Mit nem adnék azért,hogy csak lassan menne! De eznnek le áll a motorja menet közben.
Ebböl adódik,hogy no szervo no ék. 120 tempónál ez nagyszeü élmény volt. multkor elözni probáltam,hát nem sikerült.DE MÉG ÉLEK!!!! Azóta nem vezettem a kosit.
igy várok még hátha valaki látott már ilyet!? A computer szerint a nagynyomású szivattyúval van gond.Hát már a harmadikat rakják bele és mégis le áll a motor.
sziasztok.még mindig tolatoradar szenzor problémám van folyamatosan sípol szétszedtem be fújtam wd40 el nem segitet ugy vetem észre az egyik szenzor rossz menyiért vesztegetnek egyet tudja valaki.?
Tavaly nyáron júliusban nekem is így kezdődtek a problémák. Országúton haladtam jó tempóban, és egy körforgalmi lassítás után, már nem akart felgyorsulni újra a kocsim. Cammogtam vele tovább addig, míg nem találtam egy megállásra alkalmas helyet. Ott leállítottam a motort, és várta kicsit. Az újra indítás után, érdekes módon újra ment, mint a kisangyal. Ezt megismételte legközelebb szeptemberben, akkor egy piros lámpánál kellett megállnom Szentendrén, és már csak 30 km/h sebeséggel volt hajlandó tovább menni. Megint megálltam vele, leállítottam, és vártam egy kicsit. Újra indítva, megint minden rendben volt. Legközelebb pont a műszaki vizsga után /ahol egyáltalán nem találtak semmi problémát az autónál/, hoztam haza a szerelőmtől, és az M3-ason egyszer csak 110 km/h tempónál úgy gondolta, hogy nem hajlandó tovább ílyen gyorsan menni, és elkezdett minden villogni a műszer falon, majd kijöttek olyan feliratok, mint cxnita esetében. Hírtelen már csak max 70 km/h -el tudtam csak haladni. Valahogy azért haza értem vele. Hívtam a szerelőt, hogy akkor most mi is van a kocsival, a válasz az volt, hogy nem tudja. Másnap már megint úgy ment, mint egy kisangyal. A tél folyamán már nem tréfált meg többet, de amikor végre elmúltak a nagy fagyok, utána már nem lehetett vele elindulni kb 7-10 percig, mert minden nap, amikor elösszőr akartam vele indulni, akkor annyi ideig égett a piros STOP jelzése. Attól kezdve, ha esetleg autópályára vagy országútra tudtam felmenni, és elértem a 90-100 km/h sebeségget, akkor megint villogott minden, és hírtelen vissza esett a sebessége. Végül is meguntam már a játékát, és egy másik ismerősöm szervízébe vittem el a kocsit.
Ott aztán többszöri átnézés, compjuter kiíratás után, előbb az indító relét cserélték ki benne, akkor megszűnt a STOP kiírásom. Utána tovább iratták még ki a hibákat, és végül szétszedték a kocsit, és most ne nevessetek rajtam, de tényleg nem tudom a nevét annak a szerkentyűnek, amiből 4 db van benne, és azt hiszem az szabályozza az üzemanyag befecskendezést. Valamilyen szelep féle lehet.
Nos, azt mérették be egy citroenes szakszervízbe, ahol kiderült, hogy szerencsémre nem rossz, csak tisztítani kellett, és újra beállítani.
Na most gyorsan lekopogom, azóta szépen megy a kicsi bálnácskám, és nem jelentek meg azóta ilyen és hasonló feliratok sem.
Sziasztok!2001 es 2.2 HDI m van es egy normal autopalyasebessegröl lassitottam egy sebessegkorlatozasnal,de utanna mar nem akart gyorsulni.Nagyon lusta lett es a legfelsö levegö csö behorpad gazadaskor......a szomoru az,hogy a szerelök csak talagatnak....esetleg valakinek volt hasonlo problemaja?szep napot!
Combi c5-öm van és végre ki tudom nyitni a hátsó ablakomat. Mármint a leghátsót aminek a kapcsolója az ablaktörlőnél van. De én azt hittem hogy a műszerfalon is ki lehet nyitni a rádiótól balra található gomb megnyomásával amin és egy kis autó van aminek ki van nyitva a csomagtatója. De ez a gomb nekem látszólag nem csinál semmit. Akkor mit csinál?
