Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cxnita Creative Commons License 2010.05.28 0 0 1846

Kedves Öreganyo!

 

Mit nem adnék azért,hogy csak lassan menne! De eznnek le áll a motorja menet közben.

Ebböl adódik,hogy no szervo no ék. 120 tempónál ez nagyszeü élmény volt. multkor elözni probáltam,hát nem sikerült.DE MÉG ÉLEK!!!! Azóta nem vezettem a kosit.

igy várok még hátha valaki látott már ilyet!? A computer szerint a nagynyomású szivattyúval van gond.Hát már a harmadikat rakják bele  és mégis le áll a motor.

Akko hogyan továbbbbb?????

 

üdv

Cxnita

unomma Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1845
Vateraaaa!
Előzmény: csori01 (1844)
csori01 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1844

sziasztok.még mindig tolatoradar szenzor problémám van folyamatosan sípol szétszedtem be fújtam wd40 el nem segitet ugy vetem észre az egyik szenzor rossz menyiért vesztegetnek egyet tudja valaki.?

ÖREGANYO Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1843

Sziasztok!

 

71Tamas és cxnita!

Nekem is egy 2003-as C5 2.2 HDI Breakem van.

Tavaly nyáron júliusban nekem is így kezdődtek a problémák. Országúton haladtam jó tempóban, és egy körforgalmi lassítás után, már nem akart felgyorsulni újra a kocsim. Cammogtam vele tovább addig, míg nem találtam egy megállásra alkalmas helyet. Ott leállítottam a motort, és várta kicsit. Az újra indítás után, érdekes módon újra ment, mint a kisangyal. Ezt megismételte legközelebb szeptemberben, akkor egy piros lámpánál kellett megállnom Szentendrén, és már csak 30 km/h sebeséggel volt hajlandó tovább menni. Megint megálltam vele, leállítottam, és vártam egy kicsit. Újra indítva, megint minden rendben volt. Legközelebb pont a műszaki vizsga után /ahol egyáltalán nem találtak semmi problémát az autónál/, hoztam haza a szerelőmtől, és az M3-ason egyszer csak 110 km/h tempónál úgy gondolta, hogy nem hajlandó tovább ílyen gyorsan menni, és elkezdett minden villogni a műszer falon, majd kijöttek olyan feliratok, mint cxnita esetében. Hírtelen már csak max 70 km/h -el tudtam csak haladni. Valahogy azért haza értem vele. Hívtam a szerelőt, hogy akkor most mi is van a kocsival, a válasz az volt, hogy nem tudja. Másnap már megint úgy ment, mint egy kisangyal. A tél folyamán már nem tréfált meg többet, de amikor végre elmúltak a nagy fagyok, utána már nem lehetett vele elindulni kb 7-10 percig, mert minden nap, amikor elösszőr akartam vele indulni, akkor annyi ideig égett a piros STOP jelzése. Attól kezdve, ha esetleg autópályára vagy országútra tudtam felmenni, és elértem a 90-100 km/h sebeségget, akkor megint villogott minden, és hírtelen vissza esett a sebessége. Végül is meguntam már a játékát, és egy másik ismerősöm szervízébe vittem el a kocsit.

Ott aztán többszöri átnézés, compjuter kiíratás után, előbb az indító relét cserélték ki benne, akkor megszűnt a STOP kiírásom. Utána tovább iratták még ki a hibákat, és végül szétszedték a kocsit, és most ne nevessetek rajtam, de tényleg nem tudom a nevét annak a szerkentyűnek, amiből 4 db van benne, és azt hiszem az szabályozza az üzemanyag befecskendezést. Valamilyen szelep féle lehet.

Nos, azt mérették be egy citroenes szakszervízbe, ahol kiderült, hogy szerencsémre nem rossz, csak tisztítani kellett, és újra beállítani.

Na most gyorsan lekopogom, azóta szépen megy a kicsi bálnácskám, és nem jelentek meg azóta ilyen és hasonló feliratok sem.

 

cxnita Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1842

Sziasztok

 

Segítséget kérnék. 4.hete van a kocsim szervízbe.  C5 kombi,2000 hdi.

Nem jönnek rá mi a baja.

