Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

reseller Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1830

Én már párszor cseréltem itt izzót. Sajnos nincs rá egyszerű megoldás, csak új -heggyel tudsz dolgozni, próbálj meg keresni valaki vákony, vagy kis kezűt.

Azért  készítsd fel rá, hogy jópár horzsolás, vágás lesz a jutalma.

 

Előzmény: John Zero (1826)
csigabiga007 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1829
Sziasztok !

Volna egy olyan kérdésem, hogy a hétvégén észrevettem hogy az első keréknél megy 2 db 2 eres vezeték felfelé , de az egyik el van vágva, megnéztem másik oldalon is, és ott is el van vágva, mi lehet az szerintetek, még nem emeltem meg és a kereket sem vettem le az még ezután jön.

Hibát nem jelez, néha veszem észre hogy miután megálltam az autó még állítgatja az elejének a magasságát (ha alá van tekerve a kormány)
az autó 2002-es C5 2.0 HDi

Előre is köszönöm az 5leteket !
önindítópersely Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1828

 

Ajtózár:

nekem is jelentkezett nemrég, nem szedtem szét az ajtót, nekem elég volt wd40-el megfújkálni kivül a zár szerkezetet. Nem a kulcsnál, hanem az ajtó oldalán ahol a b oszlopra kapcsolódik. Azóta jó. Azért nyúlik meg a rudazat a kárpit alatt, mert ez szorul a por és az idő miatt, próblná kinyitni, de mivel akad, azért a rudazat nyúlik, egy idő után meg a kilincs is letörik, hisz annak az útja véges. Zsírozzátok meg itt és nem lesz baj.

Előzmény: Attila00011 (1794)
csori01 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1827

Kösszönöm a gyors segítséget meg fogom nézni.

remélem jo lesz.

Előzmény: N_Joco (1825)
John Zero Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1826
Hi! Kövezzetek meg, de én ma reggel feladtam a jobb első izzó cserét. A bal első izzó még ment, de ez nagyon kemény. 3 karcolás után kiütéssel győzött a C5 :-)

Olyan apró a hely a hidraulika olaj (?) tartály és a lámpatest között, hogy lehetetlen ott dolgozni. Van erre valami trükk?
N_Joco Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1825
Szia csori01!

Nekem is volt ilyen. A következőt tudod tenni: Bemászol a hátsó lökhárító alá és az egyes érzékelők csatlakozóját kihúzva megtisztítod (kontakt tisztító) majd vissza. Ha már ott vagy, nézd meg a vezetékezését mert nekem elég hanyagul volt leszigetelve. Még megfejeltem a dolgot azzal, hogy minden csatlakozót gyors bilincsel oda rögzítettem, hogy biztos ami ziher ne csússzon ki. Azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Józsi
Előzmény: csori01 (1809)
unomma Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1824
Utánanéztem, tényleg felemeli, ezt eddig nem tudtam, igazad van!
Előzmény: betg (1813)
Konrad Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1823
C5 kombi teszt a HVG Onlineon.
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1822
Mázlista! Én meg kiegyeznék a Te 41-del!
Előzmény: V.6. (1810)
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1821
Akkor hagyom az egészet, valószinü csak álmodtam, és már hozzászoktam a jóhoz. Akkor , -ha eddig jó volt ezután is jó lesz. A borzalmas támcsapágy gubanc előtt észre sem vettem. Holnap megyek vezérmüszij, görgők, hosszbordásszij, feszitő stb cserére. Jó occsó móka lesz! Még egyszer köszi, Jó éjt!
Előzmény: betg (1820)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1820
igen minden gömbbe van egy szelep, de ha az rossz akkor annál a keréknél szinte semmi rugózás .
Előzmény: unomma (1817)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1819
de inkább benzin levegő keverés probléma hidegen kevés az üzemanyag a levegőhöz
vagy túl sok de ha mondjuk az egr szelep állandóan nyitva van az nem jó, az én dízelemnél egyszerűen csináltam egy vaslemezből egy teli tömítést és a motorba nem megy kipufogógáz oszt kész az én egr szelepem tökéletes de a szívósorban keletkezett trutymó ami az egr szelepnek köszönhető megszűnt .
Előzmény: V.6. (1818)
V.6. Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1818
Köszi!!
Előzmény: betg (1815)
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1817
Erre a szelep problémára én is gondoltam. Ennek az ellenőrzése miből áll? Gömbönkénti szétszedést? Már ha ott van a szelep.
Előzmény: betg (1813)
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1816
Kösz!
Előzmény: betg (1814)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1815
V6! hát akkor elöször az egr szelep problémát kell megoldani, ha azután sem jó lehet még ezer más probléma de ezt így nem lehet megmondani, én a dízelekben jobban otthon vagyok
Előzmény: V.6. (1810)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1814
Ja és menetközben variálja a futómű keménységét .
Előzmény: unomma (1812)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1813
A hidraktiv három pedig csinálja maximum nem vetted észre.
Nem olaj probléma az biztos de alacsony tempónál az apró útegyenetlenségeknél mindegyik ráz, meg lehet méretni a gömböket de néha elöfordul ,hogy a benne lévő szelep vacakol .

