Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2018.07.11 0 2 40348

Jó, hát nyilván ez is egy része a dolognak, de az, hogy fel- és kijárat, vagy összekötő híd nélküli szakaszokat építtetnek meg, amik aztán fél- egy évig ott állnak kihasználatlanul, az sima idióta balfaszság, nem félelem a döntésektől. Vagy az, hogy eltévesztik a kisajátítandó ingatlan helyrajzi számát, meg hogy tökölnek a közműkiváltással, az sem a félelem miatt van, inkább azért, mert hülyék.

Előzmény: Mézgár (40347)
Mézgár Creative Commons License 2018.07.11 0 0 40347

En inkabb arra ertettem, hogy talan most majd mernek jobban dönteseket felvallalni. Elegge megfogja a bürokraciat, ha ott egy intezmeny, ami a legaprobb hibara is lecsap, es par evre börtönbe vag. Ki az a hülye, aki ilyen feltetelek mellett dönteseket hoz, akkor inkabb nyugisan aktat tologat arra az 1-2 evre amig ott van, de ne lehessen rafogni semmit, meg veletlenül se.

Előzmény: troglodita (40345)
bodrostomi Creative Commons License 2018.07.11 0 0 40346

Azt hittem van ettől részletesebb rajz is. :)

Előzmény: mash.69 (40331)
troglodita Creative Commons License 2018.07.10 0 0 40345

Nem tiszták a kiírások, nem tudnak szabályszerű licitig eljutni, nem tudják elkönyvelni, hogy a félkész autópálya hány százalékig kész stb., szóval ez még korrumpálással sem menne igazán gördülékenyen...

Előzmény: Mézgár (40338)
troglodita Creative Commons License 2018.07.10 0 0 40344

tegnap kora délután az M7 helyett inkább a 65-61-M6 triót választottam, hasonló érkezési időt prognosztizálva ,-)

Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.09 -3 1 40343

A Sajószentpéter + Kazincbarcika elkerülő már az 1998-as ogy-i választás kampányában előkerült.

 

Azért hoztam hírt a múltkor a 3-as úton (a heti válasz által megfikázott gyorsforgalmi út tehermentesítené), és most a 26-os úton történt értelmetlen balesetről, mert itt a topikban folyamatosan a 4-es út miatt folyik a sírás, miközben vannak az országban nagyobb forgalmú és veszélyesebb utak, mint a 4-es út egynémely része.

Előzmény: Csülkös.Pantani (40342)
Csülkös.Pantani Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40342

az elmúlt 20 évben mindeki megígérte a 26-os elkerülőt...

magam is linkeltem vagy 2-3 ilyen videót...

azóta is épül...

 

egy körforgalom kiágazásig jutott a projekt!!! még az index is megemlékezett mostanában róla...

 

https://index.hu/mindekozben/poszt/2018/02/19/korforgalom/

 

Frissítés: Többen írtak, hogy mi a körforgalom valódi funkciója. Az, hogy a már évtizedes tervként létező leendő sajószentpéteri elkerülő majd itt csatlakozzon a 26-os útba. Ami jól is hangzik, már csak el kellene készülnie, ám a környéket ismerős olvasók szerint még annak sincs semmi jele, hogy belátható időn belül elkezdenék építeni.

 

 

Előzmény: Mr Reacher (40341)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40341
neofrix baszmacs Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40340

Köszönöm!

Előzmény: gyoparOHs (40339)
gyoparOHs Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40339
Előzmény: neofrix baszmacs (40337)
Mézgár Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40338

Romanok megtettek az elsö lepest az autpalyafejlesztesek felgyorsitasahoz?

 

https://index.hu/kulfold/2018/07/09/felmentettek_tisztsegebol_a_roman_korrupcioellenes_ugyeszseg_vezetojet/

neofrix baszmacs Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40337

Előzmény: neofrix baszmacs (40336)
neofrix baszmacs Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40336

Sziasztok! Megmondanátok, milyen gép ez?

mash.69 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 40335

KÖszi. Szegény skodásnak esélye nincs , hogy előzzön :)

 

Már jó régen nem voltam anyósnál Újhelybe...

Csak arra emlékeztem, hogy elmegyünk valahol jobbra, majd 1-2 km után jön egy körforgalom, 

utána meg irány Szerencs, Patak, Újhely.... szinte végig 2x1 sáv, régebben nagyon szar volt az út... 

Előzmény: Mr Reacher (40334)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.06 0 0 40334

6:40-től kezdődik a 306-os. Az M30 Miskolc D-Miskolc K szakasz is ingyenes.

Előzmény: mash.69 (40333)
mash.69 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 40333

Nekem úgy tűnik a térképről, hogy most zárul be, de ettől még simán lehet már ott van moost is egy 2x1 sávos út, amiből most fizetős autópályát csinálnak, aztán megy a rinyálás, hogy miért nem ingyenes...

 

 

7.20-nál az a 306-os???

https://www.youtube.com/watch?v=81fxnGFeoc4

 

https://data2.openstreetmap.hu/terkep/Miskolc,306

Na itt már jobban látszik a 306-os, annak észak déli szakaszára épül tovább az M3-as,

ott válik el az út, ahol nyugatnak kanyarodik a 306-os, MIskolc északi része felé...

 

 

Előzmény: Mr Reacher (40332)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.06 0 0 40332

Az elkerülő már megvan egy pár éve.

