Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.15 0 0 130
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.15 0 0 129
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.15 0 0 128

    kértem pár képet egy barátomtól, akinek fél évig együtt dolgozott a németekkel.

Kicsit sajnos elcsúfítottam őket satírozásokkal,de remélem megértitek.

 

Erikaviking Creative Commons License 2007.06.15 0 0 127

Ha hidegen hajtják akkor igen. Da emi ebben van 2700 cdi az már 3800-as fordulatnál tilt (pedig mint az E-ben is látszik menne ő még szívesen), úgyhogy melegen nem lehet megölni szerintem. Ép ésszel legalábbis. Nem is érdemes nagyon pörgetni mert 1200-tól nagyon szépen húz.

Előzmény: altefnegy (126)
altefnegy Creative Commons License 2007.06.15 0 0 126
De, erre is. Csak esztelen hajtással bármit ki lehet nyírni rövid idő alatt.
Előzmény: Törölt nick (121)
draft755 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 125
Hogy tetszene ..??! Na ne marhulj ! :)) Jo kis BFG gumik rajta. Jajjjjjjjjjjjjjj ...! :)
A katonai kivitellel nem lenne gond, söt a terepszin meg jobb is mint a matt zöld vagy v.mi mas normal ....
Előzmény: Törölt nick (119)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 124

Érdekes hogy a középkonzol szinte teljesen megegyezik az én kis W460-oméval!

Talán csak a műszerezettségben tér el. Az olyan mint a korábbi Vitokban.

Nyilván ez a katonai kivitel sajátossága.

 

A motorról nekem is ez a véleményem, a mi 112cdi Vitonk is kb. 80.000-100.000 körül állt be.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (119)
Erikaviking Creative Commons License 2007.06.14 0 0 123
Nyugodj meg az a motor még be sincs járatva. Mi Sprintert és E-t hajtunk és 30 000 km alatt 2l-t esett a fogyasztás mire bejáratódott. Az olajat újan csipageteik, de 60 000 km nel elhahógyják. Nekünk van már 600 000 km-es Sprinter is és több ismerős is ment már ennyit (2200 cdi-vel is), motorhibáról nem tudok, max magasnyomású szivattyúk mentek tönkre 300 000 km felé. Szóval én nem hinném, hogy gyengült a moci. 3000 cm3-ig több dízelt próbáltam, de a 2700 cdi nagyon ott van, és a 2900-as tdi is nagyon jó, bár annál nagyon nagy a turbólyuk hosszú váltóval... Szóval a Sprinter 26-28 mázsával a hátán is tudja a leszbályzást, ami itt tényleg leszabályozás (persze egyenes kell) -166 km/h GPS-el is.
Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 122

Közúton igazából nem akarom használni, arra van más.

Két dolog miatt szeretnék terepjárót.

       1: nem férnek be rendesen a horgászbotjaim a szedánba, meg megmondom  őszintén még saját magamat is gagyinak nevezem, hogy e osztállyal járok horgászni, meg nem is tesz jót a futóműnek a földút, meg a göröngyök.

       2: jó lenne az asszonynak, meg még az egyenlőre csak tervben lévő gyerekeknek. nyugodtabb lennék, ha tudnám hogy egy több mint két tonnás biztonságos terepjáróban rójja az utat.

azt pedig mindannyian tudjuk, hogy sokszor nem a józan ész, hanem a szív diktál, még az autóvásárlásban is.

Igaz, hogy hallani már: -a mai Mercik nem a régik, sok a hiba, stb...biztos így van.Viszont az is biztos így van, hogy még mindig a legmegbízhatóbbak egyike.

És ha már a szerelemnél tartottunk: Gyönyörű!!!

 

Előzmény: altefnegy (117)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 121

Még régebben írtam, hogy meglepődve tapasztaltam, hogy a 4 tonnát milyen jól viszi a 2.7 cdi. ezek zsír újak voltak akkor.

most meglepődve tapasztaltam, hogy a 10 ezer kilométert ment autóban mennyire más már a motor. már most észre lehet venni rajta, hogy gyengébb, hangosabb.

pedig ez még amit ma vezettem fél tonnával könnyebb is mint az átlag.

szóval azért látszik, hogy nem arra tervezték ezt a motort, hogy ilyen súlyt mozgasson nap, mint nap.

