Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoli913 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1936
dupla turbós?
zoli913 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1935
Nem konkrét autóra gondoltam. Te melyikre gondoltál?
Előzmény: unomma (1933)
Konrad Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1934
Nekem a kombiban a kisebbik 2.0-s HDi van, és teljesen jó bele. Nem tudom, kell-e az a plusz, amit a 2.2 ad, és valóban a 2.0 stabilabb motor.
Előzmény: zoli913 (1932)
unomma Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1933
Én ugy látom elég régóta árulják, azt hiszem ez a duplaturbós,-nem? Hát nem tudom, elég egyedi a motor, szerintem egy kétliteressel jobban jársz, nem sokkal gyengébb, sokkal több van belőle, bevált,-én 160E-kmt hajtottam egybe, minden gond nélkül, megugyi az adója is több asszem.
Előzmény: zoli913 (1932)
zoli913 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1932
Sziasztok!

2.0, 2.2 hdi motorok. Szól valamelyik mellett, vagy ellen valami? Előnyökre, hátrányokra, meghibásodásokra, egyéb tapasztalatokra gondolok.

Köszönöm
unomma Creative Commons License 2010.06.14 0 0 1931
Hát persze, nem tiltja semmi, csak jól megnézni, mint minden használt autót.
Előzmény: Tusky77 (1930)
Tusky77 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 1930
Sziasztok!

Szabad megvenni egy C5 2.2HDI FAP Exclusive autót ami 97ezret futott, 2007 áprilisi, a Citroen Eger árulja és 2.790e az ára?

betg Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1929
Üdv ha nem boldogulsz vele megnézem neked hátha találok valami hibát ,ha jól emlékszem 2.2hdi ről van szó.
Előzmény: cxnita (1923)
betg Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1928
üdv köszönöm a köszönömöt !
Előzmény: gabi1955 (1927)
gabi1955 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1927
Üdvözöllek benneteket. Ma voltam betg-nél. Ami biztos, Ember a javából, csak dicsérni tudom, mert nem huzza le a kuncsaftot. Hozzáértően dolgozik és a fő dolog, hogy a saját munkáját többször leteszteli. Ő azaz Ember, aki ha megjavít az autón valamit, akkor az megvan javítva, ugyanis tudjátok a jó munkát csak 1x kell megfizetni, de a sikertelen munkát sokszor, mert lehet, hogy ahhoz a szerelöhöz már többször nem viszed el a kocsidat, de elviszed a másikhoz és ha ott sem sikerűl, akkor így jártál. Tehát próba nélkül soha nem szabad javított autót átvenni. Nem dícsérni akarom betg kollégát, melegen ajánlom minden Citroen C5-s tulajnak. Köszönöm  a munkát betg kolléga.
Előzmény: betg (1920)
egoka76 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1926

SZia Birdiee!

 

Tettél azóta valamit a féltengely támcsapágy ügyében? Én most kérdeztem a boltot, egy csapágyról van csak szó, a másik oldalon nincs is, és 3.000 píz lenne. Én azért meg fogom lépni, valamikor a jövő héten találok rá időt, meg szerelőt, mert ennyiből ennyivel kényelmesebben járni kincs:)

Előzmény: Birdiee (1676)
egoka76 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1925
Csak megfenyegetném őket egy perrel, aztán, hogy ki nyúlta le majd döntsék el, egyébként az összes hivatalos helyen ilyenek. Amit vettem azon univerzális katalizátor van, ami 20.000 Ft. Az előző tulajjal meg kifizettették a gyárit, ami 132.000.-Ft volt a számláján...De ez csak egy példa a sok közül, csak maszek helyre viszem a kocsit, ahhoz, aki ismerek.
Előzmény: cxnita (1923)
egoka76 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1924

Ezt csak most olvastam valahogy ez apár nap kimaradt a fórumból...

 

Ugyanez van nálam is, úgy indul, mintha nem lenne ferodol rajta, pedig kinyomó csapágyat cseréltünk nemrég, akkor néztük a kuplung ép.

 

Mér nekem sem csak rág, hanem olyan morgás is jön néha, attól függ hogy indulok.

 

Utána járok hamar, mert bazira idegesít engem is, addig köszi a tippet Én is!:)

 

Üdv.

Előzmény: unomma (1675)
cxnita Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1923

Szia

kicsit eltüntem.Sajna az autó még mindig le áll. elujitották a szivattyút,közben kiderült,hogy a mikro szürö cseréjét ugyan kiizettem,de a régit rakták bele,aminek letörtek valami pöckét. jó mi! hozzzáteszem szakszervizbe volt az autó.ezek után hova lehet vinni,ha itt is átvertek. viszont a hibát már generálni tudják! 3-as okozatba 1000-res ordulat alá engeded az autót és megáll a szerkezet.

ezt az AC kütyüt továbbitom a szerviz elé,hátha.

köszi

üdv Nita

Előzmény: betg (1882)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.06.08 0 0 1922
Sziasztok!

A minap izzót cseréltem a belső világításnál a tükör előtti panelban.
Lepattintotam, ki is cseréltem az izzót, viszont a panel alatt találtam 2db csatlakozót.
Az egyik fehér, és két narancsszínű szál van benne (3 csatis, a középsőben semmi sincs), a másik meg fekete.
Ezek milyen csatik?
Létezik, h ez a két csatlakozó az eső- illetve a fényérzékelőé lenne? A szélvédőm az sima.

Köszi a segítséget, előre is :)

C5 2.01 16V 2001évjárat

SySC5 Creative Commons License 2010.06.08 0 0 1921

Szia, Betq!

