Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DonPrego Creative Commons License 2016.08.26 0 0 73342

Megint elpukkant a klíma 30as biztositéka. Kiszellőztettem economic módban, ablakok fel, auto megnyom.Venti felpörög, megáll. A biztosíték deformálódott. Mi okozhatja ezt a túláramot? 30A*12V 360W, nem kevés.

Petrak Creative Commons License 2016.08.26 0 1 73341

Szia. jól hangzik, bár nap közben tudom meg, hogy milyen lesz az estém...

 

0670 kettő44nyolc3kilencven

 

üdv

Előzmény: Marklar T ie (73314)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.26 0 0 73340

Srácok tudja valaki, hogy hol van a belső világítás vezérlő egysége?

 

Nem kap áramot a belső nagy lámpa se a két hátsó se az ajtó aljában lévő lámpák. Izzó lett bennük cserélve.

LanciAdam Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73339

Na sikerült megjavítani a 2.4-es TDS Kappán az adagolót.

Illetve, nem is volt rossz. HGK-t kellet állítani. Az adagoló tetején lévő kb 2 cm vastag felület, ami szabályozza az üzemanyag adagolást. Milliméterekkel játszottunk. Ha jobbra van állítva (motorral szembeni nézetben) akkor nagyobb alapjárata lesz, de gyorsabb lesz az autó, ha balra állítjuk akkor alacsony alapjárat és lassabb.

 

Kipróbáltam mind kettő állást. Hihetetlen különbség van a kettő között. Túl finomra állítottam 600-as alapjárat, gázpedál elszállt. Tehát csak óvatosan. Ha pont jól van beállítva akkor erős is lesz a motor és jól is fog menni.

 

Az állítása egyszerű: 4 db torziós csavart kell MEGLAZÍTANI és finoman gumikalapáccsal (javasolt) ütögetni, de tényleg csak millimétereket.

Külön javasolt járó motor mellett, hogy hallani lehessen az alapjáratot, hogy mikor van pont eltalálva.

 

Ha meg rally-ni lenne kedvem, majd odébb rakom jobbra 1 centit aztán had szóljon :)

 

 

Remélem tudtam újat mondani.

LanciAdam Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73338

polegrid@gmail.com

köszönöm

Előzmény: hangacsi (73333)
granturismo Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73337

Nagy Béla Tapolca Bem utca 21. 36-20-9855 898

Hívd fel őt ha kiölést szeretnél.

Előzmény: Imre.G (73336)
Imre.G Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73336

Előre is köszönöm, ha sikerül.

Igazából egy motorvezérlőre, IMMO dobozra és IMMO chipre lenne szükségem egy próba erejéig, mert most már 100%-ig biztos, hogy az halt meg.

Akár meghívlak egy kirándulásra a Szerb határ mellé. (a költségeid fedezem)

Vagy megoldás lehet az is, ha valaki tud profi műhelyt, ahol javítanak olasz ECU-t is. Bács megyében, Jászszentlászlón ajánlottak valakit, de kiderült, csak kizárólag WV családhoz tartozó autókkal foglalkozik... :(

Előzmény: probody (73330)
granturismo Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73335

73272 hsz. ban lévő linken a teljes Kappa dokumentáció letölthető az összes Kappára, az összes évjáratra, az összes karosszériaváltozatra.

hangacsi Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73334

Kicsit hiányos lett az eleje. ;)

Szóval ha dobsz egy e-mail címet, akkor át küldöm amim van.

Előzmény: hangacsi (73333)
hangacsi Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73333

a obsz egy mail címet, akkor átküldöm amim van.

Előzmény: LanciAdam (73331)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73332

Aki tud, az tud ;)

 

Előzmény: granturismo (73318)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.25 0 0 73331

Van valakinek 1998-as 2.4-es TSD 5.10-es kappához service manual-ja?

 

probody Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73330

Én 2,4-est használok. Szívesen segítek ha tudok. Az a nehezítés, hogy H-SZ-P napokon nekem életbe vágó a kocsi (sajnos).