De a hátsó ablaktörlőm még mindíg nam müxik.. Szerintem valami érintkezési hiba lehet.
Csatlakozom!Nekem is jelzett minden fékre lépéskor a service felirat! :)
Egy kérdés!
Hátul "csattog" az autó..Nem hiszem,hogy lengőkar csapágy lenne ,mert nagyon megtáncoltatom az autót fel-le és semmi.Na meg már volt lengőkarcsapágyhoz szerencsém pár éve...Akkor ha jól emléxem 45 ezer Ft-om bánta..Csak menet közben fordul elő ahogy átmegyek fekvőrendőrön,vagy csak simán rosszabb úton van,hogy csattan egyet..Mitől lehet?Köszi a választ!
Szégyen a szakember, de én elvittem egy "gyors" szervízbe (általános). A szaki ott is megküzdött vele, kb. 30 perc volt neki is.
A hidraulikatartályt is kicsavarozta (2 csavar), amivel lehet nyerni még 2-3 centit, de ennél jobban nem merte megbontani (nem is ajánlottam volna neki).
Nagyon kemény dolog, ráadásul az az 5 filléres drót is elég gagyi, ha egy kicsit normálisabb zárszerkezetet csinálnak, akkor már előrébb lennénk.
Én már párszor cseréltem itt izzót. Sajnos nincs rá egyszerű megoldás, csak új -heggyel tudsz dolgozni, próbálj meg keresni valaki vákony, vagy kis kezűt.
Azért készítsd fel rá, hogy jópár horzsolás, vágás lesz a jutalma.
Volna egy olyan kérdésem, hogy a hétvégén észrevettem hogy az első keréknél megy 2 db 2 eres vezeték felfelé , de az egyik el van vágva, megnéztem másik oldalon is, és ott is el van vágva, mi lehet az szerintetek, még nem emeltem meg és a kereket sem vettem le az még ezután jön.
Hibát nem jelez, néha veszem észre hogy miután megálltam az autó még állítgatja az elejének a magasságát (ha alá van tekerve a kormány) az autó 2002-es C5 2.0 HDi
nekem is jelentkezett nemrég, nem szedtem szét az ajtót, nekem elég volt wd40-el megfújkálni kivül a zár szerkezetet. Nem a kulcsnál, hanem az ajtó oldalán ahol a b oszlopra kapcsolódik. Azóta jó. Azért nyúlik meg a rudazat a kárpit alatt, mert ez szorul a por és az idő miatt, próblná kinyitni, de mivel akad, azért a rudazat nyúlik, egy idő után meg a kilincs is letörik, hisz annak az útja véges. Zsírozzátok meg itt és nem lesz baj.
Hi! Kövezzetek meg, de én ma reggel feladtam a jobb első izzó cserét. A bal első izzó még ment, de ez nagyon kemény. 3 karcolás után kiütéssel győzött a C5 :-)
Olyan apró a hely a hidraulika olaj (?) tartály és a lámpatest között, hogy lehetetlen ott dolgozni. Van erre valami trükk?
Nekem is volt ilyen. A következőt tudod tenni: Bemászol a hátsó lökhárító alá és az egyes érzékelők csatlakozóját kihúzva megtisztítod (kontakt tisztító) majd vissza. Ha már ott vagy, nézd meg a vezetékezését mert nekem elég hanyagul volt leszigetelve. Még megfejeltem a dolgot azzal, hogy minden csatlakozót gyors bilincsel oda rögzítettem, hogy biztos ami ziher ne csússzon ki. Azóta tökéletesen működik.
Akkor hagyom az egészet, valószinü csak álmodtam, és már hozzászoktam a jóhoz. Akkor , -ha eddig jó volt ezután is jó lesz. A borzalmas támcsapágy gubanc előtt észre sem vettem. Holnap megyek vezérmüszij, görgők, hosszbordásszij, feszitő stb cserére. Jó occsó móka lesz! Még egyszer köszi, Jó éjt!
de inkább benzin levegő keverés probléma hidegen kevés az üzemanyag a levegőhöz vagy túl sok de ha mondjuk az egr szelep állandóan nyitva van az nem jó, az én dízelemnél egyszerűen csináltam egy vaslemezből egy teli tömítést és a motorba nem megy kipufogógáz oszt kész az én egr szelepem tökéletes de a szívósorban keletkezett trutymó ami az egr szelepnek köszönhető megszűnt .