Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73471

Biztos, hogy nem ettől ropog. Az enyémen szakadt ezt a szilent.

Kicserélem...majd kicserélem...NA majd kicserélem. Nem okoz zajt, hibát ezért halogatom, de majd egyszer tényleg kicserélem mert van másik alu öntvénnyel együtt.

 

Előzmény: DonPrego (73470)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73470

Kéne találnom valakit, akinek van eszköze helyben kicserélni a motorra csavarozott karon lévőt.

Előzmény: DVlad (73469)
DVlad Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73469

Igen, arra gondoltam.

Előzmény: DonPrego (73467)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73468

A talpasok augusztusban lettek cserélve, mert már berugózásnál nyikorgott a jobboldali. Ez nem nyikorgás, ropogás. Én inkább a kormány összekötő gömbcsuklókra gyanakszom. Amúgy mintha kocsimosás után (kerékjárati ívekbe is nyomatom) egy ideig nem ropogna.

Előzmény: tomsojer (73466)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73467

A felső motortartó karos cuccra gondolsz? Azokban már repedezettek a gumipogácsák

Előzmény: DVlad (73465)
tomsojer Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73466

 Lehet, hogy száraz a talpasod (trapézgömbfej) injekcióstűvel nyomj be a porvédőgumin

keresztül egy kis WD40-et, vagy valamilyen olajat. Valószínű, hogy elfog hallgatni.

 Persze, hogy nem lehet megtalálni a hibát hisz nem lóg, hanem épp ellenkezőleg - szoros.

Ismert hiba, hetente találkozunk ezzel a hibával.

Előzmény: DonPrego (73455)
DVlad Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73465

Arra a fur és drága cuccra, ami az egyik oldalon tartja a motort.

Előzmény: DonPrego (73462)
Szeky JTD Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73464

Ha már ennyire váltóztok kicsit kapcsolódik hozzá a problémám. Kellene nekem váltókulissza bovdenos a cucc jtd re hátha különbözik a többitől. Egyszerűen annyira szétkopott hogy 5. be nem nagyon akar bemenni. A váltókar lógása bőven több 5 cm nél két oldalra.
Nos van vkinek bontott???

LanciAdam Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73463

Rendben :)

Előzmény: Marklar T ie (73449)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73462

Milyen motort tartó szerkezetre gondolsz?

Előzmény: DVlad (73459)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73461

Attól félek én is, elvileg lett cserélve első gátlókkal együtt, de majd megnézetem.

Előzmény: DVlad (73459)
DVlad Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73460

"... De már elmúlt." :DDD

Teljesen különböző autókról van szó.

Előzmény: sooty (73456)
DVlad Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73459

A ropogás nem lehet valamilyen torony hiba?

Esetleg a motor tartó spéci szerkezet nem lehet kikopva? Én pl. vettem olyat évekkel ezelőtt, mert kellett.

Előzmény: DonPrego (73455)
hangacsi Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73458

Igen, itt kicsit belekeverted. :) A Freemont itt Dodge Journey-ként, később Fiat Freemont-ként volt kapható.

Előzmény: sooty (73457)
sooty Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73457

Lehet keverem a chrysler-rel. A fene se tudja ezt már követni.

Előzmény: sooty (73456)
sooty Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73456

Van valakinek tapasztalata chevrolett orlandoval? 1.8 benzin 2012-es. Délután megyek egy ilyet megnézni. A multiecuscan viszi ezt? Ebböl lett a freemont ugye?

DonPrego Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73455

Érdekes ez a Kappa futómű. Vásárlás előtti próbakörön hallatszott hogy kopog valami a futóműben. Megvettem, elvittem átnézetni egy vizsgaállomásra: rázópadon hallotta a hangot, de kézzel átmozgatva minden alkatrészt nem sikerült behatárolnia a hibát. Saját szakim persze első blikkre megtalálta a hibás pálcákat, de azóta is kísért a dolog, hogy menet közben érzem/hallom hogy valami nem 100-as a futóműben, de szakik mindent rendben találnak. Már régebb óta van valami fémes csattogás macskaköves úton, szerintem a lengőkar még érintetlen szilentje lesz, van kis ropogás kormánytekerésnél, de úgyis esedékes lesz pár km múlva egy olio csere, majd akkor megnézetem.

