Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2016.09.19 0 0 73498

Olajszintet ellenőrizd a váltóban ill. az olajcsere nem esedékes még?

Előzmény: hangacsi (73497)
hangacsi Creative Commons License 2016.09.19 0 0 73497

Sziasztok!

 

Újabb kérdésem lenne.

Azzal a hibával találkoztam, hogy elsősorban melegen az 1-es fokozatot néha szinte egyáltalán nem, és sokszor nagyon nehezen lehet kapcsolni, a 4.-ik fokozatot meg eléggé akadósan. A hiba nem állandó, és teljesen üzemmeleg állapotban jelentkezik csak. További hiba még, hogy a hátramenetet 90%-ban csak úgy tudom kapcsolni, ha 5.-ikből húzom hátra a kart. Van ötlet, hogy mi lehet a hiba?

A fokozatok egyébként reccsenés nélkül kapcsolhatók, a kuplung fogáspontja jó, a többi fokozatot könnyedén, akadásmentesen tudom kapcsolni. Az autó fl előtti, power drive-os.

sooty Creative Commons License 2016.09.18 0 0 73496
downer Creative Commons License 2016.09.18 0 0 73495

:)

Előzmény: tintacska (73492)
downer Creative Commons License 2016.09.18 0 0 73494

Na, szóval nem a két motor, hanem a két motorblokk tömb, úgy értettem...

Előzmény: downer (73493)
downer Creative Commons License 2016.09.18 0 0 73493

Követem persze és visszanéztem a szóban forgó PJ edition 2.4-esítést is.

Amit rosszul hittem, hogy a 2.0-2.4 motor a furaton kívül más paraméterek tekintetében egyezik. Amit csináltok, ahhoz komoly felkészültség és ismeret kell, én meg csak egy hobbista vagyok. A motorcsere 2.4-esre tűnik járhatónak a lehetőségeimhez mérve, de akkor is szét kell szedni a donor motort teljesen, mindent átmérni, megtisztítani, amit kell cserélni, síkolni, újratömíteni és igazán jól összerakni. Ezekhez tudnék segítséget is kapni.

A Marea már megvan legalább hozzá. :)

Előzmény: Lönci (73491)
tintacska Creative Commons License 2016.09.18 0 1 73492

Sziasztok!

Bocsi hogy ide pofátlankodom,de hát Lancia az Lancia és mivel van Lybrám és Thesisem,ezért gondoltam egy kis érdekességnek felrakom,hogyan lett a Lybrában Thesis ülés.Szóval nem lehetetlen,csak egy kis idő és kitartás kellett hozzá.Bár a fotók nem adják át az igazi élményt,de majd Downer barátom elmondja ha elviszem hozzá a Lybrát egy 2személyes Lybra talira.

Ime az általam becézett LybThest :D

Ma szokás szerint unatkoztam így a gyerekeknek adott Lybrába bekerültek a Thesis ülései. Elektronika még nem teljes,de az is működni fog.Jelenleg mechanikus az állítás előre hátra a háttámla elektromos.

Természetesen nem bele való,így van 1--2 apróság amibe bele lehet kötni,mint pl a hátsó ülések légzsákjai nem erre a kerékdobra lettek tervezve,de beidomítom azt is rendesen a helyére.

 

 

 

 

Lönci Creative Commons License 2016.09.18 0 0 73491

Igazán nincs mit. Azért bátorkodtam picit jobban belemerülni a részletekbe, hogy picitl megvilágítsam, hogy a "strokeresítés" nem épp a "gyere cipó" kategória. Nagyon komolyan kell venni. Nem tudom Vazsi topic-ját követed -e esetleg a fiatbravo.hu-n, de ott pl. látható, hogy egy egyszerűnek tűnő nagy szelepes hengerfej installálásához milyen szinten kellett átfaragni a dugattyúkat, hogy mindenki elférjen. Szóval, ha stabil konfigot szeretnél, akkor nagyon alaposnak kell lenni. Hajrá! 

Előzmény: downer (73490)
downer Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73490

Hát, valóban. :)

Köszönöm a kimerítő válaszokat!

Előzmény: Lönci (73489)
Lönci Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73489

Így van, a 2,4-es blokk magasabb. A lökethossz különbség felével. Ennyivel kell rövidebb hajtókar. ( ehhez csak közelítőt találtam házon belül, ezért nekem a csapszegfurat is máshová került, ott kompenzáltuk a maradék diferenciát) Ha utána nézel az e-perben, pl. a vezérműszíj burkolata is más cikkszámon van, ill. maga a vezérműszíj is több fogat tartalmaza 2,4-esnél. Csodák nincsenek. (még mindig)   ;-) 

Előzmény: downer (73486)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73488

Valaki keresett kulisszát.

Ilyenem van. (inkább bowden)

Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73487

Előzmény: Marklar T ie (73483)
downer Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73486

Értem, persze. Azt nem hittem, hogy a blokköntvényben van ilyen különbség, egyáltalán hogy bármilyen különbség van a furaton kívül.

A holtpont fölé-alá járást nem értem. Ha a 2.4 főtengely a saját hajtókarjaival (amik feltételezem rövidebbek) kerül be, akkor a felső holtpont ugyanott marad, az alsó kerül lejjebb, így nő a hengerűrtartalom.

