Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

K&L Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1729

 

 Szia !

 

Köszi a gyors reagálást.

 

Email címem : csiszlee2001@yahoo.com

 

Légyszi dobj egy replayt.

 

Üdv

 

K&L

Előzmény: betg (1727)
betg Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1728
üdv erre az email címre írhatsz: bet-mobil@t-online.hu
nem tudom ,hogy lehet e itt telefonszámot megadni.
Előzmény: K&L (1725)
betg Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1727
Jaj hol voltál ezzel az autóval, az egr szelepnek szinte biztos hogy semmi baja én az összes híbát ismerem és tudom javítani egyenlőre ne vegyél egr szelepet nekem van 2db sokkal olcsóbban, a motor problémáit 100% ,hogy megtudom csinálni a többit is csak ahhoz jobban bele kell mélyedni lehet az váltótartóbak szokott eltörni stb stb
az adatlapomon megtalálod a telefonszámomat.
Előzmény: K&L (1725)
betg Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1726
Az email címed valamiért nem jó visszajön ,hogy ismeretlen.
Az adatlapomon megtalálod a telefonszámomat.
Előzmény: zelus69 (1724)
K&L Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1725

Sziasztok

 

Márciustól mi is ''boldog" C5 tulajdonosok lettük.

 

A 2001-es 2.2 Hdi az alábbi jelenségekkel örvendeztet már 15ik szervíz után is:

 

-elinduláskor a jobb első keréknél kattanás/berángás érzékelhető

-''antipolution fault"

-''esp/asr"

-"unblock diesel filter"

-120as tempónál hirtelen fék esetén beráz az autó (nem húz félre és nem tárcsahiba)

-hosszabb úton az autó hirtelen erejét veszíti és 70-nél gyorsabban nem megy. Ez a hiba kis várakozás után, újraindításkor eltünik

 

Az 1,3 és 5. hibákra még félrevezető választ sem tudott mondani senki, egy kivételével hogy motorbaktartó pakolást kell cserélni. Ezt nem értettük de ám legyen.

 

A többi hiba érdekében miután a komplett vezérléscsere megtörtént új-komplett üzemanyagszűrő szettet is vettünk, h érezzük ez egy drága autó és megérdemli és az EGR szelepet is kitakarítattuk, majd az erre vonatkozó hibakódokat is kiüttettük.

 

Jelenleg a sok bizbasszal röpke 100e ft-nál járunk, amihez még hozzájön a holnap megérkező új EGR szelep (45 e ft)

 

Amivel elégedettek vagyunk az az autó belseje.

 

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Bármilyen 5let jöhet, mert itt a környékünkön már elfogytak és csak a drága alkatrészek maradtak.

 

Üdv

 

K&L

 

 

zelus69 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1724
Helló Betg!
Már kb 3-szor szétkaptam a com2000-ret, sajnos az esp hibát még mindig kiirja. Az akku sarut mindig levettem. Az első szétszedésnél a kapcsoló tetején lévő forgó valamit sajnos nem a jelek /kis 3-szögek, nyilak/ alpján raktam össze, ezt csak később vettem észre. Lehet hogy ezzel tönkre vágtam? A múgy a kapcsoló tökéletesen müködik.
Ha te valamilyen formában tudnál segíteni azt szivesen venném. Valami elérhetőség kellene.
Az email cimem: zelus69@citromal.hu
Köszi, helló!
V.6. Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1723
Csak vígan!!!!! : ))
Előzmény: unomma (1722)
unomma Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1722
Ezennel ünnepélyesen megkezdem az aljas módon előre eltervezett leittasodásomat, mivel ez az első unokám akinek kukaca van! Majd veszek neki egy citroen babakocsit. Ihaj-csuhaj!!!!!!
Előzmény: V.6. (1718)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1721
Nekem van az első kettőn, nem tetszenek az utólagos kütyük de hasznos hogy esőben is tudsz szellőztetni.
Előzmény: egoka76 (1720)
egoka76 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1720

Estét!

 

Van a vaterán légterelő szett 6.200 Ft.-ért, de nem tudom milyen típus, meg mennyit érhet. Nem vett valaki esetleg közülünk, hogy lenne tapasztalat? Az eladó azt írta, hogy méretpontos, típusra gyártott, nem univerzális. Sztem hasznos dolog lenne, bírnám ha nem csapna be rögtön a szél, meg az eső:)

