Ha sehol nem kapsz csatikat, megmondom, hogy én micsinánék :)
Keress egy olyan szöget vagy fúrószárat, vagy vmit aminek 03-05 mm-rel kisebb az átmérője, mint a tiri egység pucukáinak.
Vmi erősebb konzervdobozból, (ami ugye ónozott és könnyen forrasztható) vágj le egy kb. 2 cm széles csíkot. A csíkot feldarabolod kb. 1,5 cm széles darabokba (pontos méretet kerület számítással kapsz, hagyj rá 1 mm-t a táguláshoz).
Kis satut kinyitod annyira, hogy a kis lemezdarab szélei feküdjenek fel és a hengeres acélt beleütve kialakítasz egy félkör keresztmetszetet, amit utánna kész körre húzatsz a satupofákkal. A hengerek végére huzalt forrasztasz és VOILA...!
Mongyuk jó lenne ha kapnál bótba, mert max. 5 HUF lehet darabja, így meg görcsölni kell :(
Hejjhó!
TiborGo, köszönöm a tegnapi segítséget mégegyszer, most már csak ara kell rájönnöm, hogy a tirisztothoz hol kapok rézhüvelyt?
MoFaKerben nincs, sajnos.
Érdemes máes megoldással próbálkozni, vagy akkora amper szaladgál ott, hogy azonnal szétég minden?
Büszke Babetta tulajdonossal bővült a villalakók köre úgy lám. :))
Légszűrő betétet a fém mosogató dörzsivel tudod helyettesíteni, vékonyan beolajozod aszt annyi is. Fékpofát nem eldobni hanem újraferrodoloztatni ha van rá mód. Ha nincsen akkor az utángyártott kisipari fosok közül gondosan kell kiválasztani a megfelelőt, mert érhet kellemetlen meglepi. Az külön jó ha az asszony szereti a Babit, mert nem kell magyarázkodni ha a szerelgetésével telnek az órák napokon át... :))
Van már neve a Gépnek?
Kipuff kiégetéssel óvatosan, mert balesetveszélyes ám naon-naon.
Köszönöm a válaszokat. Tóni bácsi tippjére gyanaxom én is kizárásos alapon. Ha lecc kis időm szétkapom megint a vezérművet aztán kiceszek egy ógyűrűt és meglátjuk. Remélem ennyi a baj, mert szeretném már hajtani a gépet a jó idő itt van ezerrel.
A TiborGo barátunk által elmondottakhoz még annyit fűznék hozzá, ha korábban rendesen működött a váltód, bizony az is lehet, hogy a két szorosan berakott "O" gyűrű szívat. Ugyanis, ha nagyon szorulnak, a két hajtó tengely nem tud külön elforogni! Márpedig tudjuk, hogy a két sebesség fokozat a két tengely különböző fordulatszáma következtében jön létre!!!
Jó reggelt!
Kedd este óta egy babetta áll az ajtóm előtt. :-))))
Felcipeltem a harmadikra, és betoltam a műhelybe, amit előszobának álcázunk egyébként.
Szétszedtem óvatosba, légszűrőmben nincs fémbizbasz, ez nem gáz, a kipuffot ki kell égtni, meg ilyenek. Az alaplap újnak tűnik, legalább is nekem. Fék az nincs, vagy gatter a ferrodó, vagy nem tudom. kábé 1-1,5 mm-es rétag van rajta.
Szétszedtem a kiőpuffot is, mert amikor levettem, és megráztam, csörgött.
A rendszer szétbontása után kiderült, hogy egy benne felejtet 8-as fúróhegy okozta a zajt. :-)))
Feleségem imádja a ocit, már most, a macska meg segít szerelni esténként. Jeee.
Akkor még zsír a ma este?
Az 1.-2.-1. váltással kapcsolatos problémákat nekem MINDÍG a k. pofákkal kapcsolatos rendellenességek okozták. Mind1 volt, hogy új visszahúzó rugókat tettem bele, csiszolgattam, reszeltem, benzinbe áztatva tisztítottam - csinálhattam velük bármit.
