Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kappa_tds Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73411

Hú, hát nem csalódtam benned, nagyon képben vagy még Thesis és 166 ügyben is! :-)

Előzmény: granturismo (73409)
downer Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73410

"de a Mareaba viszont belement a 185A8.000"

 

Ahammm.... ;)

 

 

"Most benzines Kappák 6-osításáról van szó ugye?"

Nem, ld. első idézet. :)

 

 

Köszönöm a kimerítő választ! Ajánlottam a 2.4 Thesis váltót itt a napokban, de engem is érdekelne a kihívás egyébként.

Előzmény: granturismo (73409)
granturismo Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73409

Ez igaz, az már műanyag motor, de a motorkódja, besorolása ettől nem változott.

Ugyanígy a Bravo HGT-ből sincs EUR3-as, bár más Bravo-k ban van EUR3 változat, de a Mareaba viszont belement a 185A8.000.

 

Most benzines Kappák 6-osításáról van szó ugye?

 

Na a benyás Kappába 6-os váltót egy bonyolult történet!

 

A 2,420V benya vagy a 2.0TB20v váltói jöhetnek szóba egyáltalán. A 3,0 és 3,2V6 Thesisek tudtommal nem készültek kézi váltóval.

 

Szerintem a hidraulikus rendszer átalakítása nem egy annyira reménytelen feladat. Viszont a harang az biztosan eltér emiatt tehát jöhetnek a járulékos szívások. Eltérő a lendkerék, a teljes kuplungszett is eltérő biztosan aztán esetleg az önindító is. Ha ezen túl vagy akkor jön az esetleges variálás a féltengelyekkel.

 

Szóval én azt mondom benyásnál menjen egy 603-as bele egy 503 házba és rá a Kappára akkor van a legkisebb esély a szívásra.

 

További szívás ha az átalakítandó Kappa kis facelift előtti akkor rudazatos a váltó, azt le kell venni, kell egy 503-as bowdenes ház abba bele egy 603-as bele és persze közben átalakítani a működtetést bowdenesre az ahhoz szükséges alkatrészekkel. És persze ha viszkós a Kappa akkor még azt is rá kell variálni mert a 6 sebességes időkben már nem gyártottak viszkós autókat az olaszok

 

A Kappa JTD más szitu arra plug@play felmegy a 166 2,4 10V JTD (M20 motor 150LE) 6-os váltója. De az és csak az!! A Thesis ugyanezzel az M20 motorral már hidraulikus kiemelős volt szóval az már nem plug&play.

 

A 2,4JTD 20V akármelyik autóban van az már GM váltós tehát az teljesen kiesik.

Előzmény: downer (73405)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73408

Két fedél volt ott. Az egyikbe ment be két cső. A másikba pedig egy csatlakozó. Na a csatlakozót kiszedtem. Tiszta, talán gázolajos volt. De semmi.

Előzmény: probody (73407)
probody Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73407
Szóval csak nem szerelted ki.
Előzmény: LanciAdam (73406)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73406

Sajnos megrángattam, megnéztem a jeladót de semmi nem történt.

Tehát a pontos diagnózis:

 

Az üzemanyagszint mérő mikor negyedre mutat a tank kiürűl. Valakinek valami ötlete?

Előzmény: probody (73400)
downer Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73405

Pegig azt hittem, Kappánál is van ilyen változat. Arra emlékszem, hogy műanyag motorosnak nevezve zrikálták itt sutto-t. :)

Mert ugye műanyag a szelepfedél és a motorburkolat, ha jól emlékszem. Meg elektromos a fojtószelep és az ECU is arra van áthelyezve.

Amúgy bíztam benned gt, hogy vágod majd. :)

De ha már itt tartunk, szerinted a 185A8000-re hogy menne rá a Thesis 6-os váltó? Azt tudom, hogy annál nem külső kuplung munkahenger van, hanem a kinyomócsapággyal kombinált fajta. Azon kívül?

Előzmény: granturismo (73404)
granturismo Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73404

Az nem létezik. Nincs EUR3-as Kappa. 838A6.000 az Övé is.

 

A 185A8.000 a Lybrában az EUR3 2.0 20V

Előzmény: downer (73402)
**ADAM** Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73403

Mikor az enyémet megnéztük, Probody segített, kb. 3 perc alatt vette ki a helyéről és utána rakta vissza.

