Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vadaszlaci Creative Commons License 2014.03.11 0 0 55236

Szia!

Nekem is  ez volt a problémám az alapjárattal. Minden apróságot kicseréltetett velem a szerelő ( gyertyától az alapjárati motoron keresztül vagy 5 féle alkatrészt ) annak ellenére, hogy a 2-es hengerem jelzett zavarokat néha. Vetetett velem egy trafósort az Unix-tól, ehhez a típushoz gyártották állítólag. Mivel így sem lett jó, motorvezérlőre gyanakodott. Nehezen találtam egy specialistát, aki 3 perc alatt megmondta, hogy nem belevaló a trafó. Kicserélte, azóta nincs gond. Egyébként próbáld kitisztítani amit lehet.

Előzmény: mcsontos (55214)
pepe_gp Creative Commons License 2014.03.11 0 0 55235

Ha van, mennyi lenne az ára? Mert közben találtam egyet...

Előzmény: FeZ_ (55234)
FeZ_ Creative Commons License 2014.03.11 0 0 55234

Fekete elvileg van. Holnap megnézem / előkeresem.

 

FeZ

 

Előzmény: pepe_gp (55233)
pepe_gp Creative Commons License 2014.03.11 0 0 55233

Ja, fekete, nem írtam bocsi!

Előzmény: FeZ_ (55232)
FeZ_ Creative Commons License 2014.03.11 0 0 55232

Fekete műanyag v. színrefújt ?

 

FeZ

 

Előzmény: pepe_gp (55231)
pepe_gp Creative Commons License 2014.03.11 0 0 55231

Sziasztok!

 

Ha valakinek lenne eladó Xsara I jobb első kilincse, kérem ide jelezze!

Vagy: pepe_g@freemail

 

Köszönöm!

rudiapus Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55230

Hát igen.

Előzmény: BallyS16 (55229)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55229

Ennyiért a Connect2 típusok vannak.

A gyártóspecifikusak (Kenwood, Pio etc) azért drágábbak... legalábbis ahol én néztem.

Előzmény: rudiapus (55227)
barnusss Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55228

Köszi :)

Előzmény: rudiapus (55227)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55227

Szia, a nem gyárit is lehet kormányról. Ha 15-20-ezerért veszel/csináltatsz hozzá interface-t. Én már utána jártam ennek...

Előzmény: barnusss (55225)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55226

Olcsón: igen. Drágán: szinte bármit.

Előzmény: barnusss (55225)
barnusss Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55225

Sziasztok!
2002-es Xsara csak gyári rádiót lehet beszerelni,ami kormányról vezérelhető,vagy bármilyen rádiót képes vezérelni ?

rudiapus Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55224

Akkor ez egy nap szabi. Köszönöm.

Előzmény: R_end_es (55223)
R_end_es Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55223

Felújították. Már lassan 1,5 éve volt, a konkrét összeg hiányában nekem valami 60 e Ft környéke rémlik. Kértem nézzék már meg pluszban a két hátsó csapágyat, mert valami morog, és a két első már cserélve lett. Szóltak bontás után, hogy nézem meg mindkettő cserés. Beszéltünk a cseréjéről, ők is mondtak rá árat, meg én is megérdeklődtem. Mikor megmondtam mit és mennyiért kapok, azt mondták, az nagyon jó ár, vegyem meg ott, ne náluk. Ha kell hozzam, úgyis berakják. Szerintem rendben vannak, sokszor láb alatt voltam (gondolom), de végignézhettem a folyamatot.

Előzmény: rudiapus (55200)
Blazs93 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55222

Én is erre gondoltam első körben, köszi!

Előzmény: BallyS16 (55221)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55221

Irány futómű mérésre. Ott eldől, mi lehet a baj.

Előzmény: Blazs93 (55220)
Blazs93 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55220

Sziasztok!

A bal hátsó kerekem kicsit befelé dől(eszi a gumit) de a jobb hátsó egyenesen áll, nem is nyikorog. Lehet más az okozója, vagy ez is hídcserés lesz ?

francecoupe Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55219

Nekem még nem, de ismerősömnek volt már a xsaráján 16-os felni. Érezni a nagyobb méretet, nem kicsit, ezzel a futómű is így lehet. Pláne ezeken a jó magyar utakon. Nem hiába írják sok helyen, hogy ide inkább kisebb átmérőjű széles kerekek valók.