Előzmény: Imre.G (73320)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73329

Üdv!

Megmarad az autó.A párom tudja mennyire szeretem meg ö is imádja h egy ritka autónk van igy megcsináltatom.

A diagnosztika az Alfa gurunál befecskendező jeladó hibát ir.Tehát a jeladós porlasztó csere.Még holnap megnézem a kábeleit de a guru szerint arra szakadást irna.

A hengerfejes holnap mondja mikor tudna ráérni.A jövőhét elején szétkapja a szerelőm.80 körül lesz.Plusz viszek olajat meg szűrőt meg beszerzem a kritikus csőveket.

Jeladós porlasztót keresek.Meg ha esetleg valaki tudja milyen fúvoka rugó stb. való a sima porlasztóba vagy van leirása kérem jelezze.Azt megoldanám személyesen.

Köszi a segitséget. ☺

hangacsi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73328

Helló!

 

2 éve fel tettem én is ezt a kérdést, és kaptam is rá néhány választ. A kérdésemet jelenleg a 181. oldalon találod meg, utána ott lesznek a válaszok is. (a 67908-as hsz. az enyém)

Előzmény: Jester43 (73321)
hangacsi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73327

Köszi szépen!

 

Most jöttem rá, ahogy kibontottam a kalaptartót, hogy az a 3 elem amit találtam magát a kalaptartót rögzíti(a negyedik a helyén volt, azt nem engedte el a gyári ragasztó), szóval én voltam a hülye asszem. :)

 

Minden esetre a féklámpa ragasztása is elengedett, de azt egyszerű lesz visszatenni. Vettem ma egy 2 komponensű epoxi alapú ragasztót, remélem az megfogja.

Előzmény: DonPrego (73326)
DonPrego Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73326

UI.: amúgy nem csak két elem fogja? A kalaptartóra ragasztható része ívelt, a másik végükön van egy egy csavar, amivel a lámpatest van rögzítve.

hangacsi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73325

Üdv!

 

A Kappámon a képen látható felnikupakok voltak, mikor megvettem még 4db, de mire hazaértem már csak 3. Korábban olvastam, hogy ezek elég nehezen beszerezhetők, de nekem nem is nagyon tetszenek.

Arra gondoltam, hogy ha valakinek van egy hiányos készlete, kiegészíthetné.

A 3-ból az egyiken le van törve egy fül, de elég stabilan rajta volt a felnin.

Amire konkrétan gondoltam, hogy ha valakinek szüksége van ezekre, és van cserébe kis méretű kupakja, ami csak az agyat takarja és jó állapotban van, nagyon szívesen elcserélném.

Én majd fel akarom újítani a felniket, mert csúnyák ugyan, de egyébként jó állapotban vannak, nem üt egyik sem, tehát csak egy tisztítás és egy festés vagy polírozás kell nekik.

Vagy ezüstre szeretném lefújatni, vagy felpolíroztatni, és a küllők belső részét grafitszürkére fújatni úgy, mint ahogy anno a Themámon volt. Valami ilyesmire gondoltam végeredményként:

 

DonPrego Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73324

Ha a ragasztás enged el (nekem is ez volt), akkor nem három darabban találod meg, hanem egyben a drótjára kötve. Én a kétkomponensü Autoweld CX-80-ast használtam, kitámasztottam alulról és megragadt. De lehet célszerűbb valami rugalmasabb ragasztót használni. Egyelőre lekopogom, nekem oké azóta a dolog, sok helyen használtam már, most hétvégén a külső visszapillantó fém tartóját is azzal ragasztottam meg. 140-es menetszelet bírja.

hangacsi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73323

Nekem a konkrét problémám az, hogy egy korábbi kalaptartó kiszedés után találtam 3 műanyag elemet, "szétszórva" a kalaptartó alatt. Jelenleg az én lámpám is kb úgy van beszorítva, mint probody ezen hozzászólásában a képen. A kedves fórumtársak mondták, hogy az a 3 műanyag a féklámpa rögzítésére szolgál és általában a ragasztása enged el, nálam is ez lehet a probléma. Ha az időm engedi, a nap folyamán kiszedem megint a kalaptartót és megnézem mi a helyzet, de gondoltam hátha van valakinek képe vagy rajza arról, hogy kellene kinéznie. A service manuálókban és az eper-en sem találtam képet arról, hogy nézne ez ki.