V.6. Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1719
Ez a szelep hiba, csak hideg időben néha jelentkezik, ( + 5- 10 fok-ig ) akkor is addig, amíg át nem melegszik a váltó. Most ezekben a melegebb időkben nincs vele gond. Ez nálam, 2200-as fordulat felett jelentkezik 3, 4, -es fokozatban. Amikor eléri ezt a fordulatot, ránt egyet, és ki írja a váltó hibát. Az autó ilyenkor megy tovább, csak annyi a változás, hogy 3.-ig vált fel és vissza, és nincs M. De azt rendben teszi, úgy hogy menni simán lehet vele. De ez egy autó leállítással, majd újra indítással elmúlik.
Elvileg a komputer számolja az olaj használódását a váltóban, ezt a megtett km, és az igénybevétel figyelésével teszi, és szól ha itt az idő a cserére.
A téli vezetésnél semmi hátránya az automatának. Nekem ez már többedik automatám, de a télen semmi gondot nem okozott a közlekedésben.
Ja, még annyit, hogy ez a szelep hiba, típus jelenség.
Ha még kérdésed lenne nyugodtan írj.
Örülök hogy segíthetek!
Előzmény: citroen_ds (1717)
V.6. Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1718
Hát akkor ezen alkalomból engedd meg, hogy erőt, egészséget, boldogságot, gazdagságot, és minden jót kívánjak a legkisebb unokától kezdve egészen a nagypapáig az egész családnak!!!
Egyébként tényleg jó ez a kis csapat.
Előzmény: unomma (1716)
citroen_ds Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1717
Köszönöm a gyors választ.

Hajtottam már M-ben a kocsit és az is tetszett, de néha jobb ha az ember beleavatkozik a váltásokba. Nálam az 50es tábla betartásával van a probléma, mert 50nél magas a fordulat, de 50 felett nagyon picivel meg vált akkor meg néha rángat meg alacsony a fordulata ami nekem nem tetszik. Ezért kérdeztem ezt a Manuál meg Direkt váltogatást.
A kocsiban most van 135.000km én 133.000nál vettem kb 6 hete, azért gondoltam az olajcserét a váltóban mert nem tudom, h a tulaj mikor cserélte le. És az új az új.
Kopogjam le a váltások tetszenek, szépen vált, csak 50nél az a rángatás, ami minimális nem tetszik. De szépen vált vissza gyorsításoknál, nincs gondolkodás meg csúszás, ugyan ez felváltásnál is.
Olajcsere meg akkor lehet h picit várni fog.
Mit csinál mikor a szelonoid szelepek hülyéskednek?
Még 1 kérdés télen milyen vezetni?
Még 1x köszönöm.
Üdv
Előzmény: V.6. (1715)
unomma Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1716
Egyébként ez a fórum igen jól és hasznosan müködik, szemben sok más hasonlóval, ahol hónapokig meg sem moccan senki. Hajrá igy tovább! Egyébként is szép a világ ma született meg a 3. unokám. Hurrááááááááá!
V.6. Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1715
Szia!

Nyugodtan átlökheted, és vissza is M.-be. Én rendszeresen használom az M-et, üzemanyag megtakarításból. D-ből indulok, a kettőt hagyom neki váltani, a hármat és a négyet már én rakom neki. Lényegesen előbb elváltok, és így sokkal kevesebbet pörgetve tudok spórolni. Vissza pedig már úgy is magától vált M-ben is ha túl alacsony a fordulat. Az én autóm 2.0 benzines.
Én megmondom őszintén hogy soha nem szoktam N-be rakni. De szerintem ha akarod álló helyzetben bármikor beteheted.
Ebben az autómba még nem cseréltem olajat a váltóban, mert sajnos rosszalkodnak a szelonoid szelepek, és azokat cseréltetnem kell. Akkor úgy is meg kell bontani. Egyébként nem bonyolult a dolog, de azért van pár szabály amit be kell tartani az automatáknál. De azt tudni kell még, hogy leszedés nélkül, csak részleges cserét lehet csinálni. Ez kb a teljes olaj mennyiségnek a felét jelenti. De ha teljes cserét akarsz, pláne szűrővel, akkor bontás.
Egyébként rendesen dolgozik a váltód?
Előzmény: citroen_ds (1712)
unomma Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1714
Köszönöm a kimeritő választ! Régóta vacillálok hogy mi legyen ezzel a beépitett vacakkal. Minden alkalommal büntetésnek érzem ezt a borzalmat hallgatni. Viszont nagyon szeretem a zenét, és ez szó szerint fáj. Nem is értem hogy egy majdnem felsőkategóriás autóba, ami azért ujan alsóhangon is 5 milla volt hogy tudtak ilyet beépiteni! És a Blaupunkt a nevét adta hozzá. Üdv mindenkinek!
Előzmény: oszcilloszkop (1711)
Birdiee Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1713
Nekema  a régebbi C5 van,nincs a rádión a kijelzőnek semmilyen vezérlése...Akkor ez szívás az újabb C5-nél.... :(
Előzmény: unomma (1709)
citroen_ds Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1712
Hali!

