Az hogy 22 évesen saját kocsid van segitség nélkül, még ha nem is uj, igen dicséretes! Ahhoz hogy ujabb jobb kocsid legyen még nagyon sok időd van. Hajrá!
Nekem két ismerösömnek van C5,akinek a 2,0hdi je 2002es,56éves,a másik 2,0i je 2004es,ö 35éves és renault szervize van:D Nekem meg csak(oké sokaknak biciklire se) Xantiára tellik 22 évesen,de ez bár az enyém,nem apu meg anyu vette!
Nagyon köszönöm! Már sikerült meggyógyulnom. Már én is gondolkodtam rajta hogy ki hány éves lehet a csapatban. A 3 unoka ellenére nem érzem magam öregnek 55 éves vagyok, tényleg ki mennyi? Érdekes lenne tudni. Én ugy látom a idösebb évjáratuakat fiatalok hajtják a fiatalokat idősebbek. Szoktam figyelni a c5-ket, elég kevés fut belőle, talán ezért.
Gratulálok a harmadik unokádhoz, aki ezek szerint fiú lett. Sikerült a nagy ünneplésből már kijózanodni? ;) Nehogy véletlenül ezt lássa első alkalommal ez a kics/nagy legényke.:)))))
Nekem különben meg négy lány unokám van, akik már bizony elég nagyok.
Azért örülök neki, hogy nem én vagyok az egyetlen kicsit tapasztaltabb korú ebben a csapatban /legalábbis nekem eddig ez volt az érzésem/, habár csak nagyon ritkán írok ide.
Már több, mint két éve, mikor megvettem a C5-met, és lecseréltettem a téli gumikat nyárira, nálam is rendszeresen jelentkezik ez a felirat a jobb első kerekemre. Sajnos a gumi cserénél valami elállítótodott, vagy letört a jeladóból, ami a kerékre van szerelve. Azt kell lecseréltetnem újra ahhoz, hogy ez a felirat ne jelenjen meg többet. Legalábbis nekem ezt mondta a szerelőm, meg a gumis is, aki rendszeresen cserélgeti a gumikat.
De azt hiszem, hogy ahogy eddig elvoltam vele, leszek is még egy darabig.:) Most nem igen akarodzik ilyesmire költeni. Légnyomást rendszeresen ellenőrzöm, azzal sosincs problémám.
Jaj hol voltál ezzel az autóval, az egr szelepnek szinte biztos hogy semmi baja én az összes híbát ismerem és tudom javítani egyenlőre ne vegyél egr szelepet nekem van 2db sokkal olcsóbban, a motor problémáit 100% ,hogy megtudom csinálni a többit is csak ahhoz jobban bele kell mélyedni lehet az váltótartóbak szokott eltörni stb stb az adatlapomon megtalálod a telefonszámomat.
Márciustól mi is ''boldog" C5 tulajdonosok lettük.
A 2001-es 2.2 Hdi az alábbi jelenségekkel örvendeztet már 15ik szervíz után is:
-elinduláskor a jobb első keréknél kattanás/berángás érzékelhető
-''antipolution fault"
-''esp/asr"
-"unblock diesel filter"
-120as tempónál hirtelen fék esetén beráz az autó (nem húz félre és nem tárcsahiba)
-hosszabb úton az autó hirtelen erejét veszíti és 70-nél gyorsabban nem megy. Ez a hiba kis várakozás után, újraindításkor eltünik
Az 1,3 és 5. hibákra még félrevezető választ sem tudott mondani senki, egy kivételével hogy motorbaktartó pakolást kell cserélni. Ezt nem értettük de ám legyen.
A többi hiba érdekében miután a komplett vezérléscsere megtörtént új-komplett üzemanyagszűrő szettet is vettünk, h érezzük ez egy drága autó és megérdemli és az EGR szelepet is kitakarítattuk, majd az erre vonatkozó hibakódokat is kiüttettük.
Jelenleg a sok bizbasszal röpke 100e ft-nál járunk, amihez még hozzájön a holnap megérkező új EGR szelep (45 e ft)
Amivel elégedettek vagyunk az az autó belseje.
Volt valakinek hasonló tapasztalata? Bármilyen 5let jöhet, mert itt a környékünkön már elfogytak és csak a drága alkatrészek maradtak.
Helló Betg! Már kb 3-szor szétkaptam a com2000-ret, sajnos az esp hibát még mindig kiirja. Az akku sarut mindig levettem. Az első szétszedésnél a kapcsoló tetején lévő forgó valamit sajnos nem a jelek /kis 3-szögek, nyilak/ alpján raktam össze, ezt csak később vettem észre. Lehet hogy ezzel tönkre vágtam? A múgy a kapcsoló tökéletesen müködik. Ha te valamilyen formában tudnál segíteni azt szivesen venném. Valami elérhetőség kellene. Az email cimem: zelus69@citromal.hu Köszi, helló!
Ezennel ünnepélyesen megkezdem az aljas módon előre eltervezett leittasodásomat, mivel ez az első unokám akinek kukaca van! Majd veszek neki egy citroen babakocsit. Ihaj-csuhaj!!!!!!
