Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55089

Úgy.

Előzmény: dönci91 (55087)
rudiapus Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55088

Sziasztok, kormányt keresek ketteshez. Állapot lényegtelen.

dönci91 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55087

És azon az alapjárati motoron valami beállítási lehetőség vagy valami nincs? Egyszerűen felteszem és már működik is?

Előzmény: Tuzmester84 (55086)
Tuzmester84 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55086

Lényegesen egyszerűbb. Nem kell kalapálni se, csak néhány csavar tartja, meg egy csatlakozót kell lecsatolni.

Előzmény: dönci91 (55085)
dönci91 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55085

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy van egy 1999es Xsarám 1.4 es benzines, és valószínűleg megadta magát az alapjárati motor (Üresjárati szabályzó szelep). És azt szeretném tudni, hogy azt mennyire bonyolult kicserélni? Én eddig csak az első két féktárcsát, meg a fék betéteket cseréltem, az nem volt nehéz. Ahhoz képest ez mennyire bonyolult művelet?
Előre is kösz a válaszokat.

BallyS16 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55084

Én is így értettem. Nem okoskodás a részedről.

Előzmény: R_end_es (55083)
R_end_es Creative Commons License 2014.02.28 0 0 55083

Nem a részedről gondoltam az okoskodást, hanem az enyémről, mert és sem jártam náluk pár éve, így nem vagyok naprakész. És ki tudja, hogy nem vitte-e rá őket a kényszer esetleg nem kaptak kedvet a hátsó hidak javítására.

Előzmény: BallyS16 (55080)
Clumsy69 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55082

Hi

Én picassoval jártam így, lekapcsoltam a világítást, viszont az első fényszórók égve maradtak a hátsók nem világítottak.

A motortéri biztosíték kivételével tudtam csak lekapcsolni. Azóta még egyszer így jártam, megkocogtattam ugyanezt a biztosíték táblát akkor kapcsolódott le, valami relé szarakodik benne. Ebben az autóban com2000 kapcsoló van.

 

Előzmény: idiotaindex (55074)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55081

Na szép. Bedupláz úgy, hogy közben el is felejti. Sorry. 1x akartam csak írni....

Előzmény: BallyS16 (55080)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55080

Nem okoskodás - mint írtam, nem én csináltattam, tehát úgy is lehet, ahogy írod. Még csak helybéli sem vagyok :-)

Előzmény: R_end_es (55073)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55079

Nem okoskodás - írtam is, hogy nem én csináltattam, tehát úgy is lehet, ahogy mondod :-)

Előzmény: R_end_es (55073)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55078

Mondjuk, kollégám C4-én sz.r a csomagtérzár kb 3/4 éve. Direktbe van kötve a központival, hogy tudja használni és inkább minden ajtónyitáskor hátramegy és lecsukja a csomit.... 1 milla volt az autóra... Csak "érdekesség" gyanánt.

Előzmény: francecoupe (55076)
rudiapus Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55077

Korábbi tulaj nem rakott bele műholdas követő cuccot? Azok szokták durván szívni az akksit.

Előzmény: HMEX (55075)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55076

3 éve mindig nyitogatod a motorteret, meg programozgatod a kijelzőt? Nem lenne egyszerűbb végigmérni a fogyasztókat (kezdve a rádióval, riasztóval), hogy melyik nyalja az aksit? Csak kérdezem.

Előzmény: HMEX (55075)
HMEX Creative Commons License 2014.02.27 0 0 55075

Nekem is leszívja valami az akksit egy-két éjszaka alatt, így lassan 3 éve úgy használom, hogy sarut mindig leveszem. Foggalmam sincs mi lehet. 

