Én ugy látom elég régóta árulják, azt hiszem ez a duplaturbós,-nem? Hát nem tudom, elég egyedi a motor, szerintem egy kétliteressel jobban jársz, nem sokkal gyengébb, sokkal több van belőle, bevált,-én 160E-kmt hajtottam egybe, minden gond nélkül, megugyi az adója is több asszem.
Üdvözöllek benneteket. Ma voltam betg-nél. Ami biztos, Ember a javából, csak dicsérni tudom, mert nem huzza le a kuncsaftot. Hozzáértően dolgozik és a fő dolog, hogy a saját munkáját többször leteszteli. Ő azaz Ember, aki ha megjavít az autón valamit, akkor az megvan javítva, ugyanis tudjátok a jó munkát csak 1x kell megfizetni, de a sikertelen munkát sokszor, mert lehet, hogy ahhoz a szerelöhöz már többször nem viszed el a kocsidat, de elviszed a másikhoz és ha ott sem sikerűl, akkor így jártál. Tehát próba nélkül soha nem szabad javított autót átvenni. Nem dícsérni akarom betg kollégát, melegen ajánlom minden Citroen C5-s tulajnak. Köszönöm a munkát betg kolléga.
Tettél azóta valamit a féltengely támcsapágy ügyében? Én most kérdeztem a boltot, egy csapágyról van csak szó, a másik oldalon nincs is, és 3.000 píz lenne. Én azért meg fogom lépni, valamikor a jövő héten találok rá időt, meg szerelőt, mert ennyiből ennyivel kényelmesebben járni kincs:)
Csak megfenyegetném őket egy perrel, aztán, hogy ki nyúlta le majd döntsék el, egyébként az összes hivatalos helyen ilyenek. Amit vettem azon univerzális katalizátor van, ami 20.000 Ft. Az előző tulajjal meg kifizettették a gyárit, ami 132.000.-Ft volt a számláján...De ez csak egy példa a sok közül, csak maszek helyre viszem a kocsit, ahhoz, aki ismerek.
kicsit eltüntem.Sajna az autó még mindig le áll. elujitották a szivattyút,közben kiderült,hogy a mikro szürö cseréjét ugyan kiizettem,de a régit rakták bele,aminek letörtek valami pöckét. jó mi! hozzzáteszem szakszervizbe volt az autó.ezek után hova lehet vinni,ha itt is átvertek. viszont a hibát már generálni tudják! 3-as okozatba 1000-res ordulat alá engeded az autót és megáll a szerkezet.
A minap izzót cseréltem a belső világításnál a tükör előtti panelban. Lepattintotam, ki is cseréltem az izzót, viszont a panel alatt találtam 2db csatlakozót. Az egyik fehér, és két narancsszínű szál van benne (3 csatis, a középsőben semmi sincs), a másik meg fekete. Ezek milyen csatik? Létezik, h ez a két csatlakozó az eső- illetve a fényérzékelőé lenne? A szélvédőm az sima.
Economy módba akkor megy az autó ,ha nyitva marad az ajtó rajta marad a világítás stb semmi köze az akku-hoz ez egy idő elteltével aktivizálódik, indításkor törlődik,végül is az aksit kiméli, lekapcsol minden fogyasztót csak a helyzetjelzőt hagyja rajta ha égett a tompított lámpa.
Azt hiszem, hogy egyik munkanap égve felejtettem a tompított fényszórót (pedig csipogott is...). Munka után pedig láttam, hogy akkujelző balra van, és economy mode active... de beindult.
Azóta 1-2x láttam ezt a feliratot a napokban... Bár most mentem 2-300 km-t autópályán, talán eleget töltött az akkura.
Üdv van 4db gyári alufelnim 15" van 16" is nem üt nem ráz híbátlan van tolatóradarhoz szenzorom is 0630 821 3274 Budapesten vagyok meg tudod nézni de a vaterán megtalálod a felniket Rebekaluca felhasználó név alatt ha érdekel a megadott számon elérsz de nehogy leüsd a vaterán.
Szia Moli! Régebben írtad, hogy kellene újabb infos fájl, kaptál is választ hogy honnan töltsd le. Én nem tudok ott regisztrálni valamiért, elküldenéd az újabb fájlt ? Nekem is ugyanazt írja ki mint Neked akkor, hogy lejárt. feribeszedics@gmail.com
Ahogy olvasom a tanácsokat,nem igazán értem mi az a Fap rendszer? Fap szürö? Mit csinálnak ezek és hogyan müködik a rendszer? Leirnátok ezt nekem? Kösz
Biztos,hogy elraktad a vezérlést egy minimális eltérés és már nem indul be mert a főtengely és a veztengely jeladója nincs szinkronban és a motorvezérlö nem kap jelet nem fog elindulni én egy 2.2hdi -vel szívtam a veztengely 2mm -rel volt odébb mint a jelölés és nem indult be. Rajzot sajnos nem tudok de vedd le a szíjat stifteld ki a főtengelyt -veztengelyt rakd fől a szíjat vedd ki a stifteket tekerd körbe a motort újra próbáld bedugni a stifteket ha simán bemegy akkor valószínű indulni fog remélem tudtam segíteni.
A motor elbírja, a porlasztok kevésbé alkalmanként nem gond de tartós használatnál gond lehet a magas kéntartalom miatt, gyakrabban kell gázolajszűrőt cserélni porlasztó tisztító adalék is segíthet . Én néha tankoltam hajóról az még rosszabb minőség az autónak semmi baja de nem rendszeresen használtam, a hagyományos dízel motor jobban bírja az ilyen üzemanyagot még egy hagyományos tdi is (nem pdtdi) gond nélkül megy vele .
Ha van, aki szerelte már, vagy egy szerelési könyvet tudna-e valaki linkelni.
Konkrétan a C5 1,6Hdi vezérlése érdekelne. A két vezértengely miatt a beállítás lenne a problémám.
Aki csinálta tudja, mire gondolok...
Ugyanis a helyzet az, hogy szét kellett szednem a vezértengelyek-láncfeszítő-csere miatt, összeraktam és nem indul. A porlasztóknál fenn van a go, de nem röffen be. Esetleg a vezérkerék és főtengely -nél levő jeladókra van-e valami konkrétum, vagy ... Esetleg ezek elmozdulásából adódhat-e hogy nem indul?