Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vlad19 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15638

Amúgy a csillagrombolóval jársz még mindig? :-)

Előzmény: veciv6 (15635)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15637

Ezt bizony jól látod :-) Gyakorlatilag még mindig teletudom tankolni egy 10esből a gáztartályomat. Megmondom őszintén, december végén tankoltam utoljára benzint, akkor is csak az áfa növelés miatt határoztam el hogy töltök bele egy 20 litert. Előtte pedig októberben tankoltam bele benzint utoljára. Így a 2012-es évet 31 liter benzinnel kezdtük (mutató szerint), ma abból még mindig megvan 30 liter :-D Ha így megy tovább, akkor én majd csak jövőre tankolok újra benyát.

Előzmény: veciv6 (15635)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15636

"rossz befektetés 1 benzin-gázos vekit renben tartani ilyen üzemanyag árak mellett."

 

Egészen addig, amíg meg nem kurják azt is valami jóféle jövedéki adóval :)

Előzmény: veciv6 (15635)
veciv6 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15635

Az nem semmi.......-de nem rossz befektetés 1 benzin-gázos vekit renben tartani ilyen üzemanyag árak mellett....... :-)

Előzmény: Vlad19 (15633)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15634

Akkor meg a gyújtáskapcsoló, immo és a többi elektromos cuccot kell szétoldanod :)

Hidd el az a legegyszerűbb, hogyha leválasztod a kormányoszlopot a keresztmerevítőről :)

Előzmény: Ascer (15629)
Vlad19 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15633

Mostanság sokakra rájárt a rúd sajnos. Én is ráköltöttem 200 rugót ősszel, teljesen ki lett lakatolva a szekér, effektive most már nincs rajta rozsda. (illetve de, jobb oldali A oszlopnál még van, de ahhoz szélvédőt is ki kellett volna venni, meg különben sem lett volna arra már pénzem) Most jelenleg a kuplungom fogy, de az még kibír egy bő fél évet, addig viszont nincs sportos elindulás többé :-)

Előzmény: veciv6 (15632)
veciv6 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15632

Basszus,ezt nem volt jó hallani...... :-(

 

Ha tudok valamit jelzem......

Előzmény: Vlad19 (15631)
Vlad19 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15631

Hááát, Mumtaz vectrája sajnos már ha jól tudom több mint fél éve áll. Elment az olajnyomás, és annyi a motornak... Jelenleg is keres beépíthető X20XEV blokkot, de nem nagyon találni. Esetleg Te véletlenül nem tudsz? De azért természetesen szokott még itt kolbászolni ő is rendszeresen.

Előzmény: veciv6 (15630)
veciv6 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15630

Megvagyok-megvagyunk.......

Háát,el voltam havazva,de látom a fórum szerencsére szépen megyeget.....Vannak újak és a régiekből is néhányan......

Mumtaz-al mi van...?

Előzmény: Vlad19 (15606)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15629

Basztikuli, akkor már világos. Max leoldom a kormánymű csatlakozását a rúdnál és kihúzom a piccsba az egészet. És akkor no prolblem:)

Előzmény: MBman (15628)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15628

Nem. A kormányoszlopot a kereszttartóhoz rögzítő csavarok a leszakított fejűek.

Kétoldalt az ajtóknál a kereszttartót rögzítő csavarokat kell kiszedni, és így elég korlátozott mértékben de mozgatható a keresztmerevítő, a kormányoszloppal együtt.

Előzmény: Ascer (15626)
AAAAAAAAAAAAAAA
joci-01 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15627

Ma végig néztem amiket írtál söt tovább mentem kicseréltem a gyújtógyertyákaz is és láss csodát simán indul hidegen melegen  nagyon szépen húz egyenletesen jár a motor! Elvittem gyorsan hibakód olvasásra és nem volt semilyen eltárolt hiba sem! Fogalmam sincs mi lehetett ez de a lényeg hogy megjavult és remélem nem jelentkezik többet!

