tisztazzuk, mi az hogy huzgalja a valtot? az hogy a gyujtas raadasakor nyekerget, uzemszeru, de csak a kupplungaktuator dolgozik ilyenkor. vagy amikor raadod a gyujtast vegigzongongorazza a sebessegeket?
Ja bocsi még is rövid az agyam.... Gyönyörűen vált miden felé. Inditás előtt mikor ráadom agyújtást akkor húzgálja a váltót. A fokozatok mindegyik megvan lefelé akár egyedül is megy a törpének. Inditáskor küzdünk...
ki kellene mérni szálanként a motorkábelt a komputer kiscsatija és a váltóra menő 3(némelyiken 4) csati között. soxor kikoptatja a kábelt az intercooler tartója....... egy váltóolajcsere is segít időnként, van hogy azért nem akar váltani, mert a diag szerint a müködtető motor áramfelvétele magas (vagyis kissé szorul a mechanizmus) váltóba nem automata olaj kell!!! ha jót akarsz bele: CASTROL TAF-X 75W 90 1,5lit
Köszönöm a segitséget,a csatikat már kitakaritottuk ,de sajnos a hiba még mindig ragaszkodik hozzánk. Amúgy ne nézzétek le a női nemet nem mindenki szőke./Jó tudom...... a nagy átlaga a nőknek igen./ Én egy 126-osból váltottam a törpére ezért a tudatlanságom. De itt Gyula környékén még csak 2-3 darab fut a smartokból úgyhogy a szerelők is csak állnak és kaparják a fejüket.
"ami a ha a kocsival szemben állsz akkor bal hátsó keréknél lévő"
Ha szemben állsz, akkor legyen az a kerék a jobb hátsó, de ha szimplán csak bal hátsónak hívjuk akkor gondolom mindenki a menetirány szerinti alap elrendezésre fog gondolni... remélem :)) Szóval az a csatlakozó az autó bal hátsó kerekénél van!
nekem is volt ilyen problémám a csatlakozó ami a ha a kocsival szemben állsz akkor bal hátsó keréknél lévő kis mozgató motoron van
annak a csatija volt eloxidálva vagy kitudja ... kitakaritottam , megoldottam hogy viz nagyon ne érje és most teljesen jó eltünt a gond ... ez ingyen van és nagy szakértelmet se igényel
na most a nick alapján női nemre tippelek .... csak van valaki a családba aki tud ebben segiteni ... időben ez olyan 20 perc volt .. igaz közben nézelödtem ismerkedtem a kocsival ....
Sziasztok! Én durván 1.5 hónapja lettem 1 fortwo gazdija. Egészen eddig boldog. Előkerült a 3 vonal,és a járgány nem ment tovább. Mire a szerelő odaért,beindult de a 3 vonal maradt. Ujabb vizsgálat géppel .törlés, a kicsi csoda újra tökéletesen működik. Egészen 4 napig. Inditás előtt a gyújtás ráadásánál a váltó nem találja a helyét. Eltelik 1 pár másodperc utánna beindul és megy veszi a fokozatokat,lefelé egyedül is levált de általam is. A csabai merci szerviz közölte Pesten keressek szakszervizet,de ha valaki ajánlana 1-t szivessen venném . Itt a vidéken nem nagyon van belőle és a szerelők nem értenek hozzá.Ja a törpe 700-as benzines. Segitsetek 1 jó tippel!! Köszi
en ezt tudom. ugy mondanam,hogyha egy smart onerobol kepes mukodni,kozlekedni annak orulni kell. tokeletes sose lesz.egyszeruen a 450es kifforatlan,tele hibaval.
Az a gond, hogy a smartok is mercedestől kölcsönzött technológiai megoldásokkal épülnek, tehát valami vagy tökéletesen működik, vagy sehogy. Csakhogy nincs mögötte anyagminőség...így a tuning és a fogyasztás csökkentés is veszélyes terület. Meg lehet csinálni, de nem éri meg.
meg en ezzel ugy vagyok,ha szaguldozni akarok beleulok a 230 kompresszor mercibe es allva hagyja az osszes smartot:))) lehet az barmilyen brabus. es nem egnek ossze benne a dugok 30 ezer km utan...
yaya. en ultem a brabusban es az epitett angolban is. kb allva hagyta az angol a brabust. aki nem ismeri a a roadster a fortwo es ezek brabus variaciojit az beleesik ebbe a hibaba. de mind1. smart nem versenyauto. felesleges is azt epiteni belole.
v-maxot kilehet ezekbol szedni, es 51 le-re letezik normalis tuning (nem a teljesitmeny a fogyasztas a fontosabb)?
Gondolhatod, hogy nem én ragaszkodtam a brabushoz. Az volt az első amit ajánlottam, hogy inkább egy rendes chiptuning kellene a jelenlegi konfigurációhoz, mert amit korábban ráheggesztettek az finoman szólva....de nem kellett.
ott az alapgondolat jo volt. de a roadsteresitesnel felrement. amikor eloszor feltte a roadster programot es felgyulladt a lampa,lehetett tudni,hogy az ugy nem lesz fain.
meglehet csinalni a kb 90 le koruli fortwot. en ultem vezettem mukodot. angliabol jott. feltettek a 61 le fortwora a roadster nagy turbot (fortwo brabuson is ez van) plusz egy olajhutot es hozzairni a progit. nem lesz szopas az abs,valto,esp stb-vel.
Nekem csak pár emlék maradt meg.... hogy már F1 kerékcseréhez képest is gyorsabban szereltük ki a vezérlőt...a hajnalig tartó fejlesztések...és hogy minden egyes próbaút alkalmával engem átkozott a környék összes lakója... 130Km távolságból nem lehet egy ekkora műveletet kontrollálni.... Tanulópénznek jó volt :)
rosszul emlexel,az nem egeszen ugy volt. vagy 2even at epitette. o roadster motort akart es nem sima fortwo brabust:) ismerem az autot is ot is,neki a brabus fortwo keves volt. ezert akarta a 101le brabus roadstert megepiteni. ott eleg sok gond jott elo amikor felkerult a roadster progi neki. abs,kormanyszog jelado,valto. csak ugye ezek a dolgok roadsternel nem mindig ugy vannak mint a fortwonal.
A szenzor meg szokott hibásodni, típushiba. Én megjavítom de inkább cserét javasolnék, valami 25000ft. Akkor viszont ég az abs lámpa is és elveszi a teljesítményt.