Keresés

Részletes keresés

MTZ80 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82315

Pár kép a javitásról.

   a dugón a felső gyűrű 3 felé volt törve, igy a hüvelynek két válla volt.

 

  ilyen garnitura ment bele.

 

 

    

 

 

  ez az olaj ment bele.

 

 

még egy kérdés: hány üo rakjak bele amiután lehet terhelni, p:l eke (volna még egy kis szántani valóm)  :)))

moki1976 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82314

Ez van az öninditó mögött D 240-100215A1

Józsi73 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82313

Az MMZ a minszki motorgyár rövidítése, a hosszú számsor a blokk cikkszáma.  A gyártási dátum egy hat számból álló sor, az önindító mögött van.

Előzmény: moki1976 (82307)
Józsi73 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82312

Ne emlegesd az ördögöt, mert megjelenik..... :)

 

 

Lehetett már cserés a blokk.

 

A 80-as az D-240 (általában)

Előzmény: Atyus 77 (82306)
moki1976 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82311

szerintem sima mert nincs felezője

ymy87 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82310

Üdv mindenkinek!

 

 

105-ös MTZ-be van kormányzár?

Atyus 77 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82309

Akkor ez 80-as blokk lehet ,de a főtengelyen lehet hogy nincsenek rajta a sújok . Nem igazán vagyok otthon ebben a témában...

 

Sima 550-es vagy 550-E ?

Előzmény: moki1976 (82307)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82308

ne emlegesd mert itt terem!!!

Előzmény: Atyus 77 (82306)
moki1976 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82307

Ok.Köszi.Honnan tudom meg hogy hányas évjárat?A motoron azt irja hogy MMZ 240-100215A1.Az másik táblán pedig D 50 595526?

Atyus 77 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82306

Üdv.

 

Akkor ennek a blokkja 80-as ,..de ehhez már Szemi kolléga szaktudására lenne szükség. :-) Reménykedjünk benne hogy benéz ide...:)

Előzmény: moki1976 (82304)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82305

Netán rám gondoltál? Nem emlékszem már régen miket mondtam, de egyetértek teljes mértékben a véleményeddel! 

Előzmény: MÖTÖZÖ (82300)
moki1976 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82304

Sziasztok.Nem rég vettem egy MTZ 550 s nem tudom eldönteni milyen tipusu motor van benne.A motorblokkon ay irja hogy D 50.Viszont egy izzitogyertyás és a kompresszor is elől van.Köszi

mtz-s csabee Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82303

szia diffizárnál a kormánymön ami adja az olajat alóla vedd ki a hézagoló lemezkéket

nekünk akkor a hézag hogy maratni kell a pogácsából is már...

Előzmény: lajoska82 (82283)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82302

Mtz 80 as kényes az alapjáratra.

Ha meg nem prima márkájú gyűrűvel raktad össze megvan az esély az olaj evésra.

Ált HBR t adnak sok hüvelygarnitúrához.

Nah az vagy összejön vagy nem :( De 10ből 8alkalommal ette az olajat.

De szerintem nálad az van sokat pötyög alapon.

Előzmény: MTZ80 (82285)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82301

és annak van valami elérhetőség esetleg honlap?

Előzmény: MÖTÖZÖ (82300)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82300

Hagyjátok már ezt a kelet agrot meg a habi kft-t,egyenesen hortról kell rendelni hogy hogy még nem tanultátok meg a sok indiai-kinai-ukrán szarról hogy nem jó,ráadásul a fórumtársakat hülyititek ...Elnézést ha durva voltam,de már több éve ezt itt egy volt szervizes elmondotta vala(Talán belarus 923.3 nick neven)hogy csak jó helyről csak a legjobbat mert még abba is lehet hiba

Előzmény: Isti betyár (82274)
lajoska82 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82299

Borsodban tudtok hozzáértő mtz szerelőt,aki reális áron dolgozik? ,ha kell el is tudok érte menni ha nincs kocsija,............ Mtz elsőhajtásba kellen cserélni féltengelyt,illetve vettem régebben egy zsír új közbenső támasztékot,kb 2 hétig volt fent de nem hajtott vmi baja van,csak nem vittem vissza mert nyár volt nem volt időm  ezért a régit tmasztékot  akkori szerelő kiherélte,így nem tudott megcsúszni ezért szétszakadt a bal oldali féltengelyem,illetve a kerékszitálással is kellen valamit kezdeni,válaszokat előre is köszi!

lajoska82 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82298

Mellsőöntvényt,azért cseréltem ki mert el volt repedve,a résolajat pedig a hidraulikatartály leeresztőcsavarjába akarom visszavezetni.csak nem találtam még megfelelő csöveket.

Előzmény: ferri72 (82296)
ferri72 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82297

Ezért írtam én is neked a múltkor hogy kerüld az üresjáratot, majd elhagyja azt egy idő után. A múltkor Hori kolléga is írta hogy az övé is olajozza a könyököt aztán elhagyta.

