Egy haverom most vett Angel-eyest a G Astrájába. Együtt szereltük be az autóba, igazából probléma nem volt ezen a téren, viszont kb alig lehetett belenyomni a magasságállító motort a helyére (úgy hogy bepattanjon a foncsoron lévő kis fülecskébe)
VISZONT! 2 napig volt benne neki Osran Nightbreaker a tompítottba, olyan volt mint két gyertya, nekem a veki helyzetjelzője többet világított kb. Úgyhogy xenon került bele végül, azzal már jól világit. Jól be lett állítva és ha szembe jön, akkor ez full olyan mintha gyári xenonos autó jönne veled szembe. (4300K-s van neki benne)
A lényeg hogy ez a para az Angel eyesal, vagy nem látsz vele, vagy a rendőrök kezébe kerül a sorsod...
Egy olyan kérdésem lenne felétek hogy a B veci és a G Astra ostóköre megegyezik azt tudom de az et száma? Vagy egyáltalán milyen et számú alufelni kell a vecire ami 15"-os?
Figyu nekem a B1 omiban az volt(Depo) a gyári helyett-semmi gondom nem volt vele...
Utánna a B1 -s veki is azt kapott -jobb lett a fényerő-jó beállítás után és valami jobb izzóval(pl. nekem phillips night vision)-ha mumtaz oldalát megnézed ott pedig az angel eyes szerepel xenonnal.......-szal Te döntesz.....
Vagy veszel 1 bontott gyári carellot v. bosch-t(ebay-n általában szokott lenni,ha idehaza nem lenne) és no problemo.....
Korábban ez a Depo (szar) lámpa volt már téma. Pont ugyanezt írtad, aztán helyesbítetted Magad, hogy amiket árultál, az mégsem Depo volt, hanem valami más (most nem keresnék a márkára vissza). Továbbra is tartom véleményemet a sok negatív tapasztalat hatására a más autóknál is jellemzően rossz Depo lámpákról. Lehet benne van az autóban, szép is, csak amire kéne, hogy sötétben látni is lehessen, az nem működik, mert egyszerűen rossz a vetítési képe.
Fiat argentába meg a 131-esbe való depo lámpa volt a csúcs.Középen egy fekete lyukat lehetett látni,pedig jó volt a foncsor.Mikor beszerelték úgy világított mint a régi zseblámpák.Egy kört világított középen meg sötétség:)Van amelyik szépen világítja az asszimetria vonalat,van olyan amelyik össze vissza világít mindenfelé.Beállítani lehetetlen.Van amelyik méretpontos,aztán van olyan amit az istennek nem lehettet belerakni.Mikor ilyen volt mikor olyan.Aztán lehet,hogy azóta változtattak a minőségen.6 éve zárt be a lámpabolt ahol dolgoztam 6 évig.
Már írtam. Mi szereltünk már be jópárat. Jól lehet vele látni és még jobb minőségűek mitn ezek a fostalicska angeleyes szartaligák...
Családban van még 2 F astra. 1ikben depo lámpák vannak másikban angeleyes retkek vannak.
Depo: Lehet vele frankón látni, nem olyan szar mint ahogy néhányan mondják.Nem párásodik még 3év után sem. De az izzót nem félperc benne cserélni (h4est), elég buzin oldották meg valamiért..
angeleyes: már berakáskor leesett róla a körülötte lévő gumikéder, nem lehet beállítani a tompítottat rendesen, köze nincs a kocsihoz(eláll), bepárásodik!!! És ahhoz képest, hogy projektoros szararabbul világít mint a bordázott üveges "gagyi" depo lámpa...
Nyugodtan vedd meg, szép, olcsó és lehet vele rendesen látni.
Nekem soha nem volt Depo lámpám,csak árultam őket:)Nem sok embernek volt róla jó véleménye.Dehát ugye olcsó.Az angel eyes se sokkal jobb,legfeljebb szebb.
Igen.... a kormányművet kellett rendbe rakni rajta,de ettől eltekíntve kop...kop....ill. egy fehér 99-es passat tdi(természetesen a 110Le-s)alattam 6-os fogyival ami nem rossz a csillagos 12-13l -éhez képest......-de ugye nekem van némi szerencsém a hazai benzin és dízel árakhoz képest-különben Matízban nyomnám..... ;-)
én a helyedben nem venném ki a hűtőboxot, átlehet azt a középső részt pakolni én is azt tettem, és nem hinném, hogy kűlön hűtőrendszert épített ki az opel a normál és a digitklimáshoz, mert mind a két hűtű boxon fent vannak a felfogatások a motoroknak
Ezt bizony jól látod :-) Gyakorlatilag még mindig teletudom tankolni egy 10esből a gáztartályomat. Megmondom őszintén, december végén tankoltam utoljára benzint, akkor is csak az áfa növelés miatt határoztam el hogy töltök bele egy 20 litert. Előtte pedig októberben tankoltam bele benzint utoljára. Így a 2012-es évet 31 liter benzinnel kezdtük (mutató szerint), ma abból még mindig megvan 30 liter :-D Ha így megy tovább, akkor én majd csak jövőre tankolok újra benyát.
Mostanság sokakra rájárt a rúd sajnos. Én is ráköltöttem 200 rugót ősszel, teljesen ki lett lakatolva a szekér, effektive most már nincs rajta rozsda. (illetve de, jobb oldali A oszlopnál még van, de ahhoz szélvédőt is ki kellett volna venni, meg különben sem lett volna arra már pénzem) Most jelenleg a kuplungom fogy, de az még kibír egy bő fél évet, addig viszont nincs sportos elindulás többé :-)
Hááát, Mumtaz vectrája sajnos már ha jól tudom több mint fél éve áll. Elment az olajnyomás, és annyi a motornak... Jelenleg is keres beépíthető X20XEV blokkot, de nem nagyon találni. Esetleg Te véletlenül nem tudsz? De azért természetesen szokott még itt kolbászolni ő is rendszeresen.
Nem. A kormányoszlopot a kereszttartóhoz rögzítő csavarok a leszakított fejűek.
Kétoldalt az ajtóknál a kereszttartót rögzítő csavarokat kell kiszedni, és így elég korlátozott mértékben de mozgatható a keresztmerevítő, a kormányoszloppal együtt.
Ma végig néztem amiket írtál söt tovább mentem kicseréltem a gyújtógyertyákaz is és láss csodát simán indul hidegen melegen nagyon szépen húz egyenletesen jár a motor! Elvittem gyorsan hibakód olvasásra és nem volt semilyen eltárolt hiba sem! Fogalmam sincs mi lehetett ez de a lényeg hogy megjavult és remélem nem jelentkezik többet!