Azt mondd meg nekem, hogy a főtengelyt ennél is az indítómotor mögött kell kiakasztani, vagy máshol?

 

Előzmény: betg (1910)
betg Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1920
Economy módba akkor megy az autó ,ha nyitva marad az ajtó rajta marad a világítás stb
semmi köze az akku-hoz ez egy idő elteltével aktivizálódik, indításkor törlődik,végül is az aksit kiméli, lekapcsol minden fogyasztót csak a helyzetjelzőt hagyja rajta ha égett a tompított lámpa.
Előzmény: John Zero (1918)
betg Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1919
Üdv reggel 8-22-ig bármikor.
Előzmény: citroen_ds (1916)
John Zero Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1918
Ez az "Economy Mode Active" mit jelent?

Azt hiszem, hogy egyik munkanap égve felejtettem a tompított fényszórót (pedig csipogott is...). Munka után pedig láttam, hogy akkujelző balra van, és economy mode active... de beindult.

Azóta 1-2x láttam ezt a feliratot a napokban... Bár most mentem 2-300 km-t autópályán, talán eleget töltött az akkura.
ezustgolyo Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1917
jó tudni, hogy te vagy a vaterán ezzel a nickkel, akkor már ott is komunikáltunk :)
Előzmény: betg (1915)
citroen_ds Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1916
Üdv betg!

Holnapi nap folyamán mikor telefonálhatok? Érdekelne a cucc. Többit telefonon.
Köszönöm.
Üdv
Előzmény: betg (1915)
betg Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1915
Üdv van 4db gyári alufelnim 15" van 16" is nem üt nem ráz híbátlan van tolatóradarhoz szenzorom is 0630 821 3274 Budapesten vagyok meg tudod nézni de a vaterán megtalálod a felniket Rebekaluca felhasználó név alatt ha érdekel a megadott számon elérsz de nehogy leüsd a vaterán.
Előzmény: citroen_ds (1914)
citroen_ds Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1914
Üdv!

Kellene 1-2 cucc a kocsihoz (C5 2001 évj.) , érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek:
- 4db alufelni 15", jó állapotban
- 1db tolató szenzor

Mennyibe kerülne és merre lehetne megnézni, esetleg képet kapn róla?
Előre is köszönöm.

Üdv
bferi56 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1913
Szia Moli!
Régebben írtad, hogy kellene újabb infos fájl, kaptál is választ hogy honnan töltsd le. Én nem tudok ott regisztrálni valamiért, elküldenéd az újabb fájlt ?
Nekem is ugyanazt írja ki mint Neked akkor, hogy lejárt. feribeszedics@gmail.com
unomma Creative Commons License 2010.06.07 0 0 1912
Szevasz Robi! Beütöd a Guugli-ba, aztán egy láda sör mellett két hétig olvashatsz róla!
Előzmény: Xantia Break SX 2.0 16v (1911)
Xantia Break SX 2.0 16v Creative Commons License 2010.06.06 0 0 1911
Ahogy olvasom a tanácsokat,nem igazán értem mi az a Fap rendszer? Fap szürö? Mit csinálnak ezek és hogyan müködik a rendszer? Leirnátok ezt nekem? Kösz
Előzmény: betg (1910)
betg Creative Commons License 2010.06.06 0 0 1910
Biztos,hogy elraktad a vezérlést egy minimális eltérés és már nem indul be mert a főtengely és a veztengely jeladója nincs szinkronban és a motorvezérlö nem kap jelet nem fog elindulni én egy 2.2hdi -vel szívtam a veztengely 2mm -rel volt odébb mint a jelölés és nem indult be. Rajzot sajnos nem tudok de vedd le a szíjat stifteld ki a főtengelyt -veztengelyt rakd fől a szíjat vedd ki a stifteket tekerd körbe a motort újra próbáld bedugni a stifteket ha simán bemegy akkor valószínű indulni fog remélem tudtam segíteni.
Előzmény: SySC5 (1908)
betg Creative Commons License 2010.06.06 0 0 1909
A motor elbírja, a porlasztok kevésbé alkalmanként nem gond de tartós használatnál gond lehet a magas kéntartalom miatt, gyakrabban kell gázolajszűrőt cserélni porlasztó tisztító adalék is segíthet . Én néha tankoltam hajóról az még rosszabb minőség az autónak semmi baja de nem rendszeresen használtam, a hagyományos dízel motor jobban bírja az ilyen üzemanyagot még egy hagyományos tdi is (nem pdtdi)
gond nélkül megy vele .
Előzmény: ktn497 (1906)
SySC5 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 1908

Kedves Kollégák!

 

Ha van, aki szerelte már, vagy egy szerelési könyvet tudna-e valaki linkelni.

Konkrétan a C5 1,6Hdi vezérlése érdekelne. A két vezértengely miatt a beállítás lenne a problémám.

Aki csinálta tudja, mire gondolok...

Ugyanis a helyzet az, hogy szét kellett szednem a vezértengelyek-láncfeszítő-csere miatt, összeraktam és nem indul. A porlasztóknál fenn van a go, de nem röffen be. Esetleg a vezérkerék és főtengely -nél levő jeladókra van-e valami konkrétum, vagy ... Esetleg ezek elmozdulásából adódhat-e hogy nem indul?

Mit tegyek?

ezustgolyo Creative Commons License 2010.06.06 0 0 1907

:)

Kiváncsi leszek a reakciókra.

Előzmény: ktn497 (1906)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!