Megoldást keresek továbbra is középső fűtés megjavítására.Vkinek ötlet hogy hogyan tudnám szétszedni?Lapát bent eltört(gondolom én) és közèpen nincs se klima se fűtés.
Esetleg vkinek nincs eg robbantott rajza a műszerfalról?
Nálam is ugyanez van reggelente. De csak hidegben. Beindít, kékes füst kb 3 sec, alapjárat picit ingadozik,de utána kisimul és működik hibátlanul, mikor megtaposom sincs füst. Olajfogyás nincs. 196000 km. EGR már lett tisztítva évekkel ezelőtt.
Nekem is zörgött. A fém rögzítő "bolha" bennragad a lemezben (és ez zörög), a burkolat meg lejön. A fém rögzítőt vissza kell pattintani a burkolat tüskéjére és visszapattintani az egészet a lemezbe.
Segítsetek nekem mert az idegbaj kerülget. 1 hete valami zörgést hallok a csomagtér felől, két napomba telt mire kiderítettem, hogy valószínű a csomagtér ajtóból jön a zörgés. De itt elakadtam, hogyan kell leszedni a belső burkolatot? A két patent kiszedése megvolt, de hogyan tovább?
Én úgy módosítanám az örökbecsű szólásmondást, hogy
HDi (még egészséges tuning mellett is) egészséges állapotban MINDIG füst nélkül üzemel!
ha ilyen körülmények között dolgozik, és mégis füstöl, akkor tuti valami baja van!! Ne hagyd annyiban a dolgot, mert csak rosszabb (és drágább) lesz...!
Rég jártam a forumon, de egy kis seigitségre vagy tippre lenne szükségem
2006, 1.6 hdi 90 lovas, motorkod 9HXC, DV6ATED4 motor
Total hideg motornál inditáskor kicsit dadog a motor mitha nem működne valamejik henger vagy valamejik porlaszto.Meg mellé halvány kékes szürkés füst is párosul. Ez a jelenség kb 10-15 másodpercig tart, utána kisimul a motor járása és a füst is megszünik, működik mint a kisangyal. Az orája szerint 184000 km van benne. Ez másoknál is igy müködik, szabad igy hajtani vagy sürgősen vigyem szervizbe?Azért kérdem mert egyik ismerősöm azzal nyugtat hogy semmi gond "ez dizel és egy dizel sincs füst nélkül."Nekem ez nem tetszik mivel 3 éve van nálam az autó és amikor megvettem nem csinált ijet, igaz 135000 km mutatott az óra.
Ha már alufelni a téma, valakinek hátha van eladó 14" 4x100 ET35 körüli alufelnije. Nekem van egy nagyon szép garnitúrám de sajna 4x108-as. Akár csere is lehetne...
Nálunk 1.5 éve van előéletről nem tudunk. Amikor megbettük már akkor is volt hangja. Nálam olyan 10-12 az olajperiódus. 180k van az órába de volt már 230k-s bejehyzés is benne.