Menet közbe leáll. jön a hiba üzenet" ESP-ASR NOT UNKCION"

aztán kis idö mulva beindul.kiírja,hogy "ANTIPOLLUSEN AULT" ,de megy tovább,egy darabig. Ha valaki látott már ilyet, kérem segítsen.

A harmadik szervizbe van a kocsim és ott is csak néznek rá "bután" :(

Semmihez nem köthetö,gyorsítás,üres tank,tele tank,tök mindegy mit csinálok.

Elöre is köszi!

 

Nita

71Tamas Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1841
Sziasztok!2001 es 2.2 HDI m van es egy normal autopalyasebessegröl lassitottam egy sebessegkorlatozasnal,de utanna mar nem akart gyorsulni.Nagyon lusta lett es a legfelsö levegö csö behorpad gazadaskor......a szomoru az,hogy a szerelök csak talagatnak....esetleg valakinek volt hasonlo problemaja?szep napot!
m-tom4 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1840
A hátsó ajtót nyitja....
Előzmény: miki_sys (1838)
V.6. Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1839
Ez a csattogás nálam is van néha. Olyan mint ha valamit felvágna a kerék. Nálam is csak rosszabb úton hallani. Még nem néztem utána.
Előzmény: Birdiee (1837)
miki_sys Creative Commons License 2010.05.27 0 0 1838

Sziasztok!

Combi c5-öm van és végre ki tudom nyitni a hátsó ablakomat. Mármint a leghátsót aminek a kapcsolója az ablaktörlőnél van. De én azt hittem hogy a műszerfalon is ki lehet nyitni a rádiótól balra található gomb megnyomásával amin és egy kis autó van aminek ki van nyitva a csomagtatója. De ez a gomb nekem látszólag nem csinál semmit. Akkor mit csinál?

De a hátsó ablaktörlőm még mindíg nam müxik.. Szerintem valami érintkezési hiba lehet.

Birdiee Creative Commons License 2010.05.26 0 0 1837

Csatlakozom!Nekem is jelzett minden fékre lépéskor a service felirat! :)

 

Egy kérdés!

Hátul "csattog" az autó..Nem hiszem,hogy lengőkar csapágy lenne ,mert nagyon megtáncoltatom az autót fel-le és semmi.Na meg már volt lengőkarcsapágyhoz szerencsém pár éve...Akkor ha jól emléxem 45 ezer Ft-om bánta..Csak menet közben fordul elő ahogy átmegyek fekvőrendőrön,vagy csak simán rosszabb úton  van,hogy csattan egyet..Mitől lehet?Köszi a választ!

 

Konrad Creative Commons License 2010.05.26 0 0 1836
Akkor én vagyok az 1 :)
Nekem jó, és kell is, jelzett is, amikor aktuális volt a dolog.
Előzmény: betg (1835)
betg Creative Commons License 2010.05.26 0 0 1835
A fékkopásjelző vezetéke 10 -ből 9-nek el van szakadva semmi jelentősége ,nem kell vele foglakozni.
Előzmény: csigabiga007 (1829)
oszcilloszkop Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1834
Szia!
az a fékbetét-kopásjelző vezetéke. nekem a bal oldalon törött el, jól lezsugorcsöveztem, hogy ne oxidálódjon tovább :)

alátekert kormánnyal nekem is emelget, picit más lesz a kaszni magassága így és nem tud mit kezdeni vele. amint elalszik a BSI, abbahagyja.
Előzmény: csigabiga007 (1829)
John Zero Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1833
Szégyen a szakember, de én elvittem egy "gyors" szervízbe (általános). A szaki ott is megküzdött vele, kb. 30 perc volt neki is.

A hidraulikatartályt is kicsavarozta (2 csavar), amivel lehet nyerni még 2-3 centit, de ennél jobban nem merte megbontani (nem is ajánlottam volna neki).

Nagyon kemény dolog, ráadásul az az 5 filléres drót is elég gagyi, ha egy kicsit normálisabb zárszerkezetet csinálnak, akkor már előrébb lennénk.
Előzmény: reseller (1830)
V.6. Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1832
: )))
Előzmény: unomma (1822)
V.6. Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1831
Ezt megpróbálom én is. Köszi.
Előzmény: betg (1819)
reseller Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1830

Én már párszor cseréltem itt izzót. Sajnos nincs rá egyszerű megoldás, csak új -heggyel tudsz dolgozni, próbálj meg keresni valaki vákony, vagy kis kezűt.

