Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56805
A szervós kivitelnél eggyel kevesebb bordás szíj kell mint ahány bordás a szíjtárcsa, és mindig a külső marad szabadon. ( ellenben egyes klímásokkal ahol meg pont fordítva) Nekem valami barom az előző tulajnál úgy cserélte le, hogy a főtengelynél kint volt, a többi szíjtárcsán meg bent....
Előzmény: DGabee85 (56803)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56804
Nekem utoljára amikor ilyen bajom volt a trafó adta meg magát. De szerintem neked a kábelek sérülhettek meg. Gyanús, hogy csere után lett rossz. Ha a trafó ment tönkre, akkor meg hihetetlen balszerencséd van, hogy pont most. Próbálj keresni valakit akivel tudsz egy gyors keresztpróbát csinálni, hogy ne kelljen feleslegesen alkatrészeket venned. Ezt máshogy úgysem fogod tudni kideríteni, melyik ment tönkre. Esetleg meg lehet próbálni lehúzkodni a kábeleket, de azzal tönkreteheted a trafót is akár, és mivel alapjáraton jó, így nem fog sok minden látszani. Nekem amikor a trafó tönkrement akkor azon alul lehetett látni egy rakás elég nagy repedést, amik ugyan nem tűntek frissnek, de idővel biztosan ott ázhatott be. Neked viszont gyanús, hogy a kábelek sérültek gyertyacserekor, és inkább az ment tönkre.
Előzmény: DGabee85 (56800)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56803

Amúgy, ma vettem észre, hogy a szervíz anno, a gyári 5 bordás bordásszíj helyett csak 4 bordásat rakott rá! Az milyen már??????

Előzmény: Köhike (56802)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56802
Tudnál egy képet csinálni a szíjról? Mert én személy szerint már nem tudom melyik verzió is van pontosan az autódban. Akkor jobban lehetne látni. A szervós nem klímás verzión nagyon könnyű kicserélni. Nincs semmi trükk. De a tiéd szervó nélküli és az most így nincs meg hogyan néz ki pontosan.
Előzmény: hant90 (56801)
hant90 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56801

Szeretném megkérdezni (mondjuk Köhikétől, Ő úgyis olyan aktív): tényleg olyan körülményes a korábban beszélt alkatrészek cseréje (a hosszbordás szíjnál), mint amilyennek az 56786-os h.sz-ben látszik? http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130337884&t=9027813

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56800

Nem világít semmi! Csak ledadog, ha alacsony fordulaton letaposom! De eddig nem csinálta!

Előzmény: Köhike (56799)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56799
A MIL nem világít? Az égéskimardást elvileg észreveszi az ECU.
Előzmény: DGabee85 (56794)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56798
A nem abs-es Bosch 180-as. ;)
Előzmény: DGabee85 (56795)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56797
Kábel vagy trafó.
Előzmény: DGabee85 (56794)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56796

Benzines,ha dizel lenne azt írtam volna.

Előzmény: Törölt nick (56791)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56795

Még valami! Eladóvá vált, egy Starline fékpofa készlet, a 203mm átmérőjű dobhoz! Zsír új, csak nekem a 180-as kell. Csak lejárt az 1 hónap, mire kiderült, így nem tudom átcseréltetni! 6000Ft a készlet! Ha valakit érdekel, ne féljen keresni! :)

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56794

Hali!

 

Elhoztam ma a Talicskát (K7J700) a szerelőtől, több dolgot cserélt, de most a problémám a lényeg! Ki lett cserélve a gyertya is Eyquem 2 pólusúra, és rángat vele a gép. Alacsonyabb fordulaton, nagyobb gáznál. Mondom biztos nem tetszik neki a gyertya, ezért vissza ment az előző. Most is rángat vele, be-be rángat alacsony fordulaton, kövérebb gáznál. Mi lehet a gond? Esetleg a gyújtáskábelek?

Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56793
:) Van pár lehetőség.
Előzmény: Törölt nick (56792)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56792

Valóban nehéz ügy, viszont én úgy tudom, 2001-ben még nem volt "kormos", csak benyás.

Akkor viszont még mindig nem tudjuk, megy-e az ü.a. szivattyú gyújtás ráadásakor, vagy sem. Persze lehet felsőholtponti jeladó hiba is akár, stb...

Előzmény: Törölt nick (56791)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56791

Nehéz lesz úgy bárkinek is segítenie neked, ha semmit nem tud az autódról. :-) Egyáltalán benzines vagy kormos? :-)

Előzmény: Zlatan93 (56790)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56790

Üdv.                                                                                                                                                                     2001 évi thaliám 3-4 alkalommal, legutóbb tegnap éjjel hideg motornál alig tudtam el indítani.A hiba nem gyakran jelentkezik, de 6-szor is kellett indítani,mire elindult.Hol keressem a hibát és mit hogyan kell cserélnem?Előre is köszönöm a választ.

9934 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56789

Üdv!Thaliához vonószem v.kinek fölösbe?

erfeher Creative Commons License 2014.05.17 0 0 56788

Sziasztok!

 

 

Családbővülés miatt meg kell válnunk, Thaliánktól, már nem fogunk elférni benne.

Ha vkit érdekel:

 

1.5 Dci 60 KW 2005. 01 forg. helyezés 207 000 Km.

Klímás, sérülésmentes, jó állapotban.

Most volt egyébként egy hónapja nagy szervizen: Vezérlés, vízpumpa, olaj, szűrők, izzítógyertyák.