Előzmény: LanciAdam (73322)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73322

Én a pótféklámpát évek után vettem csak észre, hogy beesett a csomagtartó panelbe. Nagyon egyszerű. Kinyitod a csomagtartót és egyből a zárnál lefóliázott, részt nézed. Elméletileg gyárilag ott ki kéne legyen vágva, egy csík ahol adott esetben tudod cserélni benne az izzókat. Na most be kell nyúlni és csak vissza kell pattintani :)

 

Kicsit türelemjáték, de nagyon egyszerű.

Előzmény: hangacsi (73319)
Jester43 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73321

Sziasztok!

 

rég óta tervezek második autónak beszerezni egy 5.20 turbo Kappát, ha találnék egyet, mit érdemes mindenképp megnézni rajta, gondolok itt típushibákra?

 

Köszi!

Imre.G Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73320

Sziasztok!

 

Érdeklődöm, valakinek van e a látókörébe 2,4 benzines kappa? Akár bontott, akár működő. Valószínűleg motorvezérlőre lesz szükségem. Egyenlőre egy teszt erejéig is megfelelne az eszköz.

hangacsi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73319

Van esetleg valakinek képe arról, hogy hogyan nézne ki a kalaptartón a pótféklámpa rögzítése?

Korábban írtam, hogy kiszedtem a kalaptartót, hogy a rolót megcsináljam és akkor találtam 3 műanyag elemet. Itt írta valaki, hogy az a pótféklámpa rögzítése és most ezt szeretném visszaállítani.

granturismo Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73318

Nagyon szépen látszik a kis facelift előtti (Themához hasonló) hátsó futómű.

Itt a stabilizátor még egyszerűen hozzá van csavarozva a hátsó lengőkarokhoz.

Később a kis facelift után bejött két plusz nyúlvány a kerékagyak mellé és oda, kettős gömbfejekkel lett bekötve a megváltozott formájú stabilizátor.

A nagy facelift után pedig ezek a lemezből sajtolt lapos lengőkarok lettek lecserélve csőprofilú karokra nagyobb, robosztusabb szilentekkel.

Előzmény: Marklar T ie (73315)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73317

Beszéltem a BMS-el és mondták hogy egy 98'as Kappán egy Bosch adagolóval sok tapasztalatuk nincsen. Lehet, hogy egy csavart kell csak állítani, lehet hogy más a szoftver.

 

De valami komoly baj van a vezérléssel, csak még mindig a levegőben kapálózunk.

LanciAdam Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73316

Én úgy tudom a teljesítményt alaposan befolyásolja. Ami nem ártana mert porlasztók nélkül meg egy szar adagolóval a kocsi éppen csak hogy 50 lóerős.

Előzmény: sooty (73313)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73315

Valaki tényleg már...? ;)

TDS motor, generátorral, önindítóval, turbóval, váltóval 49999.-

Hátsó futómű (95-ös TDS ről) felújítási alapnak. ABS jeladók oda lettek, amúgy egyben. Ahogy a képen van 19999.- 

TDS ről a tank, jeladók miatt, sikerült belevágni 3999.- 

Meg van még pár cucc. (vigyétek, téli gumit kell venni) ;)

 

Érden 20 4723609

 

 

 

 

Marklar T ie Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73314

Jövő7 szerda? ....

...

Előzmény: Petrak (73090)
sooty Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73313

Nekem a facelift elötti TDS-nél gyakorlatilag semmit sem csinál a légtömeg mérö. Ha lehúzom a csatit semmi nem változuk. Komolyan, akár ne is volna. Mélyrehatobban nem foglalkoztam még vele, de mintha Theo-nak is hasonló tapasztalata lenne.

Előzmény: LanciAdam (73308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!