Azért  készítsd fel rá, hogy jópár horzsolás, vágás lesz a jutalma.

 

Előzmény: John Zero (1826)
csigabiga007 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1829
Sziasztok !

Volna egy olyan kérdésem, hogy a hétvégén észrevettem hogy az első keréknél megy 2 db 2 eres vezeték felfelé , de az egyik el van vágva, megnéztem másik oldalon is, és ott is el van vágva, mi lehet az szerintetek, még nem emeltem meg és a kereket sem vettem le az még ezután jön.

Hibát nem jelez, néha veszem észre hogy miután megálltam az autó még állítgatja az elejének a magasságát (ha alá van tekerve a kormány)
az autó 2002-es C5 2.0 HDi

Előre is köszönöm az 5leteket !
önindítópersely Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1828

 

Ajtózár:

nekem is jelentkezett nemrég, nem szedtem szét az ajtót, nekem elég volt wd40-el megfújkálni kivül a zár szerkezetet. Nem a kulcsnál, hanem az ajtó oldalán ahol a b oszlopra kapcsolódik. Azóta jó. Azért nyúlik meg a rudazat a kárpit alatt, mert ez szorul a por és az idő miatt, próblná kinyitni, de mivel akad, azért a rudazat nyúlik, egy idő után meg a kilincs is letörik, hisz annak az útja véges. Zsírozzátok meg itt és nem lesz baj.

Előzmény: Attila00011 (1794)
csori01 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1827

Kösszönöm a gyors segítséget meg fogom nézni.

remélem jo lesz.

Előzmény: N_Joco (1825)
John Zero Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1826
Hi! Kövezzetek meg, de én ma reggel feladtam a jobb első izzó cserét. A bal első izzó még ment, de ez nagyon kemény. 3 karcolás után kiütéssel győzött a C5 :-)

Olyan apró a hely a hidraulika olaj (?) tartály és a lámpatest között, hogy lehetetlen ott dolgozni. Van erre valami trükk?
N_Joco Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1825
Szia csori01!

Nekem is volt ilyen. A következőt tudod tenni: Bemászol a hátsó lökhárító alá és az egyes érzékelők csatlakozóját kihúzva megtisztítod (kontakt tisztító) majd vissza. Ha már ott vagy, nézd meg a vezetékezését mert nekem elég hanyagul volt leszigetelve. Még megfejeltem a dolgot azzal, hogy minden csatlakozót gyors bilincsel oda rögzítettem, hogy biztos ami ziher ne csússzon ki. Azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Józsi
Előzmény: csori01 (1809)
unomma Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1824
Utánanéztem, tényleg felemeli, ezt eddig nem tudtam, igazad van!
Előzmény: betg (1813)
Konrad Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1823
C5 kombi teszt a HVG Onlineon.
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1822
Mázlista! Én meg kiegyeznék a Te 41-del!
Előzmény: V.6. (1810)
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1821
Akkor hagyom az egészet, valószinü csak álmodtam, és már hozzászoktam a jóhoz. Akkor , -ha eddig jó volt ezután is jó lesz. A borzalmas támcsapágy gubanc előtt észre sem vettem. Holnap megyek vezérmüszij, görgők, hosszbordásszij, feszitő stb cserére. Jó occsó móka lesz! Még egyszer köszi, Jó éjt!
Előzmény: betg (1820)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1820
igen minden gömbbe van egy szelep, de ha az rossz akkor annál a keréknél szinte semmi rugózás .
Előzmény: unomma (1817)
betg Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1819
de inkább benzin levegő keverés probléma hidegen kevés az üzemanyag a levegőhöz
vagy túl sok de ha mondjuk az egr szelep állandóan nyitva van az nem jó, az én dízelemnél egyszerűen csináltam egy vaslemezből egy teli tömítést és a motorba nem megy kipufogógáz oszt kész az én egr szelepem tökéletes de a szívósorban keletkezett trutymó ami az egr szelepnek köszönhető megszűnt .
Előzmény: V.6. (1818)
V.6. Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1818
Köszi!!
Előzmény: betg (1815)
unomma Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1817
Erre a szelep problémára én is gondoltam. Ennek az ellenőrzése miből áll? Gömbönkénti szétszedést? Már ha ott van a szelep.
Előzmény: betg (1813)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!