Sziasztok.Nem rég vettem egy MTZ 550 s nem tudom eldönteni milyen tipusu motor van benne.A motorblokkon ay irja hogy D 50.Viszont egy izzitogyertyás és a kompresszor is elől van.Köszi
Hagyjátok már ezt a kelet agrot meg a habi kft-t,egyenesen hortról kell rendelni hogy hogy még nem tanultátok meg a sok indiai-kinai-ukrán szarról hogy nem jó,ráadásul a fórumtársakat hülyititek ...Elnézést ha durva voltam,de már több éve ezt itt egy volt szervizes elmondotta vala(Talán belarus 923.3 nick neven)hogy csak jó helyről csak a legjobbat mert még abba is lehet hiba
Borsodban tudtok hozzáértő mtz szerelőt,aki reális áron dolgozik? ,ha kell el is tudok érte menni ha nincs kocsija,............ Mtz elsőhajtásba kellen cserélni féltengelyt,illetve vettem régebben egy zsír új közbenső támasztékot,kb 2 hétig volt fent de nem hajtott vmi baja van,csak nem vittem vissza mert nyár volt nem volt időm ezért a régit tmasztékot akkori szerelő kiherélte,így nem tudott megcsúszni ezért szétszakadt a bal oldali féltengelyem,illetve a kerékszitálással is kellen valamit kezdeni,válaszokat előre is köszi!
Mellsőöntvényt,azért cseréltem ki mert el volt repedve,a résolajat pedig a hidraulikatartály leeresztőcsavarjába akarom visszavezetni.csak nem találtam még megfelelő csöveket.
Ezért írtam én is neked a múltkor hogy kerüld az üresjáratot, majd elhagyja azt egy idő után. A múltkor Hori kolléga is írta hogy az övé is olajozza a könyököt aztán elhagyta.
Sza .Hát a melsőöntvényt hogy kicserélted annak ilyen szempontból nem sok köze van a kerékszitáláshoz, az anyával kapcsolatban pedig igen a királytengelyen lévőre gondoltam. A vezérműtömb a régi az a tipus volt amiben belül van visszavezetve a résolaj, az a kis dugó amit kitekertél abba ha bevilágítasz belül látni egy kis furatot amin visszavezeti, az új amit föltettél abban nincs az a kis furat ezért kívülről kell visszavezetned, kiveszed a dugót és egy átereszcsavarral és tömlővel bekötöd valahova a vezérműtömb visszafolyó ágába .
Üdv. Nekem már 15 éve volt kisfülkésem , vettem is ki belőle a munkahengert de semmi komoly bontásra nem emlékszek hogy kellet csinálni, emlékeim szerint könnyen ki jött a csap, viszont nagyfülkésnél úgy szoktam a hosszú csapot kivenni hogy az egyik oldali tankot lelazítom és kitolom a kerékig akkor épp kijön a csap
Csak fülke emelés lesz ezekszerint -.- ó de nemszeretek ennyire szétbontani valamit egy kis pepecs munkáért :D na mindegy a holnap már erre lesz áldozva, ma sötétedésig levettük a kereket meg fellazítottuk a tankot :D holnap remélem össze is rakjuk :D
Vedd le a kereket,emeld meg a fülkét,vagy vedd ki az ülést és alatta a deknit,hátha onnan ki birod szedni a csapot. Ha ugy nem megy a hátsó gumibakokat le kell lazitani és emelni a fülkén, csapot,csőcsonkot kitekerni,hogy kibujjon a tank oldalra.
Ha később is csinálja lehet hengerfejet kell megnézni. Lehet akkora lett a kompressziód és a hengerenkénti szívóerő is,hogy a kopott szelepszár mellett is szív,nem csak a csatornából,nade akkor annak el kéne égni ha a szívószelepnél jut be,most gondolkozom. :D ... A kipufogó szelep meg mindig felfelé mozgó dugónál van nyitva,amellett így nem mehet be olaj,még a szára mellett se,vagy kitudja ... :/
Üdv a kis fülkés 80-asnak a bal oldali tankját hogy fordítsuk ki, hogy a munkahenger csapját ki tudjuk húzni? a fülke fellazítása nélkül lehetséges valahogy kiforgítni a tankot? Ki hogy szokta csinálni?
Mellső öntvénycserén a hétköznapi nevén bölcsőt értem.Amelyik anyáról beszélsz az a nagyanya ami akirálytengelyen van?Másik kérdésem az lenne,hogy tegnap lecseréltem a vezérlőtömböt,és a kar mikor visszamegy a helyére továbbra is folytsa a traktort,mire rájöttem hogy a résolajcső le van vakdugózva,mert itt meglazítottam a csavart,akkor nem, folytotta a trakit,kérdés az lenne régi vezérlőtömbnél,miért nem folytotta le a trakit?pedig nem volt elvezetve a résolaj hanem le lett dugózva mert még kb 7 éves volt a traki akkor szedte ki belőle az antiszlippet és levakdugózta a szerelő,képe estleg van hogy hogy van megoldva a résolajcső?emlékeim szerint a hidraulikleeresztőcsavarbe megy vissza a résolaj.segítségedet előre is köszi
Pár napja írtad, hogy hüvelyezve lett, tehát még nincs összekopva. Kis terhelés kell neki, nem szabad alapjáraton, terhelés nélkül járatni. Porlasztókat nézted hüvelyezéskor?
Hideg hengerfej,kicsit kopott szelepvezetők,sokat járt alapjáraton a gép,vagy úgy hogy nem tudott felmelegedni. Ez a leggyakoribb eset. Ha kicsit visszaolvasol,sokak írnak erről.
A másik lehetőség az már vészesebb,de nem valószinű,miszerint megnövekedett az olajszinted pl az adagoló hibája miatt a gázolaj felhigitja a motorolajat és felszedi sokkal jobban,meg a szelepszárak mellett is sokkal könnyebben bejut a kipuf csatornákba. Olajlehúzó gyűrű törés,hiba miatt nem szokott ennyi olajat köpni,csak eszi,de az sem kizárt.