Előzmény: MTZ80 (82288)
ferri72 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82296

Sza .Hát a melsőöntvényt hogy kicserélted annak ilyen szempontból nem sok köze van a kerékszitáláshoz, az anyával kapcsolatban pedig igen a királytengelyen lévőre gondoltam. A vezérműtömb a régi az a tipus volt amiben belül van visszavezetve a résolaj, az a kis dugó amit kitekertél abba ha bevilágítasz belül látni egy kis furatot amin visszavezeti, az új amit föltettél abban nincs az a kis furat ezért kívülről kell visszavezetned, kiveszed a dugót és egy átereszcsavarral és tömlővel bekötöd valahova a vezérműtömb visszafolyó ágába .

Előzmény: lajoska82 (82290)
ferri72 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82295

Üdv. Nekem már 15 éve volt kisfülkésem , vettem is ki belőle a  munkahengert de semmi komoly bontásra nem emlékszek hogy kellet csinálni, emlékeim szerint könnyen ki jött a csap, viszont nagyfülkésnél úgy szoktam a hosszú csapot kivenni hogy az egyik oldali tankot lelazítom és kitolom a kerékig akkor épp kijön a csap

Előzmény: dagadtmadar (82294)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82294

Csak fülke emelés lesz ezekszerint -.- 
ó de nemszeretek ennyire szétbontani valamit egy kis pepecs munkáért :D
na mindegy a holnap már erre lesz áldozva, ma sötétedésig levettük a kereket meg  fellazítottuk a tankot :D
holnap remélem össze is rakjuk :D

Előzmény: Holmer (82293)
Holmer Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82293

Vedd le a kereket,emeld meg a fülkét,vagy vedd ki az ülést és alatta a deknit,hátha onnan ki birod szedni a csapot. Ha ugy nem megy a hátsó gumibakokat le kell lazitani és emelni a fülkén, csapot,csőcsonkot kitekerni,hogy kibujjon a tank oldalra.

Előzmény: dagadtmadar (82291)
Holmer Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82292

Ha később is csinálja lehet hengerfejet kell megnézni. Lehet akkora lett a kompressziód és a hengerenkénti szívóerő is,hogy a kopott szelepszár mellett is szív,nem csak a csatornából,nade akkor annak el kéne égni ha a szívószelepnél jut be,most gondolkozom. :D ... A kipufogó szelep meg mindig felfelé mozgó dugónál van nyitva,amellett így nem mehet be olaj,még a szára mellett se,vagy kitudja ... :/

Előzmény: MTZ80 (82288)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82291

Üdv a kis fülkés 80-asnak a bal oldali tankját hogy fordítsuk ki, hogy a munkahenger csapját ki tudjuk húzni?
a fülke fellazítása nélkül lehetséges valahogy kiforgítni a tankot?
Ki hogy szokta csinálni?

lajoska82 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82290

Szia!

Mellső öntvénycserén a hétköznapi nevén bölcsőt értem.Amelyik anyáról beszélsz az a nagyanya ami akirálytengelyen  van?Másik kérdésem az lenne,hogy tegnap lecseréltem a vezérlőtömböt,és a kar mikor visszamegy a helyére továbbra is folytsa a traktort,mire rájöttem hogy a résolajcső le van vakdugózva,mert itt meglazítottam a csavart,akkor nem, folytotta a trakit,kérdés az lenne régi vezérlőtömbnél,miért nem folytotta le a trakit?pedig nem volt elvezetve a résolaj hanem le lett dugózva mert még kb 7 éves volt a traki akkor szedte ki belőle az antiszlippet és levakdugózta a szerelő,képe estleg van hogy hogy van megoldva a résolajcső?emlékeim szerint a hidraulikleeresztőcsavarbe megy vissza a résolaj.segítségedet előre is köszi

Előzmény: ferri72 (82284)
MTZ80 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82289

A melegedést egy kartonpapirral oldottam meg 60 fok körül mozgott.

Olajszint jó most lett hüvelyezés után feltöltve agip sigma 15w 40 olajat vettem bele.

Előzmény: Holmer (82286)
MTZ80 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82288

Igen ézért furcsáltam, mikor a lábán járattam semmi gond nem volt. Csak álló helybe. Néztem a porlasztót be lett állitva visszarakva.

Gyönyürüen jár, füstje egyenletes járásnál semmi.

Előzmény: Józsi73 (82287)
Józsi73 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82287

Pár napja írtad, hogy hüvelyezve lett, tehát még nincs összekopva. Kis terhelés kell neki, nem szabad alapjáraton, terhelés nélkül járatni. Porlasztókat nézted hüvelyezéskor?

Előzmény: MTZ80 (82285)
Holmer Creative Commons License 2014.01.09 0 0 82286

Hideg hengerfej,kicsit kopott szelepvezetők,sokat járt alapjáraton a gép,vagy úgy hogy nem tudott felmelegedni. Ez a leggyakoribb eset. Ha kicsit visszaolvasol,sokak írnak erről.

A másik lehetőség az már vészesebb,de nem valószinű,miszerint megnövekedett az olajszinted pl az adagoló hibája miatt a gázolaj felhigitja a motorolajat és felszedi sokkal jobban,meg a szelepszárak mellett is sokkal könnyebben bejut a kipuf csatornákba. Olajlehúzó gyűrű törés,hiba miatt nem szokott ennyi olajat köpni,csak eszi,de az sem kizárt.

Előzmény: MTZ80 (82285)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!