Van a vaterán légterelő szett 6.200 Ft.-ért, de nem tudom milyen típus, meg mennyit érhet. Nem vett valaki esetleg közülünk, hogy lenne tapasztalat? Az eladó azt írta, hogy méretpontos, típusra gyártott, nem univerzális. Sztem hasznos dolog lenne, bírnám ha nem csapna be rögtön a szél, meg az eső:)
Ez a szelep hiba, csak hideg időben néha jelentkezik, ( + 5- 10 fok-ig ) akkor is addig, amíg át nem melegszik a váltó. Most ezekben a melegebb időkben nincs vele gond. Ez nálam, 2200-as fordulat felett jelentkezik 3, 4, -es fokozatban. Amikor eléri ezt a fordulatot, ránt egyet, és ki írja a váltó hibát. Az autó ilyenkor megy tovább, csak annyi a változás, hogy 3.-ig vált fel és vissza, és nincs M. De azt rendben teszi, úgy hogy menni simán lehet vele. De ez egy autó leállítással, majd újra indítással elmúlik. Elvileg a komputer számolja az olaj használódását a váltóban, ezt a megtett km, és az igénybevétel figyelésével teszi, és szól ha itt az idő a cserére. A téli vezetésnél semmi hátránya az automatának. Nekem ez már többedik automatám, de a télen semmi gondot nem okozott a közlekedésben. Ja, még annyit, hogy ez a szelep hiba, típus jelenség. Ha még kérdésed lenne nyugodtan írj. Örülök hogy segíthetek!
Hát akkor ezen alkalomból engedd meg, hogy erőt, egészséget, boldogságot, gazdagságot, és minden jót kívánjak a legkisebb unokától kezdve egészen a nagypapáig az egész családnak!!! Egyébként tényleg jó ez a kis csapat.
Hajtottam már M-ben a kocsit és az is tetszett, de néha jobb ha az ember beleavatkozik a váltásokba. Nálam az 50es tábla betartásával van a probléma, mert 50nél magas a fordulat, de 50 felett nagyon picivel meg vált akkor meg néha rángat meg alacsony a fordulata ami nekem nem tetszik. Ezért kérdeztem ezt a Manuál meg Direkt váltogatást. A kocsiban most van 135.000km én 133.000nál vettem kb 6 hete, azért gondoltam az olajcserét a váltóban mert nem tudom, h a tulaj mikor cserélte le. És az új az új. Kopogjam le a váltások tetszenek, szépen vált, csak 50nél az a rángatás, ami minimális nem tetszik. De szépen vált vissza gyorsításoknál, nincs gondolkodás meg csúszás, ugyan ez felváltásnál is. Olajcsere meg akkor lehet h picit várni fog. Mit csinál mikor a szelonoid szelepek hülyéskednek? Még 1 kérdés télen milyen vezetni? Még 1x köszönöm. Üdv
Egyébként ez a fórum igen jól és hasznosan müködik, szemben sok más hasonlóval, ahol hónapokig meg sem moccan senki. Hajrá igy tovább! Egyébként is szép a világ ma született meg a 3. unokám. Hurrááááááááá!
Nyugodtan átlökheted, és vissza is M.-be. Én rendszeresen használom az M-et, üzemanyag megtakarításból. D-ből indulok, a kettőt hagyom neki váltani, a hármat és a négyet már én rakom neki. Lényegesen előbb elváltok, és így sokkal kevesebbet pörgetve tudok spórolni. Vissza pedig már úgy is magától vált M-ben is ha túl alacsony a fordulat. Az én autóm 2.0 benzines. Én megmondom őszintén hogy soha nem szoktam N-be rakni. De szerintem ha akarod álló helyzetben bármikor beteheted. Ebben az autómba még nem cseréltem olajat a váltóban, mert sajnos rosszalkodnak a szelonoid szelepek, és azokat cseréltetnem kell. Akkor úgy is meg kell bontani. Egyébként nem bonyolult a dolog, de azért van pár szabály amit be kell tartani az automatáknál. De azt tudni kell még, hogy leszedés nélkül, csak részleges cserét lehet csinálni. Ez kb a teljes olaj mennyiségnek a felét jelenti. De ha teljes cserét akarsz, pláne szűrővel, akkor bontás. Egyébként rendesen dolgozik a váltód?
Köszönöm a kimeritő választ! Régóta vacillálok hogy mi legyen ezzel a beépitett vacakkal. Minden alkalommal büntetésnek érzem ezt a borzalmat hallgatni. Viszont nagyon szeretem a zenét, és ez szó szerint fáj. Nem is értem hogy egy majdnem felsőkategóriás autóba, ami azért ujan alsóhangon is 5 milla volt hogy tudtak ilyet beépiteni! És a Blaupunkt a nevét adta hozzá. Üdv mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék hogy van-e köztetek olyan akinek automata váltós C5-öse van? Lenne 1-2 kérdésem. (2001es évj 2,0HDi) - Amikor D-ben van menet közben át lehet lökni M-be? A kezelési útmutató azt mondja, h igen, de engem az érdekel, h visszafele is működik ez a dolog? Szóval Ha M-ben vagyok mondjuk 3-ban akkor átlökhetem neki D-be? - Ha lámpánál állunk a kocsival ki szokta-e rakni vki N-be? Mivel a régi automata autóknál a D és N nem volt reteszelve ott lehetett, meg akkor nem terhelte a motort. Itt a "Kedves könyv" azt írta, hogy nem javallott N-be rakni. (sztem azért mert elgutul az autó) meg annyit is ér ez a kezelési utasítás. - Vki cserélt már automata váltóban olajat? Mi a menete? Ennyi lett volna a kérdésem. Válaszokat előre is köszönöm. Üdv