Előzmény: unomma (1812)
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1812
Természetesen az olaj rendben van, ennek ellenére ráz néha a futómü. Nem borzasztó, csak ugy érzem -ez nem az a bizonyos repülőszőnyeg érzés. A futómü szintszabályozása én ugy tudom másképp mükszik! Van egy alapállás, amit 110km/h-nál, ha jó az ut, 1.5 cm-rel lesüllyeszt. Egyébként nem variálja. Amit Te emlitettél, a lámpánál történő megálláskor,-nekem nem csinálja.A gombbal történő emelés-süllyesztés is jó.
Előzmény: betg (1806)
V.6. Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1811
betq! A lényeg kimaradt. 2.0 benzinesről van szó. 2002 évjárat.
Előzmény: V.6. (1810)
V.6. Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1810
Helló mindenkinek!

Akkor én is elárulom a korom. 41! De szívesen kiegyeznék egy tízessel kevesebbe.
: )) A pollenszűrő cseréjéhez én azért írtam ilyen hosszú folyamatot, mert én is így kaptam az instrukciót. És utólag megállapítva, legalább is nálam, a kormány oszlop tövénél lévő takaró filcet csak úgy lehet roncsolás nélkül levenni, hogy a gázpedál mellett lévő burkolatot is leveszem. Mert ennek a burkolatnak a tűzfal felőli oldalán lévő patent szára át van dugva a filcen. És nálam ha ezt a filcet nem veszem ki, akkor nem is látom a szűrőt. Viszont ha ez a filc már nincs bent, akkor lehet hogy simán kilehet húzni. Ennek a megállapítását, már tényleg a rutinos szakikra bízom.
betq, van 1 problémám, amiben a véleményedet szeretném kérni. 1 éve van nálam az autó, és azóta nem oldódik meg a probléma. A gond az, ha teljesen visszahűl a motor, csak második, vagy harmadik indításra hajlandó elindulni. Ez fokozottan igaz, a téli hideg napokra, éjszakákra. Jelen pillanatban, ezekben a viszonylag melegebb éjszakák után indul elsőre, de nem úgy mint normális esetben hogy indításnál felpörög 1 kicsit, majd beáll az alapjáratra. Ha nem a lehető legalacsonyabbról szedi össze magát az alapjáratig. Meleg motornál normálisan indul. Cseréltünk víhőfok gombát, levegő hőmérséklet szondát. De nem oldódott meg. Jelenleg a diag egr szelep hibát ír, de ez nem tudom mennyire lehet összefüggésben a gonddal. Más hibát nem írt. Az egr hibából én csak annyit veszek észre, ha bemelegedett a motor, elég sűrűn katakol. Előre is köszi!
Szép napot mindenkinek!
Előzmény: betg (1807)
csori01 Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1809