Érdeklődni szeretnék hogy van-e köztetek olyan akinek automata váltós C5-öse van?
Lenne 1-2 kérdésem. (2001es évj 2,0HDi)
- Amikor D-ben van menet közben át lehet lökni M-be? A kezelési útmutató azt mondja, h igen, de engem az érdekel, h visszafele is működik ez a dolog? Szóval Ha M-ben vagyok mondjuk 3-ban akkor átlökhetem neki D-be?
- Ha lámpánál állunk a kocsival ki szokta-e rakni vki N-be? Mivel a régi automata autóknál a D és N nem volt reteszelve ott lehetett, meg akkor nem terhelte a motort. Itt a "Kedves könyv" azt írta, hogy nem javallott N-be rakni. (sztem azért mert elgutul az autó) meg annyit is ér ez a kezelési utasítás.
- Vki cserélt már automata váltóban olajat? Mi a menete?
Ennyi lett volna a kérdésem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv
oszcilloszkop Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1711
Nagyon sokat gondolkoztam én is a gyári fej kidobásán, de maradnia kellett a kijelzés miatt is (C5II) meg a navit sem szerettem volna elveszíteni.
Erősítő beépítéséhez mindenképpen kell vonalszintű kimenet de ennek híján nem maradt más hátra mint megcsapolni a rádióban levő előfok és a végfok közti ágat és egy kondenzátor beiktatásával leválasztani az itt levő egyeneszültséget. Tökéletesen működik. No nem lett egy Pioneer P88 RSII, de a hangszórókimenetes átalakítónál mindenképpen jobb minőséget ad mivel a rádió saját végerősítője kiiktatódik a jel útjából.
Amúgy gondolkoztam még azon, hogy ha minőségi zenét akarok hallgatni akkor teszek a kesztyűtartóba egy rendes fejegységet és bemenetválasztóval tudok a gyári és a "rendes" között váltogatni, de még keresem a lehetőségeket. Talán valami médialejátszó lesz ez ami mondjuk FLAC-ot is képes kezelni. Meg meg kellene oldani a gyújtásra való ki-bekapcsolást, szóval tervek azért vannak.
Végül a kérdésre válaszolva a gyári fej és az utólagos erősítő hangminősége között nem kicsi a különbség. Mondhatni beköltözött a zene az autóba. Persze nem a gyári hangszórókkal :)
Előzmény: unomma (1709)
betg Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1710
Üdv az 1 c5 ben valóban ki lehet simán cserélni a 2 ben nem.
Előzmény: unomma (1709)
unomma Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1709
Szerinted ha csak betennék egy erősitőt, ha a rádio engedi persze ,-milyen mértékü lenne a javulás? Azt mondod hogy lecserélted a rádiót mindent mutat a kijelzö, csak a rádiót nem. Az hogy lehet, mert pl a fogyasztási adatok stb adatai a rádió gombjaival hivhatók elő, és a klima beállitás is innen változtatható, stb! Azén autóm 2005-ös cII.Köszönöm!
Előzmény: Birdiee (1691)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1708
2001, 2.0hdi
Előzmény: betg (1707)
betg Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1707
milyen autód, van pontos típus?
Előzmény: ezustgolyo (1706)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1706
Ebben igazad van, elhasznált szarokat vettem.
Előzmény: betg (1704)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1705
Én is forrasztgattam már, egy ideig jó is volt aztán elszakadt most olan van benne amit én állítottam középállásba bírta is vagy 1 hétig, ezért írtam hogy tegye be az akitől veszem adjon 1-2 hetet hogy bírja e.
Előzmény: Birdiee (1700)
betg Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1704
T. Ezüstgolyó több féle com 2000 létezik lehet ,hogy te nem megfelelőt vettél .
Előzmény: ezustgolyo (1697)
betg Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1703
Mivel az autód esp vel szerelt szétszedted a com 2000-et és nem vetted le az akusarut ill gyujtás került az autóra szétszedett állapotban, lehet hogy csak újra kell
kalibrálni.azt javaslom inkább ne nyúlj hozzá én már javítottam ill adtam el egy párat de mindegyik azóta is hibátlanul működik. Ha gondolod ránézek.
Előzmény: zelus69 (1702)
zelus69 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1702
Üdv!

Köszi a tanácsot Betg!! Megpróbálom megkeresni hogy mit rontottam el, hanem bírok vele akkor jelentkezek a com2000-ért!
Köszi!!
Birdiee Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1701
Egyébként mindegy hogy veszik ki!Mielött beraktam nekem is össze-vissza volt fordulva.Megforgattam mindkét irányba és meg is lett a középső állása..Ha valaki nem jó teszi be akkor eleve hamarabb megszorulhat a kormány és az vezetés közben nem túl egészséges véget érhet.... :)
Birdiee Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1700
Kürt és a légzsák pont a kormányátvezető kábel...Akkor neked is totál kettétört a kábel a forgórészben....Háát nem irigyellek..Am én szétszedtem és blankoltam a szalagkábelt majd a kis logó rézszálakat összeforrasztottam és űködött is jó darabig.De aztán nem volt relfektorom,mert rosszul raktam össze és begyűrtem bajuszkapcsoló szalagkábelét a mehanikába..Ezekután vettem meg a másik COM-ot.Az irányjelződ ha átugrik az csak mehanikai hiba,orvosolható.A másik kettő forrasztással megoldható de hoszú távon nem ajánlanám,illetve nem feltétlenül biztonságos airbaget forrasztani.. :) De mégis megtettem mert bíztam a forrasztásomban.Nem is volt velet gond és nem került pénzbe.
Előzmény: ezustgolyo (1699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!