Úgyhogy lehet, hogy neked is ennyi időbe fog telni :)

Előzmény: sooty (73401)
downer Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73402

Sutto, ha olvasod, azt hiszem neked van itt egyedül Euro3 20V motoros Kappád. Kérdezném, hogy annak mi a motorkódja?

sooty Creative Commons License 2016.09.09 0 0 73401

A fekete lemez alatt ahogy írták is, van egy műanyag menetes fedél. Nagyon óvatosan kell tekerni, könnyen törik. Többnyire kézzel nagyon nehéz, kapapáccsal meg törik. Ha eltöröd nagy a baj. Még ezen fedél előtt le kell venned a két benzincsövet. Szintén könnyen törnek a műanyag kis kiálló cső befogadó részek. Ha ezeket eltöröd dobhatod el az egészet. Mindezek után nehezen fog a tankból kijönni az egység. Forgatni kell és feszegetni. Van egy csúszka, olyan mint a légtömeg mérőn lehet az kopott el.

Visszarakáskor kell még egy ember mert a tekerős fedél alatti gumitól nem bírod visszarakni a fedelet. Egyszerre kell nyomni és tekerni is.

 

Remélem TE meg fogod úszni könnyebben, én a szélsőségeket írtam le.

 

Előzmény: LanciAdam (73398)
probody Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73400

Ha új keletű a hiba akkor vedd ki a jeladót. Csomagtartóban a pótkerék után az üléstámlánál fekete fém fedelet lecsavarozni, alatta van egy nagy tető, az alatt van.

Ha régóta fennáll, lehet az is, hogy nem bele való benzinpumpa van benne vagy nincs egészen a helyén és nem ér le az aljára egészen, ezért "fogy ki" már negyednél.

Előzmény: LanciAdam (73398)
Matthiasrex83 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73399

LED-del. Tudtommal a kocsikban általában 12V egyenáram van. Nem kell kondi. 

:)

Előzmény: LanciAdam (73394)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73398

Igen. Először mindenképpen az üzemanyag mérőt szeretném rendbe tenni csak nem tudom mi a baja és hogyan lehet orvosolni.

Előzmény: sooty (73397)
sooty Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73397

Nem tudom, de én a helyedben először ezeket tenném rendbe, és csak aztán bohóckodnék a világítással. Egy olyan alkalomkor amikor már napok óta nem szívtál semmivel és kezded magad jól érezni. Na akkor nekiállsz Lancia lámpát jobbá tenni, tuti, hogy egy hétig eltart és a végén bánni fogod, hogy hozzáfogtál.

 

Ha nincs az életben semmi baja az embernek akkor szokták mondani, hogy nősüljön meg és vegyen egy autót.

 

De én pozitív vagyok, ha sikerül megcsinálni és jó lesz, én is megcsinálom.... (jegyezd meg mit hogyan és miért)

 

Előzmény: LanciAdam (73396)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73396

Srácok még egy kérdés. A műszerfalon az üzemanyag mérő rosszul mér. Azaz negyednél már csont üres. Nem tudom mi romlott el benne. Valakinek valami ötlete?

LanciAdam Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73395

Igen pont erre gondoltam. Sárgásan világít és már elég halovány. Milyen tipusú az az égő amit mondtál, hogy fehéres de nem led?

Előzmény: Kappa 5.10 (73389)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73394

LED-del? De az nem szereti a váltakozó feszültséget. Ezért szoktak kondenzátort tenni elé.

Előzmény: Matthiasrex83 (73393)
Matthiasrex83 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73393

Az elhalványuló belső világítás megmarad. 

:D Én a lomexben vettem kettes led modult , darabja kb 350.- és ebből van kettő a belső világítás búrája alatt. Majdnem nappali fényt csinál az autóban.

Előzmény: probody (73385)
tintacska Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73392

Mit keres ott a Thesis-em :))))

Előzmény: kappa_tds (73390)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.08 0 0 73391

Köszi továbbítottam.

Előzmény: kappa_tds (73390)
kappa_tds Creative Commons License 2016.09.07 0 1 73390

OFF

 

Ha már kérdezted...

