Zörgések: rossz úton kalaptartó, mikor csavarodik a kasztni, akkor meg a jobb A oszlop valamelyik eleme. Egyébként, alapjáraton néha furcsa hang a motortérből, kis nyikorgás, kuplung néha hangos, klattyog. Más nekem nincs.
Ja, egy kérdés: mikor garázsba állok, parkolok, előfordul, h kis gázfröccsökkel történő gurulgatásoknál néha majdnem "befullad" az autó, majd rögtön utána felpörög vagy 2000-2500-ig a fordulat. Ez lehet a turbó miatt? Ilyet még nem tapasztaltam az eddigi autóimnál...
Egyébként, összerakva biztos jól van: tegnap tettem fel vadriasztót, erre ma nekem repült egy fácán, konkrétan a jobb tükörnek, behajtotta, majd a hátsó üvegnek puffanva távozott: a tükörnek az ég világon semmi baja nem lett, a hátsó ajtó + a csomagtartó közötti részen lett talán egy-két vékony karc.
"3, Aztán közölte, hogy neki egy 170 lovas boxer-motoros Subaru-ja van. Mint mondta, AZ NEM MEGY ÍGY !!!"
Valószínű, h itt csak érzetről beszélhetünk, le kell mérni órával, s anélkül, h meg akarnék bántani bárkit is: azért egy 170 lovas BOXER motor elég jól megy... Persze, az számít igazán, h a sofőr mit érez a volán mögött ülve, s ritkán ülünk stopperrel a kezünkben, tetszik, h ilyen meggyőző a kocsi! ;)
A tekintély az hihetetlen mértékben növekszik, jelentős szerepet vállalok benne én is. :D Azt imádom, mikor elkezdenek tolni 110-120-nál, én meg nyomok egy kövéret 150-160-ig, s olyankor úgy néz ki, mintha rükvercet kapcsoltak volna... ;) Csak az a rossz, h kín kivárni, míg vki előttem befejez egy előzést, de mindegy, ez legyen a legnagyobb gondom. A hétvégén egy Reanult kombi akadékoskodott, de kétszer elléptem, bevártam, majd megint elléptem, s utána, mikor leindexeltem, jelezvén, h nekem elég a 120-as utazó, nem akart megelőzni. :-)) Majd vmi "tuning" Opel Astra-val fordultam egyszerre egy kétsávosra, elkezdte nyomni, de ezt csak a kipufogója hangjából érzékeltem, aztán egy félpadló másodikban, s mintha ott sem lett volna.
Ja, a kedvenc sztorim: egyik haverom, miután ült bent a kocsimban, megjegyezte, h az 1.6-os Opeljével lenyomna... Múltkor mögém került egy lámpánál, majd indulás után kivágott mellém, de én csak akkor kezdtem el nyomni, s hát kb. 200 méteren 70-et vertem rá, aztán a következő lámpánál mellém gurult, nem győzött hajbókolni... :D Nagyon tetszik, h ekkora tartalék van a kocsiban, így van lehetőség játszani: úgy csinálsz, mintha nyomnád neki, aztán tényleg nyomod, s akkor már nincs verseny. ;)
az olasz autóösszerakás minősége viszont még most se fog: 1200km után zörgés jön a bal oldali ajtóból, a műszerfal bal oldali feléből, zörög a bal oldali elektromos ablak lehúzva, valamint rezonáló hang jön a középkonzolból 1500-2000 fordulat között ha gyorsítok, meg nehezen záródik/nyitódik és szélzajos a bal első ajtó, szétnyilt a váltószoknya a tépőzárnál, plusz még valami folyamatos zörgés is jön alapjáraton a motortérből, illetve a kuplungolásnál nálam is jön a klattyogó hang. Plusz a központi zár ma nem nyitott másodszor. Ezek persze egyenlőre csak bosszantó apróságok de 1 hónap alatt ennyi???? A Puntómnak 5 év alatt nem volt ennyi baja... És ez már a javított széria? Pénteken megyek szervizbe, kiváncsi vagyok ezekből hány hibával tudnak valamit kezdeni és hányra kapok csak együttérző hümmögést... Ez őrület, komolyan visszagondolva a Punto II, Cee'd és a Bravo közül a 2,5m-s Puntóval 5 év alatt kevesebb gond volt mint a két több mint 4 millás alsó-közepessel 1-2 hónap alatt... :(
én blue&me-t kértem sima cd-s rádióval. A gyári rádió nem tudja dvd-ről az mp3-at cd-ről én meg nem hallgatok mp3-at csak dvdről, ezért feleslegesnek éreztem voln a blue&me mellett még +20e ft-ot kidobni az ablakon.