Vagy a motorblokk felső sík - főtengely hossztengely távolság sem egyezik meg a két motoron?

Előzmény: Lönci (73485)
Lönci Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73485

Elnézést a hibákért, a lányom telefonjáról nyomom. Tehát a forgattyúház alavsonyabb a 2.0-ás motoron, és a hajtókar bele ér az olajérbe, ill. hengertömb aljába. Így már talo jobban érthető.

Előzmény: Lönci (73484)
Lönci Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73484

A hajtókar ér bele a belül az olajérbe pl. Egyedi hajtókar kell, hogy ne járjon holtpont fölé ill. alá a dugattyú. Nekem a turbóshoz dugattyút is gyártatnom kellett, hogy le tudjam rontani a kompresszió viszonyt. 

 

Az utolsó mondatodban van a megoldás, ha már motorkódos a gép.

Előzmény: downer (73478)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.17 0 0 73483

Sajna ez a fekete doboz nem az a doboz. Viszont a mérőből kétféle van. Méretre is ugyan az. Az egyiknek 90fokban. A másiknak 180 fokban áll a csati. Potméteren van eltérés. Képet gépről rakok fel

Előzmény: LanciAdam (73480)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.16 0 0 73482

Nahh jobban megnézem ma. Azt írok. De két féle a mérő. 

Előzmény: LanciAdam (73480)
tintacska Creative Commons License 2016.09.16 0 0 73481

En el tudom olvasni a motorkodot.

 

 

 

A forgalmibol:)))))))))

Előzmény: downer (73478)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.15 0 0 73480

A kép lemaradt bocsi

Előzmény: Marklar T ie (73474)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.15 0 0 73479

Egy olyan fekete doboz kéne ami a képen van és az az üzemanyagszint mérő jeladóstul.

 

Előzmény: Marklar T ie (73474)
downer Creative Commons License 2016.09.15 0 0 73478

Akkor a 2.4-es főtengely sonkái nem férnek el alapvetően a 2.0 blokkban, ezt akarja jelenteni amit írsz?

Olvastam, mikor csináltátok a 2.4 turbóst, lényegében ugyanez az elképzelés, csak feltöltve. De ha a szívó is ütős anyagilag, akkor milyen lehetett a turbós? :)

A motorkód 185A8000. Euro3-as 2.0 Marea és Lybra, nem rakhatok bele más kódú 2.4-est. 

Habár ha meggondolom, Tinta Thesis blokkján ember nem varázsolná elő a számot soha. :D

 

Előzmény: Lönci (73477)
Lönci Creative Commons License 2016.09.15 0 0 73477

A stroker jól hangzik, de már ahhoz is fel kell kötni a gatyát, hogy egyáltalán körbeforduljon. Szívóként nem éri meg a fáradságot, a pénzről nem is beszélve. Egyszerübb mindjárt az elején "lemotorkódosítani" aztán belógatni egy eleve 2,4-es motort, a már megénekelt Alfa váltóval, aztán gyí!

Előzmény: downer (73442)
gyoer Creative Commons License 2016.09.15 0 0 73476

Bordás szíj nyekergés esetén érdemes a főtengely szíjtárcsát szemrevételezni,nem csak a feszítőt,és a görgőket.

Most kellett cserélnem a JTD-n,mert összejelölés után egyértelműen látszott,hogy elforog a külső-belső része,ez adja a csikorgó hangot alacsony fordulatról gyorsítva.

Egy Totalcar-os cikk adta az ötletet,és bejött,csere óta csönd van.

Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.14 0 0 73475

Nekem a motortartó bak szokott "zörögni". 30C' alatt, v eső után elmúlik. ;)

Előzmény: DonPrego (73468)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.14 0 0 73474

Szóval. Áttúrtam pár rekeszt.

 

Sajna belső lámpát nem találtam.

 

Fekete dobozt meg ilyet találtam.

Meg két darab üa szint jeladót is.

Keresett valaki ilyet is.? ;)

 

 

Előzmény: LanciAdam (73463)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 73473

Mintha olvastam volna itt olyasmit régebben, hogy valaki nekiállt lefestegetni a futóművet.Mi volt a metódus?Hemörájt a rozsdára, vagy valami szofisztikáltabb módszer?Mennyire tartós?

Kappás Zsoola Creative Commons License 2016.09.14 0 0 73472

Üdv Urak!

 

Keresek Kappámhoz vízhűtőt és srs-kábelt.

Köszönettel: Zsoola

probody Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73471

Biztos, hogy nem ettől ropog. Az enyémen szakadt ezt a szilent.

Kicserélem...majd kicserélem...NA majd kicserélem. Nem okoz zajt, hibát ezért halogatom, de majd egyszer tényleg kicserélem mert van másik alu öntvénnyel együtt.

 

Előzmény: DonPrego (73470)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73470

Kéne találnom valakit, akinek van eszköze helyben kicserélni a motorra csavarozott karon lévőt.

Előzmény: DVlad (73469)
DVlad Creative Commons License 2016.09.13 0 0 73469

Igen, arra gondoltam.

Előzmény: DonPrego (73467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!