Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ranger05 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 56859

 

Sziasztok, egy kis segítséget kérnék.

Tudnék venni egy RENAULT THALIA 1390cm3, BENZIN 55Kw, EURO II kocsit, de sajnos nincs hozzá egyetlen kulcs sem. Nehéz kicserélni a gyújtáskapcsolót, ha vennék egy újat 2 kulccsal sok idő kicserélni? Mennyire kéne szétbontani hozzá? Ezekben a kulcsokban még nincs semmi elektronika, ami letiltana a másik kulcs miatt?

Előre is köszönöm a segítséget és a tanácsokat.

Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56858
Viccet félretéve, nem lehet azt is felfele kihúzni mindenféle komolyabb bontás nélkül mint az elakadásjelzőt?
Előzmény: ÖregMackó (56855)
Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56857
Egyébként látom szakértő típus.
Előzmény: ÖregMackó (56854)
Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56856
Őőő és a kutya?????? Vele mi lesz? :)
Előzmény: ÖregMackó (56854)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56855

Persze kivétel előtt le kell húzni a három csatlakozót: elakadás jelző kapcsolója, szivargyújtó, központi zár.

 

Előzmény: ÖregMackó (56854)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56854

A kardán box - két csavar hátul két patent elől egy csavar hamutartó alatt - a váltóbot szoknyát ki kell pattintani óvatosan (nekem még nem tört le a fül márktárnak már igen) aztán ki lehet venni, felfordítva kihúzható a szivargyújtó világítása. Egyszerű drótlábs üvegégő való bele de ha már kint van keresni kellene ledes világítást sokkal tartósabb.

 

     

 

ŐregMackó

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56853

Eleve érdekes volt neke, hogy csak alacsony fordulaton, nagy gázadásnál jelentkezett a rángatás! A trafó kizárása után a szelepházfedélre gondoltam, mivel tisztítva volt, hogy ott nem mozdult-e el valami, és szívhat falsot. De a befecskendezőszelepek csatlakozóinak megmozgatása megoldotta a problémát. Érdekes!

Előzmény: Köhike (56852)
Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56852
Érdekes, hogy semilyen hibat nem tárol le az ecu. Nekem sem volt semmi hibakód, se freeze frame amikor megdöglött a trafóm. Találkoztam olyan autóval is amelyiknél a legkisebb gyújtáskimaradásra is beírja a hibakódot, és elmenti az állapotot.
Előzmény: DGabee85 (56849)
Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56851
Örülök, hogy végül meglett a hiba és, hogy nem kellett extra kiadásokba sem verned magad!
Előzmény: DGabee85 (56849)
petiren1,5dci Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56850

Heló, képet nem tudok mutatni, de nem rég cseréltem benne. Nem jött ki a szivargyújtó aljzat, aztán ehh kiveszem a közép boxot komplett. Majd kivéve a boxot,  kihúztam a szivargyújtó aljzatot és azon van az izzós rész, na azt erről megint le kell műteni :) Sima 1,2W-os izzó van benne ilyen: http://www.carlamp.eu/media/catalog/product/cache/1/image/b5935be846090bbc229e74699ab2d740/c/a/ca-re-w2w_2721.jpg

 

Előzmény: rentha92 (56841)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56849

Örömhírrel szolgálhatok! BSanzika márkatárs segítségével átraktuk a gyújtás trafóját az enyémbe, a hibát (alacsony fordulaton nagy gázra való rángatást) az Ő trafójával is produkálta a gép! OBD hibaolvasás semmilyen eltárolt hibát nem hozott, sőt, járó motornál, érezhető rángatás közben sem produkált hibakódot! Aztán átmozgattuk a befecskendező szelepek csatlakozóit! A munka végeztével épp el kellett ugranom az asszonyért, mert lerobbant a busza egy településsel arrébb (Sajószögeden, Tiszaújvárosból mentem át érte), és láss csodát, a hibát reprodukálni nem tudtam! Nem rángatott! Utána elmentem tesztkörre, 5. sebességi fokozatban leejtettem 30 km/h-ra a sebességem és lepadlóztam, egy rándulás nem volt! Tehát nem gyertya, nem gyújtáskábel, nem gyújtástrafó, hanem egy egyszerű kontakthiba a befecskendező szelepek érintkezőjénél okozhatta a bajomat! Ez egyben öröm és üröm is! Öröm, mert nem kell új trafót vennem, üröm, mert új gyújtáskábel szettet meg vettem, igaz 2700 Ft-ért a Tesla-t, de tökéletes! Viszont az ideg, amit megettem a kocsi miatt... megfizethetetlen! A következő lépés, hogy légszűrőház leszed, befecskendező szelepek csatiján érintkező megtisztít, WD-40-es ápolás megtörténik, és visszarak! Köszönöm a tanácsokat, örülök, hogy ennyi lett a gond, legalábbis úgy tűnik! Elnézést, hogy ilyen hosszúra sikeredett a hozzászólás, de megkönnyebbültem, hogy a ráköltött pénz után, nem kell még újabb komoly összeget ráfordítanom hű Talicskámra! Zárójelben megjegyezném, hogy Miskolc és környékén egyébként nagyon kedvezményes alkatrész árakkal várok minden Thalia-st! És BSanzika: mégegyszer köszönöm a közreműködésed!!!

