Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94072

https://hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_263

 

Kb. 5 másodpercbe telt rákeresni...

Előzmény: Törölt nick (94070)
norbee601 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94071

Hát azon kívül azért fut még pár 263-as Magyarországon:D

Előzmény: Törölt nick (94070)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 -1 0 94070

Magyarország egyetlen Ikarus 263-asa-euf-161-nálunk közlekedik a Nógrád volánnál.Valaki leírná, hogy milyen típusok vannak a 263-ason belül?

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 0 1 94069

Jelentkezek másodrésznek :D

Előzmény: ujfigura (94068)
ujfigura Creative Commons License 2015.07.14 0 0 94068

Szavazni csak a jelentkezőknek ér:)

Előzmény: siófoki35 (94067)
siófoki35 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 94067

A 250-est :)

Előzmény: ujfigura (94061)
ujfigura Creative Commons License 2015.07.14 0 0 94066

Én nem vezettem, de én is azt választanám:)

Előzmény: trizs77 (94065)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.14 -1 1 94065

Én a Koós Károly Kollégium feliratos Ik-250-t választanám.

 

azt már vezettem.......................:-))

 

 

Előzmény: ujfigura (94061)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 94064

Ez inkább egy fél 280-asnak tűnik.

Előzmény: 431365 (94063)
431365 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 94063

Üdv! Érdeklődni szeretnék e dolog régi voltáról: Mint borsodi lakos és buszfan találtam egy érdekes helyet Bereten. Az egyik udvarban hátul egy szakadt régi rozsdás Borsod volános Ik 266-ost (?) láttam felfedezni. Először kocsiból vettem észre aztán most rákerestem a Google Street view-en és tényleg ott van. Tehát aki tudja ennek a busznak a régi rendszámát megosztaná velem?
Előre is köszönöm!

CLY-802 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 94062
ujfigura Creative Commons License 2015.07.13 0 1 94061

AegonT Creative Commons License 2015.07.12 -2 0 94060

Így is lehet hozzáállni. Meg úgy is, hogy ami direkt (és felvállaltan) igénytelen és gány "munka" arra nem mondom, hogy hurrá, ez gyönyörű. Mondjuk, hogy vindiktálom a jogot a fújolásra. 

Előzmény: YD-48-08 (94058)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.12 -1 0 94059

Még, hogy érv?! Olyan emberek érve, akik még mindíg a selejt munka takargatását tartják feladatuknak és állandóan támadják azokat, akik ezt nem tudják elviselni. A rendes munka sem tart tovább a selejtnél és sokkal jobb érzés az eredményét látni.

Egyébként azért is szóltam bele megint, hogy ne csak AegonT barátomat piszkáljátok (már aki ezt teszi) hanem rajtam is lehet a nyelveteket köszörülni. Talán lehetne már egyszer komolyan is gondolkodni, és lehet , hogy egyszer nem is lennénk már "szegény ország" ?!

Előzmény: YD-48-08 (94058)
YD-48-08 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 94058

 "és mondasz valami poént akkor nem fejellek meg csak elismerem, hogy kitartó vagy!"

 

Hát,egy sokatmondó érv ez is. Bár ..

siófoki35 Creative Commons License 2015.07.11 0 1 94057

Szombathely Ikarusai. Vannak még páran, de általában csak műszakváltós (H-jelzésű) járatokat visznek. Külön érdekes a mozgássérült-emelővel felszerelt példány, ilyet másutt nem láttam.

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.11 -1 0 94056

démokrászijéé! :)))))) 

Előzmény: monor23 (94048)
AegonT Creative Commons License 2015.07.10 -2 0 94055

Egyszer már feladtam. Utána találkoztam egy írással (amit szándékon kívül számos projectpárti is megerősített) ami valahogy így hangzott: ˇTehetséges, jókezű, vidéki fiatalok csinálták a gépet, de egyikük sem ismerte az adott típust, nem láttak róla képet, mindössze 3-4 nyomtatott képecske alapján dolgoztak. Ahogy egy-egy nagyobb munkafázis elkészült, már érkeztek segédanyagok (képek, alkatrészek) de ekkorra már annyira előrehaladt a program, hogy a brigádvezető nem akarta visszabontani...ˇvalami ilyesmi volt. Ez, meg szerencsétlen faros esetén a motorkérdés indoklása egy cseppet felcseszte az agyvizem. Teljesen jogosan, tekintve, hogy közpénzből működő cégről beszélünk. 

