Angol vauxhall fórum, projektekről. Sok benne a corsa meg egyéb, kevés a veki, de mindenből lehet ötletet meríteni. Nagyon szép átalakítások, és úgy tűnik ott másképp mennek a dolgok. Érdemes megnézni: http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/
A felni már nincs meg elvitték, de köszi a reklámot:) Meg mindenkinek a segített az ECC-vel kapcsolatban:) Amint sikerült beszereznem az előtétellenállást, elkezdem berakni, majd mindent dokumentálok fényképpel meg leírással, hogy majd ha valaki rászánja magát, akkor könnyebb legyen annyival, hogy minden egy helyen van. De persze pótolhatatlan a segítség:)
Nekem eddig 16 volt fent 205/40-es gumin, és csak egyszer szívtam meg egy nagyobb kátyut. Rendőrt hívtam, fényképeztek irogattak, majd egy hónap után fizetett a biztosító, amiből mind a négy felnit le tudtam görgőztetni:) MOst nyárra mennek fel a 17-es omega sport felnik, 225/45 gumikkal. Valamit valamiért:)
Nem leszólásból mondom, mondjuk sosem tettem ilyet, de ha a projektoros lámpa nincs beégve é s a gyári izzóval van szerelve ugyan olyan jó mint a sima tükrös lámpa szerintem, legalábbis ez saját tapasztalat. Az előző hsz-ben írtam arról, hogy sokan elfelejtik hogy nem mindegy milyen izzót rak bele az ember és xenonnal persze hogy világosabb lesz csak a vetítése lesz más így pont nem azt fogja látni amit kell:)
Azt ne felejtsétek el xenon és más nem pont oda gyártott izzóval, hogy a lámpákat ugye úgy tervezik, hogy a gyujtópont nap pont oda kell esnie ahogy a gyári lámpa és izzó combóval meg lett tervezve. Ha a xenonnak, vagy a himihumi izzóknaka gyujtópontja nem a tervezett helyre esik másképp fog szórni a lámpa és gyengébb is lesz. Xenonos lámpába xenonos izzó, sima lámpába sima izzó:)
Nekem sajna csak x20xev jutott, de már pár dolog kikerült belőle (katalizátor, meg a gyári leömlő öntvény).A 4-2-1 csőből hajlított leömlő meg 2 gyári dob bőven elég fojtás neki így is. Ha meg túl halknak találom, megnyissuk az utat gombnyomásra a középső dob után :D. Olyankor valahogy utálnak a szomszédok :D Nyáron ha lesz úgy zsém akkor a henger fej alól könnyedző olaj miatt úgy is lekapom a hengerfejet és akkor már ott is alakítgatunk egy hangyányit :D. Egy gyűrűzés, meg leheletnyi síkolás a hengerfejből. Aztán ha jut pénz nagyobb veztengelyekre már harapni fog a gép :D. Aztán még egy ehhez írt csipp és örömködés meg boldogság :D
Szerintem ha nyárra összetudunk hozni valami találkozót szívesen látunk ;). A régi törzsgárdisták biztos szívesen látnának :)
Hmm a kis I500 :D. Mindjárt itt a nyár, lehet menni egész nyáron melózni és akkor már én is ilyen kinézetű géppel dicsekedhetek :D. Tervbe vettem én is valamire való széép felnik beszerzését, de az ültetés meg a 17es felni kombó lehet, hogy nem lenne valami jó dolog így 16" fölé nem merészkedek :D
Igen,az angel-el ez az egyik baj,hogy a gyári magasságállító helye nem éppen méret azonos,ill. a projektoros lencsék xenon nélkül nem sok szart érnek.....
Az utólagossal sokan nem igzán foglalkoznak(beállítást tekintve) sajnos,de sok gyári halogén is hord minden merre,csak arra nem amerre kéne és ez éjszaka nagyon zavaró tud lenni+ezt tetézik még a ködlámpás lovagok is.......
Megtudnátok nekem mondani, hogy a 4 csavaros kerékagy csereszabatos-e az öt csavarossal? Egyezik-e a tengelycsonk? Fel lehet-e rakni a B2 Vectráét a B1-re?
Na ok, akkor ennél a típusnál eltérhet akár 10mm-el is az ET. :) De ezt kombinálva egy 5.5"-nál jóval szélesebb felnivel előjöhetnek az olyan dolgok hogy itt nem fér el, ott kicsit beleér stb. Jobb a békesség, a gyári felninél nem kell jobb.
Nekem 2001-es B-s vectrám van, 15"-os, öt csavaros. A nyári alufelnim ET 49-es, a téli ET 33-as! Amikor vettem a téli garnitúrát a gumis azt mondta hogy az ET 33-as még jobb is lesz, mert 30 mm-rel nagyobb lesz a nyomtáv, stabilabb lesz a vectra!
Hát szerintebb egyáltalán nem lett stabilabb, sőt ha latyakos az út főleg kanyarodáskor, (de egy kicsit alaphelyzetben is) teledobálja a kocsi oldalát!
Ha tudtam volna előre, nem veszem meg az ET 33-as acélfelniket!
Szia! Ne haragudj, de válaszod hangneme Téged minősít. Nekem egyébként tök mindegy, hogy ki és milyen lámpát tesz be, már régóta nincs is Vectrám, csak néha olvasok itt és ha tudok, akkor segítek, de nem hőzöngök és nem osztom az észt
Mi is ugyan ezt tapasztaltuk. Az a projektor egy rakás szart nem ér. Xenonnal már lehet rendesen látni viszont akkor 10perc alatt le lehet rendezni a műszakit jelen helyzetben egy "rendes" rendőri igazoltatásnál...
2. írtam, hogy a családban van még 2 astra a vekimen kívül és ezt írtam le tegnap. Kérdeztek én elmondtam a tapasztalatomat. Már nem 1 ilyen lámpát raktam be én magam a műhelyben és nem volt vele semmi bajom. Ha meg eleve berakásnál kiderül, hogy szar a vetítőképe kicserélik, de erre még nem volt példa...
de ha egyfolytába leszolják az embert mi a tarka lóf@sznak írjon be akármit is???