Keresés

Részletes keresés

ITYU07 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3232

Hello!

2-3 hónap?

Addig nem tudunk várni!

Hát alszik ez az István?

Minden Jót! :-)

Előzmény: atikertesz (3229)
csepelfan Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3231
Nincs. Az anyagi helyzetemet elnézve nem is lesz mostanában.:) Remélem nincs harag.:-)
Előzmény: atikertesz (3227)
motorost1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3230

Neked az a szerencséd,hogy engem ismersz :))

Annak meg örülj,hogy még a szekrénybe van nem pedig a kukába.

Ha így haladsz a gyüjtögetéssel és mindent hazahordol még más is kerülhet kukába.

De jó lett volna az a pumpa,le kell jutnom arra a telepre.

Előzmény: csep-el (3224)
atikertesz Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3229
Köszi! Két-három hónap és remélem közszemlére tehetem az elkészült D-Csepeleket!
Előzmény: csep-el (3228)
csep-el Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3228
A srácot ismerem személyesen,vagyis a testvérét,szerintem is jó vétel volt.Láttam a motorokat a nyáron a szememmel,nem egy elveszett dolog!Sok sikert hozzá!
Előzmény: atikertesz (3226)
atikertesz Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3227
Van 250-es Csepeled?
Előzmény: csepelfan (3223)
atikertesz Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3226
Egy barátommal közösen, akivel felújítjuk a motorjainkat. Maradt annyi alkatrész, hogyha hiányzik bármi, akkor sincs nagy gáz.
Előzmény: csep-el (3221)
motorost1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3225

A karambolos motorokra gondolsz?

Igen a hátsó bakteló felfogatás elé van beütve a szám.De törésnek javításnak nyoma sincs.

Előzmény: Nyulasmotoros (3206)
csep-el Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3224

De jó neked!Még szerencse,hogy én is ismerem!De amit csinált,még mindig a szekrénybe van!Esetleg én fujhatok a kipuffokba!

Előzmény: motorost1 (3222)
csepelfan Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3223
Hello!
Látom te vetted meg, sok sikert a felújításhoz! Függetlenül attól, hogy kié, az én véleményem az, hogy az ára nagyon sok volt az állapotához képest. És hangsúlyozom, nem a rozsda rémisztő számomra, mindenki arra költ, amire akar.
Előzmény: atikertesz (3216)
motorost1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3222

Igen,de azt még nem szedem szét egyenlőre. Ez a burkolat csak a kezembe került,és gyorsan hozzácsaptam a galvánozni való dolgokhoz.Egy jó ismerősöm intézi a galvánozást-krómozást és nem kerül pénzbe. Akkor meg mért ne.

Van egy 6/2-es DANUVIÁM szürkeforgalmis.

Előzmény: Fricc 58/1 (3205)
csep-el Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3221
A miskolci 3-at is te vetted meg?
Előzmény: csep-el (3220)
csep-el Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3220
Köszönöm!Reggel meg is mérem!Szerintem állat az a motor,és kész!
Előzmény: atikertesz (3218)
motorost1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3219
Azon a részen nincsen ilyen gyűrű. Csak a lábtartónak a helyén van.
Előzmény: petrol pet (3202)
atikertesz Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3218
A tök átmérője 125 mm, magassága 80 mm.
Előzmény: csep-el (3217)
csep-el Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3217

Helló!

Gratula a motorhoz!!!!

Megmérnéd nekem az SHB ,elsőlámpa átmérőjét?Szereztem valami hasonlót.Köszi!

Előzmény: atikertesz (3216)
atikertesz Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3216
Fejts ki bővebben!
Előzmény: csepelfan (3184)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3215
Ja, kihagytam, hogy téged én is szopattalak volna a helyükben;))))
Előzmény: frundsberg (3211)
repepe Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3214

Ezekszerint marad az OT-s rendszám, nincs más esély?

 

Mindegy, mindenesetre nekiállok a járgánynak.

 

További kérdések :

 

2,75-ös gumival átmegy a veterán vizsgán? Tudom, hogy 2,50-es a gyári méret de nekem személyszerint a magasabb gumival jobban tetszik és tán még komfortosabb is lesz az utazás. Az Ocskay -féle kék könyvben láttam egy lemezvillást 3,50-es gumival, na nem volt gyenge.

