Eddig az ilyen vatera levelezést mindig besúgásnak vettem,na most fordult velem a világ 360-fokos körben,támogatok minden ilyen levelezést-sőtttt,én is irok pár levelet!!!!!
Én az ilyenektől kapok semlegest, amit nem töröltetek, el lehet olvasni, mert őket minősíti. Negát nem mer adni a köcs@g, mert azt érzi, hogy töröltetném.
Ugyanis megy minden levelem a vaterának is, amint érzem, hogy problémás a vevő.
Sky! Értelek! De az nyom negát, aki még nem is próbál hivni-irni,sőttttt bújkál előllem?? A felháborodott jófrancot neki,és még finom voltam...áááááááá
Na basssszus! Ilyen nincs még a mesében sem-----151-szeres eladó vagyok,és indok nélkül,aki nem jelentkezett,és nem értem el sohasem 3-hét alatt,az nyomott egy negativot nekem /lásd alább/.......hihetetlen! Kapcsolatba sem lépett velem soha,holott én naponta hivtam,és irtam neki--vannak még állatok!!!!!
Hidd el, van annyi tapasztalatom már, és megéltem ilyet is olyat is.
A "bánj úgy a másikkal, ahogy szeretnéd, ha veled bánnának"az ismerősökre, barátokra, munkatársakra igaz, de az üzleti életben nincs haver és barát. Itt kőkemény diktátumok vannak, és kiszámíthatatlan, ismeretlen akár rosszakaratú, akár szórakozott, akár alul iskolázott, szövegértelmezési gondokkal küzdő, vagy egyszerűen gyerek "partnerek". Szerencsére nem sokan vannak, hamar kiszóródnak, de beléjük lehet futni.
Volt aki tényleg kórházba került, volt, aki csak szórakozott, volt aki figyelmetlen volt, stb, stb...
Mindenre van megoldás, de ha ragaszkodsz az általad felállított és a vatera szabályzatával támogatott elvekhez, akkor nagyot nem hibázol.
Köszi a tanácsokat Sky!!! Naponta nyomatok neki:)) Csak tudod mindig is ellene voltam a negativoknak,mert akkor hivjon fel,és mondja azt,hogy nem ér a nevem,nem kell a termék,és kifizetem a jutalékot,és nyomjunk pozitivot egymásnak-igy gerinces asszem! Deeeee aki lapit és bujkál az lassan szinte kéri a negativot,már lassan belátom:)
Ahogy a kolléga írta. Mivel nem tudsz vele kapcsolatot teremteni, az értelmes várakozási idő lejárt, a levélmásolatok a vaterának elküldve, ez után ha jelentkezik, hogy Ő utalt, és .....
Akkor ezt neki kell bizonyítani. Ha Te állítod (bizonyítod a kivonat másolattal), hogy nincs a bankszámládon a pénz, akkor nyert ügyed van.
Természetesen, ha jelentkezik, fenntartja a vételi szándékát, és "bűnbocsánatot" kér, akkor az értékelésen még mindig lehet változtatni.
De jelenleg egy nyomorult "vateraszédelgő" képét nyújtja.
Ha nem játszod végig a folyamatot keményen, akkor még te is kaphatsz negatívot tőle a végén.
Hogy mi van akkor? Igazolja! Aztán reklamáljon a bankjánál! Te meg majd küldöd, ha megjött a pénz. De ne aggódj ilyeneken egyelőre, hisz még a kapcsolatfelvétel sem történt meg. Lehet, hogy meggondolta magát és lapít. Vagy felelőtlen volt és egyelőre nincs rá pénze, de ciki bevallania, így húzza az időt. Vagy egyéb...
Köszönöm a segitségeteket! Most irtam meg neki a harmadik levelemet,ha nem jelentkezik akkor legnagyobb sajnálatomra csak negativot tudok neki adni,biztos nem fog neki tetszeni,mivel még csak 1-vásárlása volt a vaterán,de mivel nem akarok neki rosszat, igy még várakozok! Francért vásárol, ha igy viselkedik,irgum-burgum:))) Apropó-mi van akkor ha ő meg azt mondja, hogy elküldte a pénzt,mert azt ir amit akar!!!
