Iszonyatosan össze tud rohadni. Sőt a csavar is el tud törni idővel, annyira elvékonyodik. Szóval ha még eredeti akkor nem 5 perc lesz a csere. Inkább vágd majd le, úgy a legegyszerűbb. Összerakásnál is trükközni kell, mert valami barom kb fél centivel rövidebbre tervezte a csavart, szóval össze kell préselni az egészet, hogy rámenjen az anya. Ma kicseréltem őket, holnap jöhet a balos motortartó bak, az is nagyon a végét járja már. A többit már szerencsére cseréltem, de ahogy nézem ezeket is érdemes egyszerre cserélni, mert fél-fél év különbséggel megadták magukat.
Nekem még a gyáriak vannak benne, és eléggé repedezettek . Gondoltam kicserélem, alámentem és lógást, ill. lazulást nem tapasztaltam, így hagytam is egyenlőre. Viszont a gólyalábak, ill, a hátsó lengéscsillapítóim rendesen rozsdásodnak.
Júliusba vizsgáztatnom kell, és akkor gondoltam mindent egyszerre megcsinálok.Nem tudom a flexi fékcsövet milyent vegyek, mert szerintem 12 év után illene kicserélni őket műszakira, bár nem repedezettek.
Én nem vennék km órát, teljesen felesleges pénzkidobás, nem hallottam még olyanról, hogy valakinek is az ment volna tönkre. A jeladó rossz a váltón. (és az pedig nem az FHP, hanem a VSS)
Általában a km óra csere segít a bajon. Bontóban próbáld meg, mert lényegesen olcsóbb. Arra kell figyelni, hogy a kijelző megegyezzen a tiéddel. Én már cseréltem az enyémet, és csak később tudtam meg, hogy benzines vagy diesel, tök mindegy, mert csak azok a vezetékek vannak a sorkapocsba bekötve, amik az adott típusra vonatkozók.
Na megvannak a szilentek. Ez is made in china...... És persze az egyik csomagból valami nyomorék kilopta az önzáró anyát. Itthon vettem már csak észre. Na mindegy remélem ezt most egy darabig nem kell cserélni.
Az ajtókárpit ugyanígy jön le mint ezé a Clióé, trox csavarok vannak benne mindenhol. Összerakásnál igazgasd el szépen a fekete ragacsot:
https://www.youtube.com/watch?v=h1FowNQulHA
A tükörlapot lenyomod és mögé dugsz fentről pl. egy széles kést, vagy ami szimpatikus, és lefelé megfeszíted, ki fog pattanni. A festett műanyagot pedig 4 műanyag fül fogja ezt bentről kifelé nyomd.
Köszönöm Szépen rentha92. :) de a rádió kijelzőjétől gyárilag ki van vezetve nekem csak a "szenzórt" kell összerakni (ami ebből áll 1 db 2,2 kOhm-os NTC, 1 db 390 Ohm-os ellenállás, 1 db 33 kOhm-os ellenállás) meg a tükör lapot hogy lehet ki pattintani és a belső kárpitot leszedni? Ha ezekbe még tudsz segíteni azt nagyon meg tudnám köszönni.
Én a gyári megoldást választottam, a jobb tükör aljában van (lenne a helye). Első körben nézd meg, hogy ki van-e kábelezve az A oszlopig jobb oldalt az ajtócsatlakozót húzd szét, és mondjuk egy tükörrel nézd meg a tüskéket. Ha ez megvan, akkor kicsíped a csatiból, áthúzol 2 szálat és összeforrasztod. Sajnos ebbe a csatiba ellenpárt találni nehéz (kb lehetetlen) a B6 a - és a B7 + szál, számsoros, hátul látod majd. Ajtókárpit leszed, tükörlap ki, tükörborítás le, kábel behúz, és kész. A hőmérő gyújtás után kiírja az értéket. Én bontott elektromos tükörből szereztem hőmérőt.
Köszönöm szépen ÖregMackó működik minden.:) még olyan kérdésem lenne hogy hőmérő Thaliába beszerelése részletesen mert láttam a fórumon van róla szó de Megan-ba Thalia-nak kicsit másabb ha valaki csinált már ilyet kérem segítsen . Segítséget előre is köszönöm! üdv :Piros Thalia :))
Még mindig várok arra választ, hogy digit klímásnál hol férek hozzá az előtétellenálláshoz. Hátha valaki tudja a választ és korábban nem vett észre. :-)
Én is bizalmatlan vagyok, de más autós fórumokon jó visszajelzése van a márkának.Most csupán kíváncsiságból választottam ezt. Hans-pries-t akartam, amit gyári minőségnek írnak, és szinte a fele árába adják, mint a lemfördert.
Sokszor tapasztaltam már ,hogy az ár tükrözi a minőséget, bár nem mindenre igaz.
Gondolom mindenki ismeri már hogyan kell izzót cserélni az ablakemelő kapcsolójában, ezt nem is részletezném...
Biztosan ismerős:
Nos, bemutatom nektek hogyan ledesítettem őket.
Hozzávalók: Led szalag, ellenálások ( 1K) , forrasztó, és persze türelem sem árt :)
Fogjuk a led szalagot, és forrasszuk rá a negatív szálat és az ellenállást értelemszerűen.
Vágjuk a megfelelő méretre, és ragasszuk fel a műanyag tetejére mondjuk így.
Alul az izzó helyén húztam el az ellenállást és a negatív szálat.
Rakjuk vissza.
Azért próbáljuk is ki mielőtt teljesen összeraknánk..
Rakjuk össze teljesen.
Készen is van!
A képeken a jobb oldali ablak egyik kapcsolója van, ezekben ha szemből nézzük akkor a jobb oldalt van a +, és bal oldalt a -. A bal ablak kapcsolójában pont fordítva kell bekötni a ledet!
Nekem kék led van benne, ez tetszik. Sok színben lehet kapni ezt is..
Végeredmény:
A központi zár kapcsolója is ledes már, ugyan ez a megoldás, csak egy piros és egy kék led van benne. A többi kapcsoló is kékül nemsokára :))
Ha valaki kedvet kapott hozzá annak jó és igényes munkát kívánok! Ha valami nem egyértelmű e-mailben szívesen segítek!
Én már régóta a neten rendelem meg a szükséges alkatrész. Olcsóbb és a kapuig hozzák, nem kell egy métert sem menni érte és sokszor ingyenes a kiszállítás. Nem elhanyagolható költségek. Legutóbb hátsó fék munkahengereket cseréltem.
Szevasztok! Kerekatitól nem kaptam válasz, zsalumotor gondom van, cserére szorul a megboldogult. Kérem ha valaki tudja, hogy hol tudok beszerezni egyet és milyen árban van? Biztosan volt már másnak is gondja evvel az alkatrésszel.