Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10280
:DDDD
Előzmény: DJGABI (10278)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10279

Hellosztok!

Kellemes húsvéti ünnepeket babettások!

Aztán tojásokat gyűjteni a másik kettő mellé:D

DJGABI Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10278
Hali!

Kellemes húsvéti ünnepeket minden Babszisnak!
dograbbit Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10277

Hella, kellems húsvétot, nektek!

 

gerg007 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10276
Sziasztok!

Én is békés, igazoltatás mentes húsvétot kívánok!

Gergő
Adam_17 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10275

Hali!

 

Mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!

 

 

Ádám

Feri_Vp Creative Commons License 2007.04.07 0 0 10274

Sziasztok!

 

Kellemes Húsvétot kívánok mindenkinek!

 

Feri

htibi222 Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10273
Tóni bá! Racsnis lánckerék cseréje sikerült ! az 5-ös beosztású skálán 3-as volt a nehézség . Üdv:htibi
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10272

csatlakozom az előző kettő hsz.-hez: kelleme húsvéti herce-hurcát mindenkinek!

(csinnyán a pálesszel!!)

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10271

Kellemetes húsvéti ünnepeket mindenkinek ja és persze hogy Babszival mennyetek!

Itt egy Vers:

Babettával érkeztem 40 métert fékeztem

X.Y vagyok szép és laza locsoljak vagy húzzak haza?!

 

az X.Y. helyébe tegyétek be a nevetek:D

Aztán aki iszik az nem vezet!!!

Nem szabad pityókásan vezetni a Bóbitákat mert csúnya vége lehet de sztem még talicskát se vezessetek ilyenkor.

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10270

Kedves Apraja, Nagyja!

 

Mindnyájotoknak kellemes húsvéti ünnepeket kívánok, családotokkal együtt!

 

Lehetőleg ne a Babival menjetek locsolkodni!!!

 

Üdv: Tóni bácsi

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10269

Szívesen :)

Ha sehol nem kapsz csatikat, megmondom, hogy én micsinánék :)

Keress egy olyan szöget vagy fúrószárat, vagy vmit aminek 03-05 mm-rel kisebb az átmérője, mint a tiri egység pucukáinak.

Vmi erősebb konzervdobozból, (ami ugye ónozott és könnyen forrasztható) vágj le egy kb. 2 cm széles csíkot. A csíkot feldarabolod kb. 1,5 cm széles darabokba (pontos méretet kerület számítással kapsz, hagyj rá 1 mm-t a táguláshoz).

Kis satut kinyitod annyira, hogy a kis lemezdarab szélei feküdjenek fel és a hengeres acélt beleütve kialakítasz egy félkör keresztmetszetet, amit utánna kész körre húzatsz a satupofákkal. A hengerek végére huzalt forrasztasz és VOILA...!

Mongyuk jó lenne ha kapnál bótba, mert max. 5 HUF lehet darabja, így meg görcsölni kell :(

Üdv,

TiborGo

Előzmény: dograbbit (10268)
dograbbit Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10268
Hejjhó! TiborGo, köszönöm a tegnapi segítséget mégegyszer, most már csak ara kell rájönnöm, hogy a tirisztothoz hol kapok rézhüvelyt? MoFaKerben nincs, sajnos. Érdemes máes megoldással próbálkozni, vagy akkora amper szaladgál ott, hogy azonnal szétég minden?
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10267

Egy kis helyesbítés:

Ahogy Tóni Bácsi helyesen írta: a kuplung pofáknak nincs közük a váltáshoz!

"Csak" annyi a feladatuk, hogy mozgásba hozzák a kétkerekűt.

Más betű, más motor, más planéta...

A HSZ többi része OK.

TiborGo

Előzmény: kettőtizes (10265)
kettőtizes Creative Commons License 2007.04.06 0 0 10266
Wooow!

Büszke Babetta tulajdonossal bővült a villalakók köre úgy lám. :))

Légszűrő betétet a fém mosogató dörzsivel tudod helyettesíteni, vékonyan beolajozod aszt annyi is.
Fékpofát nem eldobni hanem újraferrodoloztatni ha van rá mód.
Ha nincsen akkor az utángyártott kisipari fosok közül gondosan kell kiválasztani a megfelelőt, mert érhet kellemetlen meglepi.
Az külön jó ha az asszony szereti a Babit, mert nem kell magyarázkodni ha a szerelgetésével telnek az órák napokon át... :))

Van már neve a Gépnek?

