Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56833

Keresek Miskolc és környékén 1.4-es 8szelepes benzines márkatársat, K7J700-as motorkóddal! A gyújtástrafót kéne átcserélni a kocsiban egy tesztkör erejéig, hogy kiderüljön azt kell-e vennem, vagy esetleg más a probléma forrása! Sürgős és fontos! Kérem, aki a közelben van, és a megadott autóval rendelkezik keressen meg! Köszönöm!

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56832

Nem hallani, pedig füleltem. Viszont az új gyújtáskábel óta az alapjárat is bizonytalan néha. 

Előzmény: Köhike (56829)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56831

10822121CE-38MOBILETRONGyújtás trafó
Van12290 FT

 

Ez milyen lehet?

Ezt el tudnám hozni 6000-ért! Merjem?

Előzmény: Köhike (56827)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56830
Nincs ismerős a közelben akivel ki tudnád próbálni? 3 csavar fogja csak.
Előzmény: DGabee85 (56828)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56829
Max ha nem kap elég üzemanyagot. Kipufogó hangján nem hallani, hogy valami nincs rendben?
Előzmény: DGabee85 (56826)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56828

2700Ft-ért vettem a kábeleket, úgyhogy nem volt tétel, sosem baj, ha új van rajta! De most meg a trafót vegyem meg, aztán ha mégsem az, akkor kidobtam 30ezret. Ahh, az ideg szétb... ! 

 

Előzmény: Köhike (56827)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56827
Akkor marad a trafó. De remélem nem vettél, hanem tudtál próbára szerezni.
Előzmény: DGabee85 (56825)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56826

Esetleg üzemanyag szivattyú? Gyanús volt nekem, hogy nem valószínű, hogy a gyújtáskábel lesz, mert csak akkor rángat, ha alacsonyabb fordulatról akarok nagy gázzal gyorsítani. Kipróbáltam, hogy levegőszűrő nélkül is ezt csinálja-e, mondom hátha az nem tetszik neki, de anélkül is csinálja. A lényeges kérdés, hogy miért csak alacsony fordulatról, nagy gázadáskor rángat? De amíg a gyertya ki nem lett cserélve, nem csinálta. Azóta meg csinálja a régi gyertyával, csinálja az újjal, csinálja a régi gyújtáskábelekkel, csinálja az újjal... Őrületbe kerget, hogy nem tudom mitől van ez, és, hogy mennyibe fog ez nekem fájni!? Szóval ötleteket, tippeket ne tartsátok magatokban! 1.4 benzin 8v (K7J700)

Előzmény: DGabee85 (56825)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56825
Nos, gyújtáskábelek kicserélve, ennek ellenére még mjndig rángat az autó, ha kövérebb gázt tolok neki! Mitől lehet?
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56824

Nekem 1,4 8V és 5pk-s a tárcsa, és 4pk-s szíj van rajta. de most felmegy rá az 5-ös.

Előzmény: Törölt nick (56820)
Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56823
Tiszta sor. Na meg nekem, mert utálom félbehagyni alkatrész miatt. Utálok kétszer nekiállni. Persze még így sem mindig sikerül, volt olyan, hogy valami tetü kicserélte a dobozban az alkatrészt valami teljesen másra. Azóta ha bontott a csomag az unixban mindig megnézem. Bár egy csavarral kevesebbet így is sikerült behúzni múltkor, azt meg kilopta valaki a csomagból.......
Előzmény: Garfield007 (56821)
Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56822
A nem klímáson meg belülre. De ott elfér a 6-os is biztosan, szóval ott nem emiatt van 5-ös rajta.
Előzmény: Törölt nick (56820)
Garfield007 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56821

Persze ez valahol érthető, hogy minden szerelő nem tud ezzel ennyi időt eltölteni,

 

Nem is fog vele sokat szórakozni, hanem amit valóban cserélni kell(és még nem találkozott vele élőben) azt kiszedi és az alapján rendel, nem fog elkezdeni barchobázni. Általában min. napi két kiszállítás van, nagy kiesést se jelent időben.

Ezek a dolgok csak az egy állásos helyeken okoznak felfordulást.

Előzmény: Köhike (56819)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56820

Nekem, (1,4 16v) 6pk-s a tárcsa, de 5pk-s szíj kell rá, aztmondták azért, mert nem fér el a 6pk-s szíj. Az 5pk-t viszont egyel kijjebb kel tenni...

Előzmény: DGabee85 (56817)
Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56819

Én mielőtt nekiállok valaminek rendszerint egy fél napot elcseszek az alkatész beazonosítással. Mondjuk ez is változó, de pl utoljára a féltengelyt vagy egy napig kerestem, és majdnem minden katalógusban rosszul szerepelt, mindenhol azt mondták, hogy nem lehet, nem létezik, aztán mégis csak lett. Persze ez valahol érthető, hogy minden szerelő nem tud ezzel ennyi időt eltölteni, és rendel valamit amit elsőre kiad a katalógus.  

Előzmény: DGabee85 (56817)
Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56818

Pedig nem olyan bonyolult a hátsó fék. Csak a kereket kell leszedmi, és megnézni az átmérőt. A 180-as az bosch(bendix). A többi lucas(trw). De a munkahenger hátulja sem ugyanolyan, ahol a fékcső belemegy. Ezekből szétszedés nélkül be lehet azonosítani. A katalógusok meg sokszor szarok. Össze vissza minden féle alkatrészt hoznak. (csak azt tudnám akkor mi a picsának kell 800 adatot megadni szűréshez....) 

