Nekem is ez volt a problémám az alapjárattal. Minden apróságot kicseréltetett velem a szerelő ( gyertyától az alapjárati motoron keresztül vagy 5 féle alkatrészt ) annak ellenére, hogy a 2-es hengerem jelzett zavarokat néha. Vetetett velem egy trafósort az Unix-tól, ehhez a típushoz gyártották állítólag. Mivel így sem lett jó, motorvezérlőre gyanakodott. Nehezen találtam egy specialistát, aki 3 perc alatt megmondta, hogy nem belevaló a trafó. Kicserélte, azóta nincs gond. Egyébként próbáld kitisztítani amit lehet.
Felújították. Már lassan 1,5 éve volt, a konkrét összeg hiányában nekem valami 60 e Ft környéke rémlik. Kértem nézzék már meg pluszban a két hátsó csapágyat, mert valami morog, és a két első már cserélve lett. Szóltak bontás után, hogy nézem meg mindkettő cserés. Beszéltünk a cseréjéről, ők is mondtak rá árat, meg én is megérdeklődtem. Mikor megmondtam mit és mennyiért kapok, azt mondták, az nagyon jó ár, vegyem meg ott, ne náluk. Ha kell hozzam, úgyis berakják. Szerintem rendben vannak, sokszor láb alatt voltam (gondolom), de végignézhettem a folyamatot.
Nekem még nem, de ismerősömnek volt már a xsaráján 16-os felni. Érezni a nagyobb méretet, nem kicsit, ezzel a futómű is így lehet. Pláne ezeken a jó magyar utakon. Nem hiába írják sok helyen, hogy ide inkább kisebb átmérőjű széles kerekek valók.
Rázópadon néztétek? Motortartóbak hibája váltáskor, gázadáskor-elvételkor adja inkább elő magát. Esetleg még lehet torony szilent.
Köszi a választ! Csak azért kérdeztem mert most tettem fel próba képpen a 16" (205/45) felniket, 7" szélesek amúgy és 15mm nyomtávszélesítőkkel van feltéve, mert ET25-ös. És ezek nehezebbek is mint a gyári és majd fél literrel mintha többet enne az autó... Továbbá nagyon rossz úton fura hangokat hallok elölről, mintha a futómű lenne, de a szilenteket meg mindent átnézve ott minden jó...épp műszakira néztem át az autót. Bár a hátsó motortartó bakom mintha a végét járná....lehet az szar és felerősíti a hangot rossz úton?
Gyárilag megvannak a csavarok helyei a csomiajtón, csak ki kell fúrni. Emlékeim szerint kis csavarfejnyi pontokkal van megjelölve, mintha ponthegesztés nyomai lennének.
Sziasztok! Itt a tavasz, és ezzel pár probléma is jött a kis xsarához ('98., 1.4sx 5d) -A csomagtér-ajtó zárja egyszercsak megadta magát, korábban is rapszodikusan zárta a központi zár, egyszer aztán beragadt, majd erőszakosabb felnyitás után lecsukni nem lehet, széteshetett? mennyire nehezen abszolválható a csere? vagy esetleg gyógyítható maga a zárszerkezet. A -szintén rapszodikus- elsőajtó-kilincsek után gondoltam, hogy ez is "hagyomásos baja" lehet. Műszaki tudásom kb. a bicikli/simson-szerelésig ér el :D -talán akksicsere alkalmakor történt, hogy a sebesség/ford.szám mérő átlendült holtponton túlra, és most a normál esetben bal oldalt alátámasztó kis pöcökben akad fenn-alulról. egyelőre el vagyok nélkülük is, de ha nem egetverő a javítása, nem bánnám, ha működne -a harmadik, műszakibb jellegű probléma pedig, hogy időnként annyira leesik a fordulat -pl. kanyar előtt ha visszaváltok kettesbe- hogy leáll a motor (kormány/fékszervó is, plusz a visszajelző lámpák is kigyulladnak), de egy kisebb gázfröccsre ránt egy picit, megint megy a motor, mintha mi sem történt volna. na ez is van, hogy egy menetben többször, van, hogy hetekig egyszer sem. ehhez nincs ötletem.
köszönöm szépen az esetleges válaszokat, tapasztalat-megosztásokat, élményeket, stb.. :)
De akkor miért olyan helyen vannak a bolhák, ahol nem látni, hogy lenne felfogatás, és a szélénél nem csavaroknak kellene fogniuk?gy abba kéne bele csavarni csavart???? ( Hát a suzukira könnyebb volt szárnyat tenni :( )