Kipuff kiégetéssel óvatosan, mert balesetveszélyes ám naon-naon.

üdv.:
kettőtizes
Előzmény: dograbbit (10261)
kettőtizes Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10265
Szia Tóni bácsi!
Szia Tibor!

Köszönöm a válaszokat.
Tóni bácsi tippjére gyanaxom én is kizárásos alapon.
Ha lecc kis időm szétkapom megint a vezérművet aztán kiceszek egy ógyűrűt és meglátjuk.
Remélem ennyi a baj, mert szeretném már hajtani a gépet a jó idő itt van ezerrel.

Üdv.:

kettőtizes
Előzmény: Tóni bácsi (10264)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10264

Szia kettőtizes!

 

A TiborGo barátunk által elmondottakhoz még annyit fűznék hozzá, ha korábban rendesen működött a váltód, bizony az is lehet, hogy a két szorosan berakott "O" gyűrű szívat. Ugyanis, ha nagyon szorulnak, a két hajtó tengely nem tud külön elforogni! Márpedig tudjuk, hogy a két sebesség fokozat a két tengely különböző fordulatszáma következtében jön létre!!!

 

Üdv:Tóni bácsi

Előzmény: kettőtizes (10252)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10263
ÁÁÁ ma eldugult a Kreidlerem karbija áááááááá már vártam mikor lehet már megint szerelni!Egyszerűen jó gép ez!
-Sziszi- Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10262

Helló!

Frankó egy megoldás az a légszűrő! Látom Repsol olajat használsz te is. Nekem is valami ilyesmi légszűrő kéne most a simson karis babimhoz.

Előzmény: kami1 (10258)
dograbbit Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10261
Jó reggelt! Kedd este óta egy babetta áll az ajtóm előtt. :-)))) Felcipeltem a harmadikra, és betoltam a műhelybe, amit előszobának álcázunk egyébként. Szétszedtem óvatosba, légszűrőmben nincs fémbizbasz, ez nem gáz, a kipuffot ki kell égtni, meg ilyenek. Az alaplap újnak tűnik, legalább is nekem. Fék az nincs, vagy gatter a ferrodó, vagy nem tudom. kábé 1-1,5 mm-es rétag van rajta. Szétszedtem a kiőpuffot is, mert amikor levettem, és megráztam, csörgött. A rendszer szétbontása után kiderült, hogy egy benne felejtet 8-as fúróhegy okozta a zajt. :-))) Feleségem imádja a ocit, már most, a macska meg segít szerelni esténként. Jeee. Akkor még zsír a ma este?
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10260

Hello kettőtizes!

Az 1.-2.-1. váltással kapcsolatos problémákat nekem MINDÍG a k. pofákkal kapcsolatos rendellenességek okozták. Mind1 volt, hogy új visszahúzó rugókat tettem bele, csiszolgattam, reszeltem, benzinbe áztatva tisztítottam - csinálhattam velük bármit.

Talán emléxel, amikor ez volt itt a főtéma, akkor egy képet is mellékeltem az újra ferrodoloztatott pofákról. A csere után szépen váltott, megszűnt ez a gondom. Nem is igazán értettem, hogy miért...?

Mivel Neked igazából 2.-1. visszaváltás gondod van, szóba jöhet még a menesztő tárcsa működtetésénél vmilyen felakadás. (Támaszkodó felületek kopása, kirojtosodás, stb. miatt a vez. pofák talán nem tudják elfoglalni az alaphelyzetet.)

Olaj a gumigyűrűnél már biztos, hogy nem szivárog, mert akkor nem lenne a 2. sem.

Üdv,

TiborGo

Előzmény: kettőtizes (10252)
kettőtizes Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10259
Szia!

Ne csüggedj, ha nem kaptál választ azért van mert nincsen cuccunk, de a vatera.hu-n szoktak lenni dolgok hozzá.
Nekem van két blokk felem, de nem szívesen válok meg tőlük két okból sem.
1. nincsen bőr a képemen elkérni értük annyit amennyit el lehetne reálisan.
2. ha netán szükségem lenne rá később akkor nagyon bánnám az elherdálását.
Azért szurkolok neked!

üdv.:
kettőtizes
Előzmény: Tarjáni (10173)
kami1 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10258
Előzmény: kami1 (10257)
kami1 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10257
Előzmény: kettőtizes (10255)
kami1 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10256

A felfogatás miatt nincs támasztóbak, nincs betekerő (csak betolni lehet).

