Keresés

Részletes keresés

Atyus 77 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82220

Üdv.

 

Szerintem nem lehetetlen megoldani , kell hozzá egy komplett 80-as kormány konzol a csuklós rudazattal ,,..és a fülkén ki kell alakítani a konzol tartóját , ez elég cumis lenne...:) 

 

Én meghagynám az eredetit ,és inkább faszán rendberaknám.

Előzmény: Pálfi József (82219)
Pálfi József Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82219

Helló!
Csak a kis fülkés 80-as passzolna hozzá kisebb-nagyobb alakításokkal.Igazából így nézne ki az 50-es vele.
Ezt itt láttam csak meg én is.

Előzmény: MTZ-FREDDY bá (82217)
Pálfi József Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82218

Hát igazából ilyenre szeretném.Nem tudom hogy össze jönne-e? :)

Előzmény: ferri72 (82216)
MTZ-FREDDY bá Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82217

Hali !

 

Én is próbálom itt elképzelni...de nagyon különbözik ott minden :-)

Panotámásba is van kis és nagy műszerfalas.. hát nem tudom... teljesen más konzolt kellene kiépíteni hozzá... kurvára babrás meló lenne.

 

De van aki szeret kísérletezgetni :-)

Előzmény: ferri72 (82216)
ferri72 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82216

De pont ez a lényeg az 50-nél hogy eredeti maradjon, én biztos nem csúfítanám el. De mutass már egy képet az ilyen átalakításról.

Előzmény: Pálfi József (82215)
Pálfi József Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82215

Csak műszerfalat szeretnék cserélni mert nagyon elavult rossz állapotú és ehhez a kormányhoz nem jó a 80-as műszerfala.Egyébként az 50-esem tökéletes állapotú csak ez a gondom van vele.Már itt láttam róla képet hogy milyen lenne.

Előzmény: ferri72 (82214)
ferri72 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82214

Hát ez szerintem a nem könnyen megvalósítható katergória, de egyébként is csak elcsúfítanád vele az 50-est.A kormány helyzetével van bajod?

Előzmény: Pálfi József (82212)
ferri72 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82213

Üdv. Ha jólszámolom 6 az 1-be, nem semmi.))

Előzmény: Gyalogakác (82210)
Pálfi József Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82212

Kérdésem lenne MTZ 50-es műszerfallal kapcsolatban és ha lehet segítséget kérnék.Át szeretném alakítani ilyenre,panorámás műszerfalával.Ez könnyen meg valósítható?Hova lehet szerelni a kormány konzolját hogy állítható legyen,mivel az 50-es más felfogatású mint a 80-asé.

Előzmény: Szaby27 (7562)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82211

Gyári MTZ kulcs gondolom mindenki ilyennel mászkál a gyárban :D

Előzmény: Gyalogakác (82210)
Gyalogakác Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82210
té.bé Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82209

Most szükség volt a bukócsőre, anélkül embert meg a gépet szétkellettvolna válogatni.

Előzmény: B-csabi (82205)
imre92 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82208

Üdv!

A cseh C14-198 wastegate szelepes turbónak van ez a furcsa jellegzetes hangja.

Kép:

 

Egy kis magyarázat.

 

A wastegate tulajdonképpen egy nyomásérzékeny szelep. Amikor a kipufogó gáz nyomása a turbó és a hengerfej között egy bizonyos nyomásértéket átlép, akkor a wastegate szelepe kinyit, és a kipufogó gáz a turbót megkerülve, annak további pörgetése nélkül távozik a motorból. Az, hogy a wastegate milyen nyomásértéknél nyit ki, az a szelepben található ellentartó rugó erejétől függ.

Tehát lépésekben:
1. nyomsz egy kövér gázt, így a motor a terhelés következtében elkezd nagymennyiségű kipugázt fújni a turbóba
2. a turbó szépen felpörög, és feltölti a motort nagynyomású levegővel, így nagyobb teljesítményre teszi képessé a mechanikát
3. a turbó már felépítette a kívánt maximális nyomást (pl. 1.0BAR), de a motor még messze a leszabályzási fordulattól, te pedig továbbra is tövig állsz a gázon
4. ekkor a wastegate szelepe kinyit, a kipufogó gáz egy része pedig úgy távozik a motorból, hogy a turbót jobban nem pörgeti már meg, tehát a turbónyomás nem emelkedik nagyobb értékre

Meg ezért is van az a nagy huhogása a turbónak mikor leveszed a lábad a gázról.

