Olyan kérdésem volna, hogy van egy 1999es Xsarám 1.4 es benzines, és valószínűleg megadta magát az alapjárati motor (Üresjárati szabályzó szelep). És azt szeretném tudni, hogy azt mennyire bonyolult kicserélni? Én eddig csak az első két féktárcsát, meg a fék betéteket cseréltem, az nem volt nehéz. Ahhoz képest ez mennyire bonyolult művelet? Előre is kösz a válaszokat.
Nem a részedről gondoltam az okoskodást, hanem az enyémről, mert és sem jártam náluk pár éve, így nem vagyok naprakész. És ki tudja, hogy nem vitte-e rá őket a kényszer esetleg nem kaptak kedvet a hátsó hidak javítására.
Én picassoval jártam így, lekapcsoltam a világítást, viszont az első fényszórók égve maradtak a hátsók nem világítottak.
A motortéri biztosíték kivételével tudtam csak lekapcsolni. Azóta még egyszer így jártam, megkocogtattam ugyanezt a biztosíték táblát akkor kapcsolódott le, valami relé szarakodik benne. Ebben az autóban com2000 kapcsoló van.
Mondjuk, kollégám C4-én sz.r a csomagtérzár kb 3/4 éve. Direktbe van kötve a központival, hogy tudja használni és inkább minden ajtónyitáskor hátramegy és lecsukja a csomit.... 1 milla volt az autóra... Csak "érdekesség" gyanánt.
3 éve mindig nyitogatod a motorteret, meg programozgatod a kijelzőt? Nem lenne egyszerűbb végigmérni a fogyasztókat (kezdve a rádióval, riasztóval), hogy melyik nyalja az aksit? Csak kérdezem.
Lehet okoskodás, de szerintem neked is régebben van meg az autó, így gondoltam beleszólok. Nem valószínű, hogy jó a tipped, mert én ismertem őket, mert régen sok apróságot vettem nálunk (kb 15 éves francia múlt), jó kis bontó és egy pár éve még nem foglalkoztak felújjítással. Én nyíregyházi tuti infóból tudom, hogy Kohuték Debrecenbe hordták.
Mi a teendő ha használat közben kigyullad a motormeghibásodási jelző és az autó rángat, nincs ereje s ezeket írja ki: Stoerung Katalysator, Anomalie Abgasreinigung?
Sziasztok xsara2 esem van és az a problémám hogy a tempomatott nem tudom beállítani eddig nem probáltam soha, lehet hogy a bsi ben kellene elöször csinálni valamit , a kijelzö mindent mutat de ha oda léptetem a tempomathoz akkor ott nem tudok semmit csinálni. Megtudnátok írni mi lehet a baj ,Köszönöm...
Két nagy bajom van a kisautómmal, de nem tudok rájönni milyen irányba induljak el. (1998 Xsara Break 1.9D XUD9A)
Az autó 5ösben 80 és 90 között gyorsítás közben ütemesen rángat. A beltérben is érezni, de a váltó irdatlan rángásba kezd. 2-3 hónapja ez 70-80 között volt tetten érhető. Az autó futóművére gyanakodtam, de aláfeküdve semmi komolyat nem véltem felfedezni (hozzáteszem, hogy nem vagyok hozzáértő). Hidegen/melegen ugyanúgy csinálja, de csak 80-90 között.
Az autó hirtelen kanyarvételkor felvillantja a műszerfal nagy részét (olajnyomás, kézifék, STOP, stb), de fizikailag nem tilt le semmit sem. Ezt kb egy hónapja csinálja. Korábban csak vészfékezés esetén merült ez fel. Lenne benne valami gyorsulásérzékelő ami bedöglött/elmozdult? Illetve ez mekkora baj lennee?
Sziasztok eladó lett a xsarám amit magunkanak hoztam németből de hogy nem automata így nem vezetik a nők így sajnaos el kell adnom esetleg ha érdkel titeket itt a hirdetés: