Üdv! Érdeklődni szeretnék e dolog régi voltáról: Mint borsodi lakos és buszfan találtam egy érdekes helyet Bereten. Az egyik udvarban hátul egy szakadt régi rozsdás Borsod volános Ik 266-ost (?) láttam felfedezni. Először kocsiból vettem észre aztán most rákerestem a Google Street view-en és tényleg ott van. Tehát aki tudja ennek a busznak a régi rendszámát megosztaná velem? Előre is köszönöm!
Így is lehet hozzáállni. Meg úgy is, hogy ami direkt (és felvállaltan) igénytelen és gány "munka" arra nem mondom, hogy hurrá, ez gyönyörű. Mondjuk, hogy vindiktálom a jogot a fújolásra.
Még, hogy érv?! Olyan emberek érve, akik még mindíg a selejt munka takargatását tartják feladatuknak és állandóan támadják azokat, akik ezt nem tudják elviselni. A rendes munka sem tart tovább a selejtnél és sokkal jobb érzés az eredményét látni.
Egyébként azért is szóltam bele megint, hogy ne csak AegonT barátomat piszkáljátok (már aki ezt teszi) hanem rajtam is lehet a nyelveteket köszörülni. Talán lehetne már egyszer komolyan is gondolkodni, és lehet , hogy egyszer nem is lennénk már "szegény ország" ?!
Szombathely Ikarusai. Vannak még páran, de általában csak műszakváltós (H-jelzésű) járatokat visznek. Külön érdekes a mozgássérült-emelővel felszerelt példány, ilyet másutt nem láttam.
Egyszer már feladtam. Utána találkoztam egy írással (amit szándékon kívül számos projectpárti is megerősített) ami valahogy így hangzott: ˇTehetséges, jókezű, vidéki fiatalok csinálták a gépet, de egyikük sem ismerte az adott típust, nem láttak róla képet, mindössze 3-4 nyomtatott képecske alapján dolgoztak. Ahogy egy-egy nagyobb munkafázis elkészült, már érkeztek segédanyagok (képek, alkatrészek) de ekkorra már annyira előrehaladt a program, hogy a brigádvezető nem akarta visszabontani...ˇvalami ilyesmi volt. Ez, meg szerencsétlen faros esetén a motorkérdés indoklása egy cseppet felcseszte az agyvizem. Teljesen jogosan, tekintve, hogy közpénzből működő cégről beszélünk.
Kezdem úgy érezni magam, mint a Facebookon van egy csoport, aminek a neve Minden nap ugyanaz a kép Zámbó Árpyról. És frankón minden nap feltöltik ugyanazt a fotót és 20 ezer ember kedveli. Szerintem Te is ezért hajtogatod fél éve ugyanazt. De már legalább nem idegesít, csak jót röhögök rajta. Úgyhogy már megvan az esélyed rá, ha egyszer találkozunk és mondasz valami poént akkor nem fejellek meg csak elismerem, hogy kitartó vagy! ;)
Ezzel majdnem egyetértek. Azért majdnem, mert csak abban az esetben, ha a hibák jószándékúak, maximális tudással keletkeztek. Akkor azonban, amikor kiderül, hogy azok a hibák bizony nem jószándékúak, hanem csak igénytelenségből, balkáni belesz*rásból jöttek elő, nos, ott már egy picit gondot jelent a "normál" hangnem. A magános esetében szinte teljesen, annyi, hogy ott is - úgy gondolom - addig nem szabad beleszólni, amíg a törekvések jóindulatúak, nem pusztítják a történelmi emléket. Azaz a rothasztókkal, a "vasasokkal", meg Dr. Frankeisteinékkel szemben kell a kritika. Egyébként meg igen. A magánember busza hobbikocsi, jogilag azt csinál vele, amit akar, ha nem teljesen eredeti, hát nem az. (Ettől függetlenül, legalábbis szerintem nem tehet vele bármit, például a szétvágás legalábbis erkölcsi akadályokba ütközik) Ami viszont közpénzből készült, annak a lehető legnagyobb mértékben eredetinek kell lennie, mert az viszont a "köz" tulajdona.
Zsömlét hoztam a munkába, vehetek bele párizsit, vagy inkább ne is egyek, mert a kollégám párizsis zsömlét hozott otthonról... Vagy esetleg, ha hagy maradékot, vegyem meg tőle és egyem meg azt?
Röhej, amit itt egyesek a pálya széléről művelnek...
Amire eddig is. A kvázimávagra (amin még a felszállási rendre figyelmeztető tábla sem stimmel) az 55-ösre (elsősorban a hülye indoklásra a motorral kapcsolatban, no meg a csőfelni)... vagy az IK-AR 55-tel kapcsolatban? Arra, hogy az egy merci motoros Setra faros pofával...
"minőség esetén szerintem azért akkor is nyugodtan lehet fintorogni, ha nem állami/önkormányzati cég követ el barbárságot. Az IK-AR 55-re gondolok...."