Nekem 16 osa téli 6.5J 31 ET. Nyári 16 os 7J 15 ET Igy a belső 10 mm el kijjebb a külső pedig 22 mm el kijjebb lett. Felraknám a a helyedbe ha tetszik a felni.Nekem semmi probléma a 15 ET miatt sőt jobban mutat.
Köszi a válaszokat! :D Ettől féltem, akiket személyesen kérdeztem autóbuzikat ott is ez volt az arány "szerintem felteheted" "én nem ajánlom" fele-fele :D:D:D
Szóval maradt a bizonytalanság. Akkor vakarom még a fejem pár napig. Ha valaki más is hozzá tud szólni ne fogja vissza magát ;)
A vásárlás óta fütyül a turbóm de eddig túl nagy hangsúlyt nem fordítottam rá mert a görbe lapáton(1lapát egy picikét) kívül semmi más hibajelenség nem volt. se olajfogyás se lógó tengely! a mai napon ismételten ránéztem és fájó szívvel tapasztaltam, hogy lóg a tengely:(! úgy gondolom most már időszerű lesz foglalkozni vele. végre megint valami végül is csak múlthéten pénteken hoztam el a szerelőtől kuplung cseréről!
kinek kellett már hozzányúlnia a csigához és mennyibe fájt?
mit a jobb csinálni? bontottan venni kb60 papír, felújíttatni ami kb 70-80 vagy esetleg venni egy kínait amire 2év magyar gari van 85papír
bontottan hol érdemes és esetleg kinek van olyan kapcsolata illetve ugyan ez a kérdés a felújításnál is?
válaszokat előre is köszike
ha valaki privibe akarna írni akkor itt az e-mailem szecsif@t-online.hu
Nekem is dezent felni van fent (már 8 nyári szezon óta), és valóban kiljebb jön egy bő centivel a gumi, mint a gyri acélfelnivel. Engem ez a bő centi mentett meg egyszer attól,m hogy az egész autó oldalát leamortizálja egy beton sávelválasztón... A két felnim bánta, de az autón egy karcolás sem lett. Ha tényleg 13 mm az eltérés,és kifelé, akkor szerintem nyugodtan felteheted.
Ha jól emlékszem a 10w csak félszintetikus olaj. Az 5w és a 0w a teljesen szintetikus.A régebbi motorokhoz (90-es évek) jók a 10w olajok. A mai verdák 5w vagy 0w olajokkal mennek.
Pug. dizelhez föleg ha fapos Total ineo 5w-30 ajánlanak.(én Total quartz 9000 5w-40 használok 6.éve,de a fap ki lett ütve a pugomból.)
Benzineshez a Total Classic v. Qartz 5w-40-t ajánlják tudtommal.
110 lovas 2004-es 307-esemre vásárolnék alufelnit. 195/65 r15 nyárigumim még egy szezont mehet kb. Találtam egy Dezent felnit szép állapotban a közelben (6.5Jx15H2 4x108) viszont az ET száma 15. (Ha jól rémlik talán 406-oson volt.)
A gyári adat szerint 27ET számú az optimális tehát 13mm-el kintebb jön a kerék.
Szerintetek bevállaljam vagy inkább keresgéljek tovább 27-es ET számmal rendelkezőt? Vagy váltsak 16"-ra ?
Ez a két variáció jöhet szóba (akku és önindító, esetleg testkábel), pénteken gumicsere után feleségem 1 órán keresztül próbálta indítani, mire odaértem pont beindult.
Hétfőn elvisszük villamosságishoz, hogy rámérjen, leírom majd, hogy mit állapított meg.