Talán emléxel, amikor ez volt itt a főtéma, akkor egy képet is mellékeltem az újra ferrodoloztatott pofákról. A csere után szépen váltott, megszűnt ez a gondom. Nem is igazán értettem, hogy miért...?
Mivel Neked igazából 2.-1. visszaváltás gondod van, szóba jöhet még a menesztő tárcsa működtetésénél vmilyen felakadás. (Támaszkodó felületek kopása, kirojtosodás, stb. miatt a vez. pofák talán nem tudják elfoglalni az alaphelyzetet.)
Olaj a gumigyűrűnél már biztos, hogy nem szivárog, mert akkor nem lenne a 2. sem.
Ne csüggedj, ha nem kaptál választ azért van mert nincsen cuccunk, de a vatera.hu-n szoktak lenni dolgok hozzá. Nekem van két blokk felem, de nem szívesen válok meg tőlük két okból sem. 1. nincsen bőr a képemen elkérni értük annyit amennyit el lehetne reálisan. 2. ha netán szükségem lenne rá később akkor nagyon bánnám az elherdálását. Azért szurkolok neked!
A felfogatás miatt nincs támasztóbak, nincs betekerő (csak betolni lehet).
Most éppen dolgozom, de készítek képeket a felfogatásról.
A 207-es lánc rövid, a 210-es hosszú volt. A 210-es láncból kellett kivenni 10 centit. A 207-es hátsó lánckereke kisebb, ezért kicsit lassabban gyorsul.
A hátsó telót átalakítottam, hogy a moci alacsonyabb legyen. (Biztonsági okból)
Derék munka volt egyébként, gratula hozzá és örvendek neki, hogy csupán optikai tuningnak használjátok a palackot.
Agyaltam már én is rajta, hogy a 210-es blokk hogyan mehetne bele a 207-es vázba, de nem jutottam vele sehová. Tekintve, hogy egy 210-es blokkot még csak-csak, de egy 207-es vázat már nem tudtam volna beszerezni.
Megtennéd, hogy csinálsz pár fotót a felfogatásokrló közelről és felrakod ide. Érdekes tanulmány lesz az biztos.
Használja a fiad sokáig egészséggel és vigyázzon magára! Ha segítség kell itt mindig találsz belőle.
Igen kami1 említett egy hibrid 210-est 207-es vázban. Sztem ez van a képeken, de ezenkívül még azért kicsit át van alakítva az a váz. A plusz apparátokról nekem is csak gyanúim vannak, de asszem a szűrő lett megoldva valami okosságos módon és a NOX (?) is játszik a gépen. Hát ilyet még nem láttunk, de nem is nagyon hiányzott a tuning.
Remélem nem sértő senkinek a HSZ és nem lecc WAR megint.
Velem történt :
Amint korábban írtam erőpróba volt a mocinak és igen jól szerepelt. Aztán a fene nagy erőlködésébe kinyomott egy pöttynyi olajkát az ominózus O-gyűrűm mellett. Ezt a hibát is megoldottam. Most ott tartok, hogy szépen indul, felvált kettesbe - erőteljes rántás kíséretében - és megy mint a meszes. Visszaváltani egyesbe viszont már csak megállás esetén hajlandó. Ha csak kicsit is gurul akkor nem vált vissza kettőből egybe. Az új O-gyűrűt amikor beleraktam - ráadásul 2db-ot - a kisebb belső átmérő miatt ugye kissé szuszakolósan ment a helyére. Lehet ez a hiba okozója? Semmi máahoz nem nyóltam szereléskor csak kimostam a vezérlőművet mindenestől meg kicseréltem az O-gyűrűket. Lehet elég lett volna egy gyűtű is? Segítsetek, mert így nem szívesen hajkurászom a Gépszörnyet!
Jah Pannónia, hát örvendetes a hír, de sztem se várjon senki egy OLYAN motort majd mint amilyen AZ volt anno. Valami 4ütemű vackot kinyomnak majd Panni név alatt aszt annyi. A fanok meg rohannak megvenni... kicsit bűzlik ez nekem, de ne nekem legyen igazam. Tudjátok: a lepény hal először, a remény hal meg utoljára!