Előzmény: idiotaindex (55074)
idiotaindex Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55074

Ma megszivatott az auto.

lealltam a munkahelyre, fel orara ra jon a telefon,hogy vilagitva hagytam

(kizart)

lemegyek megnezem, nem vilagit ( elol nem neztem) , kapcsolo nulla allasban

munka vege, mennek haza, utasules felol nyitok kulcsdugassal ( evek ota nincs taviranyitom) es nyitva az ajtoWTF??

beul, gyujtas,  Baj, semmi nem vilagit, meg se nyekken,

kollegak, auto, bikakabel

semmi, csak nyekereg

hazamegy, visszajon masik akksival, berak, poccre indul

mi huzhatta le par ora alatt?

semmi nem volt bekapcsolva tudtommal...

jart mar valaki igy?

koszi

R_end_es Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55073

Lehet okoskodás, de szerintem neked is régebben van meg az autó, így gondoltam beleszólok. Nem valószínű, hogy jó a tipped, mert én ismertem őket, mert régen sok apróságot vettem nálunk (kb 15 éves francia múlt), jó kis bontó és egy pár éve még nem foglalkoztak felújjítással. Én nyíregyházi tuti infóból tudom, hogy Kohuték Debrecenbe hordták.

Előzmény: BallyS16 (55058)
Feli99 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55072

Köszönöm ! Utánanézek .

Előzmény: soryton (55043)
numric Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55071

Hónaponta max 1x ha előfordul, leállítás után kis idővel már semmi baja.

Előzmény: BXtwelve (55070)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55070

Mielőbb szerelőhöz fordulni.

Előzmény: numric (55069)
numric Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55069

Mi a teendő ha használat közben kigyullad a motormeghibásodási jelző és az autó rángat, nincs ereje s ezeket írja ki: Stoerung Katalysator, Anomalie Abgasreinigung?

tedi83 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55068

Szia igen olvastam de nem tudom beállítani.

Előzmény: rudiapus (55065)
serjani Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55067

Helló!

Szerintem az első kérdésedre a válasz a hátsó motortartó bak cseréje lehet.

 

Előzmény: Ironing (55061)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55066

Akár...

 

Nem tudom.

Előzmény: BallyS16 (55059)
rudiapus Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55065

Elolvastad a leírását?

Előzmény: tedi83 (55064)
tedi83 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55064

Sziasztok  xsara2 esem van és az a problémám hogy a tempomatott nem tudom beállítani eddig nem probáltam soha, lehet hogy a bsi ben kellene elöször csinálni valamit , a kijelzö mindent mutat de ha oda léptetem a tempomathoz akkor ott nem tudok semmit csinálni. Megtudnátok írni mi lehet a baj ,Köszönöm...

BallyS16 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55063

2 - olaj- és folyadékszintek rendben?

Előzmény: Ironing (55061)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55062

1 - nálam féltengely hiba produkálta. Mindkettő. Egyik jobban.

Előzmény: Ironing (55061)
Ironing Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55061

Sziasztok!

 

Két nagy bajom van a kisautómmal, de nem tudok rájönni milyen irányba induljak el. (1998 Xsara Break 1.9D XUD9A)

 

  1. Az autó 5ösben 80 és 90 között gyorsítás közben ütemesen rángat. A beltérben is érezni, de a váltó irdatlan rángásba kezd. 2-3 hónapja ez 70-80 között volt tetten érhető. Az autó futóművére gyanakodtam, de aláfeküdve semmi komolyat nem véltem felfedezni (hozzáteszem, hogy nem vagyok hozzáértő). Hidegen/melegen ugyanúgy csinálja, de csak 80-90 között.
  2. Az autó hirtelen kanyarvételkor felvillantja a műszerfal nagy részét (olajnyomás, kézifék, STOP, stb), de fizikailag nem tilt le semmit sem. Ezt kb egy hónapja csinálja. Korábban csak vészfékezés esetén merült ez fel. Lenne benne valami gyorsulásérzékelő ami bedöglött/elmozdult? Illetve ez mekkora baj lennee?

 

Köszönöm előre is a választ

Üdv,

Áron

agria11 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 55060

Sziasztok eladó lett a xsarám amit magunkanak hoztam németből de hogy nem automata így nem vezetik a nők így sajnaos el kell adnom esetleg ha érdkel titeket itt a hirdetés:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/xsara/citroen_xsara_1.6_16v_exclusive-7273361

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!