Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aticar Creative Commons License 2007.06.14 0 0 111

Hello!

 

Én is ezen rágódtam nagyon sokáig, aztán vettem egy TLC-t utcára, a G meg megnardt offroadra.letteb láthatsz képet.A G szerintem nem való utcára, annál sokkal sokkal többet tud, amit úgy sem használsz ki.ill. a 463-sa ok már igen.a hétvégén volt szerencsém autókázni egy rövd 400 cdi-vel...huuuuuvazzzeg.na az ultramegabrutál.el tudnám viselni.250 ló...iszonyatos.

A

Előzmény: Törölt nick (110)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 110

     Hát igen, egyezik a véleményünk az OFF Landcruiserrel kapcsolatban. Azokat használom a legtöbbet utazásra itt. Szerintem nagyszerűek.Vagyis inkább úgy mondom, hogy vannak utak, meg helyek itt, ahova pl. Terranoval már nem szívesen indulok el, viszont ezzel jól érzem magam. Mármint én a nagy 100-asra gondolok. Csak ezzel is az a bajom, mint a G-vel. Mint a legelső hsz-emben írtam, hogy én otthon Mo-n max akkor megyek terepen, ha kimegyek valamelyik horgásztóra.

Így az a dilemmám, hogy csak azért mert Merci fan vagyok, és mert szerelmes a G-be, megéri e nekem venni egy ilyen G-t csak azért mert megbízható, biztonságos autó?

Tudom, hogy ez itt most megint OFF lesz,de legalább márkán belüli.A másik autó amivel szemezek az az Ml.

tudom fújjjjj....közelébe se ér a G-nek. viszont feleannyiba kerül...

 

Előzmény: lexus81 (108)
Bóra Creative Commons License 2007.06.13 0 0 109
Na meg azt se felejtsétek el, hogy lopják is. Sajnos!
Előzmény: lexus81 (108)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 108

Egyedül a LandCruiser-t tartom a G-vel egy kategóriának.

Hasonló árkategória mind a kettő.

Meg vagyok elégedve a kocsival, de azért ennyi idős autókat már "szeretni kell".

Meg nem árt ha az embernek van néhány tízezre havonta, az esetleges javításokra.

 

Előzmény: Törölt nick (107)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.13 0 0 107

Gratula ismét,

ötletes, jó megoldás.

Örülnék, ha már én is ott tartanék, hogy a saját autóm alakítgatom, bár még egyenlőre azt se döntöttem el, hogy G lesz-e, vagy sem.

Előzmény: lexus81 (106)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 106

WOOOOWWWWWWW!!!!!

Nagyon frankó képek!!!!

 

Íme:

 

ma készült el az új ágyam : )

 

 

 

az ülések előre hajtásával 180 cm, illetve 190 cm-es hely nyerhető ;)

Előzmény: Törölt nick (105)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 105

 

ez az uccsó kép, amit találtam a gépemen.

de ha érdekel a téma, akkor majd kattintgatok

üdv: miki

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 104

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 103

 

ez egy szerencsétlenül járt példány...:-( de a gazdáit megvédte :-)

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 102

ez lemaradt

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 101

ez egy elakadt német! :-(

erről jut eszembe, hogy épp tegnap egy német kolléga bejött az irodába, hogy kéne neki egy kis segítség valami nagy targoncával, mert fel kéne rakni egy G- wagent egy teherautóra...azt hittem csak egy sima szállítás miatt, úgyhogy mondtam neki, hogy guruljanak ide a telephelyre, aztán van itt direkt ilyen rámpa, nem kell itt emelgetni semmit.

hát kéztördelve a srác:

-sajnos megállt a verda, azért kéne felrakni...

mondtam neki viccelve, hogy olyan isten pedig nincs, hogy ez csak úgy megálljon, üzemanyag van benne? :-)

persze a legrosszabb helyen volt a központban egy nagy parkolóban, ahol nem olyan egyszerű a nagy kontérrakodó targoncával forogni, mindenestre sok csodálkozó szempár mellett felraktuk.

szomorú volt nézni, ahogy a büszke G-wagen a levegő emelkedik. :-(

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 100
ez egy magyar, páncélozás nélkül.
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 99

Kérésed számomra parancs! :-)

sajnos max 512 kbyte-ot lehet feltölteni, ez alatt ez volt a következő lépcső.