Vagy tegyek le róla mert ez szentségtörés?

 

Milyen gyártmányú, az eredetihez hasonló gumit érdemes venni rá?

 

Új Küllőt, illetve végszükség esetén új felnit hol lehet venni hozzá?

 

Old-Motorsnál nem láttam csepelhez a keresett alkatrészeket.

 

 

Előzmény: frundsberg (3211)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3213
Ne riogass, vazze, különben bedaráltatom a Dancsijaimat:)
Előzmény: frundsberg (3211)
Nyulasmotoros Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3212
Egy alátét van felhegesztve, mert az állvány tengelye elnyalta a furat szélét..szerintem.
Előzmény: petrol pet (3202)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3211
A Központi adatnyilvántartóban pont ugyanannyit fogsz szopni mint az okmányirodában. ráadásul örülj ha fél éve alatt előkotorják a motorod papírjait. Én annó 2000körül egy 125/T nél próbáltam ezt végigjátszani, nem sikerült.
Előzmény: Fricc 58/1 (3209)
csepelfan Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3210
Nincs toldás és erősítés gyárilag!
Előzmény: petrol pet (3202)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3209
Üdv a "klubban"! Az ocsmányirodával ne foglalkozz és főleg ne húzd fel magad rajtuk. A MÉH-es megoldást én is városi legendának érzem, de január tájékán fogok próbálkozni a dologgal. A lényeg a MÉH-es számla, feltüntetve rajta, hogy az X kiló vegyesfémhulladék tartalma a X/XX XXXX számú váz és az X/XX XXXX számú blokk. Ezután - én úgy hallottam nem kell közjegyző - két tanú előtt nyilatkozol, hogy ezeket a cuccokat a számlán szereplő MÉH-ben ekkor és ekkor vásároltad, magyarul törvényesen került a tulajdonodba. Ezt a két papírt egy kérelemmel felküldöd a gépjármű adatnyilvántartóba, hogy igazolást szeretnél, amivel ehhez a vashoz forgalmit kérhetsz. Valami pénzt is kérnek ezért, de erről majd tájékoztatnak. Amikor mindez megvan, onnantól csak a sima forgalombahelyezést tudom, mert a minősítést kutyafingnak tartom. Hozzátenném, hogy még nem mentem végig ezen a procedúrán, úgyhogy várom a kedves olvtársak építő jellegű hozzászólásait...
Előzmény: repepe (3207)
frundsberg Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3208
Üdv! Működik a veteránminősítéses legalizálás, ha jár neked a Veterán újság akkor valamikor idén volt is erről egy összeállítás benne hogy merre hány lépés. Nézd meg a www.mavamsz.hu honlapot ott vannak időpontok meg egyéb infók az egész ügymenetről a múzeális minősítés menüpontben.
Előzmény: repepe (3207)
repepe Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3207

Kedves Mindenki,

 

Először is elnézést szeretnék kérni, hogy pár héttel ezelőtt csak úgy minden bemutatkozás nélkül " beleböfögtem" a témába.

 

Meg szeretném köszönni mindenkinek aki ide ír és létrehozta ezt a topic-ot, mert nagyon hasznos és végig olvasva az elejétől a végéig sok újdönságot tudhat meg a kezdő csepeles.

 

Magamről röviden: Vas-megyei származású vagyok, Budapesten dolgozok, menyasszonyom révén pedig Bács-Kiskun megyei érdekeltségem is van.

 

Szentimentálisan kötődöm Csepel -ekhez , föleg a D-Csepel típushoz.

 

Nagyapám szénakazlából előkerült D-csepeljén tanultam meg motorozni, egyszer szeretném restaurálni . Viszont mivel Kalocsán több időt töltök, oda is kellet egyet beszereznem így az első Csepel restaurálásomat ott fogom elvégezni.

 

Sikerült vásárolnom egy hiányos de nagyjából egyben levő D- Csepelt papírok nélkül Csepelforever -től a múlt héten, így még a típus is megyezik nagyapáméval.

