Én nem vettem észre, amíg itt szóba nem került. A váltó tökéletesen működik semmi problémám nincs. Amikor feljött ez a téma akkor kezdtem el figyelni, rádió halkabbra, hogy csinálja az enyém is. 1-ből 2-be váltásnál fémes csattanás hallatszik. A váltó ezt leszámítva tökéletesen működik, megy mint késben a vaj.
Nem, semmilyen szőnyeg nincs a pedál alatt, ami akadályozná a teljes kinyomást. Egyébként, mivel tudom, h főleg hidegen, kis fordulatnál ilyen gondok fordulhatnak elő, így még jobban ügyelek a teljes kinyomásra (vagy benyomásra, ki h szereti :)). De mint már többször írtam: nem mindig van ilyen, még hidegen, kis fordulatnál sem. Sőt, ha véletlenül nincs bekapcsolva a sport gomb, akkor meg kimondottan olyan, mint a vaj...
Szerintem nem kell elfelejtened. Ezek nem olyan súlyos problémák, mint amilyennek így első hallásra tűnnek. Lehet, hogy ezeket a hangokat a legtöbben meg sem hallanák, csak itt és ilyenkor erre van kihegyezve a beszélgetés. Arról nem is beszélve, hogy Opel váltó van a T-jet-ben, nempedig Fiat. Megjegyzem semmi bajom az Opellel, én személy szerint tök jó autónak tartom. Persze azért a Fiatot jobbnak :)
Hidd el nekem minden autóban lehet hibát találni. Én VW-Audi alkatrészekkel foglalkozom és tudnék mesélni. Ma épp egy szerelő vásárolt nálunk és szó esett egyéb márkákról is. A következőt mondta: A szar, szemét autók ABC-je így kezdődik: C2, C3, C4... Persze nem azonosulok vele, csak idéztem.
Mint írtam, alacsony fordulatszámnál történő váltásoknál fordul elő, h kicsit nehézkesebb, s keményen kattan / csattan néha, de nem recseg, az azért durva lenne. :) A megoldás: 4e fölött kell váltani, ott már nincsenek ilyen problémák, de ha már ilyen kis akadályoktól is megfutamodsz, nem is adom el neked, ajánlat visszavonva, légy boldog a másik megkereséssel!!!!!!!!!!! :-))
Központi zár: még mindig tökéletes, amióta jó idő van, egyszer sem rosszalkodott.
Fékek: én is panaszkodtam korábban, most már ez odáig fajult, h kanyarban (ívben), erősebb fékezéskor kimondottan instabillá válik az autó, ne próbáljátok, de tényleg. Egyébként, teszik a dolgukat, de semmi extra.
Sziasztok! Rég írtam, de most ismét egy kis tapasztalat 8000 km futásteljesítménynél (1,4 TJet):
1) kuplungkotyogás-roppanás továbbra is megmaradt (igaz nem minden kinyomáskor)
2) sajnos a fogyasztás 1-1 1/2 literrel nőtt (igaz most a 225-ös nyári gumik vannak fennt, gyakran megy a légkondi és sokkal több a dugó a városban, mint korábban)
3) a központizár egyre többet hülyéskedik, a lakásom előtti parkolóban mostmár szinte egyszer sem zár és egyszer sem nyit csak kulcselfordításra.
Korábban panaszkodtam a fékek bizonytalankodására, ezt most a nyári gumikkal nem tapasztalom (Pirelli P7), jól tapad, rövidebb a fékút. A téli gumival (Pirelli Snowsport) főleg vizes, nedves úton csúszkáltam fékezéskor. (viszont hóban remekül tapadt)
Sajnos nekem is csatlakoznom kell, hasonló jelenségekre lettem figyelmes(csatt,katt kutty...),egyébként muxik normálisan.
Más: 3000 km-nél megvolt az első olajcsere (Selenia K Pure5-40w) Bestéknél (vitt olajjal),akikre csak ++++ nagyon korrektek voltak végig és segitőkészek!Elég fekete volt már az előző olaj ugyhogy gondolom várta az újat,bár én nem érzek semmi különbséget a gépsárkány biztosan.. :-)
Dave!
Sajna nem tudtam elmenni a talira,de már akkor is tudtam h sajnálni fogom,de az élet nagy úr(közbejöttek dolgok)...legközelebb viszont tuti ott leszek!
Csatlakozom: első és második közötti, kis fordulaton történő váltásnál elég érdekes, néha csattan, néha kattan, de leginkább a váltó, a kuplunggal nincs bajom, sztem...
Az enyém 5,5 milláért eladó, kiválóan bejáratott, garázsban tartott, nem dohányzó, megkímélt, női tulajdonostól... :D:D:D (egyébként, minden igaz, kivéve az utolsó kettőt ;))
Tegnap megvolt a második teletankom és egyben a második fogyasztáskalkulációm. Az első tank átlaga kereken 8 l/100 Km volt elég sok országút, szintén sok autópálya és valamivel kevesebb város összetétellel valamint elég óvatos tempóval (kevesebbet vártam). A második tank átlaga 7.9 l/100 km lett hasonló körülmények mellett (nagyjából ugyanaz). Jelenleg 9.0 l/Km-en áll az átlag csak városban. Szeretem az autót, jó vele menni, de ennyivel sajnos a HGT-m is elment és az azért erőssebb volt és nem is kíméltem ennyire. Na mindegy nem sírok tovább, azért összeségében elégedett vagyok vele, csak egy kicsit fogyasztana kevesebbet. Kuplungkattogást, nyüszörgést szerencsére nem hallok, lehet, hogy az majd később jön :)
Az király!Én is arra gondoltam hogy csak be kell fujni valamivel!majd megnézem ha lesz egy kis idöm,hogy mi miatt lehet ez!Mennyiért csinálták az olajcserédet mért szerintem én is elmegyek 15-16000-nél!Milyen olaj,mennyi,te vitted,vagy....?
Rá fogok kérdezni az első szervizben, mert továbbra is fenntatom, hogy logikusabb lenne így is. Amúgy másik hülyeség, hogy az üvegtetőt sem működteti a zár, tehát nyitott tetővel megállás után a kulccsal csak az ablakokat lehet felhúzni, de a tetőt becsukni nem, ez megint nem logikus, de túlélhető.
Igen, OFF autókon én is ilyen megoldásokat láttam, ezért rögtön ezt kerestem az enyémen is, de annyira azért nem jártam utána.
Tudtam, h előjössz majd ezzel a hátranézéssel, mert én is belesetem már egy párszor, h bucsuktam, aztán hátra akartam nézni, de megoldottam anélkül, nem egy bonyolult művelet hátrafordulni, meg egy középső tükör check is segít. Ha még így se biztos, akkor ablak lehúz, fej kidug, utána ki lehet szállni, az ablakot úgyis működteti a zár. :D Viccet félretéve, kicsit hiányzik belőle, de ez nem olyan dolog, ami miatt én idegeskednék. Persze, ha megtudsz vmit, akkor megoszthatnád velem is. ;)