Sziasztok azután érdeklődnék c5-1. tolatoradar elkezdet folyamatosan sípolni valakinek volt ilyen problémája és hogyan lehet meg keresni mi a hiba?már letakaritotam kövűről de semmi.

ezustgolyo Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1808
Így van.
Előzmény: betg (1807)
betg Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1807
A pollenszűrő cseréjéhez nem kell szétszedni az autót ,ahogy azt valaki tanácsolta
elnézést de teljesen felesleges a gázpedálnál lévő burkolatot le kell szedni , a pollenszűrő két csavarját kicsavarni és kihúzni a pollenszűrőt ami flexibilis pont azért ,hogy ne kelljen szétszedni a fél autót.
Előzmény: csipesz1960 (1802)
betg Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1806
Rossz úton alacsony sebességnél 50km/h az autó automatikusan 1.5cm emel a hasmagasságon ilyenkor egy kicsit keményebb a rugózás. Budapesten állandóan megemeli mert folyamatosan rossznak itéli az utat mert az is, egy rakás szar ,
ezt a első ill hátsó elektronikus szintérzékelőktől kapott impulzusokból számítja ki,
ezt onnan is észre lehet venni ,hogy amikor a lámpánál megáll az ember visszaereszti
az alap hasmagasságra ,de ettől függetlenül bizonyos uthíbákon elégé ráz de ez a futómű sajátossága . Ha kevés a hidraulika olaj akkor nem emeli fel magát rendesen ha szervizállásba fel emeli magát akkor biztos ,hogy elegendő .

Előzmény: unomma (1803)
Konrad Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1805
Nézd meg, hogy járó motornál normál állásban mennyi olaj van a kiegyenlítő tartályban. Lehet, utána kell töltened hydro olajat.
Előzmény: unomma (1803)
m-tom4 Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1804

Nézd meg, hogy nyitott ajtónál és bezárt zárnyelvvel is ugyanígy viselkedik-e.

Ha igen, akkor egy beállítás és szilikonos kenés segíthet, nekem ez bevált egyelőre...

Előzmény: Attila00011 (1794)
unomma Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1803
Gyerekek, lehet hogy csak álmodom, de megkérdezem, hátha tud valaki okosat. Tehát a rugózásról lenne szó. Néha ugy érzem mintha nem müködne a Hydractiv III, mert minden kavicsot vagy uthibát megérez az autó, szinte a kormányon érzem, máskor meg átsuhan mindenen. Vagy csak megőrültem?
csipesz1960 Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1802
Sziasztok!

Véletlenul találtam meg ezt az oldalt. ugylátom itt vannak velem korabeliek is.
Egy éve vettem meg a bálnámat kereskedésből 120 000 km-rel.
Mivel már megjártam másik kocsival ezért lecseréltem a vezérműszijjat ill. a generátor szijjat. Igy kezdtem el járni vele. Már ki akartam cserélni a pollen szűrőt, de nem mertem hozzá kezdeni. Nagyon jol esett, hogy találtam képes segitséget hozzá. Igy a fiam segítségével 20p alatt kivettük. Most mehetek vásárolni egy újat.

Ha Miki Jvs netán olvasod megírhatnád az aku fajtáját, mert én is szoktam arra járni.

Még annyit, hogy az enyém is gázos. Én rakattam bele és azota 15 000 km-t mentem vele, semmi probléma.
A szélterelő engemet is érdekelne ha jó lenne, valamint tud valaki segíteni az ablakok sötétitésébe, hogy hogy lehet megcsinálni házilag?

Előre is köszönöm.
unomma Creative Commons License 2010.05.23 0 0 1801
Sikerült levenni a kárpitot, megrántani nem mertem, szép óvatosan lefeszegettem a patentokat, egy sem sérült meg! Viszont beolajozni nem tudtam a zárat, mert nem lehet hozzáférni semmihez olyan könnyen. Most visszaraktam majd ha több időm lesz továbbmegyek. KÖSSSZ!
Előzmény: betg (1799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!