Ha vkit érdekel: fehere@freemail.hu, vagy 30/ 336 -2212

Elnézést ha nem idevaló, de hátha jól jön vkinek.

hant90 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 56787

  Igen, sokat segítettél, köszi: úgy döntöttem nem állok neki. Valójában az egész, amit írtál, nekem "kínai" (motort megemelni?! -hogyan? az asszonnyal ketten?) úgyhogy inkább hagyom a szerelőre. Úgyis a Párom próbált lebeszélni róla, hogy ilyen esőben-sárban aláfeküdjek. (Garázs híján csak az csak az udvaron tudnám csinálni.)

Előzmény: desavel (56786)
desavel Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56786

látatlanba mondom, 1.4 16V és 1.5 dCi -nél úgy volt a legjobb, ha minkét szemet megakasztottam és úgy emeltem meg a motort (ft szíjtárcsára vigyázni és megfelelő hosszú vasat tegyél a kötél közé , hogy "tehermentesítse a szemeket", dci-n letörtem a bal oldalit tartó nevetséges 6-os csavart, aztán már okosabb lettem.)

jobb oldali bakot ki kell venni és az alját is az vázról, ez ugyis adja magát.

ez csak hirtelen eszembe jutott, ha tudtam esetleg segiteni valamit az jó, ha nem akkor meg köszi a türelmet:))

Előzmény: hant90 (56785)
hant90 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56785

 

  Ma megvettem az alkatrészeket, a vezető, a fém résszel együtt (INA) 13.082 Ft, a feszítő (OSSCA) 4.286 Ft. (Ezek nagyker. árak, a kisker. ár 20.523 ill. 7.880 Ft lett volna.)

  Azt még nem döntöttem el, hogy megpróbálom-e kicserélni. Már nézegettem, azt nem tudom, hogy a feszítő alsó csavarjához hogyan férek hozzá.

  A cseréhez -gondolom- először ki kell szedni a két 8-as csavart a feszítőnél, utána teljesen meglazítani, talán a szíjat le sem kell venni, hogy a vezetőt ki tudjam cserélni, ami két ponton van rögzítve (segédberendezés -klíma, szervó- nincs) és utána vissza a feszítőt. Gondolom, ha ugyanannyira feszítem meg, mint volt, akkor nagyjából jó lesz. Csinálta már valaki? Odaférek egy villás kulccsal? Azt már látom, hogy a "krovával" nem.

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56784

Használjon mindenki olyan olajat, amilyet jónak lát! Ha mégsem jó, arra úgyis rájön majd, de akkor már mindegy! Ezen felesleges vitatkoznotok!

desavel Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56783

lásd utolsó sor amit írtam:)

Előzmény: Garfield007 (56782)
Garfield007 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56782

És pl. a 10w40 is megfelel az RN0700 minősítésnek. 

Biztosan folytatni akarjuk még tovább? :-)

Előzmény: desavel (56781)
desavel Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56781

ha már ennyire bele vagyunk bonyolódva, és hogy mondjak is valamit, ne csak puffogtassak mert aztán megszóltok jogosan.

 

RN0700 oils are for Renault petrol cars without a turbocharger. 

Petrol, turbocharged engines should use an RN0710 oil.

(szívó benzinmotorokhoz)

 

Pl. ELF Evolution SXR 5W30

 

RN0710 oils are for suitable for: 
- Renault diesel engines without a DPF (diesel particulate filter) 
- Petrol Renault Sport (RS) engines
- Renault turbocharged petrol engines
Diesel engines fitted with a DPF should use an RN0720 oil.

(részecskeszűrő nélküli dízel és turbós benzinmotorokhoz)


Pl. Eneos Premium Hyper 5W40, ELF Evolution SXR 5W40

 

RN0720 oils are for suitable for Renault diesel engines fitted with a DPF (diesel particulate filter).

(részecskeszűrővel szerelt dízelmotorokhoz)

ELF Turbodiesel 10W40 a 2007 előtti Renault dízelekhez és ELF Prestigrade TS/DIESEL 15W40 a 2001 előtti dízelekhez.

 

Ha már gyártó által Rönóhoz dedikált kenőanyagot keresünk a szekérbe:)

(teljesség igénye nélkül)

desavel Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56780

elég ritka az, hogy egy kenőanyaggyártó megfelelően részletes leírást ad a termékeihez a végfelhasználóknak elérhető módon. de még ennél is sokkal ritkább, hogy a végfelhasználó ezt értelmezni is tudja, pedig vannak kisebb különbségek egy gyártó két különböző típusú , de egyaránt mondjuk 10w40 elnevezésű olaja között.

úgyhogy nekünk megmarad a hit, a már kipróbált és bevált termékek választása, a tapasztaltan problémás termék elkerülése meg a kis unaloműző vitatkozások:)

 

 

 

Köhike Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56779
Azt nem láttam.
Előzmény: desavel (56778)
desavel Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56778

az 56775-ösre írtam, amit ennél bővebben nem is kommentálnék. nem a tiédre:)

Előzmény: Köhike (56777)
Köhike Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56777
Akkor ha felébredtél fejtsd is ki légy szíves mivel nem értesz egyet, mert ez így csak egy kiadós trollkodás a részedről.
Előzmény: desavel (56776)
desavel Creative Commons License 2014.05.16 0 0 56776

én még csak a reggeli felesemen vagyok túl, úgyhogy én bocsánatot is kérek, de rég olvastam ennyi félinformációból összeollózott sületlenséget:D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!