 

A képen a hármas jelű szelep nyit ki. És ott engedi el a felesleges kipufogógázt hogy ne pörgesse tovább a turbót.

 

 

 

 

Előzmény: kacsas12 (82207)
kacsas12 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82207

Üdv  Nekem ugyanezt csinálja  pótkocsival vettem észre 952.3 as

kiváncsi vagyok én is hogy mi lehet?

Előzmény: sagitta1 (82184)
tripla3 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 82206

Megint győzött a túlerő és a fizika törvénye ! (:-(((

 

Előzmény: B-csabi (82205)
B-csabi Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82205
vanyitom Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82204

Üdv a fórumozóknak! Először is Boldog Újévet! Olyan kérdésem lenne, hogy orbitos mtz-én hol kell szervó nyomást állítani, mert kicsit nehéz a kormány.

 

HAJÓS ATTILA Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82203

Köszönöm a segítséget ,holnap kezdem szét bontani ,akkor leveszem elsőnek a váltó fedelet ,remélem csak ott lesz a hiba .

Üdv  : ATTILA

Előzmény: té.bé (82190)
Enrico Mattei Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82202

Igen előfordulhat, holnap szét szedem. A hídat használtan vettük, vagy 10 éve aztán tavaly előtt raktuk fel.

Akkor az olaj szinteket ellenőriztem, meg főáttételt szedtük ki megnézni. Eddig bírta, olajat leengedtem és elég barna, koszos.

Előzmény: csoppika (82197)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82201

Ha nagyon szitál vegyél ki alátétet a szervo oszlopnál. Ahol van a difi kapcsoló.

 

Előzmény: Enrico Mattei (82196)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82200

Szöghajtást nézd meg elsőre . Ott szoktak általában  lemenni a fogak 

Előzmény: Enrico Mattei (82189)
tripla3 Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82199

Ezt nem.

Mi hasonló tipussal szoktunk /darálni/, az Hódgép Gyártmány.

 

Előzmény: Józsi73 (82193)
csoppika Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82198

+y

Előzmény: csoppika (82197)
csoppika Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82197

Esetleg kimehetett a csapág??? Már tárcsázáskor...

Előzmény: Enrico Mattei (82196)
Enrico Mattei Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82196

Azon agyalok hogy mitől törhettek le a fogak? Mert az feltűnő volt hogy tárcsázásnál pl nagyon szitálnak az első kerekek, pedig gömbfejek nem lötyögnek. A kormánymű karja sincs lelazulva, annyi módosítást viszont csináltam hogy az elosztóházban a rugókat kicseréltem adagoló fejszelep rúgókra,mondjuk ettől nem lett sokkal könnyebb a kormányzás. Majd ns14 szivattyút raktam fel, nyomást csökkentettem természetesen, ez után már jobb lett a kormányzás. Lehet vissza kellene tennem az eredeti rugókat, hátha attól szitál, vagy kormány holtjáték nem jó.

 

Köszi a segítséget!

Előzmény: pangi boy (82195)
pangi boy Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82195

Nem hiszem ,a csavar megfoghatta annyira ,hogy megcsússzon a kerék?Nálam 3 fog tört le.kettőt megtaláltam a harmadikat sztem meg elfogyasztotta szép lassan..

Előzmény: Enrico Mattei (82194)
Enrico Mattei Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82194

Szia!

Közben kimentem és felálltam a műhely elé,de most nem fogott be. Akkor gondolom letörtek már a fogak. Kiszáltam és feltűnt hogy az eslő támasznál az egyik kardáncsavar anya nélkül van az oduban, félig kicsúszva. Csavar kicsúszása nem produkálhatta gondolom, az előző hozzászolásomban leírtakat.

 

 

 

Előzmény: pangi boy (82191)
Józsi73 Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82193

Üdv. mindenkinek!

 

Ismeri valaki ezt az aprítót?

pangi boy Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82192

Na ezzel.Előbb lemaradt.

Előzmény: pangi boy (82191)
pangi boy Creative Commons License 2014.01.05 0 0 82191

Helló,nálam is ezek a

tünetek voltak.ezzel van a gond ,pár fog letört.

Előzmény: Enrico Mattei (82189)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!