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 120

Hogy mi lesz a sorsa ezeknek az autóknak azt nem tudom.

nem tudom, hogy ilyen páncélozott autókat engednek e civil forgalomba,

mint ahogy egy korábbi hozzászólásban már olvashattuk is.

ha igen akkor is csak C- jogsival vezethető autó lehet már csak a tömege miatt is.

Majd gondolom a Magyar Honvédség sok év múlva elkezdi leselejtezni a G Merciket, de azokat nem ajánlom senkinek...gondolom tudjuk az okokat.

A használt német verdákat talán érdemes megvenni, de nem azokat, amiket Afganisztánban használtak.

Előzmény: draft755 (112)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 119

Szóval tetszene egy új?

hát nesze:

nem teljesen új, van már benne 11 ezer kilométer, de azért remélem megfelel.:-)

Német katonai kivitel, de a rendőrség használja, így a színe az nem katonai. A páncélozása se olyan durva, mint a többinek, így ez csak 3450 kiló.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: draft755 (112)
draft755 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 118
Ez a nyepper fent Frankfutban több TOYO-t is megvehetett egyszerre. 75-ös es 80-as szeriak voltak feher szinben egesz normalis allapotban (kep alapjan) nem tul dragan. Terepszinü kocsik mar nem voltak nala igazan. Gondolom a pancelozottakat nem igazan akarjak (normal) forgalomba allitani. Mindenesetre erdekes, hogy ottani papirja van a kocsinak ahol szolgal. Mondjuk biztos nem az összes ilyen. Minthogy nincs az összes katonai jarmünek normalis (nemet) forgalmija, amivel be tudod jelenteni normal civil rendszamosra.
Előzmény: altefnegy (116)
altefnegy Creative Commons License 2007.06.14 0 0 117
Közúton a G bénább, mint bármelyik más MB. Cserébe az első generációs ML is elég béna, ha nem is annyira, de már nem is terepjáró. Csak közútra nagyon elgondolkodnék ezeken. "Megérni" semelyik szerelem se éri meg anyagilag, csak érzelmileg. ;)
Előzmény: Törölt nick (110)
altefnegy Creative Commons License 2007.06.14 0 0 116
Az UN-s kocsik egy tekintélyes részét -is- eleve exportra gyártják, és egy hányadukat nem is lehet forgalomba helyezni egy csomó helyen, mert nem felelnek meg bizonyos normáknak.
Előzmény: draft755 (112)
draft755 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 115
Nagggyyyon jol latod a helyzetet. :)) Es ha fokozhatnam ezt a kijelentest, akkor az LC-k közül is mar inkabb csak az ami a klasszikus 4,2-es motorral van szerelve. Hogy hany LE (115-205) az mar mindegy.
Előzmény: lexus81 (108)
draft755 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 114
Nem akarom a G-osztaly keverni igazabol a mercedes szgk. parkjaval, de itt Stuttgartban nem hiaba valtozott meg gyökeresen az utobbi 20 evben a taxik tipusanak az aranya. Regen csak csillagost lattal. Ma mar közel sem u.az az arany.
Egy mai mercedes sokkal kevesbe megbizhato mint egy 124-es regi diesel aminel az 500e km normalisnak szamitott. Es a mai G-kbe ugye ugyan azok a motorok kerülnek be tele elektronikaval ... :) Szoval beszarnak azok is biztosan. Ha nem is a hajtas miatt. :)
Előzmény: Törölt nick (101)
draft755 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 113
Szuperek a kepek !!! Sok sok köszönet ertük. Ha van meg barmikor barmennyit. A lenyeg, hogy G + Bundeswehr legyen kombinalva. :-)
Előzmény: Törölt nick (105)
draft755 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 112
Köszike !!! Ohhhh, almodik a nyomor ! Egy ilyen ujban, pancelozas nelkül, akar katonai kivitelben ... De szep lenne.

Annyit kerdeznek meg, hogy nem tudsz ezeknek a sorsukrol ? Tehat, ha leharcoltak öket es leselejtezik akkor hova kerülnek ? En olyan TOYO-t (HZJ80-at) talaltam pl. UN-osban amit itt arutak Frankfurtban, hogy szerb volt a papirja. Szerbia nem EU => vamfizetesi kötelezetseg => NEM JO ! :(
Előzmény: Törölt nick (99)
Aticar Creative Commons License 2007.06.14 0 0 111

Hello!

