Csatlakozom: első és második közötti, kis fordulaton történő váltásnál elég érdekes, néha csattan, néha kattan, de leginkább a váltó, a kuplunggal nincs bajom, sztem...
Az enyém 5,5 milláért eladó, kiválóan bejáratott, garázsban tartott, nem dohányzó, megkímélt, női tulajdonostól... :D:D:D (egyébként, minden igaz, kivéve az utolsó kettőt ;))
Tegnap megvolt a második teletankom és egyben a második fogyasztáskalkulációm. Az első tank átlaga kereken 8 l/100 Km volt elég sok országút, szintén sok autópálya és valamivel kevesebb város összetétellel valamint elég óvatos tempóval (kevesebbet vártam). A második tank átlaga 7.9 l/100 km lett hasonló körülmények mellett (nagyjából ugyanaz). Jelenleg 9.0 l/Km-en áll az átlag csak városban. Szeretem az autót, jó vele menni, de ennyivel sajnos a HGT-m is elment és az azért erőssebb volt és nem is kíméltem ennyire. Na mindegy nem sírok tovább, azért összeségében elégedett vagyok vele, csak egy kicsit fogyasztana kevesebbet. Kuplungkattogást, nyüszörgést szerencsére nem hallok, lehet, hogy az majd később jön :)
Az király!Én is arra gondoltam hogy csak be kell fujni valamivel!majd megnézem ha lesz egy kis idöm,hogy mi miatt lehet ez!Mennyiért csinálták az olajcserédet mért szerintem én is elmegyek 15-16000-nél!Milyen olaj,mennyi,te vitted,vagy....?
Rá fogok kérdezni az első szervizben, mert továbbra is fenntatom, hogy logikusabb lenne így is. Amúgy másik hülyeség, hogy az üvegtetőt sem működteti a zár, tehát nyitott tetővel megállás után a kulccsal csak az ablakokat lehet felhúzni, de a tetőt becsukni nem, ez megint nem logikus, de túlélhető.
Igen, OFF autókon én is ilyen megoldásokat láttam, ezért rögtön ezt kerestem az enyémen is, de annyira azért nem jártam utána.
Tudtam, h előjössz majd ezzel a hátranézéssel, mert én is belesetem már egy párszor, h bucsuktam, aztán hátra akartam nézni, de megoldottam anélkül, nem egy bonyolult művelet hátrafordulni, meg egy középső tükör check is segít. Ha még így se biztos, akkor ablak lehúz, fej kidug, utána ki lehet szállni, az ablakot úgyis működteti a zár. :D Viccet félretéve, kicsit hiányzik belőle, de ez nem olyan dolog, ami miatt én idegeskednék. Persze, ha megtudsz vmit, akkor megoszthatnád velem is. ;)
Igazából a kocsi nem az anyém, egy családtagé, az én OFF típusumon záráskor csukódik. Megmondom ennek én hol látom az értelmét:
A kocsi az utcán parkol, és pont azért lett bele rendelve becsukódó tükör, hogy talán kicsit kevesebb veszélynek legyenek kitéve a Bravo elég méretes fülei, az enyébként elég forgalmas utcán. A kézi csukás bajai:
- elfelejti az ember, és gyújtás levételekor már nem működik.
- ha előbb csukod a tükröt, mint kiszállnál a kocsiból, pont nem tudsz benne hátranézni, hogy leviszi-e valaki az ajtót, amikor kinyitod. Márpedig abban az utcában elég sok ökör van, aki akár jobbról is előz a parkoló kocsik melett.
Nekem is behajtható, de szintén csak a benti kapcsolójával tudom megtenni, viszont, sűrűn használom, leginkább garázsba állásnál, mert máshogy nem férek be az ajtón. Egyébként, mielőtt leállítod a kocsit, behajtod, nem tudom, miért nem jó ez így neked. ;) Ugyanezt csinálnád kívülről is, csak másik gombot nyomnál. :D
Be lehet-e valahogy állítani, hogy az elektromosan behajló tükör automatikusan becsukódjon a kocsi zárásakor? Kézzel (mármint a kapcsolójával) be lehet csukni, de annak nem sok értelme van. A menüben nem találtam ilyen pontot, talán szervizben be tudják állítani.
Most,amikor voltam szervízben,megcsináltattam ezt is,de csak befújták valamivel,aminek az lett az eredménye,hogy amint kigurultam,rögtön ugyanugy el kezdett kattogni,meg visszafelé sercegni.
Leírnátok röviden,hogy miről van szó,mert nem tudok bejelentkezni.Most olajcserénél rákérdeztem erre is,de itt már nincs kiépítve a csatlakozója,mint a Stiloban volt.:(
Örülök hogy jól éreztétek magatokat!A késés meg belefér,nem gond!Bár te megtettél mindent (barátnöd elmondása szerint) amit csak tudtál!:))) Igen az vicces volt hogy szintem mindenki egyszer más autójába akart beülni,mintha a sajátja lenne!Nekem nem volt ilyen problémám!!!:)))
Én is örülök a találkozásnak!
Ui:Képzeld azóta nekem is olyan lett a kuplungom hangja mint neked!Mit csináltál vele,átcserélted amig nem figyeltem oda????
Egyébként nem kamu,hogy mindhármunk simán eltévesztette néhányszor a házszámot.Én pölö simán behuppantam néha Zee kocsijába.Ciki is volt,szerencsére nem vette észre.:)
Ja!
Voltam olajat cseréltetni,azt mondták,hogy nincs gáz a turbónál.(olajpárlatos volt,ha emlékeztek)
Mi is nagyon jól éreztük magunkat,bár egy kicsit késtünk,remélem azért elnézitek.Bármilyen hasonló rendezvényre nagyon szívesen elmegyek,ha tudok.(Hallod Dave?)Örülök,hogy megismertük egymást személyesen is.
A harom maranelloból asszem a bal szélső az enyém.....:)
Ha nagyon hajtana rá bárki is,akkor bátran.Ilyen megbízható nagykorú kocsival még nem találkoztam eddíg.(Az ülésfűtéstől a klímán át a fényszórómosóig minden hibátlanul műlödik rajta.Egyedül a kasztnin van pár jelentéktelen pörsenés és karc.Pont annyi,hogy ne legyen kívánatos másnak,csak a gazdáinak.)