Én meguntam a szájtátást. El sem megyek ilyen rendezvényekre. Egy szar VW alvázra épített Porsche 356B replika a legnagyobb álmom veteránjármű szinten, de készen már az is elérhetetlen. Sebaj, tudnék építeni is, és leszarnám, ha húsz-harminc évig is tartana, de a forgalombahelyeztetés kicsiny szép országunkban elég macerás dolog. Örülök, ha a Danajra rendszám kerül... Mellesleg a replikával ugyanúgy lenéznének:))
A Mercedesesek külön klikket alkottak, lerít róluk hogy lenéznek mindenkit aki nem közéjük tartozik. Egy embernek örültek amikor odament hozzájuk, ő Ferrarival érkezett.
Ne is mondd. Ma beszélgettem egyik veterános kollégámmal. Pont a kétkulcsos lux féklapok kerültek szóba (asszem pont emlegette valaki a napokban). Zsír újat vett 2000-ért, gyorsan le is csapott rá, mert csak 2db volt kiarakva. Utólag kiderült, volt egy vagonnal. Gyorsan meg is vette valaki, akitől most megvehetik a kedves sorstársaink gondolom úgy legalább ötszörös áron.
Annak idején azért kezdtem el magyar mocikkal foglalkozni, mert a nyugati veteránokat nem bírná a brifkóm. A Danuvia is azért tetszett meg, mert a kutyának sem kellett. Mondjuk így is elég költség van vele. Be is szarok, hogy ha 10-15 év múlva a Csepelezés, Danúviázás, Pannóniázás is a gazdagok hobbija lesz és keresztúron leshetem, hogy nyalják ki egymás seggét a sznobok meg az "üzletemberek". Tök jó lesz majd, ha a márkatársakra sem számíthat az ember (kivéve a régieket)...
Végülis... Meg lefújom metálkékre, aztán eladom, hogy venezuelai rohamrendőr exporttípus, műanyag sárvédővel... Nyóccázezer bevezető áron... (Mi? Áron?:)) Jut eszembe: Frundzi, akkor megkaptad az emilem, vagy küldjem mégegyszer?)
Én mostanában nem hallottam, hogy 150 fölött elkelt volna Danuvia, a vaterán is csak magukra licitálnak az eladók. Érdekes, hogy Csepel is Pannónia is már van 4-500 ezerért (és meg is veszik) de valahogy a Danuviáért nem kapkodnak csak az alkatrészért de ez egy másik fórum.
Nem tudom miért ne érhetne egy restaurált danuvia legalább annyit mint egy T5ös. Jelenleg sajos nem ez a trend pedig szerintem megérdemelné. Ha rövidtávon nem is, de középtávon remélem ez változni fog.
Figyelj egy P21Lux duplakulcsos féklapban sem az az értékes hogy mennyi alu van benne, meg hogy mennyibe kerül majd megbetétezni hanem az hogy NINCS belőle, ezért már 50ezret is adnak egy darabért.
Na még egy hozzászólás 500 ft ügyben (jól felb*sztad az agyam) te is tudod jól, hogy nem maga a vas olyan értékes egy telóban, hanem a felújítására költött pénz. A porvédő harangok festése, krómozás tömítések pótlása egyéb sérülések javítása. A más által "felújított"-ban én nem bízom, így inkább magam csinálom meg, egy ütött kopott vasért miért kellene többet adni? És még egy adalék, hogy miért mentek fel úgy az árak, mert már nem arról szól a börze, hogy a bácsika a sufniból vagy a felújítás végeztével a fölösleges alkatrészeket eladja a motoros kolega. Szépen rátelepült egy lehetőleg főállásban ebből megélni akaró kereskedőgárda.
Bizony igazad van, emlékszel még bő fél éve mindenki kuplung fogaskereket meg a hozzá való kis fogaskereket akarta vadul bespájzolni, "így kell ezt cserélni" 6000-ért most meg a kutyának sem kell, agyig is van vele minden böre. Hiába verték fel az árat a kereskedők, figyeld meg egy kicsit nyaggatnánk a témát, hogy felkapnák megint. Nem is fogok ilyen jellegű hozzászólásokat tenni ezentúl, nepper barátaink meg kűzdjenek meg a haszonért ahogy illik:))