Most éppen dolgozom, de készítek képeket a felfogatásról.

 

A 207-es lánc rövid, a 210-es hosszú volt. A 210-es láncból kellett kivenni 10 centit. A 207-es hátsó lánckereke kisebb, ezért kicsit lassabban gyorsul.

 

A hátsó telót átalakítottam, hogy a moci alacsonyabb legyen. (Biztonsági okból)

 

Most éppen dolgozom, holnap jönnek a képek.

 

Üdv.

Előzmény: kettőtizes (10255)
kettőtizes Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10255
Szia!

Derék munka volt egyébként, gratula hozzá és örvendek neki, hogy csupán optikai tuningnak használjátok a palackot.

Agyaltam már én is rajta, hogy a 210-es blokk hogyan mehetne bele a 207-es vázba, de nem jutottam vele sehová.
Tekintve, hogy egy 210-es blokkot még csak-csak, de egy 207-es vázat már nem tudtam volna beszerezni.

Megtennéd, hogy csinálsz pár fotót a felfogatásokrló közelről és felrakod ide.
Érdekes tanulmány lesz az biztos.

Használja a fiad sokáig egészséggel és vigyázzon magára!
Ha segítség kell itt mindig találsz belőle.

üdv.:
kettőtizes
Előzmény: kami1 (10253)
kettőtizes Creative Commons License 2007.04.05 0 0 10254
gyűtű = gyűrű
Előzmény: kettőtizes (10252)
kami1 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 10253

Sziasztok!

 

A képeken valóban a fiam mocija van.

A csomagtartóra szerelt palack "optikai tuningnak" készült, a 10 éves fiam szerelte fel. Nitronak szánta, természetesen üres, ártalmatlan palack.:))))

 

A kék cső a levegőnek készült ideiglenesen. Elég poros utakon gyakorolgat, ez egy átmeneti levegőszűrő rendszer.

 

Imádja a szerkezetet!

 

Jelen állapotában kerek 10000 ft-ba került. Egy hétig készült, a Ti segítségetek alapján.

Előzmény: kettőtizes (10252)
kettőtizes Creative Commons License 2007.04.04 0 0 10252
Sziasztok!
(Hi All!)

Igen kami1 említett egy hibrid 210-est 207-es vázban.
Sztem ez van a képeken, de ezenkívül még azért kicsit át van alakítva az a váz.
A plusz apparátokról nekem is csak gyanúim vannak, de asszem a szűrő lett megoldva valami okosságos módon és a NOX (?) is játszik a gépen.
Hát ilyet még nem láttunk, de nem is nagyon hiányzott a tuning.

Remélem nem sértő senkinek a HSZ és nem lecc WAR megint.

Velem történt :

Amint korábban írtam erőpróba volt a mocinak és igen jól szerepelt.
Aztán a fene nagy erőlködésébe kinyomott egy pöttynyi olajkát az ominózus O-gyűrűm mellett.
Ezt a hibát is megoldottam.
Most ott tartok, hogy szépen indul, felvált kettesbe - erőteljes rántás kíséretében - és megy mint a meszes.
Visszaváltani egyesbe viszont már csak megállás esetén hajlandó.
Ha csak kicsit is gurul akkor nem vált vissza kettőből egybe.
Az új O-gyűrűt amikor beleraktam - ráadásul 2db-ot - a kisebb belső átmérő miatt ugye kissé szuszakolósan ment a helyére.
Lehet ez a hiba okozója?
Semmi máahoz nem nyóltam szereléskor csak kimostam a vezérlőművet mindenestől meg kicseréltem az O-gyűrűket.
Lehet elég lett volna egy gyűtű is?
Segítsetek, mert így nem szívesen hajkurászom a Gépszörnyet!

Jah Pannónia, hát örvendetes a hír, de sztem se várjon senki egy OLYAN motort majd mint amilyen AZ volt anno.
Valami 4ütemű vackot kinyomnak majd Panni név alatt aszt annyi.
A fanok meg rohannak megvenni... kicsit bűzlik ez nekem, de ne nekem legyen igazam.
Tudjátok:
a lepény hal először, a remény hal meg utoljára!

kettőtizes voltam

aloha!
tiger1342 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 10251
Köszi mindenkinek az elismerést, igazán jól esik, ha még nem említettem végzettségem szerint programozó volnék...:DDDD

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!