Típushibáját nem nagyon tudok, jól bejáratott Punto technikára épül, 50-szer stílusosabb, és jóval komfortosabb rugózással. Ebből adódik, hogy az alkatrész is olcsó hozzá.Gyönyörű a belseje pláne ha jól felszerelt, kezes, jó vezetni. Ha dízel, akkor nincs miről nagyon beszélni, az 1.3 Multijet számtalan (nemcsak olasz) típusban bizonyított (lásd még Opel, Suzuki), eléggé strapabíró szerkezet,ha benzines, én akkor személy szerint az 1.4 16v-t ajánlanám 100 lóerővel (ilyen van a munkatársnőmnek is), ez nem esik kétségbe sem városban, sem autópályán 4 személlyel és klímával sem, fogyasztása sem nagy, és röpíti a kb 950kg-os kasztnit.

Amit én ajánlanék-vagy választanék- hogy csak fullos és Platino legyen lehetőleg, mert nem nagyon van árbeli különbség a felszeltségi szintek között használtan, viszont a bőrös (nem Alcantarás!), és fullos változatban minden van. Tempomat, duplazónás klíma, Bose hifi erősítővel (nagyon jól szól benne), ülésfűtés,bőrös kormány és váltógomb..., és Platinonál alapfelszereltség volt a könnyűfém felni is. Én csak ilyet keresnék, vagy várnék ki. Egyébként sokan tévesen hirdetik fullosnak vagy Platinonak az autót a ha.hu-n, mikor a munkatársnőm ilyet keresett, ezt sokszor tapasztalta.

Kistesó-nagytesó...:D itt éppen az enyémmel néz farkasszemet.
Bocs, ha hosszú voltam! :)OFF

Előzmény: DonPrego (73380)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73389

Szia!Ha arra gondolsz h sárgásan világit valami akkor abból léteznek fehér fényűek is a LED en kivül .Én sofitába már használtam.Csak kereseni kell a googlen.Páran elbibelödtek itt a fényszóró szétszereléssel h tiszta legyen.Én egy autófényezős boltokba kapható a végén egy kis kör alakú pamaccsal (nem a szivacsos)tisztitottam meg.El lehet vele bibelödni de egy plusz dróttal elég jó munkát végeztem.

Előzmény: LanciAdam (73382)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73388

Értem. Nem tudsz amúgy valamilyen szervízet ahol beszerelnek led sort? Az előző tulaj valamiért megszüntette elől a lábvilágítást és vettem már ledet de nem tudom berakni illetve hol elvezetni.

Előzmény: DonPrego (73387)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73387

Beltérben, vagy csomagtartóban, a fix izzóknál még jó poén lehet. Én anno a Corollába tettem LED szofitát belülre (Homasita). Hát, jó hidegfehér volt, erősebben sem világított, de legalább drágább volt.

Kívülre meg azért sem éri meg, mert azon kívül hogy szabálytalan, még a vetítési kép sem lesz olyan, mint amilyennek lennie kell. Vizsgára meg persze mehetnél körbe hogy visszacserélgesd.

Azon kívül pedig még típusidegen is.

Én az Osram féle menetfény-ködlámpa dolgon gondolkodtam anno, de hát ilyennek 97-ben még híre hamva sem volt.

Előzmény: LanciAdam (73386)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73386

Hát azért mert ahogyan láttam baromi halványan világít már a tompított is. Az elhalványuló világítás csak hátul működik. Középen nem mert a vezérlő fekete dobozába beleégett a nagy csatlakozónak a lába és kéne egy olyan doboz. (anyós ülés bal lába, a centrál zárnál)

De valóban nem lenne elhalványuló világítás.

 

És ha bent csak azokat cserélném ki amik vagy folyamatosan égnek vagy nem?

Előzmény: sooty (73383)
probody Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73385

+ búcsút mondhatnál az elhalványuló belső világításnak is.

Előzmény: LanciAdam (73382)
granturismo Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73384

A control tele lesz hibajelzéssel. Mivel az izzó működöképességét az átfolyó áram alapján ellenörzi és a LED áramfelvétele jóval kisebb ezért azt kiégett izzónak véli és hibajelzést ad.

Előzmény: LanciAdam (73382)
sooty Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73383

öööö, Minek???

 

 

Előzmény: LanciAdam (73382)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.07 0 0 73382

Sziasztok!

 

Ki szeretném cserélni a wolframszálas izzóimat mind kívül mind belül LED re. Valakinek valami vélemény?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!