Sziasztok! Vennénk egy 407 kombit amiben van nagy navi de nem magyar. Lehet ezt frissíteni vagy telepíteni elérhető áron?
A másik, fontosabb kérdés: automata az autó ( 2008-as forgalomba helyezés, de 2007 gyártású) 6 sebességes, és HDI 2.0. Mire kell figyelni ezeknél? Az autó szépen váltogat, de amikor megáll, parkoláskor kb 1-2 km/h-val gurulva mintha lenne kis rázkódás. Nem én vezettem még, csak éreztem. Nem tudom ez a fék vagy váltó lehet-e, de mintha régebben olvastam volna hogy a váltó elromlásának egyik előjele a kis sebességnél való rezonálás. Nem tudom ezen mit értettek. Holnap fogom kipróbálni, tesztelni az autót, szeretném megvenni. Tud valaki tapasztalatot ilyesmiről S.O.S.-ben?
Űdv mindenkinek van egy 1.6 hdi bontott motorom eladó egy dugattyu eltört benne 7000 km ezelőtt lett bele új lánc,feszítő és a két vezérmű tengely cserélve,sajnos most következett be az h tönkrement a motor,igy akár darabokban is ami még érték rajta.teknő,olajpumpa szelepfedél stb.érdeklődni nagypal88@citromail.hu
Ha a csavarok ki vannak szedve és az ajtokilincs körüli műanyag dekli (ami ugye nem a bal also sarokba van :))) akkor lényegében csak pantetek fogják amik könnyen törnek,mivel masszívan húzni, feszíteni kell. Talán az egyik el van deformálódva és nem ül be a helyére és ezértvan ott hézag. Volt yt n egy egész jó video ahol az emberkénk leszedi a kárpitot, majd előkeresem :)
Koszi mindenkinek....Rendeltem egy uj oninditot.....igy minden gond megoldodik....szerelo azt mondta kuka mert nem huz mindig be...72euro volt....nem valeo de 12honap garival....koszonom
Nekem mikor csak kattogott az önindító, akkor tél volt és hideg. Szóval a kérdés az, hogy az akksi jó? Tud olyat, hogy ha nagyon alacsony már benne a feszültség, akkor ő azt érzékeli és nem tekeri az önindítót, mert hát felesleges..
Én úgy szoktam csinálni, hogy amikor a helyén van az indítómotor, a vékony szálat (amit a BSM vagy a gyújtáskapcsoló kapcsol) lekötöm, leszigetelem és (a váltó üresben legyen) egy vastag kábellel direkt adok áramot az akksiról a behúzótekercs kapcsoló száljára.
Természetesen nincs gyújtáson ilyenkor a gyújtáskapcsoló.
Ha szépen tekeri a motort az indító, akkor azzal minden rendben és ilyenkor egyben le is van tesztelve a tápkábel, aksisaru, testelés is.
Ilyenkor lehet tovább menni a gyújtáskapcsoló / BSM vonalon.
A BSM pedig - mondjuk egyszerűbben így - egy relé egység. A BSI ezen keresztül vezérli ki a különböző kisebb-nagyobb áramfelvételű egységeket és jellemzően a motortérben van. Van aki kinti biztitáblának is hívhatja.
Azt, hogy a tiednél ezen keresztül kapcsolja-e az indítómotort vagy kapcsolási rajzon lehet megnézni vagy valaki elmondja, aki fejből tudja. (vagy lehet kábeleket követgetni, csak az elég macera lehet.)
Szia.....koszi a gyors segitseget..... kezi 6os valtos......s mi az a BSM? Illetve terheles alatt kiprobalni azt irod,vissza a helyere s ugy adni egy plusszt neki s akkor kiderul hogy az onindito vagy valoban a tapkabel a rossz-e? Esetleg az a szamomra ismeretlen BSM a ludas......megprobalom terheles alatt....
Ha kint működik, akkor nem hiszem, hogy a behúzótekercs a rossz, bár kiszerelve is terhelve illik próbálni.
Lehet még tápkábel hiba vagy ahogy mondod, a "gyújtáskapcsoló" is. Ez utóbbi azért idézőjelben, mert fejből nem tudom pontosan, de lehet, hogy ezen már a BSM-en keresztül van kapcsolva az indítómotor, nem közvetlenül a gyújtáskapcsolóról. Ez utóbbi esetben valószínűleg a BSM a ludas.
Sziasztok....segitseget szeretnek kerni......adott peugeot 407 sw 2.0HDI 135le elso gazdis 2006os...gondom a kovetkezo.....onindito nem indit csak kattan.......leszereltuk aksira kotve teker behuz vagy hogy kell mondani.......viszont mikor visszaszereltuk ismet csak kattan ahogy a gyujtast raadom...6szor leszedtuk,ha nincs ugymond a helyen hanem csak magaban van akkor tokeletessen mukodik.....esetlegessen kabel vagy talan gyujtaskapcsolo hibara gyanakszom,mivel csak a helyen nem szuperal......vagy ez lehet az a bizonyos bendix hiba???? Koszonom elotlre is....
űdv mindenkinek,na valaki járt már ugy,hogy a szelep fedél alól rittyegő cvsattogó hang jön ki,mindha űres fazekat űtnél kalapácsal.kb 10000 ret mentem amióta lett cserélve bűtykös tengely és lánc és feszítő.normálisan ment leálítottam és mikor ujra indultam előjött a rittyegés csattogás és fűstöl alapjáraton is.ijesztő mulacság.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 2.0hdi RHR motorkód 136le, hengerfej csere után és 1db porlasztó cseréje után az autó beindul de fél perc járás után leáll a porlasztók résolajcsöveiben meg nő a nyomás és ledobja magáról. Szerelőm csak vakarja a fejét. Porlasztókat bemértük jók. Van esetleg a visszamenő ágon valamilyen szelep a tank előtt? Esetleg van valakinek egy ábrája a Siemens üzemanyag rendszerről? Köszi
Sziasztok. Mekkora méretű akkumlátor megy a Peugeot 407 coupe 2.7-esbe? (Sok oldalon 278x175x190mm-ert ír.) Akksi a csomagtartóban a bal oldalon van...
Űdv ma kicseréltem sikeresen a 6 db gyertyát normális h a felső 3 normál volt az alsó 3 az kormos is meg olajos is,bosch tű gyertya lett beletéve 1 pólusu,viszont ami benne volt sima 2 pólusu gyertya vol,nem tű gyertya.