Szerintem igen, mert amikor rendeltem az autót (T-jet dynamic 120+sport csomag) azt mondta az értékesítő, hogy a Blue&Me-hez nem kell 20 e-ért megrendelni az MP3-at, mert pen drive-ról lehet MP3-at lejátszani csak cd-ről nem. Én azért rendeltem hozzá, mert sztem úgy az igazi.
Egy kérdés: valaki próbálta már esetleg, hogy a 120 le-s T-jet mennyire érzi meg a bekapcsolt klímát? Mert az előző autóm (Bravo HGT 155 le) borzasztóan megérezte. Érzésre olyan volt, mintha vontatnék egy autót.
Feltehetőleg azt, hogy ha távvezérlős kulccsal rányitsz, de nem történik utána tényleges ajtónyitás, akkor egy kis idő múlva visszazár a rendszer, a téves nyitásparancsot elkerülendő.
3000 km-nél tartok, az átlagfogyasztás az eltelt időszakra 9l, mely főleg városi közlekedést takar. Volt egy hosszabb országúti szakasz, azt külön mértem akkor 7.5 volt a fogyasztás (120-130-as utazó sebesség). Ezt a 6.5l körüli fogyasztást irigylem töled, persze lehet, hogy finomabban kezeled a gázpedált.
A kilincsek nálam is nehezen nyitódnak, kíváncsi vagyok tudnak-e csinálni valamit vele. Egyébként más probléma nem volt vele. Korábban írtam hogy 1x párásodott a hátsó lámpa, de az nem jelentkezett többször.
A kalaptartó főleg rosszabb utakon néha kopog, tudnak ezzel csinálni valamit?
Ezt megerősíthetem. A héten bennt járt egy úr, rábeszéltem egy 120LE TJet próbavezetésre. Miután dobott egy hátast, a következők történtek:
1, Nem hitte el, hogy a tesztelt autó csak a 120 lóerős verzió. Hiteles bizonyítékot kért erről.
2, Szerencsére a motorházban találtam egy felragasztott matricát-, amin az autó Sincom kódja (198.54G.0) pont rajta volt, azaz 5-ajtós (5), Dynamic felszereltség (4) és 120LE motor (G).
3, Aztán közölte, hogy neki egy 170 lovas boxer-motoros Subaru-ja van. Mint mondta, AZ NEM MEGY ÍGY !!!
A dolog becsszó megtörtént, nem csak azért, hogy hízzon a kebletek.:-) Van egy olyan sanszom, hogy sokat fogunk még erről a motorról hallani.
Help!! Az első olyan hiba ami kissé riasztó, legalábbis nekem.
Indítózás (procedúra betartva), majd köszörülés és nem indul. Előról kezdve elindul, de a motor (sárga szimbol) ég, majd chek engine, asr gomb világít, olvasd a könyvet felirat. Megállít az egész, vár egy-két percet, azután minden normálisan működik. Normális?
Nem is büntetéstől félek, hanem baromi kelletlen, ha éppen "félszemű" az autó, aztán még el kell menni venni izzót, mert amit adtak, az teljesen használhatatlan.
Mellesleg ma szóltak, hogy hét elején itt a kocsi :-). Erre egész jövő héten külföldön vagyok :-(
Nincs semmi, probléma, Örülünk, hogy kapunk kresz csomagot, ha már fizetünk érte, csak akkor már miért ne lehetne az autóhoz való? Én kaptam plusz egy H1-es égőt is, így részemről téma lezárva. Ezek filléres dolgok az autó értkéhez képest és nem csak a fiatnál van ez így. Összességében elégedett vagyok, csak törekedni kell a tökéletességre.
A FAM-nak az izzókészlethez semmi, de semmi köze sincs.
Az izzókészletet - a további KRESZ-kütyükkel (EÜ-csomag, láthatósági mellény, háromszög, stb.) együtt - kis túlzással, de a Tesco-ban is meg lehet(ne) venni bárkinek. Csupán azért adjuk mi kereskedők, mert kötelezően elő van írva és kellemetlenül járhat az új tulaj, ha esetleg a yard ezért előveszi.
Mindenesetre nehogy bárki is azt gondolja, hogy megbüntetné a rendőr a Bravo-st, mert H1 helyett H7 a halogén pótkészlete. A szervet kizárólag csupán az emltett dolgok MEGLÉTE érdekli.
Nem akarok kötekedni, de írjuk már le kerek-perec: a sport csomag, bocsánat, sport verzió tartalmaz szőnyegeket, de csak előre. Legalábbis, nekem ezt mondták, oda kaptam gyárit, de mivel még egy plusz garnitúrát is kaptam, így hátul is van, elöl meg dupla.