 

Én is ezen rágódtam nagyon sokáig, aztán vettem egy TLC-t utcára, a G meg megnardt offroadra.letteb láthatsz képet.A G szerintem nem való utcára, annál sokkal sokkal többet tud, amit úgy sem használsz ki.ill. a 463-sa ok már igen.a hétvégén volt szerencsém autókázni egy rövd 400 cdi-vel...huuuuuvazzzeg.na az ultramegabrutál.el tudnám viselni.250 ló...iszonyatos.

A

Előzmény: Törölt nick (110)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 110

     Hát igen, egyezik a véleményünk az OFF Landcruiserrel kapcsolatban. Azokat használom a legtöbbet utazásra itt. Szerintem nagyszerűek.Vagyis inkább úgy mondom, hogy vannak utak, meg helyek itt, ahova pl. Terranoval már nem szívesen indulok el, viszont ezzel jól érzem magam. Mármint én a nagy 100-asra gondolok. Csak ezzel is az a bajom, mint a G-vel. Mint a legelső hsz-emben írtam, hogy én otthon Mo-n max akkor megyek terepen, ha kimegyek valamelyik horgásztóra.

Így az a dilemmám, hogy csak azért mert Merci fan vagyok, és mert szerelmes a G-be, megéri e nekem venni egy ilyen G-t csak azért mert megbízható, biztonságos autó?

Tudom, hogy ez itt most megint OFF lesz,de legalább márkán belüli.A másik autó amivel szemezek az az Ml.

tudom fújjjjj....közelébe se ér a G-nek. viszont feleannyiba kerül...

 

Előzmény: lexus81 (108)
Bóra Creative Commons License 2007.06.13 0 0 109
Na meg azt se felejtsétek el, hogy lopják is. Sajnos!
Előzmény: lexus81 (108)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 108

Egyedül a LandCruiser-t tartom a G-vel egy kategóriának.

Hasonló árkategória mind a kettő.

Meg vagyok elégedve a kocsival, de azért ennyi idős autókat már "szeretni kell".

Meg nem árt ha az embernek van néhány tízezre havonta, az esetleges javításokra.

 

Előzmény: Törölt nick (107)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.13 0 0 107

Gratula ismét,

ötletes, jó megoldás.

Örülnék, ha már én is ott tartanék, hogy a saját autóm alakítgatom, bár még egyenlőre azt se döntöttem el, hogy G lesz-e, vagy sem.

Előzmény: lexus81 (106)
lexus81 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 106

WOOOOWWWWWWW!!!!!

Nagyon frankó képek!!!!

 

Íme:

 

ma készült el az új ágyam : )

 

 

 

az ülések előre hajtásával 180 cm, illetve 190 cm-es hely nyerhető ;)

Előzmény: Törölt nick (105)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 105

 

ez az uccsó kép, amit találtam a gépemen.

de ha érdekel a téma, akkor majd kattintgatok

üdv: miki

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 104

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 103

 

ez egy szerencsétlenül járt példány...:-( de a gazdáit megvédte :-)

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 102

ez lemaradt

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 101

ez egy elakadt német! :-(

erről jut eszembe, hogy épp tegnap egy német kolléga bejött az irodába, hogy kéne neki egy kis segítség valami nagy targoncával, mert fel kéne rakni egy G- wagent egy teherautóra...azt hittem csak egy sima szállítás miatt, úgyhogy mondtam neki, hogy guruljanak ide a telephelyre, aztán van itt direkt ilyen rámpa, nem kell itt emelgetni semmit.

hát kéztördelve a srác:

-sajnos megállt a verda, azért kéne felrakni...

mondtam neki viccelve, hogy olyan isten pedig nincs, hogy ez csak úgy megálljon, üzemanyag van benne? :-)

persze a legrosszabb helyen volt a központban egy nagy parkolóban, ahol nem olyan egyszerű a nagy kontérrakodó targoncával forogni, mindenestre sok csodálkozó szempár mellett felraktuk.

szomorú volt nézni, ahogy a büszke G-wagen a levegő emelkedik. :-(

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!