Előzmény: Marklar T ie (73450)
picifelhö Creative Commons License 2016.09.12 0 1 73454

Nekem az van rajta,sokkal jobb vele,szerezz rá nyugodtan!

Előzmény: Marklar T ie (73452)
granturismo Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73453

Nos igen. De ezek a váltók azért nem arról szólnak, hogy az öt normál mellett van egy kímélő hatodik. Inkább arról hogy 5-ös váltónál 5 tartományt van a hol a motor az ideálishoz legjobban közelítő viszonyok között pörög hatosnál meg hat. (Már akkor ha a megfelelő helyettesítő hatos váltó megy fel.) Viszont a tengelykapcsoló igénybevétele biztosan nagyobb egy 6-os váltónál egyszerűen a több váltás. 

Előzmény: Marklar T ie (73452)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73452

Amúgy érdekel a téma is. Haver 10V 150 lovas 156 osával voltunk most Erdélyben. 4 fő megpakolva 6,5-6,7L es fogyi lett. Neki 6 os váltó van benne. S átlagban 500 al alacsonyabb a fordulatszám is. ... ;) Ha sokáig marad a JTD, akkor bármi lehet ;)

Előzmény: downer (73445)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73451

Volt egy kis csúszásom. Ülés Cs is aznap lesz .... ;)

 

Előzmény: Marklar T ie (73449)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73450

Igazából már kb 1 hónap után gyanús volt valami. Ha 4fő ,v+  (csomagok is) ültünk az autóban, akkor rossz úton valami felkoppant hátul. Még a vizsgán is nézték, de a gátló hibátlan volt a padon. Persze ott nem is kopogott. Így kizárásos alapon a rugókra gondoltam. Az olaj cserével egybe kötött, egyéb munkák közé volt betervezve a rugó csere. Elutaztunk, autót szerelőnek leadtam. Így nagy "örömömre" hívott, hogy csáposon az autó és az egyik gátló is szar. Megvette (nem olyan jó áron) s mire haza jöttünk kész lett.... Most fentebb van a popó. Nem is ültünk még annyian benne, de remélem jó lesz. ;)  

Előzmény: DonPrego (73448)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73449

Nincs elfelejtve. Nem voltunk itthon, Érden vannak a cuccok. Szerdán megyek Érdre... ;)

Előzmény: LanciAdam (73447)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73448

"sajnos a Kárászinál felújított gátló 15k-t sem bírt"

Bíztatóan hangzik :D

Előzmény: Marklar T ie (73444)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73447

Meg tudnád nézni a korábban említtett világítás időzító egységet?

Előzmény: Marklar T ie (73444)
tintacska Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73446

Ha meg hatra tennel b3l3 egy egy legrugot akkor lenne az igazi:) Fent hordana a farat:))

downer Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73445

:D

Végre valami ontopic!

Ez így már sokkal méltóbb egy nagyautóhoz.

Előzmény: Marklar T ie (73444)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73444

Bocsi, hogy nem váltó téma. :D

Új hátsó rugó és gátló csere volt.

(sajnos a Kárászinál felújított gátló 15k-t sem bírt)  :/

Előtte:

Utána:

 

 

downer Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73443

Ja, és a megnövelt kapacitású befecskendezőkhöz.

Előzmény: downer (73442)
downer Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73442

20V stroker, jó hangzik. :)

Építenék, de sok még a változó. De megvan a Marea, odaát teszek fel képet.

 

A 2.0-ból lehetne egy az egyben 2.4 JTD furat-löket, mint ahogy ez az átépítés a Punto 1747 VFD-ből csinált egy 1.9 JTD-nek megfelelő furat-löketű motort:

http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?t=3321

150-160 lóerő az eredeti Hitachi vezérlővel, ami képes volt alkalmazkodni a megnövelt lökettérfogathoz. :O

Előzmény: bojo (73435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!