Előzmény: mash.69 (40331)
mash.69 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 40331

guglizd meg, nem bonyi...  :)

 

https://static.regon.hu/ma/2018/03/m30_miskolc-tornyosnemeti-718x1024.jpg

 

kvázi kap egy keleti elkerülőt Miskolc a 306-ossal együtt

Előzmény: bodrostomi (40327)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.07.05 0 0 40330

belem szemben -> velem

Előzmény: radio100jozsi (40328)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.07.05 0 0 40329

féloldalas szakkatással -> szaggatással

Előzmény: radio100jozsi (40328)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.07.05 0 0 40328

Nem elképzelhetetlen, hogy a lefelé haladó személyautó elkezdett előzni a felfelé jövő 2 sávos úton, ott meg egy kamion mögül kiugrott egy másik autó és így csattantak a belsőben. Őszinte legyek nem szeretem az ilyen 1/2 sávos kapaszkodósávos utakat (8-ason is van ilyen), ahol féloldalas szakkatással engedik az egy sávban haladókat, hogy használják a szembe forgalom sávját. Én csak akkor megyek itt előzésbe, ha a 2 sávoson szemből tényleg senki sem jön, vagy max 1 autó a szélén, azaz biztos nem fog valaki bejönni a belső sávba belem szemben.

Előzmény: Mr Reacher (40326)
bodrostomi Creative Commons License 2018.07.05 0 0 40327

Hogy is lesz ez pontosan?

 

A zsolcai csomópont már önmagában egy katasztrófa...

Előzmény: Mr Reacher (40317)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.05 0 0 40326

És mondjátok azt, hogy a négyes út mindenek előtt:

 

http://www.boon.hu/sulyos-baleset-miatt-teljes-utzar-a-3-ason-szikszonal/3913054

dimelo Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40323

Nem haragszom, csak a 40313-ban éppen ez emeltem ki.

 

Örülök, hogy egyetértünk, jó lenne, ha többen látnák a fától az erdőt ...

Előzmény: mash.69 (40320)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40322
Előzmény: mash.69 (40320)
mash.69 Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40320

Én eztt emelném ki:

 

Egyébként is számos jel utal arra, hogy a hazai sztrádaépítések durván túlárazottak. Ahogy nemrég lapunk bemutatta, árbevételéhez viszonyítva tavaly a Duna Aszfalt 25, a Mészáros és Mészáros Kft. 19, a Swietelsky 11, a Strabag 8 százalékos adózott nyereséget ért el. Egy érdemben versengő építőipari piacon az előbbi kettő lényegében elképzelhetetlen, de az utóbbi kettő is szokatlan. Ahogy a G7 gazdasági portál minapi cikkéből kiderül, nemzetközi csoportszinten a Swietelskynek meg kellett elégednie 3, a Strabagnak 2 százalékos profitrátával. És ebben már benne vannak a magyar leánycégek felfelé kilógó adatai is.

 

De mint tudjuk reális áron nyernek, árverseny van, véletlenül sincs összebeszélés....

Előzmény: Mr Reacher (40311)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.04 0 1 40318

 2018. július. 04. 13:51

 

Megint leállíttatták a mohácsi Duna-híd építését

 

szerző: hvg.hu

 

Noha a közbeszerzési kiírásra már ajánlatok is jöttek.

Az állami infrastruktúrafejlesztő eredménytelennek nyilvánította a mohácsi Duna-híd tervezésére kiírt közbeszerzést – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből.

 

A tenderre már ajánlatok is érkeztek, de ezeket el sem bírálták, mert Homolya Róbert, volt közlekedéspolitikáért felelős államtitkár az azóta már megszűnt fejlesztési minisztériumból ilyen utasítást adott.

 

A zoom.hu emlékeztet, a mohácsi Duna-híd megépítését a rendszerváltás óta gyakorlatilag minden kormány megígérte, azóta sem lett belőle semmi.

 

A híd történetéről a Magyar Narancs közölt részletes cikket.

Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40317

Visszatérve ennek a rövid szakasznak a magas költségéhez. Az M30-nak folytonossági hiánya lesz, ugyanis nem az áttervezett, és horror drága felsőzsolcai csomópontból ágazik ki, hanem építenek egy úgy csomópontot a Miskolc ÉK-i elkerülőbe (306-os út). Eltörném a kezét, és elvenném minden diplomáját, aki ezt tervezte.

Előzmény: dimelo (40315)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40314

A műszaki tartalmak különbözősége miatt nem könnyű összehasonlítani az építési költségeket. A HV-nak sem sikerült, csak trollkodtak egy jót, lásd 40311.

Előzmény: dimelo (40313)
dimelo Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40313

Most trollkodtál egy jót?

 

Ez a megállapítás például erősen elgondolkodtató.

számos jel utal arra, hogy a hazai sztrádaépítések durván túlárazottak. Ahogy nemrég lapunk bemutatta, árbevételéhez viszonyítva tavaly

a Duna Aszfalt 25, a Mészáros és Mészáros Kft. 19, a Swietelsky 11, a Strabag 8 százalékos adózott nyereséget ért el.

Egy érdemben versengő építőipari piacon az előbbi kettő lényegében elképzelhetetlen, de az utóbbi kettő is szokatlan.

Ahogy a G7 gazdasági portál minapi cikkéből kiderül, nemzetközi csoportszinten a Swietelskynek meg kellett elégednie 3, a Strabagnak 2 százalékos profitrátával.

És ebben már benne vannak a magyar leánycégek felfelé kilógó adatai is.

 

ehhez egy konkrét információt is társítottak:

a Duna Aszfalt tud olcsón is építeni. A magyar cég egy konzorcium tagjaként nyert el egy lengyelországi, katowicei megbízást,

miután közel 50 százalékkal ígért alá a projekt tervezett költségének.

 

 

Megkérdezem: az itthon szerzett 25 % extraprofitból futja az 50 %-os aláígérésre is?

Nem tűnik racionálisnak, hacsak nem a piac és referenciaszerzés érdekében hozták meg a döntést... a mi pénzünkből finanszírozva.

Előzmény: troglodita (40312)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!