nekem nem a fogyasztás a lényeg, az annyi, amennyi. ha majd olyan kell ami 5litert eszik akkor veszek egy 1.9 tdi-t és csempészett gázolajjal megyek (egy darabig) és akkor olcsón autózok... viccet félretéve, a családban van egy fiatalabb 1.6 8v bora, az 1.5-2 literrel eszik többet sárikánál. nekem ez elég jó pont. és ez nem fogyasztásmutyi :)
viszont a motor alapjáraton néha meg-megrázza a bódét és ez idegesít. ilyenkor a fordulatszám mérőn is látszik, hogy picit ingadozik. pillangószelep, egr, felső-holtpont jeladó tisztítása után kevesebbszer, de jelentkezik. elsősorban ennek szeretnék véget vetni. neked milyen motor van a gépben? egy képet tudnál küldeni?
nem szeretnék kertislaggal nekimenni a dolognak :)) köszi
A félreértések elkerülése végett, szerintem a fogyasztáscsökkenés lesz a legkevésbé számottevő hatása...
(Persze ha bele gondolunk, pl a vízpára-olajgőz amit felfog, normál esetben megy be az égéstérbe! És az kell a tökéletes égéshez? Javítja? NEM! Tehát szerintem csökkentenie kell a fogyit, még ha nem mérhető mennyiségben is teszi!)
De ha egy autó szívótorka környékén jelentkeznek az említett "trutyik", akár kevesebb akár több, szerintem indokolt a szűrő hatása!
Én folyamatosan ingadozó alapjárattal küzdöttem.
Aztán jött később a "nem indulok elsőre"...
Ezután az "alapjáraton leállok"...
Megpucoltam mindent ami retkes volt, és beépítettem a szűrőt. Azóta "min 5 éve" TÜNETMENTES a verda.
Ehhez a fogyasztáscsökkentőhöz fűztem a legvérmesebb reményeket. Mi működne, ha nem ez? Semmi titokzatos halandzsa, érthető működési elv, jó referenciák. Legalábbis Ákos honlapján van egy csomó lelkes hozzászólás, még Vomit jobbkormányos Ladáján is érezhető javulást[...] Bővebben!Tovább »
Ehhez a fogyasztáscsökkentőhöz fűztem a legvérmesebb reményeket. Mi működne, ha nem ez? Semmi titokzatos halandzsa, érthető működési elv, jó referenciák. Legalábbis Ákos honlapján van egy csomó lelkes hozzászólás, még Vomit jobbkormányos Ladáján is érezhető javulást[...] Bővebben!Tovább »
Nekem 195/60R15 volt a II-esen, mikor vettem. Nem ért bele sehol a kasztniba és komfortos is volt. Kanyarstab nem volt rossz, de persze nem is volt vészes. És szintén olcsó.
osztom a véleményt, a nyári nekem michelin 185/60 r15. körforgalomban, visszafordító kanyarban ha tempósabban érkezem akkor nyúlik, ez igaz. viszont a 195/50-nél sokkal sokkal komfortosabb. ennél peresebb sosem lesz az autómon ezekre a jó debreceni utakra :) így is megint kotyog az egyik stab pálca. kösz kósa
viszont, 195/65 volt az egyik cimborám 2-es xsaraján és kanyarban beleért a dobba...
Sziasztok. Xara II. 2001 2.0HDi 66kw tulaj vagyok. Alkalmam volt hibakódot olvasni/törölni. Többszöri törlés után is a következő hibakódok visszaíródtak. Engine menüben: P0530 refrigerant pressure signal P0110 intake air temperature signal Airbag menü p1041 Fault: ECU configuratio not correct P1805 p1806 Front (right and left) pretensioner open circuit P1863 of the general LED open circuit
Valaki segítene mit jelentenek és hogyan orvosolható? Elindulnék egy hosszab útra, és amúgy semmi észrevehető gondja nincs az autónak. Nagyon köszönöm.
Egy kérdésem lenne aki már váltott gumiméretet azokhoz. Ha átváltok 195/65 R15-re ami olcsóbb, azzal hogy viselkedik az autó. Az 55-ről 65-re váltás miatt nem lesz-e komfortosabb?
Szereltem be én is ilyen szűrőt, és ide minden lecsapódik a szűrőbe ami nem az égéstérbe való! Pl víz, olajpára. Főleg télen kerül bele, többnyire víz!
Ezek nem éppen kedveznek az égésnek. Így az alapjáratnak sem! Egy próbát megér!
A fordulatszámmérőt meg tudod oldani egyszerűen: motor felpörget leszabályzásig, ekkor visszafele elindul a mutató. Persze nem hideg motorral...
Namost a sebességnél nem tudom működne-e, de kizártnak tartom hogy ki tudnád akasztani a végsebességet! :))))))))))) Meg nem lenne előnyös ennyivel menni... :P
Mondjuk neki sikerült a sebességet is kiakasztani:
Nekem is ez volt a problémám az alapjárattal. Minden apróságot kicseréltetett velem a szerelő ( gyertyától az alapjárati motoron keresztül vagy 5 féle alkatrészt ) annak ellenére, hogy a 2-es hengerem jelzett zavarokat néha. Vetetett velem egy trafósort az Unix-tól, ehhez a típushoz gyártották állítólag. Mivel így sem lett jó, motorvezérlőre gyanakodott. Nehezen találtam egy specialistát, aki 3 perc alatt megmondta, hogy nem belevaló a trafó. Kicserélte, azóta nincs gond. Egyébként próbáld kitisztítani amit lehet.