Köszi a segítséget!

Előzmény: straega (15567)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15626

Ha kibillentem felfelé a keresztartót akkor az azt jelenti hogy oldotta csavart nem? Akkor meg már mindegy, kiszedi az ember az összeset nem?:)

Előzmény: MBman (15624)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15625

Ahogy látom, középen kétoldalt az a két kis háromszög alakú terelő is mozog a középsővel együtt. Gondolom mikor teljesen automatára van állítva a klíma, akkor ezeket is állítgatja a vezérlés.

Előzmény: Ascer (15615)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15624

Ki lehet anélkül is szedni, csak iszonyat nehéz. Felfelé ki kell billenteni a kereszttartót, de félő, hogy közben letörsz néhány alkatrészt a klíma boxról :)

Előzmény: Ascer (15622)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15623

"csavarboltban kapható 8.8as csavarral helyettesítheted őket."

 

Ez miféle csavar? Sima M8-as?

Előzmény: kiskaldi! (15619)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15622

Óóóóó nagyon köszi a kezelési utmutatót. Nem parázok, ha ugya olyan szakítószilárdságú csavart találok, majd megépem légkulcsal azon ne muljon. Csak nem szeretem a kókányolást ezért járok körbe mindent annyiszor, hogy mik a lehetőségek.:)

Előzmény: kiskaldi! (15619)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15621

Tessék parancsolni :D A gyári kezelési útmutató

http://www.4shared.com/office/gCMITmm7/kezelesiutmutato.html

Előzmény: Ascer (15618)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15620

Én kissé eltérnék a klímás témától :D

Kedden szétszedem a vekimet. Az egész hátsó hidat leműtöm, első gólyalábat kiszedem :D. Megy befelé az új gátló és rugó, meg az összes szilent helyett új :D. Majd képekkel illusztrálom a műtétet.

Igazából ez úgy hiányzik nekem mint egy púp a hátamra, de már tököm televan, hogy úgy ring mint egy csónak, és mind ezek emellett külön zenekar dobol minden úgy egyenletlenségnél elől meg hátul is. Tudom tudom hangosan kell hallgatni zenét, de valahogy nem tudom élvezni így azt sem(nem olyan erős a zaj csak a lelkem nem nyugszik meg ettől a megoldástól)

 

kiskaldi! Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15619

Nem tudom mitől vagy becsokizva :D.
Én már réges rég kiszedtem volna cakkumpakk a régi boxot és tolnám befelé a komplett digit klímásét.(MBman cartársnak igaza van :D szedtem én már szét nem 1et :D)
Nem futómű csavarokat készülsz kiszedni :D. Ha kiműtötted a leszakítós fejű csavarokat csavarboltban kapható 8.8as csavarral helyettesítheted őket. Gyárilag csak azért van leszakítós fejű csavarral összerakva, hogy Te homméd ne tudd szétszedni, vagy ha szétszeded ne lehessen összerakni, de hát Istenem. A Magyar szerelő nagyon találékony fajta :D
Annyi az egész titka, hogy mikor rakod vissza meg kell húzni rendesen a csavart és ENNYI :D.

 

Mindjárt feltolom a gyári kezelési útmutatót 4sharedre és akkor tudod is tölteni :D

Előzmény: Ascer (15618)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15618

Valakinek nincs vectra b-hez kezelési útmutatója? Arra gondolok ami a gyári brifkóban van kis könyvecske? MEgnézegetném de neten nem tudom sehonnan leszedni.

AAAAAAAAAAAAAAA
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15617

Azt le tudod írni hogy melyik funkciónál mit csinál, miért kap jelet pl a hátsó ablak fűtéstől? miért kell hogy le tudja zárni a középső rostélyt?

 

Előzmény: MBman (15616)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15616

Az, hogy a középen lévő beömlő rostélyt külön le tudja zárni a vezérlés.

