Olvasgattam az irásaitokat, nem mindet, vannak akik ragaszkodnak bizonyos márkájú láncfűrészekhez de most kiábrándítom őket. Kiollóztam az internetröl egy pár láncfürész müszaki adatait, megdöbbentő dolgokat találtam. Felrakom, tanulmányozza mindenki mentse el magának, egészitse ki mindenki a saját gépe műszaki adataival, aztán lehet vitatkozni.
Ez az én műszerem, úgy terveztem hogy kap egy ikertestvért majd magamellé, de lehet majd anno bekóstolom ezt a Fuszekli 3.6-odat, hogy közelebbi képet alkothassak róla.
ennek is van ilyen táskája mint a 3.0-nak? Legalább lesz mibe vinni a türcsit a strandra.. :-)))
kollégák! van egy dugattyús szivattyú (orkán 30 permetezőgép), amivel már hónapok óta szivattyúzok. gyengén nyom, az a baja. vettünk bele mindent, még szelepeket is. utána is. a szelepekre gyanakszom most. olyanok, hogy műanyag házban gumi szelepülés, a szelep maga meg egy műanyag lencse alakú kis bigyó, amit egy nem túl erős rugó nyom. beszerelve is feltűnt, hogy át tudok fújni a szivattyúj fordított irányban is. és kiszerelve a szelepeket, ugyanezt tapasztalom, hogy a zsír új szelepek nem zárnak rendesen, át lehet fújni rajtuk.
olyan kialakítású a szelepülés (gumikarika), hogy a belső élének támaszkodik ferdén a szelep lencsécskéje, ennek kellene tömítenie.
gyanítom, hogy mivel elég régi modell, a most vásárolt "új" szelepeket is sok évvel ezelőtt gyártották, és megkeményedtek a gumik.
próbáltam óvatosan összeszorítani satuban a szelepet, hogy belenyomódjon a lencse a gumiba, és felvegye a gumi a megfelelő alakot. talán valamivel jobb lett, de nem tökéletes.
próbáljam esetleg melegítve, hogy lágyuljon a gumi?
Az a baj hogy asszem a HITACHI részéről kapható ez régebbi 4500 típus de annak az ára egy vicc ha jól emlékszem 160 ezer, asszem 45 ccm-ből 3 pacit nyom ki vagy így valahogy, eredeti koma változat esetleg még LARIX-éknál kallódhat....
Nem, nem olyan mint a ZENOAH , legalábbis a berántója nem. Motorikusan, látni kellene. A német henger és dugó szett elég drága, de jobb minőségű szerintem. Látni kellene.