 

draft755 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 98
Rakd mar fel ezt a kepet nagyobb felbontasban, ha tudod. Kicsit elvezkednek rajta ! :) Esetleg mas kepeket nem csinaltal roluk ?? Azokra is kivancsi lennek.
Előzmény: Törölt nick (86)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.02 0 0 97

Igen ,csak az első 2vel volt gond a lökhárító mögött, ami direktben kapta az esőt, sót stb... Aztán a tank betöltő nyílását kellett meghosszabítani.

 

Ma elkészült a járgány!!!

 

 

 

 

 

Ami még hátra van: a lökhárítókat a kasznihoz kell emelni, ugyanis az alvázhoz vannak rögzítve.

 

Köszi ;)

 

Előzmény: Törölt nick (96)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.02 0 0 96
8-ból hat kijött simán?
nagyon jó arány, bennem akkor fordult meg először, hogy csillagos autót veszek, mikor egy egyszerű kopó alkatrész cseréjénél egy 10 éves OFF autón négy csavarból kettőt ki kellett fúrni, majd újra menetet vágni, stb...
sok sikert az autó építéshez!
Előzmény: lexus81 (95)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 95

o.k... Jogos....

 

Ma kivettünk a 8-ból 6 csavart ,az első kettö az bele volt ro..dva. Szal marad a FLEX...

Holnap már tényleg kéne fotókat feltennem a gépről.

Nem kis munka egy 23éves autóból gyárilag összerakott csavarokat megbontani. :)

 

üdv.

Előzmény: Törölt nick (94)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.31 0 0 94
nem hallottam a sztorit a megrogyott autóról de csodálkoznék ha így lenne...elvileg az alvázak eredetiek ezeken az autókon, tudtommal csak a futómű alkatrészeit, fékeket cserélik ki erősebbre, meg az a-b-c oszlopokat erősítik meg, hogy elbírják a rohadt nehéz ajtókat.
Előzmény: lexus81 (93)
lexus81 Creative Commons License 2007.05.31 0 0 93

Sziasztok!

 

Kezd komolyodni a gép! Ma beleszerkesztette a szerelő a légszűrőkivezetést a sárvédőbe, holnap összekötjük a gyári légszűrővel.

Fotók köv.

Ma megérkezett Némtországból a Body Lift is. 40mm-es. Állítólag ez a határ amikor még módosítás nélkül lehet emelni a kasznit.

Holnap kiderül!

 

Hallottam egy pletykát ami állítólag a Magyar hadseregnél történt meg.

Állítólag beszereztek egy példány széria kivitelt amit itthon próbáltak meg páncéllal ellátni, ezután volt nagy csodálkozás, hogy, hogy-nem a G alváza meghajlott a plusz tonnák alatt!

Szóval az a 4 tonna, az nem semmi...

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.05.31 0 0 92
Természetesen full páncélozottak, de nemcsak a németeké, hanem minden hadseregé, kivéve persze a magyarokét, de ez már egy más topik témája lenne...
4050 kg hajtóanyag nélkül,és ez még csak alap változat, ennél még vannak sokkal nehezebb G modellek is, de azokat általában 500-as motorral szerelik, mégse nagyon kapkodják a lábukat. olyan érzése van az embernek, mintha tényleg tankot vezetne. lejtőn lefelé kicsit meg tudja tréfálni az embert...
Előzmény: draft755 (91)
draft755 Creative Commons License 2007.05.31 0 0 91

> Meglepő, hogy a 2.7 cdi milyen könnyen boldogul a több mint 4 tonnával.

 

Nem mondod, hogy 4T a Bundeswehr-nel a katonai kivitel ! Pancelozott vagy miert ennyi ?