A Vaterától kaptál egy levelet az aukció befejezését követően. Abban le van írva amúgy, mi is a teendő:
"Egy utolsó felszólítást küldjön az illetőnek a termék adásvételével kapcsolatban és küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a címzettnek is említse meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy az üzenet kiküldésre került a partnernek."
Minden levelet, amit írsz a vevőnek, másolatban küldj el a biztonsag@vatera.com címre.
Utána ha bevágtad neki a negát, akkor a vaterának tudod egyszerűen bizonyítani, hogy Te megtettél mindent. De ehhez minden levél másolata landoljon a vateránál, amikben leírhatod, hogy ezen és ezen a telefonszámon előfizető nem vette fel, a meghatározott idő lejárt, a nega a vevőnek kijár. Ha bosszú negát ad akkor máris védve vagy.
Kösz boxer! Tegnap délután lépett be utoljára a vaterára,csak vevői státuszban van,nem eladóiban,igy nem tudok neki irni sajnos! Egyébként ha a személyes menümbe belépek,ott hol kellene a vatera felé jeleznem a gondomat,és milyen módon,még ha ebben segitenél pliz!!!
Nézd meg, hogy belépett-e a vevő a Vaterára mostanában! Ha igen, nézd meg, van-e feltöltve eladó áruja! Ha van, valamelyiknél küldj neki egy levelet, amiben megkéred, hogy rendezze mielőbb tartozását! Ha így nem tudsz neki üzenni, akkor előbb írd meg az esetet a Vaterának! Ha továbbra sincs reagálás, akkor egy hét múlva vágd be neki a negát, ahogy érdemli!
Ha a vásárlás óta még nem járt a Vaterán, akkor még próbálkozz a levelekkel esetleg. Naponta küldd el ugyanazt a felszólító levelet! Hátha csak akadályoztatva van. Pl kórházba került, stb és most kisebb gondja is nagyobb annál, minthogy a Vaterával foglalkozzon.
Igazából nincs konkrét recept ilyen esetre, ami biztos eredményt hoz. A lényeg, hogy jelezd a Vatera felé is, aztán a többi a türelmedre van bízva!
Tanácsot kérek! Eladtam egy árút már több mint 2-hete a vaterán,már értékelni kellene az üzletet,de a vevő nem válaszol a leveleimre,telefonja folyamatosan ki van kapcsolva! Mit tegyek,mert negativot nem akarok neki nyomni,mert akkor nekem is visszanyomja,meddig várjak,mit tegyek ilyen esetben?????????
No. Úgy értem az azonnalt, hogy képesek behajtócégekig elmenni ekkora összegekkel. Holott tudják, ha szükség van a szolgáltatásukra, úgyis befizeti a felhasználó. Így viszont megkapják ezt a kis összeget és eszem ágában sem lesz többet náluk vásárolni...
A problémám pedig nem az, hogy követelnek. Mert mégiscsak szolgáltatnak. Hanem a módja. Azt hogy két részletbe küldik az egy tartozásom, így megduplázva a behajtó cég adminisztrativ költségeit. Semmi előnyük nem származik belőle, én viszont kiadhatok a semmiért még 3000 Ft-ot. Ezt tartom furcsának...
Ponosan nem írod le hogy áll az ügy, de szerintem a vatera eladta a behajtó cégnek a tartozást, ilynekor már csak azok fogadják el a pénzt.
... több felszólítást küldtek....
De nem. Nekik azonnal kell a 2000 Ft-om
Talán még sem azonnal kérték a pénzt, hanem volt előzmény. :-(
Az egyik kollégám ugyanígy járt mint te. Nem fizetett, elfelejtette, letojta, a fene tudja, de neki is megjelent a behajtó cég.