Előzmény: DGabee85 (56817)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56817

Jogos. Viszont cseréltetnem kell a hátsó fékmunkahengereket, mert ami jött, az nem passzol. A hátsó dobfékhez a dob, amit vettem, az jó, de tévedésből, vagy direkt a fékpofa amit adtak a 203mm átmérőjű fékhez van. És mivel annál meg lejárt az 1 hónap nem is tudom cseréltetni, vehetek újat, és a nyakamon maradt a fékpofa! És így már nincs kedvem még a szíjat is cseréltetni 4 bordásra. Ha nem okoz különösebb gondot, hogy a szélesebb megy rá, akkor azt fogja megkapni. A szíj Gates, nem is kaki minőség, úgy gondolom bírni fogja. A tárcsákon úgyis megvan a hely az 5. bordának is. Tegnap agyvérzés közeli állapotban voltam, amikor megtudtam, hogy mit kellett volna megcsinálni a kocsin, és mit nem tudott megcsinálni amiatt, mert ezt hozza a rendszer a kocsihoz alvázszám alapján, és mégsem jó az alkatrész (lásd munkahenger). Kezd a t.köm kilenni ezzel a Thalia-val, hogy 25000 féle hátsó futóművel meg fékrendszerrel, meg kormányművel szerelték őket! :)

Előzmény: Köhike (56816)
Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56816

Csak az a kérdés, akkor milyen értékre kell feszíteni, mert a gyári érték onanntól nem használható.

Előzmény: DGabee85 (56814)
Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56815

Nem hinném.

Előzmény: DGabee85 (56814)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56814

És mi van akkor, ha 4 bordás szíj helyett 5 bordás megy fel? Az baj?

Előzmény: Köhike (56809)
lufi.lenti Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56813

A szag a kipufogóból jött az elégetlen üzemanyag miatt!

Most megnéztük a trafókat a 2-3 as trafó nélkül nem sok változás volt

 a 1-es,4-es nélkül leállt! Lehet olyan, hogy csak részben megy tönkre a trafó

és gyengébben működik és a 2-es,3-ast cserélni kéne vagy inkább a befecskendezés körül kéne megnézni

 van-e gond ahogy a szerelőm tippeli? Diag kimutatja melyikkel van probléma?

Mesterek mi a tippetek?

Lufi

Előzmény: Törölt nick (56812)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56812

Hali!

 

Nekem, ha trafó halt meg szinte mindig záptojás szaga volt ...

Előzmény: lufi.lenti (56811)
lufi.lenti Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56811

Helló!

A 1.4 16v vas mintha egy henger nem menne alapjáraton és gyorsításkor rángatózik  de a fordulat meg van, az egyik trafóra gondolok,

azonban valahonnan égett szagot érzek de  nem a motortérből jön mert azt meg néztem!

Lehet valami relé vagy elektronika zárlatos?

Köszi a gyors tanácsokat!

Lufi

mzdude Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56810

Jut eszembe, ez megvolt? :)

Köhike Creative Commons License 2014.05.19 0 0 56809
Igen, annak úgy kell lennie.
Előzmény: DGabee85 (56808)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56808
egy bemelyedes maradt ki. szervos de nem klimas. akkor ez igy normalis? mert a gates szij, amit vettem az meg egy bordaval szelesebb.
Előzmény: Köhike (56806)
t.lantos Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56807

Gondolom csalen allt.

A pl. 4 bordas tarcsabol az egyiknel az 1-2-3-as, a masiknal a 2-3-4-es bordakon.

 

Előzmény: Köhike (56806)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56806
Hmmmmm. Ez azt jelenti, hogy 2 maradt ki?
Előzmény: DGabee85 (56803)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56805
A szervós kivitelnél eggyel kevesebb bordás szíj kell mint ahány bordás a szíjtárcsa, és mindig a külső marad szabadon. ( ellenben egyes klímásokkal ahol meg pont fordítva) Nekem valami barom az előző tulajnál úgy cserélte le, hogy a főtengelynél kint volt, a többi szíjtárcsán meg bent....
Előzmény: DGabee85 (56803)
Köhike Creative Commons License 2014.05.18 0 0 56804
Nekem utoljára amikor ilyen bajom volt a trafó adta meg magát. De szerintem neked a kábelek sérülhettek meg. Gyanús, hogy csere után lett rossz. Ha a trafó ment tönkre, akkor meg hihetetlen balszerencséd van, hogy pont most. Próbálj keresni valakit akivel tudsz egy gyors keresztpróbát csinálni, hogy ne kelljen feleslegesen alkatrészeket venned. Ezt máshogy úgysem fogod tudni kideríteni, melyik ment tönkre. Esetleg meg lehet próbálni lehúzkodni a kábeleket, de azzal tönkreteheted a trafót is akár, és mivel alapjáraton jó, így nem fog sok minden látszani. Nekem amikor a trafó tönkrement akkor azon alul lehetett látni egy rakás elég nagy repedést, amik ugyan nem tűntek frissnek, de idővel biztosan ott ázhatott be. Neked viszont gyanús, hogy a kábelek sérültek gyertyacserekor, és inkább az ment tönkre.
Előzmény: DGabee85 (56800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!