Előzmény: Ascer (15614)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15615

Közben megtaláltam a kártyaolvasót, küldöm a képeket.

Előzmény: Ascer (15613)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15614

Azt gondoltam, hogy nem úszom meg a műszerfal szerelést. Nem para mert azt gondoltam hogy ez lesz:)

Viszon még mindíg nem értem mi a középső csappantyúnak a szerepe..?:)

Előzmény: MBman (15611)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15613

:D Te mindíg akkor kéred ezeket tőlem amikor töltöre tettem az akksiját, amint levettem küldöm is:D

Előzmény: MBman (15612)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15612

Elküldenéd mailben ezeket a képeket eredeti méretben?

Előzmény: Ascer (15610)
MBman Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15611

"A különbség abban látszik, hogy az ablakra fúvott levegő elopsztónál közbe van iktatva egy középső csatorna amit egy külön motor mozgat. EZ szerintem a simában nincs"

Majnem jó amit írsz, annyiban nem, hogy a két szélső csatorna (kék+fekete pillangószelepes) vezeti az ablakokra, nem pedig a középső. A középső csatorna ahol digitesnél a plusz "pillangószelep" van, az a rostélyokba vezeti a levegőt. A plusz pillangószeleppel a középső beömlő rostélyokat is le tudja lezárni a vezérlés. Ez a funkció a manuálklímás verzióban nincs meg.

 

"és attól félek, hogy egy a műszerfalban is másképp megy a csőrendszer. Tévednék?"

Az most már nincs előttem, hogy a műszerfalban hogy van a légcsatorna, de szerintem azzal nem lesz gond! Úgy emlkészem, ott van elosztva a 3 felé menő csatorna.

 

"Így elég para hogy a boxot is ki kell cserélnem de őszintén megmondom nem szívesen bolygatnám azt a keresztartó csövet......."

Ettől nem kell félni. Kiskladi topiktárs már többet is szerelt ki (kijavít, ha rosszul írtam :) ), és gond nélkül visszaszerelte őket.

 

Viszont így a képek alapján nem látom esélytelennek, hogy átszereld a mozgató motorokat. Mindennek megvan a felfogatási pontja a klíma nélküli boxon is. Szerintem azt a plusz pillangószelepet, meg a  mozgatóját is át lehet pakolni. A fűtőmotor előtét ellenállásának is megvan a helye, csak ki kell törni, vagy vágni. Kérdés, hogy melyik jár több munkával. Ha boxot cserélsz, akkor le kell fejteni a klímagázt, majd vissza. Meg a kereszttartó kiszerelése. Ha marad a box, akkor meg az apróságok átpakolása. De a műszerfal kibontását semmiképpen sem úszod meg.

 

 

Előzmény: Ascer (15610)
Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15610

Sziasztok, csatolom a képeket. A különbség abban látszik, hogy az ablakra fúvott levegő elopsztónál közbe van iktatva egy középső csatorna amit egy külön motor mozgat. EZ szerintem a simában nincs, és attól félek, hogy egy a műszerfalban is másképp megy a csőrendszer. Tévednék? Így elég para hogy a boxot is ki kell cserélnem de őszintén megmondom nem szívesen bolygatnám azt a keresztartó csövet.......

 

Íme a képek:

 

Ascer Creative Commons License 2012.01.28 0 0 15609

Mondjuk a motort is szétszereli benne és ahoz is kell diag hogy tudd mi a baj:) De nem is ez a lényeg, csak így legalább össze lehetne hasonlítani a digit és nem digit fűtésboxot. Mert ami itt van nálam digit fűtésbox, annak a tetején mintha több terelőlemez lenne... Ígyfélő hogy azt is cserélnem kell. Viszont nem akarok olyan kötéseket oldani ami necces... Lassan csinálok mostmár képet erről a boxról hogy ti is lássátok milyen.

Előzmény: MBman (15602)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!