Abban érzem az eltérést, hogy Ő annyit mondott rá: Nem fizettem, az én hibám,, igazuk van. Befizette, és tanult az esetből, ha kiszámláznak valamit, akkor azért Ő tartozik felelősséggel, hogy befizetésre kerüljön, keresni kell az alkalmat, a lehetőséget, csekket kérni, stb, stb.
Jó ez furán hangzott. Jogos. De az összeget úgyis befizettem volna, hiszen csak így tudok eladni, vagy venni... De nem. Nekik azonnal kell a 2000 Ft-om... Ezért képesek behajtókat küldeni. Egyszerűen vicc és nonszensz. Főleg az a része, hogy két részben küldték el (holott felszólításokban mindig egyként volt kezelve...), így kétszeres adminisztrációs költséget kell fizetnem. Okosok. Így most nyertek 2600 Ft-ot, de többet feléjük sem nézek (eddig kb 8-10-et hagytam náluk évente. Nagyszerű üzletpolitika, gratulálok)
Amúgy szerintetek, ha másik részletről még nem kaptam csekket a behajtótól és befizetem a sima összeget a vaterára, akkor is fel fogják számolni az adminisztrációs költségeket?
Vaterás számlám kemény 2640 Ft-ra rúgott. Melyről értesítettek is párszor. Nem igazán foglalkoztam vele, mondván, majd küldenek csekket és befizetem.
Tegnap meg is jött a csekk a behajtócégtől miszerint 3316 Ft-ot kell fizetnem. Meg is tettem, el is utaltam. Viszont tüzetesebben átnézve a számlát megláttam egy érdekes dolgot.
Miszerint: Tőketartozás: 900 Ft Késedelmi kama: 16 Ft Adminisztrációs költség: 2400 Ft :O
Eszerint a 2640 Ft-os tartozát két részben küldték el a behajtoiknak, így gondolom az adminisztrációs költségek is megduplázódnak. Normális dolog ez? Nem értem a logikát. Mindenesetre ha jön egy csekk nagyon komolyan megfontolom a jogi lépéseket, mert ez nonszensz. Két részre szedni egy ilyen nevetségesen alacsony tartozást, majd uzsorakamatjelleggel behajtatni azt 2009-ben...
Nem hiszem, hogy több szót érdemelsz ezzel a típusú megnyilvánulásoddal.
Megértem, hogy nem tetszik, de ezt el lehet mondani, le lehet írni másként. A szóhasználatod azt vetíti előre, hogy te ilyen műfajban nagyon otthon lehetsz.
Szerinted milyen eszközök állnak rendelkezésére a vaterának, hogy ezeket, akik kimondottan csalási szándékkal regisztrálnak, kivédje?
Még ha a regisztrációt meg is szigorítják, itt sok tényező fut össze, amire már nincs "energiája" egyetlen cégnek sem.
Példa:
Új regisztráció, 2 napos. Feltesz egy csomó árut, ami drága, kurrens, és ár alatt adja jóval. Személyes átvétel nincs, nem egyezik bele, csak utalást, vagy utánvétet fogad el. Mivel egyszerre járnak le az aukciók, az emberek egyszerre kezdenek utalgatni, mire kiderül a turpisság, már 10-100 ember utalt. A vatera csak akkor kezd foglalkozni az üggyel, amikor az első pár feljelentés megérkezik. Valahol itt jönnek képbe az önkéntes "besúgók", akik már az elején tudják "jelezni", hogy csaló van a láthatáron.
Ez nekem mint átlag felhasználónak jó, függetlenül mit gondolok róla.
Én rendszeresen felmegyek, megnézem kinek a szűrét kellene kitenni, és akire panasz van, azt én is a személyes tiltólistámra teszem. Nincs időm "besúgni". Ahhoz ugyanis keresgélni kell, ami sok idő.
De jó tájékozódni. Egy csomó sötét alakot kivédhetek így.
Nem csak azokkal van a baj, akik csak és kizárólag csalásért regisztrálnak, hanem azokat is kerülöm így, akik csak szórakozásból licitálgatnak.