Előzmény: Törölt nick (85)
pinguru Creative Commons License 2007.05.31 0 0 90

 

Sziasztok

 

 

Lexus81: Egyébként azok is megérik a pénzüket, akik korábban használták ezeket a szerencsétlen terepjárókat, olaj és víz nélkül padlogázzal a mezőn keresztül, oszt csodálkoznak, hogy szétesik, majd jön a következő megjegyzés, hát igen, az angol beteg. De az egyik cimborám találkozott a következő generációs autóikkal, a híres L200 sosemromlikelmertjappán kategóriás gépekkel, és már azok is szét vannak esve. Sztem ha G-t raknának alájuk, akkor kb 3 év alatt azokat is tönkre tennék, oszt utána jönne a megjegyzés: "hát igen, a német minőség sem a régi".

 

Egy kicsit eltértem a témától, bocs, de kikivánkózott.

 

Én is agyaltam régen G vásárlásán, csak féltem attól, ha veszek egy drágább (5-6 milliós) (nem mintha akkor lett volna annyi pénzem :) gépet, ami a hétköznapokon is jól jönne, akkor azzal nem lesz szívem terepezni, de nekem első sorban arra kellett volna. Bár lehet, hogy ha a társadalmi ranglétrán feljebb lennék, nem lennének ilyen gátlásaim ;)

 

Gumi témát jegelem, bár nagyon tetszene ez a megoldás, dehát ha nem lehet kapni tartalékot akkor értelmetlen. Egyébként ez a félelmem azóta van meg, hogy nemrég egy kis hegymászás közben a leglehetetlenebb helyzetben kaptam egy dúrdefektet, elég izgalmas pozícióban, nem kis móka volt a cserebere, azóta én is kopóalkatrésznek fogom fel az abroncsokat :(

 

Bocs a rengeteg offért és a márkaidegenségért

 

Sziasztok

 

Pinguru

 

Előzmény: lexus81 (88)
Bóra Creative Commons License 2007.05.30 0 0 89
Kérésetekre felteszek két fotót az elveszett G-ről. Ezeket a képeket elküldtem a vámhivataloknak és határőrségeknek is.  A rendőrségi körözés ugyanis csak egy sor egy a4-es lapon, de a képek azonnal beugranak az embereknek, főleg ugy, hogy nagyon ritka példány, tehát amig fekete golfból rengeteget át kell nézni és mindegyik egyforma, addig zöld rövid, automata, három ajtós G - ből csak néhány lehet az egész országban.
lexus81 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 88

Szia!

 

Ezeket a cuccokat én az ebay-en szoktam nézegetni és beszerezni is.

Érdekes hogy amíg itthon még a Mercedesre specializálódott "szak"boltok is széttárt karokkal néztek rám amikor alkatrészek után érdeklődtem műszaki előtt, addig az ebay-en szinte minden van. Nem feltétlenül ocsóbban.

 

Csak ezt találtam a gumiról, ami inkább az átmérőről szól és a hóláncról szól...

 

http://pinzforum.kiruna.de/viewtopic.php?t=197&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=11c6675b2b12972c2ab3bde1dbe7ad63

 

u.i. az autósvásárlásról tökéletesen ez a véleményem, pl. erre 2 leadott "defi" Babodon az elsőt még szombaton feldöntötték, a másik nem tudom meddig ilyesztegette a nézőket, meg az autósokat... De ez csak egy magánvélemény.

 

 

 

Előzmény: pinguru (87)
pinguru Creative Commons License 2007.05.30 0 0 87
Szevasztok

G Mercihez közeli témában fordulok hozzátok.

Van -e valakinek információja a Pinzgauereknél használt Maloya 245R16-os gumik fellelhetőségével kapcsolatban. Most szeretnék venni egy 4 db-os szettet, de tudni szeretném, hogyha vmelyik eldurran, akkor lehet-e kapni valahol. Elég komoly guminak néz ki, elsősorban sziklás illetve saras felhasználásra kellene, de ha nem tudom pótolni baj esetén, akkor nincs túl sok értelme megvenni.