Rázópadon néztétek? Motortartóbak hibája váltáskor, gázadáskor-elvételkor adja inkább elő magát. Esetleg még lehet torony szilent.

 

Előzmény: Törölt nick (55218)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55218

Köszi a választ! Csak azért kérdeztem mert most tettem fel próba képpen a 16" (205/45) felniket, 7" szélesek amúgy és 15mm nyomtávszélesítőkkel van feltéve, mert ET25-ös. És ezek nehezebbek is mint a gyári és majd fél literrel mintha többet enne az autó... Továbbá nagyon rossz úton fura hangokat hallok elölről, mintha a futómű lenne, de a szilenteket meg mindent átnézve ott minden jó...épp műszakira néztem át az autót. Bár a hátsó motortartó bakom mintha a végét járná....lehet az szar és felerősíti a hangot rossz úton?

Előzmény: francecoupe (55216)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55217

Zárat látni kéne mi a probléma.

Műszercsoportnál vissza kell állítani a mutatókat alap helyzetbe, ehhez ki kell szedni.

Lefulladás okozója az alapjárati motor elkoszolódása miatt lehet. Lehet próbálkozni egy féktisztítós tisztítással, ha nem javul, csere.

Előzmény: mcsontos (55214)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55216

6.5Jx15" ET18 10mm-es távtartókkal és 195/50 gumikkal

Előzmény: Törölt nick (55213)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55215

Gyárilag megvannak a csavarok helyei a csomiajtón, csak ki kell fúrni. Emlékeim szerint kis csavarfejnyi pontokkal van megjelölve, mintha ponthegesztés nyomai lennének.

Előzmény: Kicsi830809 (55212)
mcsontos Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55214

Sziasztok!
Itt a tavasz, és ezzel pár probléma is jött a kis xsarához ('98., 1.4sx 5d)
-A csomagtér-ajtó zárja egyszercsak megadta magát, korábban is rapszodikusan zárta a központi zár, egyszer aztán beragadt, majd erőszakosabb felnyitás után lecsukni nem lehet, széteshetett? mennyire nehezen abszolválható a csere? vagy esetleg gyógyítható maga a zárszerkezet. A -szintén rapszodikus- elsőajtó-kilincsek után gondoltam, hogy ez is "hagyomásos baja" lehet. 
Műszaki tudásom kb. a bicikli/simson-szerelésig ér el :D
-talán akksicsere alkalmakor történt, hogy a sebesség/ford.szám mérő átlendült holtponton túlra, és most a normál esetben bal oldalt alátámasztó kis pöcökben akad fenn-alulról. egyelőre el vagyok nélkülük is, de ha nem egetverő a javítása, nem bánnám, ha működne
-a harmadik, műszakibb jellegű probléma pedig, hogy időnként annyira leesik a fordulat -pl. kanyar előtt ha visszaváltok kettesbe- hogy leáll a motor (kormány/fékszervó is, plusz a visszajelző lámpák is kigyulladnak), de egy kisebb gázfröccsre ránt egy picit, megint megy a motor, mintha mi sem történt volna. na ez is van, hogy egy menetben többször, van, hogy hetekig egyszer sem. ehhez nincs ötletem.

köszönöm szépen az esetleges válaszokat, tapasztalat-megosztásokat, élményeket, stb.. :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55213

Mi a kerekek pontos merete?

Előzmény: francecoupe (55204)
Kicsi830809 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55212

De akkor miért olyan helyen vannak a bolhák, ahol nem látni, hogy lenne felfogatás, és a szélénél nem csavaroknak kellene fogniuk?gy abba kéne bele csavarni csavart???? ( Hát a suzukira könnyebb volt szárnyat tenni :(  )

Előzmény: francecoupe (55211)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55211

Igen. Ez egy gyári xsara szárny :)

Előzmény: Kicsi830809 (55210)
Kicsi830809 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55210

Valaki látott már ilyen szárny felfogatást? 

francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55209

Bár sok xsara-t látni majdnem ilyen első magassággal, gondolom a rugó fáradás okán.

Előzmény: francecoupe (55206)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55208

:D Igen! Tudod fontos a sorrend, hogy mi kerül be ill. elő a fészerből.

Előzmény: rudiapus (55207)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55207

Látom azért a hólapát még készenlétben van.  :D

Előzmény: francecoupe (55204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!