Előzmény: P.Box (94054)
P.Box Creative Commons License 2015.07.10 0 7 94054

Kezdem úgy érezni magam, mint a Facebookon van egy csoport, aminek a neve  Minden nap ugyanaz a kép Zámbó Árpyról. És frankón minden nap feltöltik ugyanazt a fotót és 20 ezer ember kedveli. Szerintem Te is ezért hajtogatod fél éve ugyanazt. De már legalább nem idegesít, csak jót röhögök rajta. Úgyhogy már megvan az esélyed rá, ha egyszer találkozunk és mondasz valami poént akkor nem fejellek meg csak elismerem, hogy kitartó vagy! ;)

Előzmény: AegonT (94053)
AegonT Creative Commons License 2015.07.10 -1 0 94053

Ha jól tévedek, mire kifutott a típus, bejött az ülőkalauz. Márpedig a kvázimávag a legutolsó  időknek megfelelően lett összerakva... 

Előzmény: P.Box (94052)
P.Box Creative Commons License 2015.07.10 0 0 94052

Az állókalauzos időkben így volt a felszállási rend, úgyhogy jó helyen van a tábla.

Előzmény: AegonT (94045)
AegonT Creative Commons License 2015.07.10 -1 0 94051

Ezzel majdnem egyetértek. Azért majdnem, mert csak abban az esetben, ha a hibák jószándékúak, maximális tudással keletkeztek. Akkor azonban, amikor kiderül, hogy azok a hibák bizony nem jószándékúak, hanem csak igénytelenségből, balkáni belesz*rásból jöttek elő, nos, ott már egy picit gondot jelent a "normál" hangnem. A magános esetében szinte teljesen, annyi, hogy ott is - úgy gondolom - addig nem szabad beleszólni, amíg a törekvések jóindulatúak, nem pusztítják a történelmi emléket. Azaz a rothasztókkal, a "vasasokkal", meg Dr. Frankeisteinékkel szemben kell a kritika. Egyébként meg igen. A magánember busza hobbikocsi, jogilag azt csinál vele, amit akar, ha nem teljesen eredeti, hát nem az. (Ettől függetlenül, legalábbis szerintem nem tehet vele bármit, például a szétvágás legalábbis erkölcsi akadályokba ütközik) Ami viszont közpénzből készült, annak a lehető legnagyobb mértékben eredetinek kell lennie, mert az viszont a "köz" tulajdona. 

Előzmény: trizs77 (94047)
reszelozsir Creative Commons License 2015.07.10 0 4 94050

Zsömlét hoztam a munkába, vehetek bele párizsit, vagy inkább ne is egyek, mert a kollégám párizsis zsömlét hozott otthonról... Vagy esetleg, ha hagy maradékot, vegyem meg tőle és egyem meg azt?

Röhej, amit itt egyesek a pálya széléről művelnek...

norbee601 Creative Commons License 2015.07.10 -1 4 94049

Magánügyekbe semmi alapod nincs beleszólni, semmilyen szólásszabadság ürügyén. Majd ha pénzt tettél a projectbe, akkor.

 

A véleményedet elmondhatod, de vagy figyelembe veszik vagy nem, és ezért nem reklamálhatsz sehol.

Előzmény: monor23 (94048)
monor23 Creative Commons License 2015.07.10 -3 2 94048

Nem  tilos   beleszólni!  Véleményszabadság  van, demokrácia. Egyenlöre.

Előzmény: trizs77 (94047)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.10 -1 3 94047

Amíg valaki saját pénzéből újít fel egy régi buszt, beleszólni TILOS.

 

Óvatosan és udvariasan - nem feledve, hogy semmi közünk hozzá - szabad kulturált véleményt nyilvánítani.

 

---------------

 

Amikor ugyanez közpénzből történik ott már lehet a véleményen túl, bírálat is.

Persze ez is normál hangnemen.

 

itt már szabad bírálni :

 - a választást, miért azt újítja fel?

 - a kivitelezést ?

 - az eredetiségre való törekvést ?

 - a tervezett használatot?

 - akármit.

 

 

norbee601 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 94046

Általában a Setrák Merci motorosak... mivel mindig is szorosan kötődtek egymáshoz ;)

Előzmény: AegonT (94045)
AegonT Creative Commons License 2015.07.10 -1 0 94045

Amire eddig is. A kvázimávagra (amin még a felszállási rendre figyelmeztető tábla sem stimmel) az 55-ösre (elsősorban a hülye indoklásra a motorral kapcsolatban, no meg a csőfelni)... vagy az IK-AR 55-tel kapcsolatban? Arra, hogy az egy merci motoros Setra faros pofával... 

Előzmény: yenoee (94044)
yenoee Creative Commons License 2015.07.10 0 0 94044

"minőség esetén szerintem azért akkor is nyugodtan lehet fintorogni, ha nem állami/önkormányzati cég követ el barbárságot. Az IK-AR 55-re gondolok...."

 

Milyen barbárságra gondolsz pontosabban?

Előzmény: AegonT (94041)
norbee601 Creative Commons License 2015.07.09 0 3 94043

Vedd meg, kezdj bele.

Előzmény: AegonT (94037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!