Részvétem a G lopás miatt, újabban a Land Rovereket is kell figyelni, rengeteg porig elgyötört, gyakorlatilag szétcseszett 300TDI-s Defi került ki a piacra különböző geodéta illetve gázszolgáltatóktól, az olcsó janik megvásárolgatják, de alkatrészekre már nem telik. Sosem fogom ezeket a balfaszokat megérteni, vásárolnak egy terepjárót, általában még a tankolásra is alig futja, oszt ha valami elromlik, egyből donoron jár az eszük. Természetesen én is figyelni fogom a gyanús G-ket, illetve az akciós árú alkatrészeket, csak néhány fénykép kellene.


Üdv

Pinguru




Törölt nick Creative Commons License 2007.05.30 0 0 86
ez lemaradtG Wagen
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.30 0 0 85
Üdv mindenkinek!
Most vettem észre, hogy létezik ilyen topic, mondhatni hiánypótló.
Megrögzött Mercedes fan vagyok, tervezem is egy terepjáró vásárlását, egyedül az ára riaszt egy kicsit vissza a G osztálytól, mondhatni "még jó hogy lehet kapni".
Civil változatot még soha nem vezettem, viszont katonait elég sokat.
Meglepő, hogy a 2.7 cdi milyen könnyen boldogul a több mint 4 tonnával.
Szóval érdekelne vélemény, hogy a civil változatoknak milyen tulajdonságokkal bírnak. mivel terep az nekem max a horgásztóhoz vezető utat jelenti, így inkább az érdekelne, hogy érdemes-e a megbízhatósága, robosztussága miatt ilyen autót vennem.
még egy apró sztori, ha nem untatok senkit:
pár hónapja a főnököm(aki tudja, hogy G osztály őrült vagyok) felhívott, hogy van itt egy repülő 14 db nulla kilométeres G wagonnal a fedélzetén valakinek le kéne állni velük, és elvinni őket a telephelyre....nem ellenkeztem...
felrakok egy képet, imádni való nagy vasak.
üdv:
miki
504LACI Creative Commons License 2007.05.29 0 0 84

230.4 motoros G-je van valakinek? Van egy komplett bontott (nem lopott!!!) motorom. Nem tudok róla sokat, átfordul, de nem hallottam menni.

Rajta van az önindító, generátor, vízpumpa, osztófej, AC pumpa, Stromberg karbi minden. G-ből lett kiszedve, motortartó bakok, kipufogó csonk is rajta van.

Ha holnap nem viszi el senki akkor holnapután megy a MÉH-be. Alku nélkül egy huszasért vihető.

Bóra Creative Commons License 2007.05.29 0 0 83

Gyári riasztó, mely sokszoros cserbenhagyás kapcsán kiköttetett!!!

Cascon nem is gondolkodtam, mert pokoli drága, régen legalábbis drága volt.

Ugy uszta meg idáig a kocsi, hogy nagyon vigyáztam, meleg helyekre nem, vagy csak nagyon ritkán szükségből mentem, most is csak egy vagy másfél órára maradt a kulcsrazárt kertkapu mögött ugy, hogy nem voltam itthon.

 

Előzmény: draft755 (82)
draft755 Creative Commons License 2007.05.29 0 0 82
A visszavasarlas lenne a legjobb megoldas. de egy biztos ! Minnel több idö tellik el a lopas utan, annal kevesebb a valoszinüseg, hogy a kocsi meg egyben felbukkanjon. 
Egyet viszont nem ertek: ha a megadott adatok stimmelnek (ev, km, stb) akkor ez a kocsi kb. 5 milcsi meg a magyar piacon. Casco-n nem gondolkoztal ? Vagy nem is kötnek mar ilyen kategoriaju kocsira Mo.-on ? Kesz csoda, hogy 10 ev alatt meg nem tünt el ... Eddig nem valaszoltal arra a kerdesemre, hogy mivel volt vedve a kocsi ?
Lehet, hogy most mar "ugyis mindegy", de engem erdekelne !
Előzmény: Bóra (81)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!