Ez a nyepper fent Frankfutban több TOYO-t is megvehetett egyszerre. 75-ös es 80-as szeriak voltak feher szinben egesz normalis allapotban (kep alapjan) nem tul dragan. Terepszinü kocsik mar nem voltak nala igazan. Gondolom a pancelozottakat nem igazan akarjak (normal) forgalomba allitani. Mindenesetre erdekes, hogy ottani papirja van a kocsinak ahol szolgal. Mondjuk biztos nem az összes ilyen. Minthogy nincs az összes katonai jarmünek normalis (nemet) forgalmija, amivel be tudod jelenteni normal civil rendszamosra.
Közúton a G bénább, mint bármelyik más MB. Cserébe az első generációs ML is elég béna, ha nem is annyira, de már nem is terepjáró. Csak közútra nagyon elgondolkodnék ezeken. "Megérni" semelyik szerelem se éri meg anyagilag, csak érzelmileg. ;)
Az UN-s kocsik egy tekintélyes részét -is- eleve exportra gyártják, és egy hányadukat nem is lehet forgalomba helyezni egy csomó helyen, mert nem felelnek meg bizonyos normáknak.
Nagggyyyon jol latod a helyzetet. :)) Es ha fokozhatnam ezt a kijelentest, akkor az LC-k közül is mar inkabb csak az ami a klasszikus 4,2-es motorral van szerelve. Hogy hany LE (115-205) az mar mindegy.
Nem akarom a G-osztaly keverni igazabol a mercedes szgk. parkjaval, de itt Stuttgartban nem hiaba valtozott meg gyökeresen az utobbi 20 evben a taxik tipusanak az aranya. Regen csak csillagost lattal. Ma mar közel sem u.az az arany. Egy mai mercedes sokkal kevesbe megbizhato mint egy 124-es regi diesel aminel az 500e km normalisnak szamitott. Es a mai G-kbe ugye ugyan azok a motorok kerülnek be tele elektronikaval ... :) Szoval beszarnak azok is biztosan. Ha nem is a hajtas miatt. :)
Köszike !!! Ohhhh, almodik a nyomor ! Egy ilyen ujban, pancelozas nelkül, akar katonai kivitelben ... De szep lenne.
Annyit kerdeznek meg, hogy nem tudsz ezeknek a sorsukrol ? Tehat, ha leharcoltak öket es leselejtezik akkor hova kerülnek ? En olyan TOYO-t (HZJ80-at) talaltam pl. UN-osban amit itt arutak Frankfurtban, hogy szerb volt a papirja. Szerbia nem EU => vamfizetesi kötelezetseg => NEM JO ! :(
Én is ezen rágódtam nagyon sokáig, aztán vettem egy TLC-t utcára, a G meg megnardt offroadra.letteb láthatsz képet.A G szerintem nem való utcára, annál sokkal sokkal többet tud, amit úgy sem használsz ki.ill. a 463-sa ok már igen.a hétvégén volt szerencsém autókázni egy rövd 400 cdi-vel...huuuuuvazzzeg.na az ultramegabrutál.el tudnám viselni.250 ló...iszonyatos.
Hát igen, egyezik a véleményünk az OFF Landcruiserrel kapcsolatban. Azokat használom a legtöbbet utazásra itt. Szerintem nagyszerűek.Vagyis inkább úgy mondom, hogy vannak utak, meg helyek itt, ahova pl. Terranoval már nem szívesen indulok el, viszont ezzel jól érzem magam. Mármint én a nagy 100-asra gondolok. Csak ezzel is az a bajom, mint a G-vel. Mint a legelső hsz-emben írtam, hogy én otthon Mo-n max akkor megyek terepen, ha kimegyek valamelyik horgásztóra.
Így az a dilemmám, hogy csak azért mert Merci fan vagyok, és mert szerelmes a G-be, megéri e nekem venni egy ilyen G-t csak azért mert megbízható, biztonságos autó?
Tudom, hogy ez itt most megint OFF lesz,de legalább márkán belüli.A másik autó amivel szemezek az az Ml.
tudom fújjjjj....közelébe se ér a G-nek. viszont feleannyiba kerül...
erről jut eszembe, hogy épp tegnap egy német kolléga bejött az irodába, hogy kéne neki egy kis segítség valami nagy targoncával, mert fel kéne rakni egy G- wagent egy teherautóra...azt hittem csak egy sima szállítás miatt, úgyhogy mondtam neki, hogy guruljanak ide a telephelyre, aztán van itt direkt ilyen rámpa, nem kell itt emelgetni semmit.
hát kéztördelve a srác:
-sajnos megállt a verda, azért kéne felrakni...
mondtam neki viccelve, hogy olyan isten pedig nincs, hogy ez csak úgy megálljon, üzemanyag van benne? :-)
persze a legrosszabb helyen volt a központban egy nagy parkolóban, ahol nem olyan egyszerű a nagy kontérrakodó targoncával forogni, mindenestre sok csodálkozó szempár mellett felraktuk.
szomorú volt nézni, ahogy a büszke G-wagen a levegő emelkedik. :-(
Rakd mar fel ezt a kepet nagyobb felbontasban, ha tudod. Kicsit elvezkednek rajta ! :) Esetleg mas kepeket nem csinaltal roluk ?? Azokra is kivancsi lennek.
8-ból hat kijött simán? nagyon jó arány, bennem akkor fordult meg először, hogy csillagos autót veszek, mikor egy egyszerű kopó alkatrész cseréjénél egy 10 éves OFF autón négy csavarból kettőt ki kellett fúrni, majd újra menetet vágni, stb... sok sikert az autó építéshez!
nem hallottam a sztorit a megrogyott autóról de csodálkoznék ha így lenne...elvileg az alvázak eredetiek ezeken az autókon, tudtommal csak a futómű alkatrészeit, fékeket cserélik ki erősebbre, meg az a-b-c oszlopokat erősítik meg, hogy elbírják a rohadt nehéz ajtókat.
Kezd komolyodni a gép! Ma beleszerkesztette a szerelő a légszűrőkivezetést a sárvédőbe, holnap összekötjük a gyári légszűrővel.
Fotók köv.
Ma megérkezett Némtországból a Body Lift is. 40mm-es. Állítólag ez a határ amikor még módosítás nélkül lehet emelni a kasznit.
Holnap kiderül!
Hallottam egy pletykát ami állítólag a Magyar hadseregnél történt meg.
Állítólag beszereztek egy példány széria kivitelt amit itthon próbáltak meg páncéllal ellátni, ezután volt nagy csodálkozás, hogy, hogy-nem a G alváza meghajlott a plusz tonnák alatt!
Természetesen full páncélozottak, de nemcsak a németeké, hanem minden hadseregé, kivéve persze a magyarokét, de ez már egy más topik témája lenne... 4050 kg hajtóanyag nélkül,és ez még csak alap változat, ennél még vannak sokkal nehezebb G modellek is, de azokat általában 500-as motorral szerelik, mégse nagyon kapkodják a lábukat. olyan érzése van az embernek, mintha tényleg tankot vezetne. lejtőn lefelé kicsit meg tudja tréfálni az embert...