 

Szóval amit eddig tudok a gépről:

 

Motor és Vázszám nem egyezik.

 

Motorszáma: 8 / 7 1381

Blokkpárosító száma: 71941 ez mindkét blokkoldalon stimmel

 

Vázszáma: 7 / 1 0339

 

( a szám alapján és a szám fellelési helye alapján is D-Csepel váz )

 

Rendszámai a váznyakban: OH-427         58 előtti

                                             KZ-82 48      58 utáni

 

 

Ami felettébb érdekelne, és ami kérdésem felmerült.

 

Mindenképpen belpiacosnak szeretném restaurálni, csak az eredetinek megfelelően, de az Ocskay féle "nagy kék" könyv bánatomra csak a Csepelen készült 125 -ös Csepeleket taglalja, a D-Csepelről hallgat. Próbáltam összeollózni az okosságokat innen a förumról de szetrintem az itt-ott elkapott leírások nem 100%-osak.

Szóval azt szeretném kérni, ha valakinek van egy jó összefogott leírása D-Csepelről az ne fogja vissza magát.

 

A másik lényeges kérdés a forgalomba helyezés:

 

 széttúrtam a netet, de semmi árdemlegeset nem leltem, ezért most megkérdezem tőletek, bocsánat ha unalmas lesz, mert már sokan kérdezték, de kielégítő választ nem kaptam.

 

Szóval hogyan, s mint lehet egy papírok nélküli nem egyező motor/vázszámú D-Csepelt lepapírozni.

Könnyítés kéépen amit eddig hallottam és senki nem cáfolta de nem is erősítette meg: MÉH telepes számla+Közjegyző által hitelesített kijelentés, hogy a motort nem loptam, igazolva aMÉH-es számlák által aztán veterán vizsga.

 

Eddig jó, de hol Veterán vizsgázzam le?

Mit tartalmazzon a közjegyző által hitelesített papír?

Hogy lesz ebből valóban forgalmi?

Tényleg működik ez így vagy csak urban legend az egész?

 

Csak hogy teljes legyen a kép felhívtam a szülőhelyemhez legközelebbi Vas-m-i Ocsmány Irodát ott elküldtek anyámba erősödni, hogy mi az a veterán vizsga, meg ők ilyenről még nem is hallottak, és kölünben is papítok nélkül nem lehet mert nekem igzolnom kell az összes tulajt VISSZAMENŐLEG, nem elég csak az utolsó, ha ugye lenne papír, stb....?????

 

Most csúnyát fogok írni:

 

OFF én eddig nagy naívan feltételeztem , hogy minden ocsmányitodában ugyanazt a szolgáltatást el kell hogytudjam érni, de hogy még meg is mondja, először azt, hogy sehogy se lehet forgalomba állítani, utána megy hogy még nem is hallott veterán minősítésről, akkor elszűll az agyam. Azért kapja a fizetését, hogy tudja mi a dolga és ismerje a jogszabályokat, rendelkezéseket.... sza meg.

Ez olyan minth az ügyvéd papírral de háttértudás nélkül akarná végezni a munkáját.

A versenyszférábn már rég kibszták voln, ha nem tudja mit kell csinálnia.

ON

 

Szóval sokat segítene, ha tudnátok nekem segíteni.

 

Köszönettel: Ódor Péter alias repepe

Nyulasmotoros Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3206
Üdv!
Ez a szám a bakteló hátsó felfogatás ELÉ van beütve, ugye? Mert ha igen akkor nemrég valószínűleg hamis következtetésre jutottam és hülyeséget szóltam hozzá..:)
Előzmény: motorost1 (3191)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3205
Hmmm... Szép lesz! A Danuvia telóburkolat saját Danuviára lesz?
Előzmény: motorost1 (3191)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 3204
Lényeg a megfontolt válasz... Nem kell elkapkodni:))
Előzmény: matrazoli55 (3200)
petrol pet Creative Commons License 2007.11.26 0 0 3203
Látod, nem sokat kellett árulni a piacon ezt se...
Úgy tűnik, jó helyre került.
Előzmény: csepelfan (3184)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!