Régóta vesztegelnek már ezek a 286-osok ezen a kanadai roncstelepen, de úgy tűnik, hogy - szerencsére - nem akarják elbontani őket, még mindig van vagy 10, többé-kevésbé ép állapotban.
Ő is csak akkor kezdett el fotózni, amikor mások már régóta űzték az ipart, szóval a képek nagy része jó eséllyel máshol is megtalálható a neten. Szóval ez a lista 10-15 perc alatt a töredékére redukálható ;)
Eredeti MAN D2156-os motor van benne. A mostani műanyag sz@rokhoz képest -amik a legkissebb egyenetlenségen is úgy pattognak mint kecskeszar a deszkán- úgy ringatott a rugózása a gyümölcsös dűlőútjain mintha hajó lenne.
Érdemes lenne kibérelni ezt a járművet ha odaadnák egy nosztalgia körútra.
Rendszám: BCG-666 Gyártmány: IKARUS Típus: 385.K1 Szin: KRÉMFEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Egy másik fórumon valaki azt mondta, hogy az IK200-as család hátsó motorszellőzőjének a függőleges agy vízszintes rácsozása az évszaktól függött. Én eddig úgy tudtam -és az életben is úgy tapasztaltam- hogy ez az elrendezés nem függött semmitől. Ahogy épp sikerült a gyárban úgy maradtak ezek a rácsok. Kérdem, hogy mi az igazság? Tényleg cserélték volna? Csomó ózdi 266-osra, 256-osra emlékszem ahol soha nem változott az elrendezés. Itt van két kép, ami a különböző rácsozatokat mutatja. Az egyiket én csináltam, a másik a Busport online oldalról származik:
Ikarus 311 alsó fényszóró (a kisebbik) lámpabúrát keresek, egy párat, átlátszót, vagy alternatívát, amivel pótolni lehet. Ha esetleg valakinek van, vagy ötlete van, kérem jelezze, köszönöm. E-mail címem publikus.