Előzmény: Köhike (56839)
Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56848

Én ezt nem mertem megkérdezni, de gondoltam rá. :)

Előzmény: Törölt nick (56847)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56847

Dísztárcsa van rajta? Nekem pl. azt hallani...

Előzmény: Dacikoma (56846)
Dacikoma Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56846

Sziasztok!

 

Böngésztem a korábbi bejegyzéseket, de nem találtam arra infót, hogy mi kattoghat a 2004es 1.4 Thalia bal első kerekénél. Ez a kattogás amit hallok, lehúzott ablaknál hallatszik csak (nem hangos) - éppen ezért eddig nem is tűnt fel. Ez a zaj sebességfüggő és mindig hallani, egyenes haladásnál is. Továbbá, csak bal előlről jön.

A kocsit már megemeltem és megforgattam mindkét első kereket, de nem tapasztaltam hasonló kattogást.

Bármi tippet szívesen veszek.

 

Köszönettel,

Dávid

Köhike Creative Commons License 2014.05.22 0 0 56845
Aham. Akkor nincs más választás.
Előzmény: DGabee85 (56844)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 56844
Szétesett neki a zárbetét, a kulcson maradt a belseje!
Köhike Creative Commons License 2014.05.21 0 0 56843
Nem lehet, hogy csak megszakadt a kábele és azért nem megy? De oda mintha be lehetne tenni az univerzálist is.
Előzmény: DGabee85 (56842)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 56842
A facebookos Thalia Clubban egy márkatárs csomagtérzárat keres! Ha valaki tud segíteni, kérem jelezze!
rentha92 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 56841

üdv.

a szivargyújtónál lévő izzót hogyan lehet a legegyszerűbben kicserélni, milyen izzó való bele? lehetőleg képekkel..

 

köszönöm!

bsanzika Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56840

Ahogy elmondtad nekem is hasonlókat produkált ~4 hónapja és az trafócsere lett! De csütörtökön kiderül minden.

Előzmény: DGabee85 (56838)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56839
Ha esetleg akad egy loganos ismerős az is jó.
Előzmény: DGabee85 (56838)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56838

Csütörtökön jön haza egy márkatárs, bsanzika, és azt mondta átdobhatjuk a trafóját egy próbakörre, csak addig nem nagyon merek közlekedni, a katalizátoromat féltve! Viszont az ideg is öl meg, hogy remélem "csak" a trafó a baja! Lehet hallani a kipuffancstól is fura hangokat olyankor, de nem nevezném durrogásnak, inkább dohogásnak! Szóval nem olyan, mintha egy Ladánál elvennéd a gyújtást, majd vissza és durran!

Előzmény: Köhike (56836)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56837

Köszi! Furcsa amúgy, hogy bekerült ez az új gyertya, és kinyírta a trafót! Jó a trafó sem mai gyerek, és állítólag a régi gyertyán 1,5mm volt a hézag. Lehet meglepte a 0,9 :) Fogalmam sincs mitől nyírta ki!
Magneti vagy Mobiletron trafót vegyek az ÓCCSÓ kategóriából? Sajna annyit költöttem most rá, hogy nincs pénzem egy izmosabb árú trafóra!

Előzmény: Köhike (56835)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56836
Nekem a trafó mikor rossz volt az halkan durrogott hirtelen gázadásra állóhelyzetben. Pontosabban fülre is ugyanúgy dadogott a kipufogó is mint a motor.
Előzmény: DGabee85 (56832)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56835
Igen az tökéletes.
Előzmény: DGabee85 (56834)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56834

K7J700-ba biztos jó választás az eyquem 2 pólusú gyertya? EYQUEM RFC58? Nehogy megvegyem az új trafót és azt is kinyírja!

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56833

Keresek Miskolc és környékén 1.4-es 8szelepes benzines márkatársat, K7J700-as motorkóddal! A gyújtástrafót kéne átcserélni a kocsiban egy tesztkör erejéig, hogy kiderüljön azt kell-e vennem, vagy esetleg más a probléma forrása! Sürgős és fontos! Kérem, aki a közelben van, és a megadott autóval rendelkezik keressen meg! Köszönöm!

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56832

Nem hallani, pedig füleltem. Viszont az új gyújtáskábel óta az alapjárat is bizonytalan néha. 

Előzmény: Köhike (56829)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56831

10822121CE-38MOBILETRONGyújtás trafó
Van12290 FT

 

Ez milyen lehet?

Ezt el tudnám hozni 6000-ért! Merjem?

Előzmény: Köhike (56827)
Köhike Creative Commons License 2014.05.20 0 0 56830
Nincs ismerős a közelben akivel ki tudnád próbálni? 3 csavar fogja csak.
Előzmény: DGabee85 (56828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!