Lenne véletlen a vázad aljáról egy közeli kép arról a részről, ahol a sztender és fékkar-rúd tartó fülek vannak? Most, hogy nézegetem a vázakat, az egyiken van egy kis megerősítés ezen a részen, vagyis a lemez meg van toldva egy kis gyűrűvel,gondolom azért, hogy nagyobb felületen támaszkodjon a rúd. Vajon mind ilyen kéne, hogy legyen?
Gondoltam én is üdvözöllek mint jó szomszédhoz illik! Ha Szilvásváradon egy doboz sörért adják a motoralkatrészeket, gyakrabban járok majd arra! Ne értsd férre, nem előled szeretném a motorokat, alkatrészeket begyűjteni! A danuviás topikban olvastam, hogy szeretnél egyet felújítani, lehet tudok segíteni alkatrész ügyben, de szigorúan csak csere! El soha nem szoktam adni semmit! Vagy esetleg a csíkozában, ha majd ott tartasz!
Köszönöm! A galvánozás egy védő réteget ad a fémnek rozsdásodás ellen. Érdes lesz tőle a felület és jól lehet rá festeni. A horgany, az egy más dolog, és arra nem is lehet festeni. Ahol krómoznak, ott galvánozást is vállalnak.
Kromofággal marattam,mert nen tudtam mi van a festék alatt. Utánna jött a drótkorong. Féltem a homok kilukasztja.De sokkal jobb állapotú mint amire számítottam. A galvánozottak közt az danuvia jól látod. Az első képen van az eredeti hozzátartozó teleszkópszár.
Szép lett. Mivel marattad le? Nekem is ez a lépés jön. Eddig a kézi csiszolás vs homokszóráson dilemmázok, előbbi esetén nagyon lassan készülök el, utóbbi meg szerintem nem nagyon tesz jót a fémnek. A teleszkópborításod innen a képről nem Danuvia véletlen?
Ha már fényképeztem,a most készülő motoromról is csináltam pár képet.
Ugyanis rájöttem,hogy sokan olvassák a fórumot de csak akkor szólnak hozzá ha érdekli őket.Kép ügyileg meg katasztrófa.Nemúgy mint a DANUVIÁS vagy PANNONIÁS topik.
Ezeket most marattam le.
Ők már galvánozva is vannak,mehetnek a fényezőhöz.
Nemtudom én a falu közepén dolgozom és ugyanott lakom, kiesik az utamból bicajt nem tudok de majd érdeklődök elég sokan járnak hozzám. "Most léptem megyek a nejemér Egerbe.
Neked is ki kellett jönni hogy eljuss hozzánk és elvidd előlem a kincset.Múltkor válaszoltam de azóta nem láttalak odaát,így ma gondoltam benézek ide is ha már csendes napom volt.Ismerem a tagot jár hozzám vásárolni, na de ha legközelebb ha bejön........! Minap adtak egy Pannónia lámpát kpl.+1 Csepel hátsókereket egy doboz sörért már csak egy motor kell hozzá. Egyébként üdv mindenkinek.
Ez a fül tört le, a kezemben lévő darab nem a sajátja, de ha jó a mérete (lehet) ezt hegeszteném fel. Szükségem lenne a dob még érintkező részétől (kb ahol a centit tartom) a lyuk középig és a teljes végig lévő méretre. Aki tud kérem segítsen.
Segítséget kérnék a tisztelt Csepeles szakiktól:, lehetőleg fotóval illusztráltat: A kipufogódobomról a ráhegesztett rögzítő fül le van törve, és szeretném tudni, hogy milyen hosszú volt ez a fül eredetileg? Hogyan helyezkedett el a vázhoz képest?
Ejha! Ezt a variációt én se ismertem, gratula! Ezekszerint van a 1. sima kerékpárpumpa 2. Csepelekbe-Danuviákba való pumpa, ami olyan, mint a kerékpárpumpa, vagyis rögzítő pöcökkel a talpán, hogy a vázfülbe beakadjon, és a fogantyúja keresztbefordítható 3. Pannóniás pumpa, ami hosszabb, és a vége nem fordul keresztbe. 4. És ez a Csepel logós. Jól tudom?