jött a váltó áttételezés amivel már nem lehetett mit kezdeni és lehetett visszaalakítani az egészet :)
"arra gondoltam mi lenne ha tartalmat cserélnék ... mi változna "
1, valószínűleg be sem indulna, mivel nem csak a motorvezérlőn múlik, (SAM, KMóra, Kulcs) együtt. 2, ha sikerült mindezt megoldanod, akkor a következő problémákkal találod szembe magad: a Brabusnál a motor nagyobb üzemanyagfúvókákhoz és turbóhoz van optimalizálva, ráadásul más váltóáttételekkel van szinkronban és megzavarodik az egész progi
"elforditottam 90 fokkal és most igaz hogy extrém infrmációkat küld az ECU nak de azokkal " Ezt azért majd írd bele a szervizkönyvébe is, hogy egyszerűbb legyen a helyszínelők dolga...
"arra gondoltam mi lenne ha tartalmat cserélnék ... mi változna " Lenne min. 1db halott motorvezérlőd.
cd tar csati helyere megy ez a csati. itthon 2000 ft egy ilyen adapter budaoorson a media markt garazsaban levo autohifi szakinal. de nem lesz jo. mivel a sima radio nem tudja az auxot kezelni csak a tarat, szolni fog,de ezert fagyni fog a radio es kikapcsolgatni,mert nem tudja a jelet ertelmezni es no communicationt kiirni a kijelzon. a gyari cd-s grundig radio tudja az auxot. de egyszerre a tar es az aux nem fog menni.